بدون دسته بندیدسته‌بندی نشده

بهترین مکان برای خرید پتو در تهران

مراکز اصلی خرید و فروش پتو در تهران

یکی از کالاهای ضروری و مورد نیاز برای هر منزلی کالای خواب استاندارد می باشد. برای کالایی که همه روزه برای ساعت های طولانی استفاده می شود لازم است که استاندارهای بالایی رعایت شود. از آنجا که بازار فروش این کالاها و برندهای متنوع آن نیز فراوان است، ضرورت آشنایی با مراکز خرید معتبر نیز احساس می شود تا باخیال راحت بتوان از یک جای معتبر اقدام به خرید نمود.

به همین دلیل در این مطلب از سایت سپنجا قصد داریم تا به معرفی مراکز خرید پتو و کالای خواب معتبر در تهران بپردازیم تا اگر قصد خرید پتو و سایر ملزومات خواب را داشتید بدانید که از کجا باید اقدام نمایید.

بهترین مرکز خرید پتو در تهران

بهترین مکان برای خرید پتو در تهران

برای خرید پتو و سایر کالاهای خواب کیفیت حرف اول را می زند چرا که پتو و کالای خواب مستقیما با پوست شما سر و کار دارد و هر گونه بی کیفیتی در آن باعث آسیب مستقیم به پوست و موی شما می شود. از سوی دیگر نیز بالش و تشک نامناسب نیز باعث می شود تا خواب راحتی نداشته باشید و دچار کمر درد و گردن درد شوید. به همین دلیل انتخاب کالای خواب مناسب یک ضرورت برای حفظ سلامتی شما می باشد. در ادامه به معرفی بهترین مراکز خرید پتو  و کالای خواب در تهران می پردازیم:

۱- بازار بزرگ تهران

یکی از مراکز اصلی و بورس خرید پتو و کالای خواب برای تهرانی ها و حتی کسانی که از شهرستان می آیند، بازار بزرگ تهران است. بازار بزرگ تهران سراهای مختلفی دارد که هر کدام از آنها مختص به یک مورد می باشد و سرای حاج حسن نیز مختص پتوفروشان است. این سرا در بازار چهارسوق بزرگ قرار دارد که ۳ حیاط و ۳ دالان دارد.

شما در سرای حاج حسن بازار بزرگ تهران می توانید شاهد انواع پتوی پشمی، پتوی مسافرتی و پتوی کیلویی، انواع حوله،در طرح و جنس های مختلف با تنوع فراوان باشید.در سرای تاریخی حاج‌حسن می توانید هم به صورت تکی و هم عمده کالای مورد نیاز خود را تهیه کنید.

این سرای تاریخی در بهار سال ۱۲۲۶ شمسی توسط حاج‌محمدحسن تاجر کلاهدوز (حدود ۱۸۰ سال پیش اواخر دوره محمدشاه قاجار) وقف شده است.

رفتن به این بازار کمی صبوری می طلبد که به خاطر شلوغی فراوان آن و طی کردن ترافیک های سنگین برای رسیدن به این بازار می باشد. اما ارزش تحمل کردن و رفتن به این بازار را دارد..

بیشتر بخوانید: راهنمای بازدید از بازار بزرگ تهران

۲-  خیابان مولوی تهران

خیابان مولوی در تهران که به بازار مولوی هم معروف است یکی دیگر از مراکز خوب خرید پتو در تهران و کالای خواب می باشد. پتو و روتختی، بالش، تشک روبالشتی و انواع مختلف پتو در اندازه‌ها و جنس‌های متنوع و قیمت‌ های مناسب در بازار مولوی وجود دارد که می تواند برطرف کننده نیاز شما برای دسترسی به کالای خواب معتبر در تهران باشد.

این مطلب را هم بخوانید
معرفی لباس کوردی

خیابان مولوی در مرکز شهر واقع شده است و ترافیک همیشگی یکی از معایب مراجعه به این خیابان می باشد. اگر بخواهیم بورس کالای خواب خیابان مولوی را با بازار بزرگ تهران مقایسه کنیم، بازار بزرگ تهران مقام اول را از لحاظ تنوع و فراوانی و داشتن طرح‌ و مدل‌های خاص و جذاب، به خود اختصاص می دهد.

پس توصیه می کنیم اگر حوصله رفتن به جاهای مختلف را ندارید اول به سراغ بازار بزرگ تهران بروید.

بیشتر بخوانید: بازدید از بازار گل محلاتی تهران

۳- بازار صالح آباد

از جمله مراکز اصلی خرید و فروش پتو در تهران، بازار صالح آباد نیز می باشد.  انواع پتوهای یک نفره و دونفره،پتوهای مسافرتی، پتوی نوزاد، کالای خواب تشک و بالش و روتختی و حوله و … از جمله کالاهای خوابی می باشد که می توانید در بازار صالح آباد در طرح و رنگ های متنوع  و قیمت های مناسب پیدا کنید.

بهترین مارک های پتو ایرانی در بازار

بسیاری از افرادی که به دنبال خرید پتو کالای خواب هستند علاقمندند که بدانند بهترین مارک پتو در بازار چه می باشد اگر شما هم به دنبال این هستید که با بهترین مارک های پتو آشنا شوید تا پایان همراه ما باشید:

۱- پتو مارک گلبافت

گلبافت با کمتر از نیم قرن اعتبار نامی اشنا در صنعت پتو و یکی از بهترین تولید کنندگان  آن می باشد. گلبافت در تهیه پتوهای خود از الیاف‌های نخ و پلی استر و پر استفاده می‌ کند، و به همین دلیل پرز دهی ندارد و می توان محصولات آن را به راحتی در ماشین لباسشویی خانگی شست.

پتوهای گلبافت کیفیت بالایی و در گذر زمان نیز دچار تغیر رنگ  و خرابی نمی‌شوند به همین دلیل توصیه می کنیم از این مارک پتوهای مورد نیاز خود را تهیه نمایید.

۲- پتو مارک افرا

افرا نام یکی دیگر از برندهای معروف و خوشنام در صنعت بافت پتو می باشد. پتوهای افرا از  الیافی مانند اکریلیک، پلی استر، نخ و میکروفایبر در همه ابعاد و اندازه‌ها تولید می شوند که گرمای دلچسبی را برای شما فراهم می کند. پتوهای افرا خاصیت ضد حساسیتی و بافتی بسیار نرم و لطیف دارندد.

۳- پتو برند نرمینه

پتوی نرمینه را تقریبا همه می شناسند. لطافت بی حد و حصر، قیمت های مناسب،ضخامت کم، گرمایی بسیار عالی، استفاده از متریال‌های عالی مثل اکریلیک، پنبه و پلی استر و قیمت های مناسب از دلایل محبوبیت این برند می باشد. این پتو در سایزهای مختلف تولید می شود و یک گزینه منایب برای خرید جهزیه عروس به شمار می رود.نرمین، سروین، نسیم و ونلون  زیرمجموعه‌هایی این برند می باشد.

۴- پتو مارک خوشخواب

برند خوشخواب با سابقه‌ای بیش از ۵۰ سال در تولید تشک و پتو فعالیت دارد و تقریبا همه با تشک های آن آشنایی دارند. دوام و استحکام، استفاده  از الیاف پلی استر که بسیار سبک و گرم است، از ویژگی های این برند معتبر می باشد.

بیشتر بخوانید: مراکز خرید شرق تهران؛ معرفی ۱۳مورد از باکیفیت‌ترین‌ها

۵- پتو برند تیسا

برند محبوب تیسا برای کسانیست که دوست دارند پتو ضخامت کمی داشته باشد. برند تیسا در تولید پتو های خود بیشتر از الیاف میکروفایبر ضد حساسیت، پلی استر و نخ استفاده می کند.تخصص برند تیسا تولید پتوهای نازک و کم حجم و در عین حال گرم و مناسب برای ۴ فصل است.

این مطلب را هم بخوانید
موسیقی آذری

۶- پتو مارک مریم

یکی از بهترین برندهای پتو در ایران برند مریم، می باشد. برند مریم به ظاهر پتوهای خود بسیار اهمیت می دهد و به همین دلیل پتوهای آن بسیار شیک و شکیل، لوکس و جذاب هستند. استفاده از متریال‌هایی از جمله نخ و پشم بسیار باکیفیت و خالص و عدم استفاده از پلاستیک و طول عمر بالا جزو محبوب‌ترین برند کالاهای خواب در بین مردم است که برای جهزیه عروس هم پیشنهاد می شود.

بهترین مارک های پتو خارجی در بازار

۱- پتو برند سنفیلا

سنفیلا یکی از بهترین مارک پتو کره ای موجود در بازار است.ضخامت کم، حجم پایین و گرمای بالا از ویژگی های خوب این برند کره ای می باشد. برند سنفیلا را به  طرح‌های گل برجسته آن می شناسند.

۲- پتو برند تاچ

برند تاچ، یکی از بهترین برند پتو خارجی در بازارهای ایران است. دوام و ماندگاری بالا،استفاده از پنبه پلی استر و و اکریلیک،  لطافت کم‌نظیر و تنوع فراوان در طرح و رنگ،تنوع در ابعاد از کوچک تا بزرگ باعث شده تا این برند جزئ پرفروش ترین برندهای پتو و باکیفیت ترین آن باشد. تشک و پتوی تاچ در بازار های ایران طرفداران زیادی دارد.

نحوه صحیح شست و شوی پتو

برای شستن پتو های خود دقت کنید که نشان قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را داشته باشند. این نشان بصورت برچسب روی پتوها وجود دارند. سعی کنید در هنگام شستشو با ماشین کمی مایع نرم کننده هم به آن اضافه کنید که بعد از شستشو نرم و لطیف شوند.

در هنگام شستشوی پتوها از مواد سفید کننده استفاده نکنید که باعث اسیب به بافت پتوها می شوند. یک مدل دیگر شست و شوی پتوها این است که آنها را در یک تشت آب ولرم و مایع لباسشویی و کمی نرم کننده خیس کنید و سپس با پا کمی انها را لگد مال کنید و با چندبار خالی :ردن آب تشت آن را خوب آبکشی کنید.

سپس بدون بلند کردن آن را در یک سبد بگذارید تا آبش کشیده شود و بعد نصف روز آن را پهن کنید تا کاملا خشک شود.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم تا مطالب مفید و کاربردی در خصوص بازارهای خوب خرید پتو در تهران و بهترین مارک های پتو ایرانی و خارجی و همین طور نحوه صحیح شست و شوی پتو  به شما بگوییم. بر اساس اطلاعات گفته شده اکنون شما می توانید به راحتی با ویژگی هایی یک پتوی خوب آشنا شوید و انتخاب مناسبی داشته باشید.

بیشتر بخوانید: ایران مال یا بازار بزرگ ایران کجاست؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: میانگین: ]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا