دیدنی های مازندران

 مجموعه آبشارهای کوهسر ، آلبومی از زیبایی های مازندران

استان سرسبز مازندران کلکسیونی از زیباترین آبشار های ایران و حتی جهان را در خود جای داده است. مجموعه  آبشارهای کوهسر هم یکی از همین جاذبه هایی است که امروز سپنجا قصد سفر این منطقه را دارد.

شما هم برای اینکه اطلاعات کافی را درباره مجموعه آبشارهای کوهسر و همچنین روستای کوهسر بدانید می توانید همسفر سامانه رزرو و اجاره سوئیت، ویلا و اقامتگاه سپنجا باشید تا گشت و گذاری با عنوان آبشار گردی در مازندران داشته باشیم.

چرا آبشار کوهسر

 آبشار های کوهسر از قشنگ ترین مناطق ییلاقی مازندران است که در نزدیکی روستای سفیدآب و روستای کوهسر قرار دارد. در واقع می توان گفت اینجا جزو طبیعت بکر و دست نخورده بخش از نشتارود و تنکابن است که جذابیت خاصی برای گردشگران دارد. به طوری که گردشگران می توانند برای سفری یک روزه این منطقه خوش آب و هوا را انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید : آبشار اکاپل کلاردشت، معدن چشمه‌ها و یخچال‌های طبیعی

بیشتر بخوانید : لذت هم زمان سفر و درمان با چشمه های آب گرم ایران

جاذبه های گردشگری و هیجان انگیزی این منطقه را در برگرفته است. آب و هوای معتدل و خنک آن، درختان انبوه سرسبز و زمین های هموار نظر بسیاری از گردشگران را به خود جلب کرده است.اگر برای بازدید به مجموعه  آبشارهای کوهسر بروید می توانید در اطراف روستای کوهسر از جاذبه های تماشایی این منطقه دیدن کنید.

جنگل دینارسرا، مرداب نشتارود، مناطق ییلاقی داغ کوه،  آبشارهای کوهسر، کمیلیه و دینارسرا، پارک جنگلی خشکه داران مازندران، مناطق جنگلی تالش حمام سنگی از جمله جاذبه های تماشایی این منطقه محسوب می شوند.

این مطلب را هم بخوانید
شهر و مرداب نشتارود منطقه ای زیبا در دل جنگل های شمال

این انتهای ماجرا نیست و دیدنی های زیاد دیگری انتظارتان را در تنکابن می کشند؛ از این رو جذاب ترین جاهای دیدنی تنکابن را بشناسید!

آبشارهای کوهسر در استان مازندران

چگونه به  آبشار های کوهسر دسترسی داشته باشیم؟

برای سفر به روستای کوهسر از مسیر مناسب می توانید عبور کنید. بین روستای جنگلی سفیدآب و کوهسر در فاصله ای نزدیک، جاده خاکی مسیر عبور شما را مشخص کرده است.

پس از طی کردن مسافتی با تقاطع جاده خاکی و رودخانه مواجه خواهید شد. در این بین شما باید با ماشین خود از آن عبور کنید و پس از رد کردن این تقاطع کمی پایین  آبشارهای کوهسر را می بینید.

بیشتر بخوانید : آبشار سنگ بن چشمه، بازدید از منطقه ای سحرانگیز در تنکابن از دست ندهید!

چه مکانی را برای اقامت انتخاب کنیم؟

تا به اینجا مجموعه درباره مجموعه  آبشارهای کوهسر و چگونگی رسیدن به روستای کوهسر صحبت کرده ایم. حالا منتظر شما هستیم که نظرات و تجربیات خود را پیرامون سفر به استان مازندران به ویژه  آبشارهای کوهسر با ما و سایر کسانی که این مقاله مطالعه می کنند، به اشتراک بگذارید.

سپنجا هم این امکان را برای شما فراهم کرده است تا قبل از سفر به این استان و بازدید از مناطق طبیعی آن اقدام به رزرو سوئیت در تنکابن کنید!

با تعیین محل اقامت خود قطعاً سفر لذت بخش تری خواهید داشت.

بیشتر بخوانید : پل چشمه کیله تنکابن، اثری باقی مانده از ساخته های دوران پهلوی

آبشارهای کوهسر از جذاب ترین جاهای دیدنی تنکابن

همچنین شما می توانید برای دریافت راهنمایی و پاسخ سوالات خود پیرامون اقامتگاه های سپنجا در سراسر کشور از طریق سایت رزرو و اجاره سوئیت، ویلا و اقامتگاه بوم گردی سپنجا و شماره های تماس با ما در ارتباط باشید.

این مطلب را هم بخوانید
آشنایی با بهترین مکان های دیدنی رامسر

با وارد شدن به سایت اقامتگاه های متنوعی را که در بر اساس قیمت، تعداد نفرات، تعداد اتاق، نوع سلیقه و … برای شما در نظر گرفته شده است را خواهید دید.

بنابراین شما نباید هیچ گونه نگرانی از محل اقامت خود در سفر داشته باشید. همین حالا آماده سفر به مازندران و مجموعه  آبشارهای کوهسر شوید.

بیشتر بخوانید : جذاب ترین جاهای دیدنی تنکابن را بشناسید!

بیشتر بخوانید : بهترین شهرهای شمال برای تفریح و گردش تعطیلات

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 2 میانگین: 2.5]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا