جاهای دیدنی تهران

معرفی کامل مرکز خرید گلبرگ به همراه آدرس

اگر به دنبال مرکزی کامل و جامع برای خرید و خدمات انواع لوازم الکترونیکی، می‌گردید، جای درستی را برای مطالعه انتخاب کردید. یکی از مراکز اختصاصی خرید و یا تعمیر موبایل و لوازم جانبی آن، مرکز خرید گلبرگ در تهران می‌باشد. با سامانه رزرو و اجاره اقامتگاه سپنجا همراه باشید تا هر آنچه که نیاز است را درباره این مرکز خرید گوشی همراه و لوازم جانبی موبایل بدانید.

اقامت در هتل آپارتمان در تهران

تاریخچه مرکز خرید گلبرگ

محله هفت‌ حوض از محله‌های نارمک تهران محسوب می‌شود که در منطقه هشت تهران قرار گرفته است. میدان هفت حوض تهران به داشتن مراکز خرید متعدد مشهور است و مرکز خرید گلبرگ، یکی از این مراکز است که در سال ۱۳۷۴ در زمینه‌ی عرضه‌ی گوشی همراه و لوازم جانبی موبایل با قیمت های بسیار عالی، تاسیس گردید.

سایر مراکز خرید که در محدوده مرکز خرید گلبرگ واقع شده اند:

مرکز خرید نوین؛ آدرس: خیابان آیت

مرکز خرید کویتی‌های نارمک؛ آدرس: میدان نبوت – خیابان بهمن

امرالداستار؛ آدرس: بالاتر از میدان هفت حوض

پاساژ الماس؛ آدرس: خیابان آیت

مجتمع تجاری سون‌ سنتر؛ آدرس: ضلع جنوب غربی میدان هفت حوض

پاساژ نبوت؛ آدرس: خیابان دکتر آیت نرسیده به میدان هفت حوض

اطلاعات مورد نیاز درباره ی مرکز خرید گلبرگ

مرکز خرید گلبرگ، شامل ۲۵ واحد تجاری است و ساعت بازدید این مجتمع، از ساعت ۱۰ تا ۲۲ می‌باشد، که میانگین بازدید از مجتمع تجاری و اداری گلبرگ، حدود ۱ ساعت به طول می‌انجامد.

این مطلب را هم بخوانید
پیست اسکی دربندسر کجاست؟

راه های دسترسی به مرکز خرید گلبرگ

راه‌های دسترسی به مرکز خرید گلبرگ، به دلیل اینکه در محله‌ی هفت حوض تهران قرار دارد بسیار آسان است به طوریکه علاوه بر وسایل نقلیه شخصی، به راحتی با تاکسی سرویس و وسایل نقلیه عمومی، اعم از مترو و خطوط اتوبوس، امکان پذیر است.

مطالب بیشتر:سیر تا پیاز مرکز خرید امیر تهران را اینجا بخوانید! +عکس

تفریحات نزدیک مرکز خرید گلبرگ

مرکز خرید گلبرگ، در محله هفت حوض تهران، که دارای امکانات تفریحی بسیار زیادی می‌باشد واقع شده است. این امکانات تفریحی از خود میدان هفت حوض، آغاز شده، به طوریکه، زیبایی این میدان، آن را به پارکی مبدل کرده است که پاتوق افراد مختلف می‌باشد. علاوه بر زیبایی که این میدان از آن برخوردار است، وسایل ورزشی و همچنین چندین میز شطرنج در آن وجود دارد که موجبات سرگرمی افراد آن محله را فراهم آورده است.

اقامت در سوئیت مبله در تهران

از ویژگی‌های دیگر در مورد میدان هفت حوض تهران، می‌توان از وجود مبلمان‌های شهری متعدد در داخل آن و مسیرهای ایمن برای عابران پیاده و نورپردازی مناسب و زیبای آن در شب نام برد که می‌توان پس از بازدید از مرکز خرید گلبرگ، از زیبایی این میدان نیز که در نزدیکی آن می‌باشد نهایت لذت را برد.

مرکز خرید گلبرگ از بهترین مراکز خرید تهران

آدرس مرکز خرید گلبرگ

پاساژ گلبرگ، در میدان نبوت(هفت حوض)، خیابان گلبرگ غربی(جانبازان)، نبش خیابان کمیجانی واقعا شده است. اگر خواهان آشنایی با دیگر مراکز خرید شرق تهران هستید، مطلب زیر را حتما بخوانید و در کنار بازدید از مرکز خرید گلبرگ، با یک تیر چند نشان بزنید:

این مطلب را هم بخوانید
پاتیناژ ایران مال کجاست؟

لوکیشن مرکز خرید گلبرگ تهران

اقامت در تهران

اگر قصد سفر به تهران را دارید و می‌خواهید چند شبی را مهمان پایتخت باشید، برای رزرو سوئیت، ویلا و یا اقامت گاه بوم گردی، به صفحه ی رزرو سوئیت در تهران مراجعه کرده و مطابق ویژگی‌هایی که مدنظر دارید در حداقل زمان ممکن، محل اقامت مورد نظر خود را رزرو کنید.

اقامت در منرل مبله در تهران

مطاب بیشتر:لیست مراکز خرید تهران برای خرید لوازم خانگی

سخن آخر

به عنوان سخن آخر، باید بگوییم که ما سعی کردیم مرکز خرید گلبرگ را به طور کامل و مراکز و تفریحات اطراف آن را به اختصار معرفی کنیم. اگر تجربه‌ی بازدید و خرید از این مجتمع تجاری- اداری را دارید در بخش نظرات، با ما و دیگر خوانندگان مجله گردشگری سپنجا در میان بگذارید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 1 میانگین: 5]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا