اقامتگاه بوم گردی

بهترین اقامتگاه بومگردی شیراز

معرفی بهترین اقامتگاه های بومگردی شیراز

شیراز بهشتی زمینی در ایران است. شهری که سابقه وجود آن به قلب تاریخ باز می گردد و به همین دلیل از فرهنگ و آثار تاریخی فراوانی برخوردار است. زیبایی طبیعی و جاذبه های تاریخی فراوان شیراز را به قطب گردشگری ایران تبدیل نموده است و به دلیل وجود مسافرهای فراوان اقامتگاه های مختلفی از هتل و آپارتمان هتل و اقامتگاه سنتی و بومگردی در شیراز وجود دارد.

به همین دلیل در این مطلب از سایت سپنجا قصد داریم به معرفی بهترین اقامتگاه بومگردی شیراز پرداخته و لیستی از بهترین اقامتگاه های بومگردی شیراز را برای علاقمندان به سکونت در این نوع از اقامتگاه ها را معرفی نموده تا براحتی بتوانید قبل از سفر به شیراز اقدام به رزرو نمایید و بهترین گزینه اقامتگاه بومگردی را از نظر امکانات و بودجه برای خود انتخاب نمایید.

بهترین اقامتگاه بومگردی شیراز

بهترین اقامتگاه بومگردی شیراز

بافت سنتی و تاریخی شیراز شاید اولین نمایه ای باشد که در بدو ورود، متوجه آن خواهید شد. آثار تاریخی شگرف، صنایع دستی متنوع،باغ های فراوان، آبشارها و کوه های زیبا در کنار انواعمراکز خرید مدردن و رستوران ها و کافه های شیک شیراز را به تبدیل به شهری مدرن در پوششی از سنت نموده است.

هنوز در شیراز کوچه های سنتی تنگ و باریک با خانه های سنتی وجود دارد که بسیاری از آنها تبدیل به اقامتگاه های بومگردی شده اند و یکی از گزینه های جذاب برای اقامت در شیراز برای بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی به شمار می رود. به گونه ای که بسیاری از این گردشگران خارجی دوست دارند که به جای اقامت در یک هتل چند ستاره و لوکس در یک اقامتگاه بومگردی سکونت کنند. اگر شما هم دوست دارید در یکی از این اقامتگاه های بومگردی شیراز سکونت کنید تا انتها همراه ما باشید.

در سفر به شیراز کار اقامت خود را به سپنجا بسپارید و با خیال راحت به لذت بردن از سفر خود بیاندیشید. در هر کجای شیراز که بخواهید اقامتگاه های متنوعی در سپنجا وجود دارد و شما علاوه بر اقامتگاه های سنتی و بومگردی شیراز می توانید در سوئیت آپارتمان های معرفی شده نیز اقامت آرامی داشته باشید.

برای رزرو و اجاره سوئیت آپارتمان در شیراز کلیک کنید.

اجاره اقامتگاه بوم گردی در شیراز

برای رزرو بهترین اقامتگاه بومگردی شیراز فقط کافیست که در صفحه اصلی سایت سپنجا و در قسمت جستجو شیراز را سرچ نمایید تا مستقیما وارد صفحه اصلی معرفی اقامتگاه های بوم گردی موجود در شیراز شوید.

سپس می توانید پس از مشاهد تصاویر مربوط به هر اقامتگاه بومگردی و مقایسه آنها با یکدیگر با توجه به میزان بودجه و علاقه خود یکی از اقامتگاه ها را انتخاب و در تاریخ مورد نظر خود رزرو نمایید.

برای سهولت دسترسی به بهترین اقامتگاه بومگردی شیراز می توانید از فیلترها نیز کمک بگیرید و با پر کردن آنها زودتر اقامتگاه مورد نظر خود را یافته و آن را رزرو نمایید.

شما با اجاره و رزرو  بهترین اقامتگاه بومگردی در شیراز این فرصت را پیدا می کنید تا از جاذبه های دیدنی این شهر دیدن کرده و از سفر خود نهایت لذت را ببرید. در اقامتگاه های بومگردی شما  از نزدیک با بافت سنتی و قدیم شیراز و همین طور گویش و آداب و رسوم مردم اصیل آن آشنا می شوید و با خوردن غذاهای محلی تجربه لذت بخشی از اقامت و سفر خود به شیراز خواهید داشت.

این مطلب را هم بخوانید
بهترین اقامتگاه سنتی یزد

بیشتر بخوانید:  بهترین اقامتگاه سنتی شیراز

قیمت اجاره بهترین اقامتگاه بومگردی شیراز چقدر است؟

قیمت اجاره و رزرو بهترین اقامتگاه بومگردی شیراز از مبلغی حدود ۷۰۰ هزار تومان تا ۳ میلیون تومان می باشد که با توجه به امکانات اقامتگاه ، متراژ ، ایام رزرو اقامتگاه، موقعیت اقامتگاه و سهولت دسترسی به آن تعیین می شود.

معمولا هزینه اجاره و رزرو بهترین اقامتگاه بومگردی شیراز در ایام تعطیل و روزهای آخر هفته، کمی بالاتراست که به دلیل حجم بیشتر  مسافران و گردشگران برای رزرو اقامتگاه بوم گردی در شیراز می باشد.

رزرو اقامتگاه بومگردی شیراز

۱-اقامتگاه بومگردی مهبانو

اقامتگاه بومگردی ماه سلطان با فضای زیبا و سنتی خود در دل شهر شیراز قرار دارد و در فاصله بسیار نزدیکی با سایر جاهای دیدنی شیراز قرار گرفته است. این اقامتگاه بوم گردی با معماری دوره پهلوی و متراژ کل ۱۶۰ متر دارای ۵ باب اتاق سنتی در طبقه همکف و اول می باشد،این اقامتگاه بومگردی  نزدیک به حرم مطهر شاه چراغ قرار گرفته است.

برای رزرو اقامتگاه بومگردی مهبانو اینجا را کلیک کنید.

حالا که قصد سفر به شیراز را دارید، پیشنهاد ما این است که در این سفر سری هم با بازارهای زیبا و بهترین مراکز خرید شیراز بزنید.

۲-اقامتگاه بومگردی در سه راه آستانه شیراز

این اتاق بوگردی با متراژ ۹ متر در طبقه زیر همکف با ۲ پله در یک مجموعه بومگردی ۳۰۰ متری واقع شده است.. دکوراسیون زیبا و امکانات رفاهی کامل این اقامتگاه، آن را جذاب و دوست داشتنی کرده است. در این مجموعه بومگردی یک جکوزی سنتی ۴ نفره تعبیه شده و از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب با هزینه جدا قابل رزرو می باشد

فاصله های تقریبی این اقامتگاه به مکان های مهم عبارتند از:

  • تا نارنجستان قوام و خانه زینت الملوک ۵ دقیقه پیاده روی
  •  بازار حاجی ها و مسجد صورتی نصیرالملک ۱۰ دقیقه پیاده روی
  • بازار وکیل ۱۵ دقیقه
  • فرودگاه حدود ۱۰ کیلومتر ( ۱۵ دقیقه )
  • ترمینال مسافربری کاراندیش حدود ۵ کیلومتر
  • حرم شاه چراغ ۱۰ دقیقه
  • ترمینال مدرس ۱۰ دقیقه

برای رزرو اقامتگاه بومگردی در سه راه آستانه شیراز اینجا را کلیک کنید.

۳-اقامتگاه بومگردی شازده قاسم

این اقامتگاه بوگردی با متراژ ۹ متر در طبقه زیر همکف با ۲ پله در یک مجموعه بومگردی ۳۰۰ متری واقع شده است.

از جاذبه های گردشگری اطراف این اقامتگاه می توان به:حرم شاهچراغ ، بازار وکیل ، مسجد وکیل ، ۱۵ دقیقه پیاده روی / حافظیه ۱۰ دقیقه با ماشین ، آرامگاه سعدی ۱۵ دقیقه با ماشین و باغ ارم ۲۰ دقیقه با ماشین اشاره کرد..

۴-اجاره هتل سنتی در سه راه نمازی شیراز

این هتل سنتی در سال ۱۳۹۸با امکانات به روز و معماری اصیل ایرانی به بهربرداری رسید . این هتل دارای ۱۲ باب اتاق می باشد , که اتاق در طبقات همکف و اول در دور تا دور حیاط قرار گرفته اند . این هتل نزدیک به بقعه بی بی دختران , حرم شاهچراغ ,ارگ کریم خان و بازار وحمام وکیل را دارد .

از این هتل تا آرامگاه حافظیه و سعدی حدود ۱۰ دقیقه فاصله است .گردشگران عزیز توجه داشته باشند که این هتل سنتی در بخش ورودی به اتاق های طبقه بالا و ریرزمین دارای تعدادی پله می باشد لذا افراد سالمند و خانواده های که کودک خردسال به همراه دارند توجه کنند.

مهمانان عزیزی که به دنبال فرصتی برای دوری از زندگی روزمره و ماشینی هستند میتوانند در هتل سنتی طعم زندگی به سبک سنتی تجربه کنند .

برای اجاره و رزرو هتل سنتی در سه را نمازی شیراز  اینجا را کلیک کنید

۵- بوتیک هتل شاباجی

این بوتیک هتلِ زیبای شیراز، به معنای واقعی کلمه محل استقرار و اسکان فرشتگان است، آنقدر که حال و هوای زیبا و پر آرامشی را به افراد منتقل می کند. نامگذاری هر اتاق بنام یک فرشته از میکائیل گرفته تا جبرئیل بر حس زیبای این هتل بیش از بیش افزوده است. طراحی معماری قاجار با رنگ های دلنشین فضای بسیار زیبا و تماشایی به این بوتیک هتل داده است. نظافت بسیار عالی و پکیجینگ کامل هر اتاق و نمای زیبا و آرامش بخش اتاق ها این بوتیک هتل را زیبا و دوست داشتنی کرده است.

آدرس بوتیک هتل شاباجی در شیراز ، قبل از نارنجستان قوام ،کوچه ۲۶ ، فرعی ۲۶/۱ و شماره تماس آن ۰۹۱۷۷۱۷۴۸۳۰  می باشد.

این مطلب را هم بخوانید
بهترین اقامتگاه سنتی اصفهان

۶- اقامتگاه سنتی سپهری

این اقامتگاه سنتی با ۷ واحد اقامتی کاملا مجهز و بسیار زیبا بوده و در شیراز خیابان شهید دستغیب، روبروی آرامگاه بی بی دختران، نبش کوچه ۴ پلاک ۲ قرار دارد. این اقامتگاه سنتی یک آشپزخانه کاملا مجهز نیز دارد که در اختیار مسافران خود قرار داده است.

جاذبه های نزدیک این اقامتگاه شاه چراغ و آرامگاه بی‌ بی دختران می باشد.

بیشتر بخوانید: سفر به شیراز | اجاره سوئیت مبله در شیراز

 اقامتگاه بومگردی شیراز

۷-اقامتگاه بوم گردی عمارت قاجاریه

از زیباترین، محبوب‌ترین و بهترین اقامتگاه‌های بوم گردی شیراز، اقامتگاه بوم گردی عمارت قاجاریه، می باشد. نمای قاجاری این ساختمان قدیمی و حیاط فوق العاده زیبا با درختان و بوته‌های سرسبز و حوض بزرگ و آبی‌رنگ، و پنجره‌هایی با قاب‌های چوبی و شیشه‌های رنگی قدیمی آن را بسیار جذاب و تماشایی کرده است.

اقامتگاه بوم گردی عمارت قاجاریه در شیراز، خیابان لطفعلی خان زند، کوچه اسکندری قرار گرفته است و  فاصله بسیار کمی تا ارگ کریمخان، شاهچراغ، نارنجستان قوام، خانه زینت الملوک، مسجد جامع عتیق و مسجد نصیرالملک دارد.

حالا که به شیراز آمده اید از غذاهای شیرازی‌ با آن دستپخت بی‌نظیرشان حتما امتحان کنید که بی شک عاشقش می شوید ! آدرس بهترین رستوران های شیراز را برایتان گذاشته ایم که حتما به کارتان می‌آید.

۸- اقامتگاه بوم گردی ترنجستان

تمامی اتاق های ترنجستان از (ترنج، نارنج، پهلوی، آرامش، سه دری و پنج دری یا اتاق آینه شاه‌نشین) در سه طبقه زیرزمین، همکف و اول واقع شده است و از امکانات کاملی برخوردارند. ترنجستان حیاط زیبا و حوضی پر از ماهی های قرمز دارد که محیط زیبا و دلنشینی را برای مهمانانش بوجود آورده است.

بوم گردی ترنجستان یکی دیگر از بهترین و زیباترین اقامتگاه‌های بوم گردی شیراز از دوره قاجار بوده که در محله تاریخی بالاکفت و در خیابان لطفعلی‌خان زند خیابان نارنجستان قوام، سنگ دقاقی‌ها، در سمت چپ واقع شده است.

بیشتر بخوانید: ارگ کریمخان شیراز، یادگار دوره زندیه

۹- اقامتگاه سنتی سهراب شیراز

با اقامت در این اقامتگاه سنتی شیراز به جاذبه هایی مثل مسجد جامع عتیق، مسجد و بازار وکیل، نارنجستان قوام و خانه زینت‌ الملک، بسیار نزدیک خواهید بود.

این اقامتگاه سنتی حدود ۲ قرن قدمت دارد و از یک معماری سنتی بی نظیر به همراه حیاطی باصفا و زیبا تشکیل شده است. این هتل دارای ۹ واحد اقامتی است و در شیراز دروازه کازرون، کوچه ماهی فروشاها، محله سنگ سیاه، بن بست عظیم السلطنه قرار گرفته و شماره تماس آن ۰۹۱۷۳۳۳۰۴۸۱ می باشد.

پرسش‌های متداول

بهترین اقامتگاه بومگردی شیراز کدام است؟

اقامتگاه بوم گردی ماه سلطان، عمارت قاجاریه، لوتوس، ترنجستان، خانه باغ ایرانی، عمارت هفت‌رنگ و گلستان راز، برخی از مشهورترین و بهترین بوم گردی های شیراز به شمار می روند که شما را بخوبی با فرهنگ و آداب و معماری دوره قاجار در شیراز آشنا می کنند.

مدارک لازم برای اجاره اقامتگاه بومگردی در شیراز چیست؟

شناسنامه یا کارت ملی مهمترین مدارکی که در زمان اجاره اقامتگاه در شیراز از شما خواسته می‌شود،  است اما می‌توان با سایر مدارک هویتی مثل پاسپورت نیز اقدام به اجاره اقامتگاه نمود.

سخن پایانی

لذت سفر به شیراز را با اقامت در اقامتگاه های بومگردی زیبای آن دو چندان کنید. در یکی از این اقامتگاه های زیبای بومگردی که معرفی نمودیم  اقامت کنید و از محیط زیبا و جذاب آن لذت ببرید. از غذاهای خوشمزه شیرازی نوش جان کنید و از جاهای گردشگری معروف و جذاب شیراز دیدن نمایید که بی شک سفر به شیراز برای شما سفری رویایی و خاطره انگیز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: مسجد نصیرالملک شیراز، متفاوت‌ترین مسجد ایران

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: میانگین: ]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا