دیدنی های ساری

آشنایی با بهترین هتل های ساری

شمال کشور ایران آب و هوایی بهتر و خنک تر از دیگر نقاط این کشور دارد و شهر های سرسبزو فوق العاده زیبایی را در خود پرورش داده است، یکی از آنها شهر با شکوه ساری می‌باشد که جاذبه ها و اماکن تفریحی، تاریخی و طبیعی فراوانی را درخود جای داده است که قبل از هر چیزی برای سفر به آنجا باید یک اقتامتگاه خوب ومناسب را انتخاب یا رزرو کنید و اما این مقاله هم به منظور آشنا کردن شما با بهترین هتل های ساری می‌باشد .

هر آنچه را که مورد نیاز شما برای یک سفر راحت و کامل است را بازگو خواهیم کرد، درواقع اقامت راحت وبه صرفه یکی از اصل های سفر است که بدون آن کمبود به شدت دیده می‌شود و قطعاسفرتان لذت کمتری خواهد داشت، از آنجایی که شهر زیبای رامسربسیار خوش آب و هوا ودارای طبیعتی بکر است نسبت به دیگر شهر های کشور ایران بازدید کنددگان بیشتری دارد و ازهمین روشهری مدرن و مکانات است که خیالشمارا از هربابتی راحت می‌کند.

ساری همچنین پرجمعیت ترین شهر استان مازندران ویکی ازمهم ترین شهرها از نظر اقتصاد و جذب گردشگردر ایران است، مردمش بهشدت مهربان و مهمانوازند و به خوبی از مهیهمانان خود پذیرایی می‌کنندوبه همین خاطر بیشتر گردشگران برای اقامتشان درشمال کشور،خانه های کناردریا و ویلاها را به هتل رجیح می‌‌دهند اما با این وجود این شهر هتل ها و اقامتگاه های لوکس و مدرنی را در خود جای داده که هر شب اقامت در آنها همراه با راحتی و آرامش فراوانی است. جهت اجاره سوئیت در ساری نیز می توانید روی لینک کلیک کنید.

در ادامه سعیمان بر این است که بهترین هتل ها ولوکس ترین آنها را به شما معرفی کنیم و تمام اطلاعات و خصوصیات این سفر را برای شما بازگو کنیم در ادامه این مطلب از سپنجا با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید : با بهترین رستوران های ساری آشنا شوید!

بیشتر بخوانید : راهنمای سفر به ساری

بیشتر بخوانید : سیر تا پیاز هر آنچه در سفر به شهرستان ساری باید بدانید + اقامتگاه

معرفی بهترین هتل های ساری

هتل جنگلی سالار دره

این هتل همان طور که از نامش پیداست یک اقامتگاه شیک و مدرن در دل طبیعت و جنگل است، درجنوب ساری و حدود دوازده کیلومتر ازاین شهر  فاصله دارد ، می‌توان گفت نامش را از رودخانه همجوارش یعنی سالار گرفته شده که بسیار زیبا و دلنواز است.

از پرطرفدارترین و بهترین هتل های ساری حتما و قطعا سالار دره می‌باشد که هر لحظه میهانانش را سرشار از شادی و غرق در لذت می‌کند،چشم انداز این هتل که دیگر غیر قابل توصیف و موقعیت مکانی و آب و هوایش بسیار عالی و شگفت آور است که بدون شک همه را حیرت زده می‌کند، پنجره اتاق هایش رو به طبیعتی بکر و جنگلی سرسبز باز می‌شوند، صبحی دلنشین با آب و هوایی پاک و بی‌نظیر، بیدار شدن با صدای پرندگان و دیدن جنگلی سبز همه و همه از شگفتی ها و می‌توان گفت خصوصیات هتل سالاردره است که هنگام اقامتتان تجربه خواهید کرد.

هتل سالار دره

همچنین این هتل از امکانات خوب و بالایی نیز برخوردار است که تا کنون توانسته رضایت تمام میهمانان و مشتریان خودرا به دست بیاورد و به یک هتل چهارستاره تبدیل شود، امکانات آن شامل، کافی‌شاپ تابستانه، صندوق امانات، خشکشویی، سرویس ۲۴ ساعته، پارکینگ رایگان، سرویس به مرکز شهر، اینترنت در لابی، سفره‌خانه سنتی، سالن ورزشی ، سالن بیلیارد، فضای بازی، رستوران ، استخر، سونا، زمین بازی، جعبه کمک‌های اولیه، تاکسی سرویس، ، تالار پذیرایی، چایخانه فروشگاه، سالن کنفرانس، اتاق چمدان، نمازخانه، خودپرداز، آسانسور، آلاچیق، سالن همایش و…که همه و همه به منظور ساختن لحظات خوب و خوش گذشتن به میهمانان ساخته شده اند.

این مطلب را هم بخوانید
معرفی 14 تا از جذاب ترین جاهای دیدنی آمل

هتل نوید از بهترین هتل های ساری

اقامتگاه نوید نیزمانند هتل سالاردره چهارستاره دارد و ازکیفیت بالایی هم برخوردار می‌باشد، در واقع این هتل یک مکان بسیار آرام و آرامش بخش است وگزینه بسیار خوبی برای افرادی می‌باشد که آرامش در سفر برایشان مهم می‌باشد، از جمله دیگر ویژگی های یکی از بهترین هتل های ساری یعنی اقامتگاه نوید می‌توان به جاذبه های اطراف آن اشاره کرد، اماکن زیبایی همچون مجموعه تاریخی فرخ آباد،دریاچه الندان، حمام وزیری و پارک جنگلی شهید زارع.

امکانات هتل نوید: اینترنت موجود در هراتاق، خشکشویی،  سیستم اعلام حریق، رستوران، نمازخانه ، سونا، استخر، جکوزی، صندوق امانات، آسانسور، روم سرویس،  کافی‌شاپ، سالن کنفرانس ، پارکینگ رایگان و…می‌باشد.

هتل بادله

هتل چهارستاره بادله دردامنه سرسبز و زیبای لالیم واقع شده، به دوبخش تقسیم می‌شود ، یعنی به کل علاوه بر یک هتل ، اقامتگاهی ساحلی نیز محسوب می‌شودکه درکنار دریای خزر قرار دارد، در هر فصلی قابل بازدید می‌باشد و همیشه سرسبز، زیبا و خوش آب و هوا است.

هرکدام ازاتاق های این هتل حیرت انگیز نما و فضایی بسیار دلنشین و زیبا را به خود اختصاص داده اند که باب میل هر سلیقه ایی می‌باشند، همچنین سالن های غذا خوری شیک و بسیار متنوعی را به خود اختصاص داده که هر کدام از آنها منوهایی پر از غذاها و میوه های جورواجور و خوشمزه ایرانی دارند و قطعا غذای مورد علاقه خود را پیدا خواهید کرد.

یکی دیگر از بهترین ویژگی های هتل بادله اجرای موسیقی زنده در کنار ساحل همراه با صرف شام است که باب میل بیشتر میهمانان این هتل بوده و هست، درواقع تمام این ویژگی ها همراه امکانات هتل که در ادامه متن به آنها اشاره خواهیم توانسته رضایت تمام مشتریان هتل بادله را جلب کرده و تک تکشان را از آنجا راضی راهی کند،در ضمن یادتان باشد که برای رفتن به این هتل باید به طرف جاده نکا راهی شوید.

امکانات هتل بادله شامل زمین ورزشی، تاکسی سرویس، کافی‌شاپ، باشگاه بیلیارد، صندوق امانات، جکوزی، استخر، سونا، اینترنت رایگان، آسانسور، پذیرش ۲۴ ساعته، فضای سبز، نمازخانه، زمین بازی، سیستم اعلام حریق، پارکینگ رایگان، زمین بازی، اینترنت در لابی و… می‌شود که همه و همه برای خوش گذشتن به شما عزیزان دز این مکان ساخته شده اند.

 

بهترین هتل های ساری

هتل اسرم

یکی دیگر از بهترین هتل های ساری می‌توان به اقامتگاه زیبا و ویلایی اسرم اشاره کرد، در واقع اسرم را می‌توان گفت جزو یکی از پرطرفدار ترین ها قرار گرفته است و میهمانان متفاوت از  اقصی نقاط جهان را به طرف خود می‌کشاند، هتل سه ستاره اسرم در نزدیکی رود تجن، میدان هلال احمر و در ابتدای کمربندی واقع شده که در یکی از قدیمی‌ترین محله های شهر ساری قرارگرفته است.

به دلیل قرارگیری این هتل در کناررود تجن از موقعیت  بسیارخوب و بالای برخوردار می‌باشد ، تمام کارکنان و پرسنل این هتل تمام سعی تلاش خود را کرده تا به خوبی ازمشتریان خود پذیرایی کنند و رضایت تمام آنها را به دست بیاورند، در این صورت شما در زمان اقامت خود با یک کادر مجرب و مجهز روبه رو هستید که تمام امکانات مورد نیازتان را فراهم می‌کنند تا سفری راحت و با آرامش بیشتری را تجربه کنید.

این مطلب را هم بخوانید
با بهترین رستوران های ساری آشنا شوید!

ازجاذبه ها و اماکن دیدیی که در نزدیکی این هتل قرار دارند می‌توان به خانه کلبادی، دریاچه الدن و پارک جنگلی شهید زارع اشاره کرد که بعد از یک استراحت مفصل در هتل اسرم به راحتی می‌توانید به بازدید از این جاذبه های زیبا و وصف ناپذیر بروید و قطعا لذت و شادکامی سفرتان را چندبرابر خواهند کرد.

امکانات هتل اسرم عبارتند از  باشگاه بدن‌سازی،  کافی‌شاپ ، اینترنت رایگان، لابی، سالن کنفرانس، صندوق امانات ،پذیرش ۲۴ ساعته ،آسانسور، ، پارکینگ رایگان، تاکسی سرویس، سیستم اعلام حریق و…که کاملا مجهر در خدمت شما عزیزان هستند.

هتل نارنج

هتل نارنج یکی از بهترین هتل های ساری است. این هتل مانند چند هتل قبلی که به آنها شاره شد سه ستاره دارد و کاملا مجهز و مجرب است با کارکنانی مهربان و مهمانواز، بنای این اقامتگاه درنزدیکی بندرترکمن و رود تجن قرار دارد که همین یکی از خصوصیات مهم آن به شمار می‌رود.

برای رفتن به آنجا باید به خزرآباد شهر ساری و سه کیلومتری میدان خزر بروید، مکانی آرامش بخش ، برای افرادی که به دنبال مکانی ساکت و دور از هیاهو می‌گردنند گزینه خوبی می‌باشد درست است که در بین شهر قرار دارد اما نسبت به دیگر هتل های ساری ساکت تر و مکانی آرام تر است، اماکن دیدنی زیادی در نزدیکی آن قرار دارند که بعد از استراحتتان می‌توانید بازدیدی هم از آنها داشته باشید از جمله آنها می‌توان به دریای فخرآباد، رودخانه تجن، بازارترکمن و…اشاره کرد.

هتل نارنج

نمای داخلی این هتل به گونه ای طراحی شده که در نگاه اول چشم تمام بازدیدکنندگان را به خود خیره می‌کند، هر اتاق دارای نورگیر می‌باشد، همان طور که در قبل نیز اشاره شد برخورد بسیار خوب و بجای کارکنان این هتل یکی از ویژگی های آن به شمار می‌رود و سالن هایی دلباز و دلنشین دارد که بجز نشستن و استراحت برای ملاقات کردن دوستان ، خانواده یا همکاران نیزمناسب است.

امکانات رفاهی هتل نارنج: اینترنت، خدمات تور، آسانسور، تاکسی سریس، پارکینگ، سیستم اعلام حریق، نمازخانه، اینترنت در لابی، صندوق امانات، کافی‌شاپ، فضای سبز، لابی.

کلام آخر..

شمال کشور هر ساله تعداد بازدیدکنندگانش از دیگر شهرهای کشور ایران بیشتر است که بجز آب و هوای خوبش بخشی از آن مربوط به مهمانوازی مردم این شهر می‎باشد که گردشگران فراوانی از اقصی نقاط جهان را به خود جذب می‌کند و ما هم امیدواریم تمام اطلاعات لازم در خصوص بهترین هتل های ساری و اقامت در این شهر زیبا و خوش آب و هوا را برایتان بازگو کرده باشیم. بهترین سفر را برایتان آرزومندیم.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: میانگین: ]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا