جاهای دیدنی تهران

لیست مراکز خرید تهران برای خرید لوازم خانگی

برای اکثر مردم، به خصوص بانوانی که عاشق خانه‌داری و آشپزخانه هستند، هیجان انگیزترین بخش بازسازی خانه یا جابجایی، انتخاب کابینت یا میز نیست، بلکه فرصتی برای خرید لوازم مدرن و جدید است. برای همین ما تصمیم داریم لیست نسبتاً جامع مراکز خرید تهران برای خرید لوازم خانگی را تقدیم حضورتان کنیم.

اگر ساکن تهران هستید بدانید که هرگز در انتخاب لوازم خانگی محدود نخواهید بود زیرا این شهر پر از مراکز خریدی است که مملوء از لوازم خانگی ضرور و غیر ضرور هستند. در ادامه همراه سپنجا باشید.

برای اجاره سوئیت در تهران روی لینک کلیک کنید.

نکات مهم در خرید لوازم خانگی

می‌دانیم که تصمیم‌گیری در مورد اینکه کدام مرکزخرید برای انتخاب لوازم خانگی بهتر است یک چالش بزرگ است. با این حال، جای نگرانی نیست زیرا در لیست پیش رو علاوه بر اینکه با مراکز متنوعی برای خرید لوازم خانگی آشنا می‌شوید، چند نکته تخصصی هم در خصوص انتخاب لوازم خانگی یاد خواهید گرفت که اگر با دقت بخوانید، می‌توانید لوازمی انتخاب کنید که تا سال‌ها عاشق آنها بمانید.

اگر به دنبال خرید یک وسیله برای خانه خود هستید(مخصوصاً یک دستگاه گران قیمت)، چند نکته وجود دارد که باید قبل از خرید در نظر بگیرید. رعایت این چند نکته برای خرید لوازم خانگی در دراز مدت باعث صرفه‌جویی در هزینه و جلوگیری از نارضایتی شما می‌شود.

  1. قبل از اینکه به یکی از مراکز خرید تهران برای خرید لوازم خانگی مراجعه کنید، بهتر است میزان بودجه خود را مشخص کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا با توجه به برندهای ایرانی و خارجی، انتخاب مناسبی داشته باشید.
  2. حتماً به مراکز خرید معتبر سر بزنید زیرا لوازمی که شما به خانه خود می‌برید قرار است برای سال‌های طولانی در خانه بمانند و برای‌تان کار کنند به همین دلیل خیلی مهم است که از کجا خرید می‌کنید. به یاد داشته باشید، کالایی که خریداری می‌کنید باید حتماً از گارانتی برخوردار باشد.
  3. اکثر لوازم خانگی مثل یخچال، جاروبرقی، اتو، ماشین ظرفشویی و… با برق کار می‌کنند. برای همین باید در حین خرید از داشتن برچسب انرژی استاندارد این دست کالاها اطمینان حاصل کنید. این برچسب کیفیت محصولات از نظر مصرف انرژی را نشان می‌دهد.
  4. یکی دیگر از از کارهایی که باید قبل از خرید لوازم خانگی انجام دهید این است که حتما از فروشنده بخواهید ویژگی‌ها و امکانات محصول مورد نظر را برایتان شرح دهد. یا خودتان در اینترنت مطالعه کنید.

معرفی بهترین رستوران های تهران از کبابی تا ایتالیایی

بودجه خرید لوازم خانگی

مراکز خرید تهران برای خرید لوازم خانگی

همان‌طور که قبلاً هم گفته شد؛ در شهرهای بزرگی چون تهران مراکز زیادی برای خرید لوازم خانگی پیدا می‌شود اما آنچه که مهم است و قطعاً در انتخاب شما تأثیر دارد برند و قیمت محصول است. اگر بتوانید حین خرید برندهای مختلف و معتبر را با یکدیگر مقایسه کنید، در نهایت انتخاب بهتری خواهید داشت. برای خرید کالای مورد نظر خود می‌توانید به مراکز خرید زیر که شناخته شده و معتبر هستند مراجعه کنید.

۱- بازار لوازم خانگی شوش

یکی از بزرگ‌ترین بازارهای لوازم خانگی تهران در محله شوش قرار دارد. اغلب کسانی که قصد خرید جهیزیه دارند به این بازار مراجعه می‌کنند زیرا گزینه‌های بی‌شماری پیش رو دارند. بخش اعظم این بازار به فروش انواع ظروف شیشه‌ای، سرامیکی و همین‌طور ظروف چینی اختصاص دارد. این بخش خیلی جذاب است اما به قدری تنوع ظروف بالاست که ممکن است حین انتخاب کمی دچار تردید شوید. اگر می‌خواهید انتخاب‌های درستی داشته باشید باید عجله را کنار بگذارید و ظروف مورد نظر خود را از لحاظ کیفیت و قیمت با هم مقایسه کنید.

بازار لوازم خانگی شوش یکی از بهترین مراکز خرید تهران برای خرید لوازم خانگی است و انواع ظروف آشپزخانه از برندهای داخلی و خارجی را عرضه می‌کند. از ویژگی‌های مهم و شناخته شده بازار شوش این است که هر کسی با هر میزان بودجه‌ای که دارد می‌تواند به آن مراجعه کند و بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات را انتخاب کند.

برندهای موجود در بازار شوش : آرکوپال، پارس‌اوپال، چینی طوس، چینی زرین، یونیک، لومینارک، پاشا باغچه، لیمون و…

آدرس: تهران، خیابان شوش

بازدید :بازار شوش تمام طول هفته باز است اما در روزهای تعطیل ممکن است برخی از فوشگاه‌های آن بسته باشند.

نحوه دسترسی: دسترسی به بازار شوش از طریق مترو بهترین گزینه است. ابتدا وارد خط ۱ مترو شده و سپس در ایستگاه شوش پیاده شوید. بعد از خروج از ایستگاه شوش می‌توانید سوار تاکسی‌ یا اتوبوس‌های خطی شوید تا شما را به بازار برسانند.

  • نکته: برخی از مغازه‌های بازار شوش در روزهای پنجشنبه و جمعه اجناس خود را حراج می‌کنند.
این مطلب را هم بخوانید
معرفی بهترین رستوران های تهران از کبابی تا ایتالیایی

بازار شوش

۲- بازار لوازم خانگی شریعتی

بازار لوازم خانگی شریعتی یکی دیگر از بهترین مراکز خرید تهران برای خرید لوازم خانگی است. عمده کسانی که به این بازار مراجعه می‌کنند قصد خرید محصول یا محصولاتی از برندهای خارجی و وارداتی دارند زیرا نمایندگی‌های رسمی برخی از برندهای خارجی و شناخته شده در این خیابان حضور دارند. البته در اینجا فروشگاه‌هایی را هم خواهید دید که لوازم خانگی از برندهای داخلی پرفروش را عرضه کرده‌اند.

اگر نمی‌دانید محصولات صوتی و تصویری برند را از کجا تهیه کنید، به بازار لوازم خانگی شریعتی مراجعه کنید. در اینجا هستند فروشگاه‌هایی که تنها لوازم صوتی و تصویری از برندهای معتبر خارجی را می‌فروشند.

آدرس :خیابان شریعتی تهران

نحوه دسترسی :دسترسی به بازار شریعتی از طریق مترو خیلی راحت است. بعد از اینکه خود را به ایستگاه شریعتی رساندید، می‌توانید با یک پیاده‌روی کوتاه وارد بازار شوید.

بازار شریعتی

۳- بازار لوازم خانگی امین حضور

برای خرید لوازم خانگی باکیفیت از برندهای معتبر می‌توانید سری هم به سه راه امین حضور بزنید. بازار لوازم خانگی امین حضور در شهر تهران بسیار شناخته شده و پربازدید است زیرا محصولات آن با قیمت پایین‌تر از جاهای دیگر عرضه می‌شوند. امین حضور یکی از بهترین مراکز خرید تهران برای خرید لوازم خانگی است اما عمده فروشی محسوب می‌شود و عمده کسانی که به آن مراجعه می‌کنند خریدهای بزرگ انجام می‌دهند. این به این معناست که گزینه مناسبی برای خریدهای کوچک نیست. انواع  لوازم صوتی و تصویری، لوازم درشت آشپزخانه و سایر لوازم برقی در بازار بزرگ امین حضور پیدا می‌شود. لازم به ذکر است که شاید بیشتر فروشگاه‌های این بازار عمده فروش باشند اما در لا به لای مغازه‌های عمده فروش می‌توان مغازه‌های تک فروشی متعددی را هم پیدا کرد.

آدرس : خیابان امین حضور تهران

مسیر دسترسی :برای رسیدن به بازار امین حضور می‌توانید از طریق مترو یا تاکسی اقدام کنید. با مترو می‌توانید در ایستگاه بهارستان پیاده شوید و با یک پیاده روی کوتاه به بازار برسید و با تاکسی باید ابتدا خود را به یکی از سه میدان شوش، امام حسین و میدان امام خمینی برسانید و بعد با کمک یک تاکسی به بازار برسید.

  • نکته: کالاهایی که در بازار بزرگ امین حضور به فروش می‌رسند، همه شامل گارانتی و ضمانت‌نامه نمی‌شوند. بنابراین در حین خرید باید حواس خود را شش دانگ جمع کنید.

بازار امین

۴- بازار لوازم خانگی خیابان جمهوری

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید تهران برای خرید لوازم خانگی در خیابان جمهوری این شهر فعالیت می‌کند. شهرت این مرکز خرید کمی بیشتر از سایر رقباست چرا که درست در مرکز شهر قرار گرفته و دسترسی بسیار راحت و آسانی دارد. خیابان جمهوری در واقع یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید لوازم صوتی و تصویری است. بنابراین به کسانی که دنبال مکانی معتبر برای تهیه محصولاتی از این قبیل هستند توصیه می‌شود به این خیابان مراجعه کنند.

به این خیابان که برسید با تعداد زیادی فروشگاه‌ لوازم خانگی معتبر دوشادوش هم مواجه می‌شوید که بیشتر آنها محصولاتی از برندهای مشهور دنیا چون سامسونگ، ال جی، پاناسونیک و… را به فروش می‌رسانند.

آدرس: تهران، خیابان جمهوری

نحوه دسترسی : بهترین راه دسترسی به خیابان جمهوری از طریق مترو است که باید ابتدا وارد خط یک مترو شوید و بعد در ایستگاه سعدی پیاده شوید. در اینجا باید مسیر خود را با اتوبوس یا تاکسی به سمت بازار ادامه دهید.

  • نکته: خیابان جمهوری تهران از جای پارک برخوردار نیست بنابراین بهتر است از بردن ماشین شخصی به این خیابان بپرهیزید. در عوض می‌توانید از طریق مترو در زمان کم‌تری به این مکان برسید و خرید خود را با خیال راحت انجام دهید.

۵- بازار مبل دلاوران

بازار دلاوران نیز از شناخته شده‌ترین مراکز خرید تهران برای خرید لوازم خانگی است با این تفاوت که فقط به فروش انواع مبلمان، لوازم چوبی و همین‌طور کالای خواب اختصاص دارد. ورود به این بازار حتی اگر چیزی هم نخواهید بخرید یک سرگرمی و تفریح محسوب می‌شود چرا که مغازه‌های آن به قدری پر زرق و برق هستند که هوش از سر هر رهگذری می‌برند.

در اینجا می‌توانید مبلمان‌های متنوعی را ببینید و از بین صد‌ها سرویس خواب گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. بازار مبل دلاوران شاید از نظر وسعت با بازار مبل یافت‌آباد قابل قیاس نباشد اما تنوع محصولات آن به قدری زیاد است که به تنها رقیب این بازار بدل شده است.

آدرس: تهران، خیابان دلاوران، حدفاصل الغدیر تا سراج

نحوه دسترسی:اگر نمی‌خواهید با مشکل نبود جای پارک و ترافیک روبرو شوید، از مترو برای دسترسی به بازار مبل دلاوران استفاده کنید. کافیست خود را به ایستگاه گلبرگ و سپس میدان رسالت برسانید. تاکسی‌های اینجا شما را به بازار دلاوران می‌رسانند.

این مطلب را هم بخوانید
آشنایی با بهترین کافه های تولد تهران برای ثبت لحظات به یادماندنی

بازار مبل دلاوران از مراکز خرید تهران برای خرید لوازم خانگی

۶- بازار مبل یافت‌آباد

بازار مبل یافت‌آباد که معرف حضور تمام ایرانیان است به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید تهران برای خرید لوازم خانگی شناخته می‌شود. البته در این بازار فقط مبلمان، کالای خواب و سایر لوازم چوبی منزل عرضه می‌شود و تعداد فروشگاه‌های آن به بیش از ۷۰۰۰ مورد می‌رسد. می‌توان گفت تمام فروشگاه‌های اینجا در زمینه فروش مبلمان خانه، مبلمان اداری، سرویس‌های چوبی و… فعالیت دارند.

اگر در حال خرید جهیزیه هستید یا نه قصد دارید تغییراتی در دکوراسیون منزل یا محل کار خود ایجاد کنید، سری به بازار یافت‌آباد بزنید. قبل از رفتن این را بدانید که دست خالی اینجا  را ترک نخواهید کرد! هرکسی با هر میزان بودجه‌ای می‌تواند به یافت‌آباد سر بزند و کالای مناسب خود را پیدا کند زیرا تنوع کارها بسیار زیاد است. بازار مبل خلیج فارس، پاساژ کاسپین، بازار مبل نگارستان و همینطور بازار مبل کوروش مهم‌ترین بخش‌های این بازار بزرگ هستند.

آدرس: تهران، منطقه ۱۷، یافت‌آباد

نحوه دسترسی :برای دسترسی با مترو باید ابتدا خود را به ایستگاه آزادگان برسانید سپس یک تاکسی بگیرید تا شما را به بازار برساند. برای دسترسی با خودروی شخصی هم بهتر است از طریق بزرگراه آزادگان اقدام کنید.

لیست مراکز خرید تهران برای خرید لوازم الکترونیکی

بازار مبل یافت آباد

۷- لوستر فروشی خیابان لاله‌زار

یکی دیگر از محبوب‌ترین مراکز خرید تهران برای خرید لوازم خانگی در خیابان لاله‌زار واقع شده است. اما این بازار فقط به فروش لوستر اختصاص دارد و فروشگاه‌های متعددی دارد که همه در زمینه فروش انواع لوستر، آباژور و چراغ خواب‌های سنتی و مدرن کار می‌کنند. اگر قصد دارید برای منزل یا محل کار خود لوستر جدید نصب کنید و حتی برای اتاق‌های خواب خود چراغ‌خواب‌های زیبا بخرید، سری به این خیابان پرزرق و برق بزنید.

ساعت بازدید: هر روز غیر از روزهای تعطیل از ساعت ۱۱ صبح تا ۸ شب باز است.

آدرس: تهران، خیابان لاله‌زار

نحوه دسترسی :دسترسی به لوستر فروشی‌های خیابان لاله‌زار از طریق خط ۱ مترو تهران بسیار راحت است. در ایستگاه سعدی از مترو خارج شوید و کمی پیاده روی کنید تا به این خیابان دست پیدا کنید.

۸- خانه سام

یکی دیگر از بزرگ‌ترین مراکز خرید تهران برای خرید لوازم خانگی خانه سام با شعب مختلف است. این بازار در زمینه فروش انواع ظروف لوکس و لاکچری آشپزخانه و سایر لوازم برقی فعالیت می‌کند و اکثر اجناس آن از بهترین برندهای وارداتی هستند. خانه سام در چند نقطه تهران من جمله قلهک، پاسداران، قیطریه و صادقیه شعبه دارد.

آدرس شعبه پاسداران:  خیابان پاسداران، نبش بوستان پنجم

آدرس شعبه قلهک:  خیابان شریعتی، بالاتر از دوراهی قلهک، شماره ۱۴۱۷

آدرس شعبه قیطریه:  اندرزگو، بعد از خیابان سلیمی جنوبی، پلاک ۵۲

آدرس شعبه صادقیه:  فلکه دوم صادقیه، ابتدای خیابان ستارخان، پلاک ۷۷۵

خانه سام

۹- بازار پلاستیک امام رضا (ع)

ظروف پلاستیکی جزء لاینفک آشپزخانه‌ها هستند و نقش آنها در آشپزی راحت بسیار موثر است. اگر دوست دارید با خیل عظیمی از انواع ظروف پلاستیکی روبرو شوید سری به بازار پلاستیک امام رضا (ع) بزنید.

آدرس : سه راه افسریه، اتوبان امام رضا، بعد از میدان آقانور

تجربه یک خرید متفاوت در مراکز خرید لوکس تهران

۱۰- بازار پرده مولوی

بازار پرده مولوی نیز در فهرست بهترین مراکز خرید تهران برای خرید لوازم خانگی ما قرار می‌گیرد زیرا پرده‌ها هم از لوازم مهم خانه هستند و تقریبا هیچ خانه‌ای را نمی‌توان بدون پرده تصور کرد. در این بازار انواع پرده در طرح‌ها و مدل‌های گوناگون یافت می‌شود و هرکسی با هر بودجه‌ای می‌تواند برای خرید پرده منزل خود به اینجا مراجعه کند. قیمت پرده‌های این بازار پایین‌تر از جاهای دیگر است.

دسترسی به بازار پرده مولوی : خود را به ایستگاه مترو مولوی برسانید سپس از مترو خارج شوید و ادامه مسیرتان را با اتوبوس‌های بی ‌آر تی و تاکسی بپیمایید.

سخن آخر…

در این مقاله از سپنجا با ۱۰ مورد از مراکز خرید مهم پایتخت برای خرید لوازم خانگی آشنا شدید. در مورد هر یک از آنها توضیحاتی داده شده تا بتوانید به راحتی بازار مناسب خود را پیدا کنید. برخی از آنها برای خرید مبل، برخی خرید لوازم صوتی تصویری و برخی دیگر برای خرید جهیزیه و سایر لوازم برقی منزل مناسب بودند. با دقت توضیحات را بخوانید تا بتوانید خریدی راحت و مفید برای یک عمر انجام دهید.

اگر شما هم مرکز خرید دیگری برای لوازم خانگی می‌شناسید لطفا در بخش کامنت معرفی کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 3 میانگین: 3.3]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا