اقامتگاه بوم گردی

بهترین اقامتگاه سنتی شیراز

انتخاب بهترین اقامتگاه سنتی شیراز از میان تعداد فراوانی از اقامتگاه های سنتی و بوم گردی موجود در شیراز کار سختی می باشد. زیرا شیراز مقر و جایگاه سکونت گاه های سنتی زیبا و با کیفییت می باشد که یکی از دیگری زیباتر و قشنگتر هستند. با ما باشید که در ادامه این مطلب از سایت سپنجا قصد داریم تا به معرفی بهترین اقامتگاه های سنتی و بومگردی شیراز بپردازیم.

بهترین اقامتگاه سنتی شیراز

بهترین اقامتگاه سنتی شیراز

شیراز شهر گل و بلبل است. شهری که وجب به وجب آن را باغ و دشت و گلشن فرا گرفته است و سفر به این شهر زیبا و رویایی بی شک با خاطرات زیبایی برای شما به همراه خواهد بود. با اقامت در بهترین اقامتگاه سنتی شیراز و بومگردی شیراز می توانید از سفر خود نهایت لذت را ببرید و در فضای زیبا و دلنشین این اقامتگاه ها به اندازه کافی ریلکس کنید.

فضای سنتی به همراه امکانات مدرن این اقامتگاه ها، حال و هوای زندگی در گذشته و قصه های مادربزرگ با آن حوض آبی رنگ پر از ماهی سرخ را، در شما زنده می کند و گویی روح شما را به سفری در دل تاریخ می برد. در ادامه به معرفی ۹ تا از بهترین اقامتگاه های سنتی و بوم گردی شیراز خواهیم پرداخت.

در سفر به شیراز کار اقامت خود را به سپنجا بسپارید و با خیال راحت به لذت بردن از سفر خود بیاندیشید. در هر کجای شیراز که بخواهید اقامتگاه های متنوعی در سپنجا وجود دارد و شما علاوه بر اقامتگاه های سنتی و بومگردی شیراز می توانید در سوئیت آپارتمان های معرفی شده نیز اقامت آرامی داشته باشید.

برای رزرو و اجاره سوئیت آپارتمان در شیراز کلیک کنید.

۱- بوتیک هتل شاباجی

این بوتیک هتلِ زیبای شیراز، به معنای واقعی کلمه محل استقرار و اسکان فرشتگان است، آنقدر که حال و هوای زیبا و پر آرامشی را به افراد منتقل می کند. نامگذاری هر اتاق بنام یک فرشته از میکائیل گرفته تا جبرئیل بر حس زیبای این هتل بیش از بیش افزوده است. طراحی معماری قاجار با رنگ های دلنشین فضای بسیار زیبا و تماشایی به این بوتیک هتل داده است. نظافت بسیار عالی و پکیجینگ کامل هر اتاق و نمای زیبا و آرامش بخش اتاق ها این بوتیک هتل را زیبا و دوست داشتنی کرده است.

آدرس بوتیک هتل شاباجی در شیراز ، قبل از نارنجستان قوام ،کوچه ۲۶ ، فرعی ۲۶/۱ و شماره تماس آن ۰۹۱۷۷۱۷۴۸۳۰  می باشد.

۲- اقامتگاه بوم گردی ماه سلطان

اقامتگاه بومگردی ماه سلطان با فضای زیبا و سنتی خود در دل شهر شیراز قرار دارد و در فاصله بسیار نزدیکی با سایر جاهای دیدنی شیراز قرار گرفته است و شما می توانید با پای پیاده از از ماه سلطان تا حمام و بازار وکیل، مسجد نصیرالملک، آرامگاه شاه‌چراغ، ارگ کریم‌خان، و باغ نارنجستان رفته و آنها را بازدید کنید. این هتل به ایستگاه اتوبوس و مترو نیز دسترسی دار. و فاصله آن تا فرودگاه تنها ۲۵ دقیقه می باشد.

این مطلب را هم بخوانید
بهترین اقامتگاه سنتی یزد

حالا که قصد سفر به شیراز را دارید، پیشنهاد ما این است که در این سفر سری هم با بازارهای زیبا و بهترین مراکز خرید شیراز بزنید.

۳- اقامتگاه سنتی فروغ مهر شیراز

اگر به دنبال اقامتگاهی سنتی در شیراز و در نزدیکی حرم شاهچراغ هستید اقامتگاه سنتی فروغ مهر برای شماست. دکوراسیون جذاب و امکانات رفاهی کامل این اقامتگاه، آن را جذاب و دوست داشتنی کرده است.

فروغ مهر در  شیراز، سه راه نمازی، ابتدای بلوار دستغیب، کوچه ۴، گذر تاریخی سنگ سیاه، انتهای کوچه سمت راست، جنب خانه فروغ الملک قرار دارد و شماره تماس آن: ۰۷۱۳۲۲۴۳۰۱۵، ۰۹۰۱۱۱۱۵۳۹۰ می باشد.

این اقامتگاه سنتی به خانه فروغ‌ الملک و شاه چراغ نزدیک است و محدوده قیمتی آن متوسط می باشد.

۴- اقامتگاه سنتی و بوم گردی لوتوس

یکی از بهترین و زیباترین اقامتگاه های سنتی شیراز همین اقامتگاه لوتوس است. این خانه تاریخی از فضای سنتی و بسیار زیبایی برخوردار است که به دوره قاجار می رسد.

آدرس اقامتگاه سنتی لوتوس در شیراز خیابان لطفعلی‌خان زند، جنب نارنجستان قوام، کوچه ۲۴٫۳ و تلفن آن ۳۲۲۴۱۱۴۷ ۰۷۱ و ۵۶۰۰۰۱۲ ۰۹۱۷ است.

۵- اقامتگاه ایرانمهر شیراز

اقامتگاه ایرانمهر با حدود دو قرن قدمت از آن هتل اقامتگاه های سنتی و چشم نواز شیراز می باشد که از فضای داخلی و دکوراسیون بسیار زیبایی برخوردار است.

آدرس اقامتگاه ایرانمهر در شیراز، پشت بازار وکیل، کوچه ۱/۲۵، بن بست توتونچی و شماره تماس آنها ۰۹۱۳۲۲۲۰۱۷۳و ۰۹۱۷۹۲۴۸۰۰۱ می باشد. این هتل سنتی در نزدیکی جاذبه‌ های مشهوری مثل بازار وکیل، حمام وکیل و مدرسه خان قرار دارد.

۶- اقامتگاه سنتی سپهری

این اقامتگاه سنتی با ۷ واحد اقامتی کاملا مجهز و بسیار زیبا بوده و در شیراز خیابان شهید دستغیب، روبروی آرامگاه بی بی دختران، نبش کوچه ۴ پلاک ۲ قرار دارد. این اقامتگاه سنتی یک آشپزخانه کاملا مجهز نیز دارد که در اختیار مسافران خود قرار داده است.

جاذبه های نزدیک این اقامتگاه شاه چراغ و آرامگاه بی‌ بی دختران می باشد.

بیشتر بخوانید: سفر به شیراز | اجاره سوئیت مبله در شیراز

 اقامتگاه بومگردی شیراز
اقامتگاه بومگردی شیراز

7-اقامتگاه بوم گردی عمارت قاجاریه

از زیباترین، محبوب‌ترین و بهترین اقامتگاه‌های بوم گردی شیراز، اقامتگاه بوم گردی عمارت قاجاریه، می باشد. نمای قاجاری این ساختمان قدیمی و حیاط فوق العاده زیبا با درختان و بوته‌های سرسبز و حوض بزرگ و آبی‌رنگ، و پنجره‌هایی با قاب‌های چوبی و شیشه‌های رنگی قدیمی آن را بسیار جذاب و تماشایی کرده است.

اقامتگاه بوم گردی عمارت قاجاریه در شیراز، خیابان لطفعلی خان زند، کوچه اسکندری قرار گرفته است و  فاصله بسیار کمی تا ارگ کریمخان، شاهچراغ، نارنجستان قوام، خانه زینت الملوک، مسجد جامع عتیق و مسجد نصیرالملک دارد.

این مطلب را هم بخوانید
بهترین اقامتگاه بومگردی شیراز

حالا که به شیراز آمده اید از غذاهای شیرازی‌ با آن دستپخت بی‌نظیرشان حتما امتحان کنید که بی شک عاشقش می شوید ! آدرس بهترین رستوران های شیراز را برایتان گذاشته ایم که حتما به کارتان می‌آید.

۸- اقامتگاه سنتی سهراب شیراز

این اقامتگاه سنتی حدود ۲ قرن قدمت دارد و از یک معماری سنتی بی نظیر به همراه حیاطی باصفا و زیبا تشکیل شده است. این هتل دارای ۹ واحد اقامتی است و در شیراز دروازه کازرون، کوچه ماهی فروشاها، محله سنگ سیاه، بن بست عظیم السلطنه قرار گرفته و شماره تماس آن ۰۹۱۷۳۳۳۰۴۸۱ می باشد. با اقامت در این اقامتگاه سنتی شیراز به جاذبه هایی مثل مسجد جامع عتیق، مسجد و بازار وکیل، نارنجستان قوام و خانه زینت‌ الملک، بسیار نزدیک خواهید بود.

بیشتر بخوانید: ارگ کریمخان شیراز، یادگار دوره زندیه

۹- اقامتگاه بوم گردی ترنجستان

بوم گردی ترنجستان یکی دیگر از بهترین و زیباترین اقامتگاه‌های بوم گردی شیراز از دوره قاجار بوده که در محله تاریخی بالاکفت و در خیابان لطفعلی‌خان زند خیابان نارنجستان قوام، سنگ دقاقی‌ها، در سمت چپ واقع شده است.

تمامی اتاق های ترنجستان از (ترنج، نارنج، پهلوی، آرامش، سه دری و پنج دری یا اتاق آینه شاه‌نشین) در سه طبقه زیرزمین، همکف و اول واقع شده است و از امکانات کاملی برخوردارند. ترنجستان حیاط زیبا و حوضی پر از ماهی های قرمز دارد که محیط زیبا و دلنشینی را برای مهمانانش بوجود آورده است.

پرسش‌های متداول

بهترین بوم گردی های شیراز کدامند؟

اقامتگاه بوم گردی ماه سلطان، عمارت قاجاریه، لوتوس، ترنجستان، خانه باغ ایرانی، عمارت هفت‌رنگ و گلستان راز، برخی از مشهورترین و بهترین بوم گردی های شیراز به شمار می روند که شما را بخوبی با فرهنگ و آداب و معماری دوره قاجار در شیراز آشنا می کنند.

ارزانترین اقامتگاه های بوم گردی شیراز کدامند؟

اقامتگاه سنتی عمارت امیریه، اقامتگاه سنتی عمارت قوام‌الملک،اقامتگاه بوم گردی ماه سلطان،اقامتگاه بوم گردی پری دخت، اقامتگاه سنتی ماه منیر،  اقامتگاه بوم گردی عمارت قاجاریه، اقامتگاه بوم‌ گردی سی راه و اقامتگاه سنتی ترنجستان، از جمله اقامتگاه های معروف و زیبای شیراز  با قیمت مناسب هستند.

سخن پایانی

لذت سفر به شیراز را با اقامت در اقامتگاه های سنتی و بومگردی زیبایش دو چندان کنید. در یکی از این اقامتگاه های زیبای سنتی که معرفی نمودیم  اقامت کنید و از محیط زیبا و جذاب آن لذت ببرید. از غذاهای خوشمزه شیرازی نوش جان کنید و از جاهای گردشگری معروف و جذاب شیراز دیدن نمایید که بی شک سفر به شیراز برای شما سفری رویایی و خاطره انگیز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: مسجد نصیرالملک شیراز، متفاوت‌ترین مسجد ایران

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: میانگین: ]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا