دیدنی های مازندران

آبشار سنگ بن چشمه، بازدید از منطقه ای سحرانگیز در تنکابن از دست ندهید!

در این مقاله سپنجا قصد داریم در رابطه با مناطق دیدنی و آبشار سنگ بن چشمه تنکابن اطلاعات و دانستنی هایی را ارائه کنیم. شما می توانید با یک سرچ در گوگل یا از طریق صفحه راهنمای سفر به رامسر درباره جاهای دیدنی رامسر و حتی مکان های ناشناخته رامسر اطلاعات و مشخصات کافی را کسب کنید. بعید است سفر به شمال کشور داشته باشید و از دیدنی های شهر تنکابن بازدید نکنید.

ما در مجله سپنجا به جاذبه های گردشگری تنکابن که شامل دشت دریاسر، آبشارهای کوهسر، مرداب نشتارود، آبشار سنگ بن چشمه، آبگرم فلکده و رودخانه لیرسر، پارک ملی خشکه داران، منطقه ییلاقی سه هزار، پارک جنگلی چالدره و آبشار فرهاد جوی اشاره کرده ایم.

البته مکان های ناشناخته رامسر و تنکابن جزو جاذبه هایی هستند که هنوز گردشگران زیادی از آن جا بازدید نکرده اند. اکنون که سامانه رزرو و اجاره سوئیت، ویلا و اقامتگاه بوم گردی سپنجا با ارائه خدمات بوم گردی و انواع اقامتگاه ها در اختیار شما است. می توانید برای سفر، هر مقصد گردشگری را که می خواهید انتخاب کنید.

زیرا سامانه سپنجا در همه شهر های تفریحی سوئیت ها و ویلای متناسب با ویژگی های دلخواه شما در نظر گرفته است.

آبشار سنگ بن چشمه چه ویژگی هایی دارد؟

همان‌طور که گفتیم جاهای دیدنی بسیاری در تنکابن وجود دارد که به جهت زیبایی، گردشگران متعددی را به خود جذب می کند. با توجه به اینکه دشت دریاسر در نزدیکی آبشار سنگ بن چشمه قرار دارد به این بهانه می‌توانید طبیعت گردی مفصلی در این منطقه منحصر به فرد داشته باشید.

این مطلب را هم بخوانید
نمک آبرود قطب گردشگری شمال ایران را بشناسید.

گفتنی است که این آبشار در قسمت جنوب غرب تنکابن قرار گرفته است؛ بنابراین بهانه خوبی برای بازدید از جنگل ها و رودخانه دوهزار دارید. بعد از عبور از مسیر سنگ بن چشمه می توانید به دو راهی کلیشم و هلوکله و سپس عسل دسترسی داشته باشید.

پوشش گیاهی و درختان این منطقه از توسکا و افرا و بلوط است. وقتی به منطقه آبشار سنگ بن چشمه می‌رسید، آبشار در قسمت شرقی رودخانه و در مجاورت جنگل زیبای سوته چال خود نمایی می‌کند. از این طریق به راحتی می‌توانید دشت دریاسر را ببینید.

لوکیشن آبشار سنگ بن چشمه

آبشار سنگ بن چشمه در تنکابن

عسل و دهستان دوهزار جاذبه های دیدنی تنکابن

از مناطق دیدنی روستای اطراف خرم‌آباد شهر تنکابن عسل محله به عنوان یکی از جاذبه های توریستی شناخته شده است. همچنین منطقه دوهزار هم که در سال ۱۳۷۲ به عنوان مرکز روستای امامزاده قاسم شهر تنکابن به ثبت رسید از دیگر مناطق گردشگری این شهر محسوب می‌شود.

از نظر جغرافیایی ۲۶۸.۵ وسعت این بخش است که دارای ۳۱ روستا می‌باشد. این منطقه آب و هوایی مطلوب و معتدل دارد تنها در زمستان آب و هوای آن به میزان قابل توجهی سرد می‌شود.


همچنین بخوانید: دشت دریاسر

همچنین بخوانید: پل چشمه کیله


درد قسمت جنوبی تنکابن و ارتفاعات البرز دره سرسبز دو هزار نمایی خارق‌العاده ای به این طبیعت شمالی بخشیده است. با وجود آبشار سنگ بن چشمه و دشت دریاسر در نزدیکی هم، شرایط را برای یک سفر چند روزه به این مناطق زیبا و کوهستانی فراهم کرده است.

آبشار سنگ بن چشمه از بهترین جاهای دیدنی تنکابن

جمع‌بندی: سنگ بن چشمه و بحث شیرین اقامت در منطقه

اگر برای سفر به شهر تنکابن و بازدید از جاذبه ای فوق العاده به نام آبشار سنگ بن چشمه، آماده هستید. باید بگوییم دست نگه دارید تا قبل از اینکه با مشکلات اقامتگاهی سفر دست و پنجه نرم کنید بهتر است مکان اقامت خود را تعیین و سپس اقدام به سفر کنید.

این مطلب را هم بخوانید
موزه تماشاگه خزر | جلوه زیبای هنر در رامسر

شاید با خود تصور کنید چگونه چنین چیزی امکان‌پذیر است؟ با وجود سپنجا حتی چند روز قبل از شروع سفر شما مکان مورد نظر اقامت خود را انتخاب می کنید. برای اینکه از خدمات رفاهی و اقامتی سامانه رزرو و اجاره سوئیت، ویلا و اقامتگاه بوم گردی سپنجا برخوردار شوید همواره قبل از سفر های خود با ما تماس بگیرید.

سپنجا این امکان را برای شما به وجود آورده است تا در کوتاهترین زمان محل اقامت مورد نظرتان را پیدا کنید و برای اجاره سوئیت در تنکابن اقدام کنید!

بخش نظرات در سایت سپنجا آماده پذیرش انتقادات و پیشنهادات شما بازدیدکنندگان سایت می باشد. اگر تجربه سفر به مکان های ناشناخته شمال کشور را دارید و یا جاذبه گردشگری جدیدی را می شناسید می توانید برای ما و سایر بازدیدکنندگان این مطلب به اشتراک بگذارید.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: میانگین: ]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا