دیدنی های تبریز

مرکز خرید ستاره باران تبریز | مرکزی لوکس‌ و مدرن + عکس

مراکز خرید لوکس هر شهر، توجه شهروندان را به خود جلب می‌کند و به همین سبب از اصلی ترین منابع درآمدزایی آن شهر محسوب می‌شود. در ادامه قصد داریم یکی از لوکس ترین پاساژهای شهر تبریز را که به مرکز خرید ستاره باران تبریز معروف است به طور کامل معرفی کنیم. با سامانه رزرو و اجاره اقامتگاه سپنجا، همراه باشید.

درباره ی مرکز خرید ستاره باران تبریز

مرکز خرید ستاره باران تبریز در ۱۴ طبقه در سال ۱۳۹۲ تاسیس شد. ۴ طبقه ی این مجتمع به واحدهای تفریحی و تجاری شامل مرکز خرید، شهربازی، سینما و فودکورت و ۸ طبقه ی آن به واحدهای اداری اختصاص دارد. هم چنین دو طبقه ی دیگر این مجتمع نیز پارکینگ می‌باشد.

طبقه ی همکف مرکز خرید ستاره باران از فروشگاه های کوچک و بزرگی تشکیل شده است که برخی از آن ها شامل نمایندگی مزون ملیسام، برندهای کیف و کفش، نمایندگی ایرانسل و … می‌باشد.

همچنین طبقه ی اول آن به فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی، سیسمونی، نمایندگی چینی زرین و … اختصاص دارد.

در همین طبقه از این مجتمع، یک کافی شاپ با رنگ هایی بسیار زیبا نیز وجود دارد که با نوشیدنی ها و میان وعده های خوشمزه ای که دارد پذیرای مهمانان است.

طبقه ی دوم پاساژ ستاره باران، علاوه بر فروشگاه های لباسی که دارد، مجهز به یک شهربازی سرپوشیده به نام قلعه ی شادی می‌باشد که ویژه ی کودکان است.

این مطلب را هم بخوانید
بازار تبریز کجاست؟

اقامت در آپارتمان مبله در تبریز

نمای بیرونی مرکز خرید ستاره باران تبریز

فودکورت بزرگ مجتمع اداری، تجاری و تفریحی ستاره باران، پردیس سینمایی و اتاق فرار که یک سرگرمی گروهی هیجانی و فکری می‌باشد و مناسب نوجوانان و جوانان است نیز در طبقه سوم این مجموعه تعبیه شده است.

فودکورت واقع در مرکز خرید ستاره باران، شامل دو فضای سرپوشیده و یک ایوان بزرگ می‌باشد و با غذاهای متنوع و با کیفیت، میزبان مهمانان خود است.

مرکز خرید اسکان تبریز

نکته قابل توجه این است که در رستوران فودکورت این مجموعه، شعبه های رستوران های معروف تبریز نظیر در به در و دانیال دلستان وجود دارد.

سینمای مرکز خرید ستاره باران تبریز نیز با ۴ سالن، یکی از سینماهای مدرن این شهر می‌باشد که در زمان اکران فیلم ها از هنرمندان کشور میزبانی می‌کند. هم چنین برخی از جشنواره ها نیز در همین سینما به نمایش گذاشته می‌شود.

سایر امکانات مرکز خرید ستاره باران تبریز

مجتمع تجاری ستاره باران، از کامل ترین مراکز خرید با امکانات بسیار زیاد می‌باشد. برخی از این امکانات که جهت رفاه حال مراجعه کنندگان به این مجموعه می‌باشد، عبارتند از:

  • پارکینگ خودرو و موتور سیکلت
  • تاکسی ویژه بانوان
  • سرویس رفت و برگشت
  • اینترنت پرسرعت
  • اتاق مادر و کودک
  • کالسکه کودک

نمایی از مغازه های مرکز خرید ستاره باران تبریز

معماری مرکز خرید ستاره باران تبریز

مجتمع تجاری ستاره باران تبریز با رعایت تمامی استانداردهای جهانی و کاملا مدرن ساخته شده است. بر روی نمای بیرونی این مرکز خرید، نورپردازی های زیبایی صورت گرفته است، که در شب جلوه ی خاصی به آن بخشیده است.

همچنین برای طراحی داخلی این مجتمع از مواد درجه یک استفاده شده است. تلفیق چوب و سنگ های آنتیک به کار رفته در داخل این مرکز خرید، آن را بسیار شیک و لوکس کرده است.

این مطلب را هم بخوانید
غذاهای محلی تبریز + معرفی 7 غذای خوشمزه

اقامت در سوئیت مبله در تبریز

نمایی از فضای بیرونی پاساژ مرکز خرید ستاره باران تبریز

آدرس مرکز خرید ستاره باران تبریز کجاست؟

مرکز خرید ستاره باران تبریز واقع در میدان جهاد (نصف راه)، خیابان ۲۲ بهمن، روبروی شرکت نفت می‌باشد.

اقامت در تبریز

اگر قصد سفر به شهر زیبای تبریز را دارید و خواهان بازدید از مراکز خرید تبریز هستید؛ مطمئنا به دنبال اجاره ی سوئیت، ویلا و یا اقامت گاه های بوم گردی در این شهر هستید!

از این رو می‌توانید روی سامانه رزرو و اجاره اقامتگاه سپنجا، حساب باز کنید. کافی است، به صفحه ی رزرو سوئیت در تبریز مراجعه کنید.

در این صفحه می‌توانید مطابق معیارهایی که برای مکان اقامتی خود در نظر گرفته اید در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رزرو سوئیت اقدام نمایید.

اقامت در هتل آپارتمان مبله در تبریز

نمایی از مغازه های پاساژ مرکز خرید ستاره باران تبریز

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم تا اطلاعات کاملی درخصوص مرکز خرید ستاره باران ارائه دهیم. به عنوان سخن آخر اگر تجربه ی بازدید از مرکز خرید ستاره باران تبریز را دارید در بخش نظرات با ما و دیگر خوانندگان مجله گردشگری سپنجا در میان بگذارید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 1 میانگین: 5]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا