جاهای دیدنی تهران

لیست مراکز خرید تهران برای خرید لوازم الکترونیکی

تقریباً هر روزی که سپری می‌شود، نقش رایانه و سایر وسایل الکترونیکی در زندگی بشر پررنگ‌تر می‌شود. بنابراین مردم همواره در حال خرید و ارتقای انواع لوازم الکترونیکی خود هستند. امروز در اینجا برخی از مراکز خرید تهران برای خرید لوازم الکترونیکی معرفی می‌شوند. این مراکز با توجه به سلیقه و سبک مردم، سعی بر پاسخگویی به نیاز افراد مختلف دارند.

البته مراکزی که قرار است معرفی کنیم غیر از لوازم الکترونیکی، انواع پوشاک و لباس، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکن و ده‌ها نوع کالای دیگر را عرضه می‌کنند. حتی بیشتر آنها به دلیل داشتن کافه، رستوران، سینما و بخش‌های متنوع دیگر به پاتوق‌ جوانان و محلی برای سپری کردن وقت برای خانواده‌ها تبدیل شده‌اند. برای شناخت این مراکز در سپنجا با ما همراه شوید.

برای اجاره سوئیت در تهران روی لینک کلیک کنید.

از کجا لوازم الکترونیکی بخریم؟

برای خرید کالاهای مورد نیاز خود به هر سمت تهران که بروید، مراکز خرید متنوع پیدا خواهید کرد. مراکز خرید این شهر بزرگ همه اقشار جامعه را پوشش می‌دهند و هرکس با هر مقدار بودجه‌ای که در اختیار دارد می‌تواند از جای مناسب خود خرید کند. چه به فکر خرید موبایل یا تلویزیون هستید چه یخچال، ماشین لباسشویی، پوشاک یا هرچیز دیگر چندان فرقی نمی‌کند. فهرست زیر شما را به سمت جای مناسب هدایت می‌کند.

۱- مرکز خرید ارگ تجریش، از بهترین مراکز خرید تهران برای خرید لوازم الکترونیکی

مرکز خرید ارگ تجریش یکی از بهترین مراکز خرید تهران برای خرید لوازم الکترونیکی است. مجموعه‌‌ای از برندهای مختلف خارجی و ایرانی در این مجتمع تجاری و تفریحی دور هم جمع شده‌اند تا پاسخگوی نیاز افراد مختلف باشند. بنابراین دنبال مارک ایرانی یا خارجی هستید زیاد فرقی ندارد زیرا بهترین‌های هر دو مورد را در ارگ تجریش پیدا خواهید کرد.

کالاهای زیادی در فروشگاه‌های این مجتمع عرضه می‌شوند که از بین آنها می‌توان به پوشاک زنانه و مردانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم الکترونیکی، عطر و ادکلن، طلا و جواهرات، فرش، عینک و خیلی اجناس دیگر که باید خودتان ببینید اشاره داشت.

محیط ارگ تجریش بسیار سرگرم کننده است زیرا از یک پارک تفریحی بسیار هیجان انگیز، یک سالن آمفی تئاتر، چند کافی‌شاپ، چند رستوران، فوت کورت، روف گاردن و… برخوردار است. از ویژگی‌های قابل تحسین ارگ تجریش، پارکینگ بزرگ آن است که خیال مشتری‌ها را از این لحاظ راحت کرده است.

خدمات مرکز خرید ارگ تجریش: خشکشویی و خیاطی، پارکینیگ و کارواش، سالن همایش و پردیس سینمائی، تاکسی تلفنی، اتاق کودک و…

ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

شماره تماس: ۲۱۲۲۳۹۶۸۹۲+

آدرس: تهران، میدان تجریش، خیابان سعدآباد

همه چیز درباره تجریش یکی از محله‌های قدیمی تهران

ارگ تجریش

۲- مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید لوکس پالادیوم یکی دیگر از بهترین مراکز خرید تهران برای خرید لوازم الکترونیکی است. این مجتمع تجاری اداری در زمینی به وسعت ۱۵۰،۰۰۰ متر مربع در منطقه زعفرانیه تهران بنا شده است. این مجموعه بزرگ حدود ۱۵۰ دفتر اداری، ۲۰۰ فروشگاه برند و ۲۴ رستوران را در خود جای داده است و دارای بزرگ‌ترین فروشگاه اسباب بازی خاورمیانه نیز هست. بخش‌های دیگر پالادیوم شامل سرزمین کتاب، مرکز ورزشی۶ طبقه و… می‌شود. اگر تصمیم گرفتید به این مرکز خرید مدرن سری بزنید، از بابت جای پارک ماشین خود خیالتان راحت باشد زیرا پالادیوم یک پارکینیگ بسیار وسیع با ظرفیت بیش از ۱۲۰۰ ماشین دارد.

خدمات مرکز خرید پالادیوم: هایپر مارکت، خدمات ارسال محصول، محل نگهداری از اجناس گم شده، سالن بدنسازی، سالن ماساژ، باشگاه ورزشی، خدمات ارتباط با مشتری و…

ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

شماره تماس: ۲۱۲۲۶۶۳۰۶۶+

آدرس: خیابان مقدس اردبیلی، نرسیده به میدان الف

مرکز خرید پالادیوم | آدرس، ساعت کاری، مغازه ها، امکانات

مجتمع پالادیوم

۳- مرکز خرید سام سنتر

سام سنتر یکی دیگر از مراکز خرید تهران برای خرید لوازم الکترونیکی است. این مرکز خرید از ۹ طبقه تشکیل شده است و ظاهری بسیار شیک و مدرن دارد. مجموعه‌ای از گران‌ترین و محبوب‌ترین برندهای خارجی و ایرانی در این ساختمان حضور دارند و محصولات متنوعی از پوشاک گرفته تا لوازم الکترونیک، ساعت، عینک، عطر و… را ارائه می‌دهند.

این مطلب را هم بخوانید
لیست مراکز خرید تهران برای خرید لوازم خانگی

حتماً برند مون‌بلان که یکی از مشهورترین برندهای عینک آفتابی، جواهرات، عطر و چند قلم دیگر است را می‌شناسید. فروشگاه این برندِ مشهور برای اولین بار در مرکز خرید سام سنتر افتتاح شد! چروتی، شوپارد، بولگاری و چندین برند شناخته شده دیگر دنیا را می‌توانید در این مجتمع پیدا کنید. لازم به ذکر است که فروشگاه‌های سام سنتر در طبقات اول و دوم قرار دارند. پارکینگ مجموعه نیز از طبقه‌ی سوم شروع می‌شود و تا طبقه هفتم ادامه دارد. در طبقه نهم نیز چندرستوران‌ لوکس با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی وجود دارد.

خدمات مرکز خرید سام سنتر: دفاتر اداری، رستوران‌ها، پنج طبقه پارکینگ، محل نگهداری اقلام گمشده، کتاب فروشی، کافی‌شاپ، گالری و…

ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱:۴۵ شب

تلفن تماس: ۲۱۲۲۰۱۷۵۳۴+

آدرس:  منطقه الهیه، خیابان فرشته

تجربه یک خرید متفاوت در مراکز خرید لوکس تهران

۴- معرفی مرکز خرید دنیای نور

دنیای نور یکی دیگر از مراکز خرید تهران برای خرید لوازم الکترونیک است. این مرکز در محدوده بزرگراه رسالت قرار دار و در بین شرق‌نشینان تهران بسیار به شهرت رسیده است. اگر تاکنون مرکز خریدی در تهران توجه شما را به خود جلب نکرده است، این بار شانس خود را با دنیای نور امتحان کنید. این مجتمع تجاری با اینکه اجناس شیک و مدرن عرضه می‌کند اما قیمت اجناس‌ش مقرون به صرف‌تر از خیلی جاهای دیگر است.

صدها فروشگاه در این ساختمان تجاری قرار دارد که هر یک کالای خاص خود را می‌فروشند. از پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه گرفته تا کالای خواب، تلویزیون، موبایل و ده‌ها کالای دیگر در فروشگاه‌های این مجموعه پیدا می‌شود.

خدمات مرکز خرید دنیای نور: شهربازی، رستوران، کافی‌شاپ، آسانسور اختصاصی، پله برقی، سیستم مصرف انرزی، تالار پذیرایی، پارکینگ و سیستم برق اضطراری

ساعات کاری واحد فروشگاه‌‎ها: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

تلفن تماس: ۲۱۲۲۳۳۹۵۹۵+

آدرس: بزرگراه رسالت، بین بزرگراه امام علی و شهید صیاد شیرازی

مرکز خرید دنیای نور | هر اطلاعاتی که نیاز دارید!

دنیای نور از مراکز خرید تهران برای خرید لوازم الکترونیکی

۵- مرکز خرید گالریا

گالریا یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید تهران برای خرید لوازم الکترونیکی و خیلی کالاهای دیگر است. این مرکز خرید بزرگ و تشریفاتی با چندین بخش مختلف در محله ولنجک بنا شده و جالب است بدانید که اولین پارک روباتیکی سرپوشیده کشور در یکی از طبقات آن قرار دارد که بسیار هم محبوب کودکان است. از جذابیت‌های ظاهری این پاساژ می‌توان به بزرگ‌ترین لوستر دست‌ساز خاورمیانه در سالن آن اشاره داشت.

خدمات مرکز خرید گالریا: پارکینیگ مجهز به سیستم هوشمند، خشکشویی، بانک، باشگاه ورزشی، باشگاه مشتریان، سالن زیبایی و…

ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

شماره تماس: ۲۱۱۲۲۱۷۵۰۴+

آدرس: ولنجک، انتهای خیابان سیزدهم شرقی

همه ی آنچه که باید درباره مرکز خرید گالریا تهران بدانید

۶- مرکز خرید تیراژه تهران

تیراژه ۱ و ۲ نیز از بهترین و محبوب‌ترین مراکز خرید پایتخت برای خرید انواع کالاهای شخصی و لوازم خانه هستند. تیراژه ۱ در غرب و تیراژه ۲ در شرق تهران، محله نظام‌آباد واقع شده است. هر دو در بین اهالی شرق و غرب بسیار طرفدار پیدا کرده‌اند و از جای جای تهران بزرگ مشتری جذب می‌کنند. تنوع کالاها در این مراکز بسیار بالاست برای همین همیشه مملوء از مشتری هستند. از پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه گرفته تا لوازم الکترونیکی، لوازم ورزشی، عینک و کلی کالای دیگر درهر دو شعبه تیراژه به فروش می‌رسند.

آدرس مرکز خرید تیراژه ۱: میدان پونک، بلوار اشرفی اصفهانی جنوب، بعد از پل همت

آدرس مرکز خرید تیراژه ۲: اتوبان امام علی، خروجی مدنی، جنب مترو مدنی

تیراژه

۷- مجتمع ‌تجاری سون‌ سنتر تهران

مجتمع تجاری سون سنتر یکی دیگر از بهترین مراکز خرید تهران برای خرید لوازم الکترونیکی و اجناس دیگر است.  این ساختمان تجاری هفت طبقه از معماری کلاسیک برخوردار است و زیر بنای آن حدود ۲۱۰۰ مترمربع است. سون سنتر مورد توجه عده زیادی در روز قرار می‌گیرد و تقریباً از تمام نقاط تهران و ایران مشتری جذب می‌کند. پارکینگ مجموعه در طبقه چهارم قرار دارد و سایر طبقات به فروشگاه‌های متنوع اختصاص داده شده‌اند.

فروشگاه‌های سون سنتر به قدری پر زرق و برق هستند که بعید است تاکنون کسی دست خالی اینجا را ترک کرده باشد. از لوازم الکترونیک و صوتی تصویری گرفته تا کیف‌وکفش، طلاوجواهر، لوازم آرایشی‌وبهداشتی، لوازم‌ آشپزخانه، لوازم‌ ورزشی و کلی کالای دیگر در اینجا عرضه می‌شود.

آدرس: شرق تهران، محله نارمک، میدان نبوت

۸- پاساژ بزرگ اطمینان

برای خرید لوازم الکترونیکی می‌توانید سری هم به پاساژ بزرگ اطمینان واقع در محدوده میدان بسیج تهران بزنید. این پاساژ بیش از ۷۰۰۰ مترمربع زیربنا دارد و بیش از  ۲۰۰ واحد تجاری را در خود جای داده است. شما می‌توانید هم از طریق بلوار امام رضا(ع) و هم از طریق خیابان مظاهر وارد پاساژ شوید. پاساژ اطمینان یکی از بهترین مراکز خرید تهران برای خرید لوازم الکترونیکی است اما غیر از این برای خرید مانتو و روسری ، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، بدلیجات، عطر و ادکلن و… مناسب است.

این مطلب را هم بخوانید
اطلاعات مجتمع تجاری سون سنتر تهران

خدمات پاساژ اطمینان: پارکینگ، آسانسور برای حمل بار و نفر، پله برقی، سالن اجتماعات، خانه بازی کودکان، سرویس بهداشتی، رستوران، کافی‌شاپ و…

تعداد واحدها:۲۰۰ واحد تجاری

تعداد طبقات: پنج طبقه تجاری

متراژ: ۸۰۰۰ مترمربع

آدرس: میدان بسیج، ابتدای بلوار امام رضا، نرسیده به میدان آقانور

تلفن: ۳۳۸۶۵۳۴۳

پاساژ اطمینان

۹- مجتمع تجاری سئول

اگر قصد دارید لپ‌تاپ یا گوشی موبایل بخرید، سری به مجتمع تجاری سئول در محدوده میدان شیخ بهایی بزنید. این یک مجتمع تجاری و تفریحی است که از حدود شصت واحد تجاری خدماتی برخوردار است و تمام فروشگاه‌های آن بدون اغراق پاخور بالایی داردند. غیر از لوازم الکترونیک می‌توانید انواع پوشاک مردانه و زنانه، مبلمان، سرویس خواب، کادویی، بدلیجات، لوازم آرایشی و بهداشتی، مکمل‌های دارویی ورزشی و خیلی چیزهای دیگر را در این پاساژ جستجو کنید و بهترین‌ها را به دست آورید.

تعداد واحدها: ۶۲

تعداد طبقات: یک طبقه

متراژ: ۲۰هزار متر مربع

آدرس: خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی، میدان شیخ بهایی

اجاره سوئیت در سعادت آباد تهران

۱۰- مرکز تجاری مروارید

مجتمع تجاری مروارید یکی دیگر از بهترین مراکز خرید برای خرید لوازم الکترونیک است زیرا عمده واحدهای تجاری آن به صنف موبایل اختصاص دارند. این مجتمع تجاری -اداری  در سال ۱۳۷۴ افتتاح شده است و حدود ۲۶ واحد تجاری در دو طبقه دارد. تعداد واحدهای اداری آن در مجموع ۴ طبقه به ۱۶ واحد می‌رسد.

تعداد واحدها: ۲۶

تلفن: ۴۴۲۴۴۱۶۱

آدرس: خیابان ستارخان، بین چهارراه خسرو و فلکه اول صادقیه،

۱۱- مرکز خرید سمرقند

برای خرید لوازم الکترونیکی همچنین می‌توانید به مرکز خرید تجاری-اداری سمرقند در جنت‌آباد جنوبی تهران مراجعه کنید. این مرکز خرید در واقع یک مجموعه کامل است و تعداد زیادی از برندهای مشهور خارجی و ایرانی را گرد هم آورده است. از جمله برند نایک، برند جین وست، برند جنیفر، برند منگو، برند دیزل، وومن سکرت و…

برای خرید کالاهایی نظیر شال و روسری، مانتو، کیف و کفش، موبایل، لپ‌تاپ، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی و تزیینی، جواهرات، طلا، عینک، ساعت، سازهای موسیقی و خیلی چیزهای دیگر نیز می‌توانید به سمرقند مراجعه داشته باشید. از بابت جای پارک هم نیاز نیست نگران باشید زیرا سمرقند برای مشتری‌های خود پارکینگ در نظر گرفته است. اینجا همچنین دارای یک شهربازی نسبتاً بزرگ برای کودکان و نوجوانان است.

تعداد واحدها: ۲۰۰

ساعت بازدید: ۱۰ صبح الی ۲۳:۳۰ شب

محدوده قیمتی: متوسط

آدرس: خیابان جنت آباد جنوبی، نبش تقاطع کبیرزاده

اجاره ویلا در تهران

مرکز خرید سمرقند

۱۲- مرکز تجاری برج مینا

مرکز خرید برج مینا یکی دیگر از بهترین مراکز خرید تهران برای خرید لوازم الکترونیکی است. بخش قابل توجهی از فروشگاه‌های این مرکز تجاری به صنف موبایل و کامپیوتر اختصاص دارد. در واقع بوس موبایل و کامپیوتر این مرکز خرید در طبقه زیرزمین قرار دارد و یک طبقه بالاتر که طبقه همکف پاساژ به حساب می‌آید انواع پوشاک زنانه و مردانه، بدلیجات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم ترئینی منزل، عینک، عطر و ادکلن و سایر کالاهای ریز و درشت دیگر را عرضه می‌کند.

تعداد واحدها: ۵۰

تعداد طبقات: دو طبقه تجاری

متراژ: ۱۰۰۰ متر مربع

آدرس: فلکه دوم صادقیه، ابتدای آیت ا… کاشانی، جنب بیمارستان ابن سینا

تلفن: ۴۴۰۷۸۸۷۴

۱۳- مجتمع تجاری اداری و پارکینگ طبقاتی خلیج فارس

مجتمع تجاری- اداری خلیج فارس واقع در سه راه امین حضور از حدود ۱۳۰ واحد تجاری تشکیل شده است که بیشتر آنها انواع لوازم خانگی و صوتی تصویری را به فروش می‌رسانند. کالاهایی مثل یخچال، تلویزیون، ماکروفر و…

تعداد واحدها: ۱۳۴ واحد تجاری

آدرس: سه راه امین حضور، نرسیده به چهارراه سرچشمه

تلفن: ۳۳۱۲۹۴۲۹ – ۰۲۱

سخن آخر…

در این مقاله از سپنجا با تعداد زیادی از مراکز خرید تهران برای خرید لوازم الترونیک آشنا شدید اما این مراکز تنها مختص فروش لوازم الکترونیکی نیستند و کالاهای متنوع دیگری را هم به فروش می‌رسانند. کالاهایی نظیر، انواع پوشاک، کیف و کفش، صنایع دستی، لوازم ارایشی و بهداتی، لوازم ورزشی، کالای خواب، مبلمان و…

اگر مرکز خرید دیگری می‌شناسید لطفا در بخش کامنت همین پست معرفی کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: میانگین: ]

تینا خراسانی

روزامو با نوشتن سپری میکنم ، مارکتینگ رو دوست دارم و خودم رو مارکتر نمیدونم، به قول یه بنده خدایی، من مارکتر نیستم ولی مارکتینگ رو دوست دارم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا