دیدنی های چابهار

معرفی بهترین هتل های چابهار

بندر چابهار تقریباً در تمام فصول میزبان آب و هوای بهاری، معتدل و مطبوع است. این بندر در جنوب شرقی استان سیستان و بلوچستان قرار دارد و بیشتر سال را از گردشگران داخلی و خارجی پذیرایی می‌کند. جاذبه‌های طبیعی و تاریخی این بندر مانند کوه‌های مینیاتوری و غارهای بان مسیتی کم نیستند اما قرار است در اینجا هتل های چابهار را مورد بررسی قرار دهیم.

چابهار از آن دسته مقاصدی است که هر فرد باید حداقل یک بار آن را مورد هدف قرار دهد. این بهشت گمشده و ناشناخته ایران هتل‌های خوب و مجهز و همچنین اقامتگاه‌ها و هتل آپارتمان‌های مناسبی دارد که هر مسافری را از انتخاب خود راضی می‌کنند. اگر دوست دارید اقامتی دلچسب در چابهار داشته باشید با ما در سپنجا همراه باشید تا با بهترین هتل‌های این بندر را بشناسید.

برای اجاره سوئیت در چابهار روی لینک کلیک کنید.

فهرست هتل‌های بندر چابهار

شاید هتل‌های بندر چابهار به تعداد هتل‌های جزیره کیش و قشم نباشند اما تعدادشان قابل قبول است و هر یک خدمات عالی به مسافران خود ارائه می‌دهند. اینها شامل:

هتل فردوس

هتل فردوس یک هتل ۴ ستاره است که در منطقه آزاد تجاری چابهار واقع شده است. از نظافت بی‌عیب و نقص و مهمان نوازی عالی گرفته تا ارائه صبحانه کامل و خوشمزه و دسترسی به WiFi هتل فردوس در قلب چابهار حسابی لذت خواهید برد. این هتل از هتل های چابهار در حال حاضر دارای ۷۳ اتاق و سوئیت است که همگی مجهز به آشپزخانه، کافی شاپ، لباسشویی و اینترنت وای فای رایگان هستند. این هتل همچنین دارای رستورانی با ظرفیت ۱۰۰ مهمان نیز است.

امکانات رفاهی هتل فردوس: اتاق‌های مخلف( یک تخته، دو تخته سه تخته، VIP، چهار تخته) سوئیت‌های مختلف، رستوران، تاکسی سرویس، بالکن، رخت آویز، تلفن، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، اینترنت، سیستم گرمایشی و سرمایشی، قفل کارتی هوشمند درب اتاق، کافی‌شاپ، چای باغ سنتی، پارکینگ، اتاق بازی کودکان، غرفه‌های تجاری، اتاق ماساژ، مدرسه غواصی، لابی، آسانسور ، نمازخانه، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، خدمات باربری، سیستم اعلام حریق، خدمات تور

باغ هتل فردوس از بهترین هتل های چابهار

هتل لیپار

لیپار یکی از هتل‌های مدرن منطقه آزاد تجاری چابهار است. این هتل پنج ستاره مجهز و مدرن در کنار دریای عمان با فاصله کمی با ساحل واقع شده است. از آنجایی که لیپار یک هتل بین‌المللی است، از امکانات و خدمات با کیفیت بالایی برخوردار است. با ورود به این هتل از هتل های چابهار، احساس می‌کنید که وارد دنیای جدیدی شده‌اید، زیرا طراحی داخلی آن بسیار جذاب و شگفت‌انگیز است و فوراً چشم‌ها را به خود جلب می‌کند. همچنین به دلیل موقعیت خاص خود در منطقه آزاد تجاری، همواره پذیرای تجار و بازرگانان ایرانی و خارجی است.این هتل تا قبل از احداث هتل پنج ستاره سدس، اولین‌ و تنهاترین هتل پنج ستاره چابهار بود.

هتل لیپار یک هتل سه طبقه است و تمامی اتاق‌های آن چشم انداز فوق‌العاده‌ای رو به ساحل دریای نیلگون عمان دارند. مسافران می‌توانند از بین اتاق‌های یک تخته تا چهار تخته و همچنین سوئیت‌های دوخوابه رویال این هتل برای خود جا رزو کنند. تمامی اتاق‌ها مجهز به امکانات کامل من جمله تلویزیون، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت پر سرعت، سیستم تهویه و… هستند.

نکته جالب توجه در مورد هتل لیپار چابهار این است که رستوران آن روی بامش قرار دارد و به عنوان یکی از مشهورترین رستوران‌های شهر شناخته می‌شود. توصیه می‌کنیم حتماً یک وعده مهمان این رستوران باشید تا علاوه بر غذاهای لذیذ، شاهد یکی از زیباترین چشم‌اندازهای دریا باشید.

اقامت در این هتل از هتل های چابهار از جهات مختلف برای شما سودآور خواهد بود. به عنوان مثال دسترسی‌تان به مهم‌ترین مراکز خرید شهر از جمله فردوس، صالحیار، صدف و… راحت خواهد بود. همچنین دسترسی به ساحل و تماشای امواج نقره‌ای رنگ دریای عمان نیز برایتان مقدور خواهد بود.

هتل ونوس

هتل ونوس یک هتل سه ستاره بین المللی در چابهار است. این هتل با امکانات رفاهی عالی و متنوع در ساحل دریای عمان واقع شده است و تمام ویژگی‌های یک هتل استاندارد را دارد. فضای باز هتل ونوس فوق‌العاده تمیز و سرسبز است و برای پیاده روی مناسب است. ضمناً چون فاصله چندانی از ساحل ندارد تجربه جالبی از سفر به چابهار را به شما خواهد داد.

هتل دو طبقه ونوس در سال ۱۳۹۵ در محوطه وسیع و آرام دانشگاه علوم دریایی بندر چابهار تأسیس شد و نخستین فعالیت‌های خود را آغاز کرد. این هتل از هتل های چابهار متشکل از ۲۷ باب واحد اقامتی از اتاق‌های یک تخته تا سه تخته و سوئیت‌های چهار نفره است و تعدادی از اتاق‌ها منظره‌ای روبه ساحل و دریا دارند. هر یک از اتاق‌ها به روم سرویس، تلویزیون، سیستم تهویه، حمام و سیستم گرمایشی و سرمایشی مجهز هستند.

این مطلب را هم بخوانید
بازدید از زیباترین جاذبه های گردشگری چابهار

امکانات و خدمات هتل ونوس چابهار: پارکینگ، رستوران، کافی‌شاپ، ترانسفر رفت و برگشت، آلاچیق، قایق تفریحی، خدمات آژانس مسافرتی، لابی، اینترنت رایگان، تاکسی سرویس و…

هتل لاله

هتل لاله در ۱۳ آبان ماه سال ۱۳۸۶ تاسیس شد. امکانات رفاهی این هتل که در کنار دریای عمان قرار دارد کاملاً مناسب و مناسب یک هتل چهار ستاره استاندارد است. فضای باز این هتل بزرگ تمیز و سرسبز است و برای پیاده روی مناسب است. فروشگاه صنایع دستی هتل لاله خرید سوغاتی را به کاری کاملا آسان تبدیل کرده است. مهم‌تر از همه تورهای منطقه آزاد چابهار، مراکز خرید، دیدنی‌های طبیعی و تاریخی و اسکله ماهیگیری از ویژگی‌های جذاب این هتل از هتل های چابهار است. با اقامت در این هتل تجربه جالبی از سفر به چابهار را تجربه خواهید کرد.

ناگفته نماند این هتل، زیر مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای و بین‌المللی لاله در ساحل آرام عمان است. کل مساحت هتل لاله به ۲۷۰۰۰ متر مربع می‌رسد و ۳۸ باب اتاق و سوئیت را در خود جای داده است. هتل لاله در سال ۱۳۸۶ شروع به فعالیت کرد و آخرین بازسازی آن در سال ۱۳۹۷ انجام شد.

از اتاق‌های یک تخته گرفته تا سه تخته و سوئیت‌های متنوع در هتل لاله برای شما موجود است و تمام اتاق‌ها مجهز به امکاناتی چون یخچال، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، اینترنت رایگان و غیره هستند. از ویژگی‌های اقامت در هتل لاله، دسترسی به جاذبه‌های مهم چابهار مثل گل افشان سنگ، سواحل صخره‌ای، روستای تیس، تالاب لیپار و کوه‌های مینیاتوری است.

امکانات هتل لاله: استخر،سونا، جکوزی، رستوران، کافی‌شاپ، پارکینگ، فروشگاه صنایع دستی، فضای سبز، خدمات پزشکی، صبحانه رایگان، لابی، سالن همایش، تور بندر گردی و…

هتل لاله

هتل سپیده

هتل سپیده یکی دیگر از بهترین هتل های چابهار است. این هتل دو ستاره که از سال ۱۳۷۶ تا امروز مشغول فعالیت است، مجموعاً ۱۵۰ اتاق دارد و با امکانات رفاهی عالی آماده پذیرایی از میهمانان عزیز ایرانی و خارجی خود است. هتل سپیده نیز مانند دیگر هتل‌های منطقه آزاد تجاری چابهار، به دلیل موقعیت خاص خود، همواره پذیرای تجار و بازرگانان ایرانی و خارجی است.

ساختمان هتل سپیده، دوطبقه است و فضاهای اقامتی متنوع از اتاق تک نفره تا چهار نفره را با  امکانات عالی در خود جای داده است. چیدمان اتاق‌های این هتل بسیار شیک است و پرسنل مجرب و آموزش دیده‌اش، تا به امروز نقطه عطفی برای موفقیت آن بوده است. اگر نمی‌خواهید هزینه‌های بالا برای چند شب اقامت در هتل بپزدازید، هتل سپیده گزینه مناسبی برای‌تان خواهد بود چون نسبت به برخی از هتل های چابهار ارزان‌تر است و در مقابل امکانات عالی هم در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

امکانات رفاهای هتل سپیده: سیستم تهویه مطبوع، یخچال، کمد لباس، تلویزیون، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس بهداشتی، مبلمان، حمام، لوازم بهداشتی، پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، لابی، تاکسی سرویس، خدمات تور، ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافی، خدمات پزشکی، خشکشویی، رستوران، کافی‌شاپ، اینترنت، فضای سبز، نمازخانه، پارکینگ رایگان و…

هتل سپیده

هتل شاهان

هتل بین‌المللی شاهان که یکی نوسازترین هتل‌های بندر چابهار است، در خیابانی به نام مولوی قرار دارد. این هتل در سال ۱۳۹۶ احداث شد و فاز دوم آن نیز در حال راه اندازی است. فاز یک هتل چهار ستاره شاهان متشکل از ۵۸ باب واحد اقامتی در یک طبقه است. اتاق‌ها از یک تا سه تخته هستند و سوئیت‌های آن نیز از یک تا پنج تخته با امکانات عالی و مجهز مثل یخچال، تلویزیون، حمام، سرویس بهداشتی و… هستند.

امکانات هتل شاهان یکی از بهترین هتل های چابهار شامل رستوران و چایخانه سنتی، کافی‌شاپ، فست فود، پارکینگ، نمازخانه، سیستم اعلام حریق، لاندری، تاکسی سرویس، محوطه بازی کودک، استخر، باشگاه بیلیارد، اتاق ماساژ، تالار، سالن کنفرانس و همایش، پرسنل مجرب، پذیرش ۲۴ ساعته و… می‌شود.

هتل آذین چابهار

هتل آذین از هتل‌های سه ستاره چابهار است و در بلوار قدس این بندر قرار دارد. این هتل سه طبقه و مجهز در سال ۱۳۹۶ شروع به فعالیت کرد و ۲۲ باب اتاق را در طبقات همکف و دوم  خود جای داده است. برای اتاق‌های این هتل امکانات مناسب تعبیه شده است تا شما میهمانان عزیز این بندر اقامتی لذتبخش داشته باشید. امکاناتی مثل اینترنت، مبلمان راحت، یخچال، تلویزیون، کمد دیواری، رخت آویز، سیستم تهویه، حمام و…

امکانات و خدماتی که در هتل سه ستاره آذین ارائه می‌شود شامل صبحانه رایگان، پرسنل مجرب، تور بندر گردی، رستوران، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، پارکینگ رایگان،  آسانسور، تاکسی سرویس، خودرو کرایه‌ای، لاندری، فتوکپی، ترانسفر رفت و برگشت، اتاق چمدان و… می‌شود.

هتل آذین

هتل آپارتمان گل سرخ چابهار

هتل آپارتمان گل سرخ یکی از مقرون به صرفه‌ترین هتل های چابهار است. از مزایای اقامت در  هتل گل سرخ این است که شما خدمات را ارزان اما باکیفیت دریافت خواهید کرد. این هتل امکانات مناسبی برای مهمانان خود در نظر گرفته است که یخچال، تلویزیون، حمام، پارکینیگ، سرویس فرنگی و ایرانی، سیستم گرمایش و سرمایش و… را شامل می‎شود. هتل شامل سوئیت‌های یک خوابه دونفره تا سوئیت‌های دو خوابه چهار نفره است.

این مطلب را هم بخوانید
سوغات چابهار تا اجناس ارزان این شهر به آن نیاز دارید، اینجاست!

هتل آپارتمان گدروشیا

اگر از علاقه‌مندان خرید هستید و ترجیح می‌دهید در هتلی نزدیک به مراکز خرید شهر اقامت داشته باشید، هتل آپارتمان گدروشیا گزینه ایدئالی برای‌تان خواهد بود زیرا درست روبروی بازار سنتی چابهار ساخته شده است. این هتل آپارتمان چهار ستاره از ۲۰ اتاق شامل سوئیت‌های یک خوابه دونفره، یک خواب سه نفره، دو خواب چهار نفره و دو خواب   ۶ نفره با امکانات مطلوب و ضرور هر مسافر است.

این هتل علاوه بر نزدیک بودن به بازار سنتی چابهار، در کم‌ترین فاصله از چند جاذبه مهم شهر مثل کوه‌های مریخی، قلعه پرتغالی‌ها، غار تاریخی معبد بان مسیتی، کوه‌های تاریخی شهبازبند و روستای توریستی تیس قرار دارد.

امکانات و خدماتی که این هتل از هتل های چابهار ارائه می‌دهد شامل تلفن در تمام سوئیت‌ها، تلویزیون در تمام اتاق‌ها، سرویس فرنگی و ایرانی، کمد لباس، میز آرایش، صبحانه، تخت، سیستم سرمایش و گرمایش، تهویه مطبوع، رستوران، نمازخانه، سالن ورزشی، تاکسی سرویس، لابی بزرگ، آسانسور، صندوق امانات، خدمات خشکشویی، پارکینگ، تاکسی سرویس و خودروهای اجاره‌ای می‌شود.

هتل آپارتمان گدروشیا

هتل آپارتمان شوهاز چابهار

هتل شوهاز یکی دیگر از هتل‌های تازه تأسیس بندر چابهار است. این هتل سه طبقه دارای ۲۰ باب واحد اقامتی است و از اوایل ۱۳۹۷ نخستین فعالیت‌های خود را آغاز کرده است. هتل شوهاز در مرکز شهر چابهار در بلوار امام خمینی قرار دارد و فاصله چندانی تا ساحل آرام دریای عمان ندارد. بنابراین شما می‌توانید با اقامت در این هتل به ‌راحتی به ساحل دست پیدا کنید.

۳۰ باب واحد اقامتی این هتل شامل سوئیت‌های ۶۰ متری و واحدهای یک خوابه ۹۰ متری با امکانات ضرور هر مسافر می‌شود. تمام واحدها دارای چیدمان شیک با مبلمان راحت، تلویزیون، یخچال، و لوازم آشپزخانه و سرویس بهداشتی و… هستند.

این هتل از هتل های چابهار ، رستوران ندارد اما رستوران‌های متنوعی در اطراف آن وجود دارد. البته هتل شوهاز مهمانان خود را با یک صبحانه کامل اعم از آب‌میوه، چای، املت و تخم‌مرغ، پنیر و… در اتاق پذیرایی می‌کند تا نیازی نباشد آنها برای صرف صبحانه به بیرون از هتل مراجعه کنند.

امکانات و خدماتی که هتل شوهاز ارائه می‌دهد شامل پارکینگ رایگان، صندوق امانات، کپسول‌های آتش‌نشانی در راهروها، خدمات نظافت روزانه، اینترنت پرسرعت، وسایل سرمایشی و گرمایشی، آسانسور و فروشگاه صنایع‌دستی و سوغات می‌شود.

هتل سدس چابهار

هتل سدس یکی از هتل‌های مدرن و نوساز بندر چابهار است اما هنوز فعالیت خود را به طور کامل آغاز نکرده است و در دست ساخت است. این هتل در ملکی به وسعت ۱۰۲ هزار مترمربع بنا شده است و به احتمال زیاد به دو بخش بلوک A و بلوک B با امکانات عالی و متنوع نظیر پارکینگ طبقاتی، مجموعه ورزشی، سینما، رستوران و شهربازی می‌شود.

هتل آپارتمان رویال

هتل آپارتمان رویال یکی دیگر از مقرون به صرفه‌ترین هتل های چابهار است. اگر می‌خواهید هزینه‌ای سفر خود را مدیریت کنید، سعی کنید در این هتل اقامت داشته باشید. امکانات و خدمات هتل رویال قابل قبول و مناسب هستند و هزینه منطقی و منصفانه‌ای برای ارائه آنها به مسافران دریافت می‌شود. امکانات و خدمات هتل آپارتمان رویال شامل خودروهای کرایه‌ای، فروشگاه صنایع‌دستی، لابی، پارکینگ، سرویس ایرانی و فرنگی، تلویزیون، حمام، بالکن، لوازم آشپزخانه و… می‌شود.

هتل آپارتمان صدف

هتل آپارتمان صدف، یک هتل دو ستاره و ارزان در منطقه آزاد چابهار است. این هتل اقتصادی، یک هتل کاملاً معمولی و در عین حال با واحدهای اقامتی مجهز است. در اینجا خدمات و امکاناتی چون لابی، نظافت روزانه، لاندری، خودرو کرایه‌ای، آشپزخانه، وسایل آشپزخانه، سرویس بهداشتی، حمام و… در اختیار خواهید داشت.

هتل سنتی بلوچ چابهار

اگر به سنت و دیزاین سنتی علاقه دارید، هتل سنتی بلوچ چابهار را برای اقامت خود در این بندر انتخاب کنید. فضای داخلی این هتل نسبت به سایر هتل های چابهار با صفاتر و صمیمی‌تر طراحی شده است و احساس آرامش عمیقی به مهمانان خود منتقل می‌کند. هتل بلوچ متشکل از ۳۰ واحد اقامتی مختلف با چیدمان فوق‌العاده چشمگیر است. در اینجا مسافران به جای استراحت در اتاق‌های شیک و مدرن امروزی در کپرهایی سنتی اقامت خواهند داشت که نوعی چادر است. این هتل یک رستوران سنتی دارد که انواع غذاهای محلی را برای مسافران آماده می‌کند.

هتل بلوچ

سخن آخر..

در این مقاله از سپنجا شما را با تعدادی از بهترین هتل‌های منطقه آزاد چابهار همراه با توضیحات و تصاویر آشنا کردیم تا بتوانید در این بندر بزرگ اقامتی راحت داشته باشید. این بندر مسافران خود را با شگفتی‌هایی روبه‌رو می‌کند که در کمتر جایی پیدا می‌شوند. پس برای سفر به این نقطه از کشور تعلل نکنید و در اولین فرصت راهی شوید.

درباره “معرفی بهترین هتل های چابهار” بیشتر بخوانید:

باران یاوری

من عاشق سفرم، دوست دارم همیشه توی سفر باشم و بنویسم، یه کمپر داشته باشم با یه نفر پایه که دور دنیا رو با ماشین بگردیم و حیاطی داشته باشیم به وسعت کل دنیا، این علاقه باعث شده به نوشتن روی بیارم و این نوشتن منو آروم میکنه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا