جاهای گردشگری دنیا

معرفی بهترین هتل های فنلاند

فنلاند یکی از زیباترین و خارق العاده‌ترین کشورهای غربی است. جاذبه های گردشگری که این کشور در دل خود جای داده است هر ساله توریست و گردشگران زیادی را از  گوشه گوشه‌ی دنیا به سوی خود می‌کشاند. اما گذشته از این حرفاها اگر مقصد اصلی شما فنلاند باشد و تصمیم خود را برای یک سفر چند روزه به این کشور گرفته‌اید آیا  به مسئله‌ی جا و مکان برای مدتی که قرار است به سیر و سفر در فنلاند بپردازید هم فکر کرده‌اید؟  نگران نباشید ما از قبل فکر همه چیز را کرده‌ایم از این رو مطلبی جامع و کامل در رابطه با  معرفی بهترین هتل های فنلاند گردآوری کرده‌ایم تا بتوانید پیش از سفر، مناسب‌ترین هتل را برای اقامتی چند روزه انتخاب کنید. در ادامه مطلب همراه سپنجا باشید.

با بهترین‌ هتل های فنلاند آشنا شوید

هتل‌های فنلاند با توجه به خدمات و امکاناتی که در اختیار مسافران خود قرار می‌دهند و همچنین بسته به موقعیت مکانی‌شان دارای قیمت های متفاوتی هستند که شما با توجه به هزینه‌ای که برای رزو هتل کنار گذاشته‌اید یکی از این هتل‌ها را به عنوان محل اقامت چند روزه‌ی خود انتخاب می‌کنید. هتل‌های که در زیر به معرفی آنها می‌پردازیم بهترین هتل های فنلاند هستند که با ارائه خدمات تاپ به دنبال جلب رضایت مشتریان خود هستند.

۱- هتل کمپ

هتل کمپ یکی از بی نظیرترین و مدرن‌ترین هتل‌های فنلاند است. معماری بکار رفته در ساخت این هتل یک معماری کلاسیک خارق‌العاده است. سونا، کافه، رستوران، استخر، سالن ورزشی و… برخی از امکانات رفاهی این هتل پنج ستاره است، معماری بکار رفته در ساخت این هتل به قدری زیبا و گیرا است که مسافران ناخواسته ساعات طولانی از وقت خود را صرف تماشای مناظر هتل کمپ می‌کنند . این هتل ۵ ستاره به بهترین شکل ممکن می‌تواند میزبانی میهمانان خود را برعهده بگیرد.

هتل کمپ

۲- هتل هاون

هتل هاون یکی دیگر از مجلل‌ترین و بهترین هتل های فنلاند واقع در هلسینکی است. این هتل در نزدیکی سرویس‌های حمل و نقل درون شهری واقع شده است. از این رو کسانی که وسیله‌ی حمل و نقل شخصی ندارند به راحتی می‌توانند توسط این سرویس‌های حمل و نقل عمومی که ۲۴ ساعته در حال خدمت رسانی هستند به آسانی به همه‌ی نقاط شهر دسترسی داشته باشند. در منوی رستوران‌ ۵ ستاره‌ی هارون نام انواع غذاهای سنتی و بین الملی دیده می‌شود.

۳- هتل فین

اگر به دنبال یک هتل مناسب و مقرون به صرفه در مرکز شهر هستید هتل فین فنلاند بهترین گزینه‌ی پیش روی شما خواهد بود. کافه و کلوپ معروف شهر در نزدیکی این هتل واقع شده است. که شما می‌توانید اوقات فراغت‌تان را در این محیط‌های دنج و آرام سپری کنید.

هتل فین

۴- هتل سوکوس واکونا  از بهترین هتل های فنلاند

اگر نزدیک بودن به مرکز شهر برای شما حائز اهمیت است با مستقر شدن در هتل سوکوس می‌توانید با خیال راحت در شهر بچرخید و از بازار و مراکز شهر خرید کنید. این هتل در سال ۱۹۵۲ به منظور میزبانی از بازیکنان المپیک ساخته شد. شاید با خودتان فکر کنید چون هتل قدیمی است و سال‌های زیادی از ساخت آن می‌گذرد نمی‌تواند آن طور که باید امکانات رفاهی را برای میهمانان خود مهیا کند و مسئله‌ی دیگری که ممکن است ذهن شما را درگیر کند  این  است که‌ شاید شما فکر کنید چون هتل در مرکز شهر بنا شده سر و صدای اتومبیل‌ها یک استراحت و خواب آرام را از شما دریغ کند.

این مطلب را هم بخوانید
 معرفی بهترین رستوران های ایرانی در دبی + آدرس و سطح قیمت

اما باید به شما بگوییم که تصور شما راجع به هتل سوکوس واکونا یک تصور غلط است اول این که تمامی پنجره‌های هتل ضد صدا هستند و کوچک‌ترین صدایی از بیرون به داخل و بالعکس  منتقل نمی‌شود دوم اینکه مدیریت هتل، شرایط و امکانات هتل را با جدیدترین و مدرن‌ترین امکانات روز همگام کرده است بلکه مسافران بتوانند طی مدتی که در هتل اقامت می‌کنند نهایت لذت را ببرند.

در این هتل اتاق‌های بازی و گیمر مخصوص افراد جوان و علاقه‌مند به بازی ساخته شده است که آنها می‌توانند اوقات فراغت خود را با بازی‌های مهیج روز؛  سپری کنند‌.

مطالعه کنید: آشنایی با بهترین هتل های زنجیره ای دنیا

۵- هتل کرون پلازا هلسینکی

اگر می‌خواهید در کنار اقامت چند روزه‌ی خود در هتل از تفریحات آبی مانند استخر، سونا و… لذت ببرید هتل کرون پلازا هلسینکی همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید.

 هتل از نظر مکانی در یک‌ موقعیت عالی قرار گرفته است، نزدیک‌ بودن این هتل به مراکز خرید شهر یکی دیگر از مزیت‌های این هتل است. همچنین امکانات تاپی که این هتل در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد می‌تواند تجربه‌ی یک سفر خوب و دلپذیر را برای آنها رقم بزند.

۶- هتل گلو آرت

از‌ دیگر هتل‌های  منحصر به فرد فنلاند که می‌توانیم  به شما معرفی کنیم هتل گلو آرت است. طراحی این هتل ترکیبی از دو نوع سبک مدرن و سنتی است، نمای بیرونی هتل سبکی کاملا سنتی دارد و نمای داخلی هتل به صورت شیک و مدرن طراحی شده است. از امکانات خاص این هتل ۴ ستاره می‌توان به وای فای رایگان، امکانات مختص به معلولین، پارکینگ احتصاصی، کافی شاپ و … اشاره کرد.

هتل گلو آرت

۷- هتل آنا از بهترین هتل های فنلاند

اگر در فنلاند به دنبال هتلی هستید که در نزدیکی ساحل و دریا واقع شده باشد باید به دنبال هتلی به نام هتل آنا بگردید، فاصله‌ی این هتل تا دریا فقط ۱۷ دقیقه است. این هتل سه ستاره به نوبه‌ی خود امکانات رفاهی خوبی را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. یکی دیگر از مزیت‌هایی که ارزش این هتل را چند برابر کرده است نزدیکی آن به مراکز فروش شهر است.

بهترین‌ هتل های فنلاند

۸- هتل هیلتون هلسینکی کالاستایاتورپا

از لوکس‌ترین و بهترین هتل های فنلاند می‌توان به هتل هیلتون هلسینکی اشاره کرد. از آنجایی که قیمت رزو این هتل نسبتا زیاد است اگر محدودیت اقتصادی ندارید می‌توانید این هتل لوکس و خارق العاده را برای اقامت چند روزه‌ی خود انتخاب کنید. این هتل ۴ ستاره می‌تواند بهترین امکانات رفاهی را در اختیار مسافران خود قرار بدهد.رستوران، سالن ورزشی، استخر و… بخشی از امکاناتی است که هتل هیلتون هلسینکی تحت اختیار مسافران خود قرار می‌دهد، نزدیک بودن این  هتل به مرکز شهر یکی دیگر از مزیت‌های خوب این هتل است. همچنین شما می‌توانید انواع غذاهای سنتی و بین المللی را در این هتل سرو کرد.

بهترین‌ هتل های فنلاند

۹- هتل رادیسون

هتل رادیسون یکی دیگر از بهترین هتل‌هایی است که می‌توانیم به شما معرفی کنیم. امکاناتی که این هتل ۴ ستاره در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد امکانات خوب و قابل قبولی هستند. از امکانات رفاهی و خدماتی هتل رادیسون می‌توان به وای فای رایگان، کافی شاپ، سونا، سالن ورزشی و بدنسازی و … اشاره کرد. معماری ساخت این هتل به شکلی صورت گرفته که ویوی اتاق‌های هتل روی به خلیج زیبای فنلاند باشد‌.

مطالعه کنید: فهرست عجیب ترین هتل های دنیا

۱۰- هتل نوردیک

اگر به دنبال یک هتل مناسب با در اختیار داشتن امکانات رفاهی منحصر به فردی مانند پارکینک اختصاصی، خشک شوی، رستوران و کافی شاپ دنج، وای فای رایگان ، دوچرخه سواری و … هستید پیشنهاد ما به شما هتل سه ستاره‌ی نوردیک است. بدون شک اقامت در این هتل می‌تواند تجربه‌ی جدید و متفاوتی را برای شما رقم بزند.

هتل نوردیک

۱۱- هتل رانتاپوئیستو

هتل رانتاپوئیستو یکی دیگر از دنج‌ترین و بهترین هتل های فنلاند است که ارزش هزینه کردن و اقامت چند روزه را دارد. هتل سه ستاره‌ی رانتاپوئیستو در  شانزده کیلومتری فرودگاه واقع شده است. هاکی در زمستان و دوچرخه سواری در تابستان از دیگر امکانات مهیجی و لذت بخشی است که این هتل در کنار سایر  خدمات خود در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

این مطلب را هم بخوانید
راهنمای سفر به ریودوژانیرو  برزیل

وای فای رایگان، طبخ انواع غذاهای سنتی و بین المللی، سونا ،پارکینگ اختصاصی از دیگر خدمات ارزنده‌ی این هتل منحصر به فرد است.

۱۲- هتل هالیدی در هلسینکی

هتل سه ستاره‌ی  هالیدی در هلسینکی یکی دیگر از هتل‌هایی است که نام  آن در زمره‌ی بهترین هتل‌های فنلاند به چمش می‌خورد. از مزیت‌های خارق العاده‌ای که این هتل در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد می‌توان به صرف صبحانه در اتاق، دادن اجاره‌ی دوچرخه‌ی رایگان به مسافران، محوطه ی سر سبز و زیبا، نزدیک بودن به مراکز فروش و فرودگاه، قرار دادن پارکینگ اختصاصی در اختیار مسافران و… اشاره کرد.

۱۳- هتل لیلا روبرتز

اگر به دنبال یک هتل نمونه در مرکز شهر زیبای هلسینکی هستید هتل لیلا روبرز  همان چیزی است که شما می‌خواهید. این هتل یکی از زیباترین و بهترین هتل های فنلاند است که خدمات ویژه‌ای را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.  قرار دادن سوئیت‌های خاص و ویژه در اختیار زوج‌های جوان یکی از مزیت‌های منحصر به فرد این هتل است. از دیگر خدمات این هتل می‌توان به وای فای رایگان، خدمات مخصوص معلولین، باشگاه بدنسازی، مجهز بودن به کافی شاپ دنج و… اشاره کرد. همچنین این هتل در ۱۱ کیلومتری هتل فنلاند واقع شده است.

۱۴- پارک هتل کاپیولا از بهترین هتل های فنلاند

اگر مسئله‌ی اقتصادی برای شما مطرح است پارک هتل می‌تواند یک گزینه‌ی عالی پیش روی شما باشد. از جمله خدمات قابل قبولی که این هتل عرضه می‌کند می‌توان به رستوران، کافی شاپ، استخر و فضای سبز و..‌ اشاره کرد‌‌.

۱۵- هتل آرتور

اگر در بین هتل‌های فنلاند به دنبال یک هتل با موقعیت مکانی عالی هستید هتل آرتور می‌تواند یک گزینه‌ی عالی پیش روی شما باشد از امکانات خوب این هتل می‌توان به وای فای رایگان، سونا، رستوران دنج، کافی شاپ و… اشاره کرد. هزینه‌ی کمی که این هتل از مراجعه کنندگان خود اخذ میکند اصلی‌ترین دلیل محبوبیت آن در بین سایر هتل‌های فنلاند است.

۱۶- هتل کلاوس کی

طراحی و دکوراسیون خاص این هتل در کنار خدمات فوق العاده‌ای که در اختیار مسافران خود قرار این هتل را به یک هتل منحصر به فرد تبدیل کرده است. هتل کلاوس کی بسته به میزان هزینه‌ای که شما می‌کنید امکانات رفاهی مختلفی را در اختیار  مسافران خود قرار می‌دهد‌. از دیگر مزیت‌هایی که این هتل از آن برخوردار است می‌توان به نزدیک بودن آن به مراکز خرید شهر، قرار گیری آن در یک موقعیت عالی  و‌ همچنین مجاوت آن در کنار جاذبه‌های گردشگری شهر زیبای هلسینکی و… اشاره کرد.

جمع بندی

عواملی همچون آب و هوای بکر، طبیعت زبیا و دست نخورده، جاذبه‌های گردشگری و تاریخی از جمله دلایلی هستند که کشور فنلاند را به یک کشور منحصر به فرد و توریسم پذیر تبدیل کرده‌اند. حین سفر، داشتن جا و مکانی عالی با خدمات رفاهی خوب از اصلی‌ترین مواردی هستند که می‌توانند تاثیر مستقمی روی کیفیت سفر هر فرد داشته باشند.

معرفی بهترین‌ هتل های فنلاند موضوعی بود که ما در این مقاله از سپنجا به آن پرداختیم. از حق نگذریم هتل های فنلاند با ارائه خدمات منحصر به فرد می‌توانند خاطره‌ی یک سفر خوب و به یاد ماندنی را برای همیشه در ذهن شما ثبت کنند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 1 میانگین: 5]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا