جاهای دیدنی تهران

مرکز خرید الماس ایران | هر آنچه نیاز دارید بدانید

اگر تجربه سفر به تهران را داشته باشید، مطمئنا می دانید، این شهر یکی از بهترین انتخاب ها برای عاشقان خرید و بازارگردی است. تنوع مجتمع تجاری های تهران بسیار بالا است و از شیر مرغ تا جان آدمیزاد با بهترین کیفیت ها، در آن پیدا می شود. در این بین، یکی از بهترین گزینه های پیش رو، مرکز خرید الماس ایران است.

اگر به دنبال مجموعه ای با اجناس متنوع و باکیفیت هستید، تا انتهای این مطلب همراه سامانه رزرو و اجاره اقامتگاه سپنجا باشید. در این مطلب می خواهیم مرکز خرید الماس ایران و هر آنچه برای بازدید نیاز دازید را، به شما معرفی کنیم:

اطلاعات مرکز الماس ایران

مرکز خرید الماس ایران، مجتمع تجاری بزرگ و مجلل در شمال شرق تهران است و جزو لوکس ترین و زیباترین مراکز خرید تهران به شمار می آید. دکوراسیون و طراحی زیبا و نمای درونی و بیرونی سنگ شده با نورپردازی مناسب، این مجتمع را به محلی مناسب برای گشت و گذار و پاساژ گردی تبدیل کرده است.

مرکز خرید شاپرک

میانگین قیمت اجناس در این مجتمع تجاری، متوسط رو به بالا می باشد. بنابراین اگر از آن دسته از افرادی هستید که کیفیت اجناس نسبت به قیمت آن ها، برایتان اهمیت بیشتری دارد.

حتما به مرکز خرید الماس ایران سر بزنید، زیرا اجناس لوکس و برندهای معروفی نظیر آدیداس، بنتون، گپ، سیسلی، اسپریت، مانگو و … و نمایندگی های ساعت و لوازم خواب و کت شلوار و .. در مجتمع تجاری الماس، در انتظار شما عزیزان می باشند.

نمایی از مرکز خرید الماس ایران از بیرون

معرفی طبقات مرکز خرید الماس ایران

وجود فروشگاه‌ های بزرگ آدیداس و اکو در بدو ورود، پاساژ الماس ایران را به یک مرکز خرید مدرن و شیک تبدیل کرده است. علاوه بر برندهای خارجی، برندهای ایرانی نظیر ایکات و نوین چرم در این مجتمع تجاری وجود دارند. مرکز خرید الماس ایران دارای سه طبقه است که در ادامه هر یک را بررسی خواهیم کرد.

این مطلب را هم بخوانید
راهنمای اجاره ویلا جنگلی در شمال

اقامت در هتل آپارتمان در تهران

طبقه اول

در طبقه اول مرکز خرید الماس ایران، فروشگاه های فروش لباس، اکسسوری ‌های گران قیمت تر، فروشگاه‌ های لباس زیر فروشی، کیف و کفش، انواع شال و روسری،‌ لوازم آرایشی و بهداشتی و ساعت وجود دارد.

زارا، آلوارس، آوا، کلارکس، آدیداس، اکو، ایکات،‌ لوئیزا اسپانیولی و بنتلی از جمله برندهای خارجی و داخلی گران قیمت هستند، که در این طبقه آنها را مشاهده خواهید کرد. همچنین ساعت فروشی معروف و لوکس، فروشگاه بزرگ سفیر و فروشگاه بنتون و بوتیک های لباس فروشی در این طبقه قرار گرفته‌ اند.

طبقه دوم

در این طبقه نیز، انواع متنوع پوشاک وجود دارد که البته نسبت به فروشگاه های طبقه اول، سطح پایین تری دارند. شعبه برندهای برشکا و اچ اند ام نیز، دو فروشگاه بزرگ و پرنور از این طبقه را به خود اختصاص داده اند.

طبقه سوم

در طبقه سوم پاساژ الماس ایران، یک شهر کتاب بزرگ و نسبتا کاملی وجود دارد. در این فروشگاه شهر کتاب، مجموعه ای از کتاب‌ های داخلی، کتاب ‌های مرجع به زبان اصلی،‌ کتاب کودک، وسایل کمک آموزشی و اسباب بازی،‌ اشیا فرهنگی نفیس، محصولات هنری و نوشت افزار به علاقه مندان ارائه می ‌شود.

مرکز خرید اندیشه

نمایی از طبقه سوم مرکز خرید الماس ایران

فروشگاه بزرگ کیدزی نیز، در همین طبقه از مرکز خرید الماس ایران قرار دارد. فروشگاه کیدزی، یک اسباب بازی فروشی است و محبوب ‌ترین قسمت مجتمع تجاری الماس ایران برای کودکان به شمار می ‌رود. علاوه بر اسباب بازی،‌ ویدیو گیم هم در این فروشگاه یافت می ‌شود.

اقامت در آپارتمان مبله در تهران

مسیرهای دسترسی به مرکز خرید الماس ایران

برای دستیابی به مرکز خرید الماس ایران، هم می توانید از وسیله نقلیه شخصی و هم از وسایل نقلیه ی عمومی استفاده کنید.

این مطلب را هم بخوانید
3 مورد از جذابترین جاذبه های دیدنی تهران

اگر وسیله نقلیه شخصی را برای رسیدن به پاساژ الماس ایران انتخاب می‌ کنید باید خود را به اتوبان بابایی یا ارتش برسانید و از آنجا وارد خیابان نیروی زمینی شوید.

اگر هم از وسایل نقلیه عمومی استفاده می کنید، بهترین مسیر،  پیاده شدن در ایستگاه متروی شهرک شهید محلاتی یا همان مینی سیتی است. از آنجا از سر بلوار نیروی زمینی می ‌توانید پیاده یا با تاکسی به مجتمع تجاری الماس ایران برسید.

نمایی از فروشگاه های مرکز خرید الماس ایران

آدرس مرکز خرید الماس ایران

مرکز خرید الماس ایران، در محله اقدسیه، بلوار ارتش، چهار راه مینی سیتی، بلوار نیروی زمینی قرار گرفته است. لوکیشن مرکز خرید الماس ایران

اقامت در تهران

اگر قصد سفر به تهران را دارید و در این سفر خواهان بازدید از مرکز خرید الماس ایران هستید؛ مطمئنا، به دنبال رزرو سوئیت، ویلا و یا اقامت گاه های بوم گردی در پایتخت هستید.

بنابراین به صفحه ی رزرو سوئیت در تهران مراجعه کرده و مطابق آنچه که برای اقامت خود در سفر در نظر دارید، نسبت به رزرو سوئیت اقدام نمایید.

در نهایت، در صورت وجود هر گونه سوالی با کارشناسان مجموعه سپنجا، به صورت مستقیم تماس بگیرید.

اقامت در سوئیت مبله در تهران

مرکز خرید الماس ایران

سخن آخر

به عنوان سخن آخر، اگر تجربه ی بازدید و یا خرید از مرکز الماس ایران را دارید در قسمت نظرات، با ما و دیگر خوانندگان مجله گردشگری سپنجا در میان بگذارید. امید است این مطلب برایتان ارزش ایجاد کرده باشد و شما را به شناخت خوبی از مرکز خرید الماس ایران رسانده باشد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 2 میانگین: 5]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا