دیدنی های شیراز

معرفی بهترین کافه های شیراز برای صرف یک نوشیدنی متفاوت | ۱۸ کافه دنج

شیراز جزو آن دسته از شهرهایی است که هر ساله میزبان تعداد بسیار زیادی از گردشگران داخلی و خارجی است. سپری کردن زمان در بهترین کافه های شیراز یکی از بهترین انتخاب‌ها برای رفع خستگی پس از بازدید از مکان‌های تاریخی این شهر دیدنی است. می‌توانید در این کافه‌ها نوشیدنی مورد علاقه خودتان را نوش جان کنید. ما در این مقاله از سپنجا قصد داریم تا شما را با این کافه‌ها آشنا کنیم تا بتوانید با توجه به نیاز و شرایط خود، بهترین انتخاب را داشته باشید.

برای اجاره سوئیت در شیراز روی لینک کلیک کنید.

آشنایی با بهترین کافه های شیراز

اگر شما هم به شهرهای تاریخی علاقه دارید، شیراز می‌تواند تمام انتظارات شما را به خوبی برآورده کند. جاهای دیدنی شیراز بسیار زیاد است و این شهر زیبا علاوه بر جاذبه‌های طبیعی، مکان‌های دیدنی و تاریخی بسیار زیادی دارد. از جمله آن می‌توان به باغ ارم، ارگ کریم خان زند، مسجد نصیرالملک، حمام وکیل، باغ عفیف آباد، حافظیه و غیره اشاره کرد.

گشت و گذار در گوشه و کنار این شهر زیبا و دیدنی اگرچه لذت‌بخش است، اما خستگی بسیار زیادی به همراه دارد. در چنین شرایطی بهترین کافه های شیراز را به شما پیشنهاد می‌دهیم. شما می‌توانید بعد از یک روز گشت و گذار در شهر، خستگی خودتان را در این کافه‌ها به در کنید. صرف نوشیدنی و یا یک میان وعده مورد علاقه خودتان باعث می‌شود تا یک خاطره‌ای خوش برای شما به جای بماند.

آشنایی با معروف ترین کافه های شیراز به شما کمک می‌کند تا دیگر وقت خودتان را برای امتحان کردن این کافه‌ها نگذارید. اگر شما هم علاقه به رفتن به کافه دارید، امتحان کردن کافه های زیر را در اولیوت قرار دهید.

بهترین کافه های شیراز

۱- کافه فردوسی

بسیاری از شیرازی‌ها، کافه فردوسی را به عنوان یکی از محبوب ترین کافه های شیراز می‌شناسند. نزدیکی این کافه به مرکز شهر و مکان‌های تاریخی شیراز باعث شده است تا بسیاری از گردشگران برای رفع خستگی خود این کافه را انتخاب کنند. یکی از ویژگی‌های مثبت این کافه، دکوراسیون خاص و منحصر به فرد آن است. فضای گرم و صمیمی این کافه لحظات خاطره‌انگیزی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

مدیر این کافه یک حس و حال سنتی را به کافه فردوسی بخشیده است. در این کافه از وسایل قدیمی، ظروف سنتی، میز و صندلی‌های چوبی و کاشی‌های رنگارنگ استفاده شده است. ظرفیت این کافه به عنوان یکی از بهترین کافه های شیراز نزدیک به ۳۰ نفر است. برخلاف سایر کافه‌های شیراز کشیدن سیگار در محیط داخل کافه ممنوع است.

از دیگر نقاط مثبت این کافه می‌توان به برخورد خوب پرسنل و سرویس‌دهی عالی آن اشاره کرد. قهوه‌های این کافه از محبوبیت بسیار بالایی برخورداراند. البته منوی این کافه علاوه بر قهوه، نوشیدنی‌های متنوع دیگری نیز دارد؛ بنابراین شما می‌توانید در کنار قهوه سایر نوشیدنی‌ها مانند شربت‌ها، هات چاکلت، اسموتی، چای، دمنوش و غیره را نیز سفارش دهید.

یکی دیگر از جذابیت‌های منوی کافه فردوسی، کیک‌های خوشمزه آن است که هر روزه در این کافه پخته می‌شوند. در این کافه شما می‌توانید یک صبحانه عالی و تکمیل را تجربه کنید. در منوی صبحانه کافه فردوسی غذاهای بسیار جذاب و خوشمزه مانند نیمرو، املت، فرنچ تست، پنکک، تست نوتلا، تست پنیر، تست کره بادام زمینی و غیره وجود دارد.

همچنین به عنوان میان وعده نیز می‌توانید انواع پاستا، تست مرغ، سالاد سبزیجات، سالاد مرغ، تست بیکن و غیره را سفارش دهید.

آدرس کافه فردوسی: خیابان فردوسی، رو‌به‌روی هتل آپارتمان آرین، پلاک ۱۹۴

کافه فردوسی

۲- کافه گفتگو

یکی دیگر از بهترین کافه های شیراز کافه گفتگو است که در خیابان معالی آباد قرار گرفته است. فضای دلباز این کافه و نزدیکی آن به ایستگاه مترو از جمله مزایای کافه گفتگو است که هر گردشگری را به خود جلب می‌کند. اگرچه این کافه در یک فضای روباز قرار گرفته است، اما جای هیچ نگرانی وجود ندارد. چرا که سیستم گرمایش و سرمایشی این کافه کاملا مجهز است و گرمای تابستان و سرمای تابستان شما را اذیت نخواهد کرد.

شیرازی‌ها معمولا برای برگزاری جشن‌های خود این کافه را انتخاب می‌کنند. منوی جذاب کافه گفتگو شامل انواع نوشیدنی‌ها، بستنی‌ها، شیک، دسر و غیره است. قهوه‌های این کافه در بین شیرازها زبانزد خاص و عام است؛ بنابراین اگر قصد رفتن به کافه گفتگو را دارید، قهوه‌های آن را از دست ندهید.

دلیل نامگذاری این کافه به کافه گفتگو، فضای آرام و دلنشین آن است که آن را برای یک مکان گفتگو مهیا کرده است. صبحانه‌های این کافه در نوع خود بی‌نظیر است. اگر به دنبال یکی از بهترین کافه های شیراز برای صرف وعده صبحانه هستید، صبحانه‌های کافه گفتگو را به شما پیشنهاد می‌دهیم. خاطره خوردن صبحانه در فضای دنج این کافه تا مدت‌ها در ذهن شما باقی خواهد ماند.

آدرس کافه گفتگو: پل معالى آباد، جنب ایستگاه مترو، ساختمان الف، طبقه همکف

۳- کافه موزه زرنگار

به جرات می‌توان گفت که کافه زرنگار جزو یکی از زیباترین کافه های شیراز است. ظاهر خاص و نوستالژیک این کافه حس و حال یک خانه قدیمی را برای شما به ارمغان می‌آورد. ساختمان اصلی این کافه در واقع یک عمارت تاریخی است که اکنون به یک کافه تبدیل شده است. نگاه کردن به کافه زرنگار و حیاط دلباز و با صفای آن، ناخودآگاه یک حس و حال متفاوتی برای شما به ارمغان می‌آورد.

در وسط حیاط این کافه یک حوض سفالی فیروزه‌ای خواهید دید که با گلدان‌های شمعدانی قرمز رنگ تزیین شده است. فضای کهنه و قدیمی این کافه بیشتر شبیه عمارت‌های قجری طراحی شده است و در آن از تجملات پر شده است. سفارشات شما در این کافه درون ظروف روحی و سنتی ونوشیدنی‌های آن درون لیوان‌های بلور آورده می‌شود. به طوری که هر کسی با نگاه کردن به این ظروف یاده خاطرات قدیمی خواهد افتاد.

در منوی کافه زرنگار به عنوان یکی از بهترین کافه های شیراز انواع غذاهای سنتی وجود دارند که همگی از طعم و مزه بی‌نظیری برخوردار هستند. این کافه دنج و دلنشین یک گزینه‌ی بسیار مناسب برای دورهمی‌های خانوادگی به شمار می‌رود.

آدرس کافه موزه زرنگار: خیابان لطفعلی خان زند، کوچه ۳۳ کاشی ۱۴

این مطلب را هم بخوانید
باغ جنت

کافه موزه زرنگار

۴- کافه استریت لانژ

یکی از پرطرفدارترین کافه های شیراز اختصاص به کافه استریت لانژ دارد که با دکوراسیون مدرن و زیبای خود، نگاه هر رهگذری را به سمت خود جلب می‌کند. یکی از ویژگی‌های مثبت این کافه موقعیت جغرافیایی آن است. از آنجایی که کافه استریت لانژ در منطقه معالی آباد شیراز قرار گرفته است، در نتیجه شما دسترسی بسیار راحتی به مترو خواهید داشت.

نزدیکی کافه به مترو باعث شده است تا بیشتر گردشگران و مسافران بتوانند به راحتی خودشان را به این کافه برسانند و اوقات فراغت خود را در آن بگذرانند. در صورتی که سری به این کافه زدید، حتما قهوه‌ها و کاپ کیک‌های این کافه را امتحان کنید. شما می‌توانید هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام خود را در این کافه رستوران نوش جان کنید.

یکی از محبوب‌ترین وعده‌های غذایی این کافه صبحانه آن است که آن را به یکی از بهترین کافه های شیراز تبدیل کرده است. کشیدن سیگار در این کافه مانند برخی از کافه های معروف شیراز ممنوع است. شما می‌توانید جشن‌ها و دورهمی‌های خود را در این کافه برگزار کنید.

آدرس کافه استریت لانژ: معالی آباد، پزشکان، مجتمع الماس شهر

۵- کافه تولیپ

اگر برای یک هم‌صحبتی دو نفره به دنبال یک کافه مناسب می‌گردید، کافه تولیپ را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این کافه با فضای دنج و صمیمی خود به یکی از محبوب‌ ترین کافه های شیراز تبدیل شده است. نوشیدنی‌های این کافه در نوع خود بی‌نظیرند؛ بنابراین اگر سری به این کافه زدید، به هیچ‌عنوان از کنار نوشیدنی‌های آن نگذرید.

در کافه تولیپ انواع صبحانه، میان وعده و نوشیدنی سرو می‌شود. بعد از سفارش، شما می‌توانید تا هر زمانی که بخواهید، در این کافه بنشینید و در کنار لذت بردن از فضای دنج آن، با دوست خود صحبت کنید. امکان کشیدن سیگار در این کافه وجود ندارد. اینترنت و پارکینگ از جمله امکانات مثبت کافه تولیپ به عنوان یکی از بهترین کافه های شیراز به شمار می‌رود.

آدرس کافه تولیپ: خیابان خاکشناسی، نبش خیابان سروناز، جنب رستوران ایتالیایی بل پاسی

۶- کافه چیمنی شیراز

پایتخت نشینان ممکن است بارها اسم کافه چیمنی را شنیده باشند. این کافه زنجیره‌ای، شعبه‌های بسیار زیادی در اکثر شهرهای بزرگ کشور دارد. این کافه در شهر بهارنارنج یعنی شیراز نیز دارای دو شعبه مختلف است. طعم بستنی‌های این کافه به‌گونه‌ای است که در جایی دیگر آن را تجربه نخواهید کرد.

بستنی‌های کافه چیمنی در نان‌های مخصوص مجارستانی به مشتریان ارائه می‌شوند. این ویژگی باعث شده است تا این کافه بسیاری از مشتریان را به سمت خود جلب کند. اگر در سفر به شیراز هوس خوردن یک بستنی خوشمزه کردید، پیشنهاد می‌کنیم که این بستنی‌های خوشمزه را از دست ندهید. ترکیبات این بستنی یعنی عسل، پودر نارگیل، انواع میوه، پودر پسته، شکلات، نوتلا و غیره قطعا شما را وسوسه خواهد کرد.

آدرس شعبه ۱ کافه چیمنی: قدوسی غربی، نبش کوچه ۱۶

آدرس شعبه ۲ کافه چیمنی: فرهنگ شهر، نبش کوچه ۲۳

۷- کافه هتل ستارگان

اگر به دنبال یک کافه خاص در نزدیکی مکان‌های گردشگری شیراز می‌گردید، کافه هتل ستارگان را به شما پیشنهاد می‌دهیم.  این کافه در هتل بین‌المللی ستارگان شیراز قرار گرفته است و با دکوراسیون مدرن و خاص خود تمام نگاه‌ها را به سمت خود جلب می‌کند. از آنجایی که ظرفیت این کافه در حدود ۱۰۰ نفر است، در نتیجه شما می‌توانید برای برگزاری جشن‌ها مانند جشن تولد و یا دورهمی‌های خانوادگی این کافه را انتخاب کنید.

شما می‌توانید از منوی کافه هتل ستارگان به عنوان یکی از بهترین کافه های شیراز انواع غذاها و نوشیدنی‌های هوس‌برانگیز مانند شیک، گلاسه، انواع کیک، بستنی مخصوص، اسنک، کراکف، چیپس و پنیر و غیره را سفارش دهید.

آدرس کافه هتل ستارگان: تقاطع بلوار آزادی و خیابان ارم، هتل ستارگان

کافه هتل ستارگان

۸- کافه عمارت شاپوری

اگر علاقه‌مند به مکان‌های تاریخی هستید، عمارت شاپوری را در لیست مکان‌های دیدنی شیراز قرار دهید. این عمارت تاریخی به قدری زیبا است که اکثر گردشگران ترجیح می‌دهند که چند ساعتی را در کافه این عمارت بگذرانند و از سرو یک نوشیدنی و یا خوردن میان وعده در یک باغ زیبا و منحصر به فرد لذت ببرند. کافه عمارت شاپوری در حیاط این عمارت واقع شده است و حوض و آبنمای آن جلوه‌ای دیگر به آن بخشیده است.

اصلی‌ترین گزینه‌های منوی کافه عمارت شاپوری، نوشیدنی‌ها و عرقیات سنتی آن است. همچنین شما می‌توانید بستنی و فالوده شیرازی را نیز در آن جا نوش جان کنید. فضای دنج و آرام این کافه یک روز بیادماندنی را برای شما رقم خواهد زد.

آدرس کافه عمارت شاپوری: بلوار کریمخان، خیابان انوری، رو‌به‌روی خیابان اهلی، باغ و عمارت شاپوری

مطالعه کنید: زیباترین جاذبه های فراموش شده شیراز

۹- کافه یوگا

طراحی متفاوت کافه یوگا نسبت به سایر کافه‌های شیراز باعث شده تا این کافه تبدیل به یکی از بهترین کافه های شیراز شود. طراحی دکوراسیون این کافه در سال ۲۰۱۴ به عنوان یکی از بهترین طرح‌ها و دکوراسیون داخلی برگزیده شد. این کافه با محیط آرام و صمیمی خود، حس و حال متفاوتی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

اگر برای جلسه‌های دوستانه، مهمانی‌های کوچک و یا جلسات کاری به دنبال یک کافه متفاوت می‌گردید، کافه یوگا را به شما پیشنهاد می‌دهیم. شما می‌توانید در این کافه انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، صبحانه، انواع کیک و دسر و غیره را سفارش دهید. اینترنت و پارکینگ رایگان از جمله خدمات ویژه‌ی این کافه است. این کافه امکان سیگار کشیدن را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

آدرس کافه یوگا: میدان احسان، رو‌به‌روی پمپ بنزین فرهنگ شهر، مجتمع مسکونی دراک، بلوک ارکید

۱۰- کافه چشم‌انداز هتل چمران

کافه چشم‌انداز در یکی از طبقات بالای هتل چمران شیراز قرار دارد. از آنجایی که چشم‌انداز این کافه بسیار زیبا است؛ بنابراین این نام را برای این کافه انتخاب کرده‌اند. فضای این کافه دلنشین و جذاب است و علاقه‌مندان به کافه می‌توانند یک روز خاطره‌انگیز را در این کافه سپری کنند. کافه چشم‌انداز به عنوان یکی از بهترین کافه های شیراز ظرفیت  ۱۲۰ نفر را دارد. این کافه برای برگزاری جشن‌ها و دورهمی‌های کوچک یک انتخاب مناسب است.

تنوع غذایی منوی این کافه بسیار زیاد است. از جمله آن می‌توان به انواع کیک، بستنی، قهوه، بیف استروگانف، پنه آلفردو، پاستا گوشت، شیر عسل و غیره اشاره کرد. لذت سرو غذا در این رستوران و تماشای شیراز از طبقه ۲۳ این کافه را از دست ندهید.

آدرس کافه چشم انداز هتل چمران: بلوار چمران، هتل چمران، طبقه ۲۳

کافه چشم اندازهتل چمران

۱۱- کافه هدایت

اگر می‌خواهید که یک روز به یادماندنی را در کنار خانواده داشته باشید، کافه هدایت را به شما پیشنهاد می‌دهیم. تنوع منوی این کافه بسیار زیاد است و شما می‌توانید هر نوع نوشیدنی، کیک، غذای ایرانی، فرنگی، دریایی و غیره را سفارش دهید. از جمله غذاهای پرطرفدار این کافه می‌توان به سالاد مرغ، ساندویچ مرغ پستو، پنه آلفردو و غیره اشاره کرد. در کافه هدایت امکان کشیدن سیگار نیز برای شما فراهم شده است.

این مطلب را هم بخوانید
زیباترین جاذبه های فراموش شده شیراز

کافه هدایت به عنوان یکی از بهترین کافه های شیراز یک کافه روباز به حساب می‌آید. در نتیجه شما می‌توانید از فضای زیبا و دلنشین این کافه در کنار عزیزان خود لذت ببرید.

آدرس کافه هدایت: بیست متری سینما سعدی، هدایت غربی، نبش کوچه ۴

۱۲- کافه آلتو

یکی از هیجان‌ انگیزترین کافه های شیراز کافه بازی آلتو است که یک محیط مناسب برای جوانان به حساب می‌آید. شما نیز می‌توانید به همراه دوستان خود، علاوه بر بازی کردن، از خوردن نوشیدنی و یا میان وعده لذت ببرید. دکوراسیون طراحی شده برای این کافه به گونه‌ای است که می‌تواند شور و هیجان شما را در حین بازی افزایش دهد.

منوی کافه آلتو شامل قهوه، انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد به همراه میان‌وعده‌های خوشمزه است. رفتن به کافه آلتو شما را برای چند ساعتی از استرس‌های روزانه دور خواهد کرد.

آدرس کافه آلتو:  میدان معلم، ابتدای همت جنوبی، حدفاصل کوچه ۲ و ۴

۱۳- کافه فروغ

اگر شما هم جزو کسانی هستید که علاقه بسیاری به شعر و ادب دارید، کافه فروغ شیراز را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این کافه به عنوان یکی از بهترین کافه های شیراز به حساب می‌آید که با محیط دنج و کوچک خود، از محبوبیت بسیار زیادی در بین گردشگران برخوردار است. این کافه در نزدیکی باغ عفیف آباد شیراز قرار گرفته است. شما می‌توانید بعد از گشت و گذار در شهر، برای رفع خستگی این کافه را انتخاب کنید.

منوی غذایی کافه فروغ شامل انواع عرقیات گیاهی، غذاهای متنوع شامل رست بیف، اسنک گوشت، اسفناج و غیره است. از آنجایی که ظرفیت این کافه زیاد نیست، در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم که از قبل رفتن میز مورد نظر خود را رزرو کنید.

آدرس کافه فروغ: بلوار استقلال، رو‌به‌روی تقاطع بعثت

کافه فروغ

۱۴- کافه این

اگر به دنبال کافه‌ای هستید که برای دورهمی‌های دوستان و یا برگزاری جشن‌ها مناسب باشد، کافه این می‌تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد. این کافه به دلیل روباز بودن و ظرفیت ۱۵۰ نفری یک گزینه‌ی بسیار مناسب برای شما است. مبلمان راحت، فضای آرام‌بخش و چشم‌انداز بی‌نظیر آن از جمله ویژگی‌های مثبت کافه این است.

در کافه این به عنوان یکی از بهترین کافه های شیراز وعده‌های صبحانه، ناهار و شام ارائه می‌شود. از منوی آن نیز شما می‌توانید انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و غذاهای متنوع و خوشمزه مانند کیک‌های خانگی، کرپ، وافل، چیز کیک، تارت، پاستا، اسنک، کوکی، گلاسه، شیک و غیره را سفارش دهید.

آدرس کافه این: خیابان معالی آباد، نبش بهاران، مجتمع تجاری آرین

۱۵- کافه لئو

یکی از پرطرفدارترین کافه های شیراز کافه لئو است که در یکی از خیابان‌های اصلی شیراز قرار گرفته است. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این کافه، محیط زیبا و دلنشین آن است که حسی آرام‌بخش را برای شما به ارمغان می‌آورد. شما می‌توانید در کافه لئو مراسمات کوچک خود را برگزار کنید. این کافه یک فضای اختصاصی برای برگزاری جشن‌ها در نظر گرفته است.

این کافه وعده‌های صبحانه، ناهار و شام را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. تنوع منوی غذایی این کافه بسیار زیاد است و شما می‌توانید انواع دسر و غذاهای فست فودی را سفارش دهید.

آدرس کافه لئو: قصردشت، خیابان شهید فقیهی، نبش کوچه ۱۴

مطالعه کنید: لیست ۱۱ تایی از خوشمزه ترین غذاهای شیرازی + دستور پخت

۱۶- کافه فتح الملوکی

برای کسانی که به کافه‌های قدیمی و سنتی علاقه دارند، کافه فتح الملوک یک انتخاب مناسب است. این کافه به عنوان یکی از بهترین کافه های شیراز با معماری کاملا سنتی ایرانی ساخته شده است و یک حس نوستالژیک را برای شما به ارمغان می‌آورد. پنجره‌های رنگی، سقف چوبی، مجسمه انواع حیوانات، گل و بوته، این کافه را به یکی از لوکس‌ترین و گران ‌قیمت‌ترین کافه‌ های شیراز تبدیل کرده است.

شما می‌توانید در این کافه انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و یا غذاهای سنتی و مدرن را سفارش دهید.

آدرس کافه فتح الملوک: پشت ارگ کریم خانی، خیابان ۲۲ بهمن، کوچه پارکینگ اتحاد

کافه فتح الملوکی

۱۷- کافه تئاتر شیراز

برای علاقه‌مندان به هنر، کافه تئاتر شیراز یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است. طراحی فضای داخلی این کافه به گونه‌ای است که تمامی نگاه‌ها را به سمت خود جلب می‌کند. این کافه به یک پاتوق همیشگی هنر دوست‌ها تبدیل شده است، به این دلیل که فضای داخلی این کافه سراسر انرژی مثبت است. این کافه فضایی مخصوص برای کسانی دارد که علاقه به سیگار کشیدن دارند.

در منوی کافه تئاتر شیراز انواع نوشیدنی‌ها گرم و سرد، دمنوش، دسر، کیک، غذاهای فرنگی و سنتی به چشم می‌خورد. نورپردازی کافه تئاتر به عنوان یکی از بهترین کافه های شیراز بی‌نظیر است و یک انرژی بسیاری را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد.

آدرس کافه تئاتر: قصر دشت، ولیعصر، کوچه ١۶، ٣۶٣

۱۸- کافه هتل بزرگ شیراز

یکی از زیباترین کافه های شیراز کافه هتل بزرگ شیراز است که چشم‌اندازی زیبا به شهر زیبای و دوست داشتنی شیراز دارد. اگر شما هم به دنبال یک روز خاطره‌انگیز هستید، حتما رفتن به این کافه را در برنامه خود قرار دهید. نزدیکی این کافه به مکان‌های دیدنی شیراز مانند باغ جهان نما و آرامگاه حافظ باعث شده است تا بسیاری از گردشگران برای رفع خستگی سری به این کافه بزنند.

فضای داخلی این کافه دنج و آرام است و شما می‌توانید در کنار شنیدن موسیقی زنده، از خوردن انواع نوشیدنی‌ها و دسرها نهایت لذت را ببرید.

آدرس کافه هتل بزرگ شیراز: دروازه قرآن، هتل بزرگ شیراز، طبقه ۶

سخن نهایی

در این مقاله از سپنجا در رابطه با بهترین کافه های شیراز صحبت کردیم. این کافه های معروف شیراز با ظاهر دوست‌داشتنی خود، یک انتخاب مناسب برای دورهمی‌های خانوادگی، دوستانه و عاشقانه به شمار می‌روند. اگر شما هم تجربه حضور در یکی از این کافه‌ها را داشتید، می‌توانید زیر همین پست نظر خودتان را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین اگر کافه‌ای در شیراز می‌شناسید که از این لیست جا مانده است، می‌توانید با ما در میان بگذارید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 1 میانگین: 5]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا