جاهای گردشگری دنیا

آشنایی با بهترین هتل های پنج ستاره ی دبی

برای بازدید از هر کشور و یا شهری، قبل از هر چیز باید به فکر انتخاب یک هتل خوب و راحت باشید، که بعد از گشت و گذار و یا رسیدن به مقصد با خیال راحت در آنجا مستقر شوید و اما در این مقاله ما بهترین هتل های پنج ستاره ی دبی را به شما معرفی می کنیم، شهری که به جواهر کشور عمارات معروف است و از آن به عنوان پول‌دار ترین و گران شهر یاد می شود. چرا که  تمام جاذبه‌ها، موقعیت جغرافیایی و اقتصادش به گونه‌ای دبی را به شهر فرصت‌ها تبدیل کرده است.

در ادامه مطلب همراه سپنجا باشید تا هتل‌های پنج ستاره ی دبی را بیشتر بشناسید.

بیشتر بخوانید : راهنمای سفر به دبی

معرفی بهترین هتل های پنج ستاره ی دبی

هتل ساحلی جمیرا

از آنجایی که دبی جاذبه‌های زیادی دارد و پر از مکان‌های تفریحی/گردشگری است، هتل های آن هم می توانند انتخاب خوبی برای گردش و تفریح باشند، چرا که علاوه بر استراحت، می توانید از امکانات تفریحی این هتل‌ها استفاده کنید و در رستوران‌های هر هتل، غذاهای متنوعی را نوش جان کنید.

اگر قصد تفریح و دیدن زیبایی های این شهر را دارید، هتل پنج ستاره‌ی جمیرا انتخاب خوبی هم  برای استراحت، تفریح و گردش است، زیرا این هتل با شهر جمیرا فاصله چندانی ندارد و شما می توانید به جمیرا که مملو از بهترین مراکز خرید است سر بزنید و علاوه بر خرید به تفریح و گردش در این شهر نیز بپردازید.

هتل جمیرا دارای ۲۶ طبقه است که هر کدام آنها به چیزی اختصاص داده شده‌اند و این هتل ۲۱ رستوران و ۶ استخر را در خود جای داده که این خود می تواند لحظه‌های خوبی را برایتان رقم بزند. شکل ظاهری این هتل به صورت یک موج است که همین ظاهر زیبا سبب جذب شدن مسافران به این هتل می‌شود و در مجموع می توان گفت که طراحی داخلی و خارجی این هتل خیلی زیبا و چشم نواز است.

بیشتر بخوانید : آشنایی با بهترین هتل های زنجیره ای دنیا

هتل جمیرا

هتل آتلانتیس

آتلانتیس یکی از پرطرفدارترین هتل‌های دبی است که مساحت آن به ۴۵ هکتار می رسد و از ۲۳ طبقه و از ۱۵۴۰سوئیت و اتاق تشکیل شده است. اتاق های آن رو به آب های خلیج فارس هستند که این دریای زیبا را ‌می توان از آنجا مشاهده کرد. این هتل از دو برج تشکیل شده است که به وسیله ی پل سلطنتی به هم متصل شده‌اند. همچنین دارای سرگرمی‌هایی از جمله پارک آبی، آکواریوم زیر آبی و… است، که بازدید از هر کدام حسی خوب و همراه با هیجان را به شما هدیه می دهند.

هتل داون تون دبی

داون تون یکی از هتل های پنج ستاره ی دبی است که در شهر قدیمی و در جدید ترین منطقه‌ی دبی قرار گرفته و به برج خلیفه و دبی مال نزدیک است، که با کمی پیاده روی به آنها خواهید رسید. این هتل شامل ۲۴۲ اتاق، ۷ رستوران، سونا، استخر، مرکز اسپا و باشگاه‌های ورزشی است که همه و همه به منظور رقم زدن لحظات خوش برای مهمان هایی است که به این هتل می آیند.

از دیگر ویژگی های این هتل تماشای فواره‌های موزیکالی است که از داخل اتاق‌ها قابل مشاهده هستند و نمای زیبایی را برای هر اتاق به وجود آورده‌اند.

هتل داون تون

هتل رافلز

این هتل در مرکز شهر دبی قرار گرفته و با اینکه زیاد بزرگ نیست، اما از نظر امکانات و دسترسی مکان بسیار خوبی است و برای افرادی که محل آرام و ساکتی را می پسندند هتل رافلز همان مکان است. اتاق‌های این هتل خیلی تمیز و مرتب هستند و استخر آن خیلی زیبا و دلنشین است. در اطراف این هتل مراکز خرید، فرودگاه و منطقه مالی شهر و… قرار گرفته‌اند، که دسترسی شما را به همه چیز آسان‌تر می کند.

ساخت هتل رافلز به ۳۱ یا ۳۲ سال پیش باز می گردد که طرح سازه‌ی آن شبیه به معماری مصری است و بدنه‌ی آن نیز شبیه اهرم های مصر ساخته شده و مکان بسیار خوبی از نظر هزینه برای ایرانیان است.

این مطلب را هم بخوانید
راهنمای سفر به رم ایتالیا

برج العرب

یکی دیگر از زیباترین و بهترین هتل های پنج ستاره ی دبی که نماد تمام هتل‌های این شهر را دارد و سالانه گردشگران و مسافران زیادی را از اقسا نقاط جهان به خود جذب می کند هتل برج العرب است که در جزیره‌ی مصنوعی بنا شده و جزو برج های بلند جهان شناخته شده است، که شکل بادبان یک کشتی را به خود گرفته و ۳۲۰ متر ارتفاع دارد.

این هتل دارای ۲۰۲ اتاق و سوئیت است که اندازه‌ی کوچک ترین آنها ۱۶۹ و بزرگ ترین آن ۷۸۰ متر مربع است و راه پله هایش با طلا و سنگ مرمر تزئین شده‌اند و تخت خواب‌های هر اتاق چرخشی هستند که شما می توانید آنها را ۳۶۰ در جه به هر جهتی بچرخانید و هر نمایی از شهر را مشاهده کنید.

 

برج العرب

هتل آرمانی دبی

یکی دیگر از هتل های پنج ستاره ی دبی که توسط جورجیو آرمانی طراحی و در مرکز شهر قرار گرفته، هتل آرمانی است. هتل  آرمانی دارای ۱۱ طبقه و ۱۶۰ اتاق لوکس و مجلل است. این پدیده ی زیبا حس حال هر فردی را زیر و رو می کند و چیدمان سوئیت‌ها به گونه ای طراحی شده که باب میل هر سلیقه در هر سنی است و شما می توانید از امکانات رستوران‌ها و مکان های دیدنی اطراف این هتل استفاده کنید.

حمام و دستشویی های آن بسیار شیک و بزرگ هستند، به طوری که راحتی تمام را برایتان فراهم می کنند، همچنین استخری که به شکل نوک پیکانی طراحی شده است.

هتل ریتز کارلتون دبی

 یکی از بهترین هتل های پنج ستاره ی دبی از نظر معماری و موقعیت  مکانی در دبی، ریتز کارلتون است که دارای ۲۹۴ سوئیت و اتاق است که هر کدام از دیگری زیباتر و بهتراند و حیاط این هتل که پر از گیاهان و درختان سرسبز و زیبا است و فواره های آبی که در وسط حیاط خودنمایی می کنند، زیبایی‌شان چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می کند.

هر کدام از سوییت‌ها دارای بالکن های زیبا و تزیین شده ای هستند که نمای آنها رو به استخر‌های هتل و آب دریای خلیج فارس است که همین سبب زیبا شدن نمای اتاق ها می شود که استراحت را برای هر فرد دلنشین‌تر می کند.

همچنین این هتل زیبا دارای باغی به وسعت ۳۵۰۰۰ متر، ۶ استخر و مرکز اسپا است که هر کدام می توانند در ساختن یک روز زیبا و به یاد ماندنی به شما کمک کنند.

هتل کمپینسکی

به جرات می توان گفت که کمپینسکی جزو یکی از بهترین و برترین هتل های پنج ستاره ی دبی است که در نزدیکی پیست اسکی قرار دارد و همین سبب جذب بیشماری از گردشگران و توریست های داخلی و خارجی شده است. از امکانات این هتل می توان به سالن‌های ورزشی که شامل آموزش اسکی، بدنسازی ،گلف بازی و تنیس است، اشاره کرد.

و اما امکانات غیر ورزشی مانند قدم زدن در فضای باز و زیبا، نشستن و نفسی تازه کردن در آلاچیق ها، شنا کردن و آب بازی در استخر، غذا خوردن در رستوران های بزرگ که از کیفیت غذایی بالایی برخوردارند و… که همه و همه برای سفری طولانی مدت و یا یک روزه به شما در ساختن لحظات خوش کمک می کنند.

هزینه‌ها در این هتل بنا به شرایط و فصل سفر متفاوت است، اما به طور میانگین برای دو نفر در طی یک هفته حدود ۶ میلیون است البته که این هتل با توجه به مجهز بودن به هر امکاناتی و کامل بود آن در لیست هتل های گران قیمت دبی قرار می گیرد.

هتل های پنج ستاره ی دبی

هتل آپارتمان گروسونور

گروسونور یکی دیگر از بهترین هتل های پنج ستاره ی دبی است و به دلیل نزدیک بودن به ساحل، سالانه گردشگران و مسافران زیادی را به خود جذب می کند. این هتل شامل امکاناتی از جمله پارکینگ های بزرگ، استخر، وای فای رایگان و… است که تنها جزء کوچکی از این آپارتمان هتل به شمار می آیند که می توانند نیازهای شما را تا حد امکان برطرف کنند.

همچنین اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل دارای تلویزیون‌های بزرگ، حمام و دستشویی با سنگ مرمر، تخت هایی که با پارچه های گران قیمت پوشیده شده‌اند و… است، که همه و همه برای خستگی در کردن یک روز شاد و پر هیجان فراهم آمده‌اند.

این مطلب را هم بخوانید
راهنمای سفر به هرمزگان

برای یک هفته اقامت به تعداد دو نفر در این هتل ۵ میلیون تومان هزینه می برد که با این حال جزو گران ترین‌ها قرار می گیرد.

هتل پارک حیات دبی

همان طور که از نامش پیدا است پارک حیات یک هتل برای خوش گذراندن و تفریح است و برای همین منظور طراحی و ساخته شده تا لحظات خوشی را برای مسافران رقم بزنند. در واقع تمام گردشگران و توریستان به قصد بازی و تفریح و گذراندن لحظات شاد و مفرحی به این هتل می آیند.

چرا که دارای آلاچیق، نخل های زیبا، محوطه‌ای سر سبز و بزرگ، استخرهای ۳۰ متری است و بازی‌هایی همچون گلف، قایق رانی و… را در خود جای داده که با استفاده از تمام این امکانات می توانید نهایت لذت را از سفرتان برده باشید. همچنین این هتل در نزدیکی ایران مال، فرودگاه، برج خلیفه، ماریانا و مرکز شهر است که شما خیلی راحت می توانید به تمام آنها دسترسی داشته باشید.

بیشتر بخوانید : برج خلیفه، بلندترین و زیباترین برج شهر دبی!

هتل وان اند اونلی

یکی دیگر از بهترین هتل های پنج ستاره ی دبی وان اند اونلی است که جذابیت خاصی در بین گردشگران دارد. این هتل دارای ۴ ویلا و ۹۰ سوئیت است که اطراف هر کدام را گیاهان و درختان کاملا طبیعی و خوش بو احاطه کرده‌اند.

بعضی از اتاق‌ها دارای استخر و بالکن های اختصاصی هستند که بسیار مجلل و شیک ساخته شده اند و تمام سوئیت ها دارای حمام و دستشویی های سنگ مرمری هستند که آنها را از اسپانیا و ایتالیا تهیه می کنند که علاوه بر آن، این حمام‌ها از تجهیزات کاملی تشکیل شده‌اند که خستگی را از تن هر فردی بیرون می کنند. رستوران های این هتل نیز پر از غذاهای خوشمزه و خوش عطر و بو هستند که هر کدام آنها  بر سر طعم و مزه با دیگری رقابت می کنند‌.

این هتل از مرکز شهر به مدت نیم ساعت فاصله دارد و شما می توانید هر آنچه را که نیاز دارید از بازارهای این شهر نیز تهیه کنید.

هتل های پنج ستاره ی دبی

هتل شرایتون

این هتل در مکان بسیار خوبی قرار گرفته که می توانید به امکانات  بسیار زیادی دست پیدا کنید . همچنین می توانید به بازاری که در نزدیکی هتل است بروید و علاوه بر تماشای زرق و برق و زیبایی آن، خریدهای خود را نیز انجام دهید.

این هتل ده دقیقه از ساحل ماریانا فاصله دارد که این خود یک فرصت طلایی برای آب تنی و قایق سواری است که لحظات خوشی را برایتان رقم می زند. برای اقامت در این هتل به تعداد دو نفر در طول یک هفته حدود ۳ میلیون هزینه می برد.

همچنین دارای مترجمان بالقوه ای است که به هر زبانی در دنیا مسلط هستند و شما با خیال راحت می توانید بدون یادگیری زبان در این هتل مستقر شوید. از جمله دیگر فایده هتل شرایتون  می‌توان به داشتن وای فای رایگان، پارکینگ، نزدیک بودن به زمین گلف و نزدیک بودن به پارک آبی،۲۶ کیلومتر فاصله داشتن تا فرودگاه ملی اشاره کرد، که همه و همه اقامت خوبی را در این هتل برای شما تضمین می کنند.

کلام آخر …

در این مقاله ۱۲ مورد از لوکس ترین هتل های پنج ستاره ی دبی را به شما معرفی کردیم، تا با داشتن اطلاعاتی بیشتر از آنها سفری راحت را تجربه کنید. البته که در نزدیکی هر کدام از این هتل‌ها امکانات تفریحی بسیاری وجود دارند، که شما می توانید برای استفاده از تک تک لحظاتی که در دبی سپری می‌کنید، کل روز و حتی شب را به گشت و گذار در این مکان‌ها بپردازید.

بیشتر بخوانید : معرفی بهترین رستوران های ایرانی در دبی + آدرس و سطح قیمت

بیشتر بخوانید : بکامل‌ترین راهنمای سفر به کیش

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 1 میانگین: 5]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا