جاهای دیدنی تهران

آشنایی با بهترین هتل های پنج ستاره تهران

شهر تهران، به عنوان پایتخت سیاسی و یکی از بزرگ‌ترین شهرهای ایران، جاذبه‌های تفریحی و گردشگری مختلفی داشته و همه روزه میزبان خیل عظیمی از مسافران است. بسیاری از مسافران، دوست دارند تا در بهترین و خاص‌ترین هتل‌ها اقامت داشته و از امکانات ویژه آنها بهره مند شوند. به همین دلیل ما در این مقاله از سپنجا به بررسی و معرفی بهترین هتل های پنج ستاره تهران خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

معرفی بهترین هتل های پنج ستاره تهران

در ادامه به معرفی این هتل‌ها خواهیم پرداخت.

هتل اسپیناس پالاس

نشانی: سعادت آباد، انتهای بزگراه یادگار امام، میدان بهرود، خیابان عابدی، کوچه ۳۳

اسپیناس پالاس یکی از برترین هتل های پنج ستاره تهران واقع در سعادت آباد، یکی از بهترین محله‌های تهران است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ و در فضایی ۲۱ طبقه با ۴۰۰ اتاق مدرن و مجهز آغاز کرد. معماری و طراحی این ساختمان، آن را در شمار برترین و لوکس‌ترین هتل‌های استان تهران قرار داده و نمای خاص هتل و لابی مجلل آن نیز بر این موضوع دلالت دارند.

انواع اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل شامل سوئیت‌ها و اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته و سوئیت‌های تک خوابه و دو خوابه است. ساعت تحویل و تخلیه اتاق‌ها در این هتل به ترتیب ۱۵ و ۱۲ ظهر بوده و رزرو هر یک از اتاق‌ها یا سوئیت‌ها، با سرو وعده صبحانه همراه است.

هتل اسپسناس پالاس

هتل پرشین پلازا

نشانی: سهروردی شمالی، چهارراه کیان، خیابان میرزایی زینالی شرقی، پلاک ۴۲

پرشین پلازا یکی از هتل‌های لوکس و نوساخت تهران است که در منطقه عباس آباد قرار دارد. پرشین پلازا فعالیت خود را از سال ۱۳۹۷ در فضایی ۱۶ طبقه و با ۱۳۰۰۰ متر زیر بنا، آغاز کرد. این هتل دارای ۹۶ اتاق لوکس در انواع یک تخته، دو تخته دبل، توئین، دبل ویژه، سوئیت یک خوابه پرزیدنت دو نفره، سه تخته، سوئیت دو خوابه سه نفره و اتاق کانکت چهار نفره فمیلی است و شما می‌توانید بر حسب نیاز، هر یک از آنها را رزرو کنید.

اتاق مورد نظر شما پس از رزرو، در ساعت ۱۴ به شما تحویل داده می‌شود. از طرفی، شما باید در ساعت ۱۲ روز آخر، اتاق را تحویل دهید. یکی از خدمات ثابت هتل پرشین پلازا برای تمامی انواع اتاق‌ها، ارائه وعده صبحانه رایگان است. بنابراین شما هر اتاقی را رزرو کنید، می‌توانید از وعده صبحانه به صورت رایگان استفاده کنید.

پرشین پلازا

هتل هما

نشانی: میدان ونک، خیابان ولیعصر، خیابان شهید خدامی، ساختمال شماره ۵۱

هتل هما، یکی از هتل‌های نسبتا قدیمی شهر تهران است که در سال ۱۳۵۲، در محله ونک افتتاح شد. این هتل دارای ۱۶ طبقه و ۱۷۷ اتاق با چشم اندازی زیبا از کو‌ه‌های البرز و باغ زیبای مجموعه هما است. از اصلی‌ترین مزایای اسکان در این هتل می‌توان به نزدیکی آن به خیابان‌های اصلی شهر و همچنین داشتن اتاق‌های مدرن اشاره کرد. به علاوه، هتل هما در مناسبت‌های مختلف، پکیج‌های ویژه‌ای شامل خدمات خاص و متنوع برای اسکان مسافران ارائه می‌دهد و شما می‌توانید اتاق مورد نظر خود را با بهترین شرایط رزرو کنید.

این هتل دارای انواع مختلفی از اتاق‌ها شامل یک تخته، دو تخته دبل، توئین، هما کلاس، سوئیت دو نفره، سوئیت دو نفره رویال، هما کلاس، رویال هما کلاس و اتاق‌هایی با شرایط خاص برای مناسبت‌ها و پکیج‌های ویژه است. در این هتل نیز صرف وعده صبحانه به صورت رایگان، جزو یکی از خدمات اصلی برای تمامی انواع اتاق‌ها (به جز رزروهای ساعتی) است. اتاق مورد نظر شما پس از رزرو، در ساعت ۱۴ به شما تحویل داده می‌شود. از طرفی، شما باید در ساعت ۱۲ روز آخر، اتاق را تحویل دهید.

این مطلب را هم بخوانید
سام سنتر تهران |یکی از لوکس ترین مجتمع‌تجاری‌های ایران

بیشتر بخوانید: لوکس‌ترین هتل های ۵ ستاره ایران

هتل هما تهران

هتل اسپیناس

نشانی: بولوار کشاورز، بین خیابان فلسطین و نادری، پلاک ۱۲۶

اسپیناس، هتلی لوکس و پنج ستاره در محدوده بولوار کشاورز است که در سال ۱۳۸۸، در ساختمانی ۱۴ طبقه و با ۲۸۴ فعالیت خود را آغاز کرد. محدوده جغرافیایی این هتل یکی از بزرگ‌ترین امتیازات آن است که دسترسی آسان و راحت به انواع پارک‌ها، اماکن تفریحی، تاریخی، فرهنگی و حتی تجاری را برای مسافران فراهم می‌آورد. این هتل، دارای کادری متشکل از پرسنل‌های مجرب و کارآزموده و همچنین امکانات و تجهیزات رفاهی مدرن لوکس است.

در هتل اسپیناس امکان رزرو انواع سوئیت و اتاق یک تخته، دو تخته، سه تخته و چهار نفره وجود دارد. بنابراین شما می‌توانید با توجه به شرایط و امکانات هر اتاق، محل مناسب برای اسکان خود را انتخاب کنید. ساعت تحویل و تخلیه اتاق در این هتل نیز به ترتیب ۱۴ و ۱۲ ظهر است. هتل اسپیناس نیز برای رزرو هر یک از اتاق‌های مورد نظر شما، علاوه بر خدمات پایه، وعده صبحانه رایگان ارائه می‌دهد.

هتل اسپیناس

هتل آزادی تهران

نشانی: تقاطع بزرگراه چمران و یادگار امام

هتل پارسیان آزادی که پیشتر با نام هایت شناخته می‌شد، یکی از بهترین هتل های پنج ستاره تهران است که توسط کارشناسان و طراحان بین المللی بازسازی و تغییر دکوراسیون داده شده است. این هتل، در ۲۶ طبقه با نمای فوق العاده‌ای از رشته کوه‌های البرز و شهر تهران بنا شده و با ۴۷۵ اتاق و سوئیت اقامتی لوکس، تجربه‌ای خاطره انگیز از اقامت در شهر تهران برای شما به ارمغان خواهد آورد.

 هتل آزادی در محدوده‌ای از شهر قرار دارد که به محل برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی، سالن اجلاس سران اسلامی، انواع اماکن تفریحی و تاریخی شهر دسترسی داشته و امکانات رفاهی کم نظیری ارائه می‌دهد. یکی دیگر از اصلی‌ترین ویژگی‌های هتل آزادی، جشنواره‌های آخر هفته آن است که در آنها، امکان رزرو اتاق‌هایی با شرایط ویژه و قیمت استثنایی فراهم می‌شود. انواع اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل شامل اتاق‌های یک تخته، دو تخته ، سه تخته، اکونومی و سوئیت‌های ۱ تا ۳ نفره است.

در این هتل، تمامی اتاق‌ها بجز اتاق‌های اکونومی، از وعده صبحانه رایگان بهره مند می‌شوند. زمان تحویل و تخلیه اتاق نیز راس ساعت ۱۴ و ۱۲ ظهر است.

بهترین هتل های پنج ستاره تهران

هتل نووتل

نشانی: کیلومتر ۳۰ اتوبان تهران-قم، روبروی ترمینال ۱ فرودگاه بین المللی امام خمینی

نووتل، یکی از مجموعه هتل‌های اکور فرانسه و جزو اولین هتل‌های فرودگاهی کشور است که به دلیل نزدیکی به فرودگاه بین المللی امام خمینی، مورد توجه بسیار قرار گرفته است. این هتل دارای ۱۱ طبقه و ۲۹۶ اتاق با طراحی مدرن و امکانات مناسب است.

افرادی که پیش از پرواز خود قصد دارند تا در نزدیکی فرودگاه اقامتی کوتاه مدت داشته و در فضایی آرام و به دور از هیاهوی شهر، استراحت کنند، در این هتل اتاق دلخواه خود را رزرو می‌کنند. شما می‌توانید در این هتل، هر یک از اتاق‌های یک تخته، دو تخته دبل و دو تخته توئین را انتخاب کرده و از تجهیزات مدرن آنها لذت ببرید. ساعت تحویل و تخلیه اتاق در این هتل، به ترتیب ۱۴ و ۱۲ ظهر بوده و رزرو اتاق‌ها با سرو وعده صبحانه همراه است.

با این وجود، اتاق‌هایی که برای اقامت‌های کوتاه مدت رزرو می‌شوند، برخی از قابلیت‌های اتاق کامل مانند وعده صبحانه رایگان را ندارند.

این مطلب را هم بخوانید
می خواهید به مرکز خرید مدرن الهیه بروید؟ اینجا را بخوانید + عکس و معرفی کامل

بیشتر بخوانید: بهترین جاهای تهران برای زندگی را بشناسید!

بهترین هتل های پنج ستاره تهران

هتل استقلال

نشانی: تقاطع بزرگراه شهید چمران و خیابان ولیعصر، چهارراه پارک وی

هتل استقلال که پیشتر با نام رویال هیلتون شناخته می‌شد، یکی از هتل‌های قدیمی شهر تهران است که عنوان بزرگ‌ترین هتل پنج ستاره ایران در شمال شهر تهران را نیز به خود اختصاص داده است. این هتل در سال ۱۳۴۱، در فضایی با مساحت ۷۰ هزار متر مربع بنا شد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل، قرار گیری آن در یک منطقه جغرافیایی مناسب با دسترسی سریع به خیابان‌های خاص و مهم پایتخت و همچنین نزدیکی به انواع اماکن تاریخی، فرهنگی و تفریحی است. بنابراین اگر با اهداف تجاری یا کاری به شهر تهران سفر می‌کنید، می‌توانید در این هتل اقامت کرده و با تحمل ترافیک کمتر، به اماکن مورد نظر خود برسید.

هتل استقلال تهران دارای ۳۰ طبقه و ۵۵۳ اتاق و سوئیت مختلف، ۱۱ رستوران با غذاهای ایرانی و بین المللی، ۲ سالن همایش و مراسمات، سالن ورزشی، استخر، تالار و … است. هتل استقلال نیز با برگزاری جشنواره‌های آخر هفته، امکان رزرو اتاق‌هایی با شرایط خاص و قیمت مناسب را برای مسافران محترم فراهم آورده و امکان انتخاب اتاق‌های مقرون به صرفه و متناسب با نیاز آنها را فراهم می‌آورد.

در این هتل، اتاق‌های یک تخته، دو تخته، اکونومی و سوئیت‌های دو نفره قابل رزرو هستند که در این میان، بجز اتاق‌های اکونومی، رزرو دیگر انواع اتاق و سوئیت، با سرو وعده صبحانه همراه است. در این هتل نیز مانند دیگر هتل‌ها، اتاق و سوئیت رزرو شده در ساعت ۱۴ ظهر تحویل و در ساعت ۱۲ تخلیه می‌شوند.

بهترین هتل های پنج ستاره تهران

هتل ویستریا

نشانی: تجریش، چهارراه قدس، خیابان دربند، نبش خیابان احمدی زمانی، پلاک ۱

هتل ویستریا، یکی از هتل‌های نوساز و پنج ستاره شهر تهران است که در یکی از بهترین و خوش آب و هواترین مناطق شهر نیز قرار دارد. این هتل دارای ۲۰ طبقه، ۹۸ اتاق و چشم اندازی بسیار زیباست. قرار گیری این هتل در نزدیکی خیابان دربند، امکان دسترسی آسان و راحت به انواع مراکز تفریحی و گردشگری تهران را برای مسافران محترم فراهم آورده است.

شما می‌توانید انواع سوئیت یا اتاق دلخواه خود را از میان اتاق‌های یک تخته استاندارد، دو تخته دبل استاندارد، توئین استاندارد، توئین کینگ یا سوئیت‌های پرزیدنتال و رویال دو نفره انتخاب و رزرو کنید. تمامی این اتاق‌ها از خدمات و امکانات رفاهی و همچنین سرو وعده صبحانه رایگان برخوارد هستند.

بهترین هتل های پنج ستاره تهران

در آخر: رزرو بهترین هتل های پنج ستاره تهران

در این مطلب به معرفی و بهترین هتل های پنج ستاره تهران پرداختیم و ویژگی‌های اصلی شماری از هتل‌های محبوب و پرطرفدار تهران را بررسی کردیم.

اگر شما نیز با اهداف کاری، تجاری یا حتی تفریحی به شهر تهران سفر می‌کنید و قصد دارید تا در یک هتل پنج ستاره سطح بالا اقامت کنید، می‌توانید با کمک اطلاعات موجود در این مقاله، هتل و اتاق متناسب با نیاز خود را انتخاب و سپس نسبت به رزرو آن اقدام کنید. همچنین در سایت سپنجا می توانید اجاره سوئیت و آپارتمان مبله در تهران را نیز انجام دهید. کافیست روی لینک کلیک کنید.

امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما مفید بوده و در دیگر مقالات وب‌سایت سپنجا نیز با ما همراه باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 1 میانگین: 5]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا