جاهای دیدنی دنیا

فهرست عجیب ترین هتل های دنیا

جاذبه‌های گردشگری زیادی در جهان وجود دارد که به دلیل داشتن برخی ویژگی‌های خاص باعث جذب گردشگران مختلف از سراسر جهان می‌شود. یکی از موضوعات کلیدی در زمان اقامت در کشورهای مختلف، انتخاب هتل‌های مناسب است. در برخی از کشورهای جهان هتل‌های عجیبی وجود دارند که در این مقاله قصد داریم تا به عجیب‌ ترین هتل‌ های دنیا اشاره داشته باشیم.

اگر اهل هیجان هستید و به گردشگری علاقه دارید، می‌توانید همراه سایت سپنجا باشید تا در مورد غیرمعمول‌ترین هتل‌های جهان مطالب جالب توجهی را با شما به اشتراک بگذاریم.

آشنایی با عجیب ترین هتل های جهان

هتل‌های غیرمعمول و عجیب به صورت متمرکز در مناطق بکر جهان واقع شده‌اند تا گردشگران با وجود جاذبه‌های مختلف ترغیب شوند تا از آن هتل‌ها دیدن کنند. می‌دانید که صنعت گردشگری در سال‌های اخیر دست‌خوش تغییرات مختلف شده است لذا شناخت عجیب‌ ترین هتل های دنیا می‌تواند برای بسیاری از افراد و فعالان این حوزه بسیار کلیدی باشد. در ادامه به لیست مهم‌ترین هتل‌های عجیب دنیا اشاره خواهیم داشت:

هتل جادویی شیلی

کشور شیلی یکی از کشورهای سرسبز جهان است که به دلیل داشتن جاذبه‌های گردشگری فراوان توانسته است در سال‌های اخیر افراد زیادی را به خود جذب نماید. اگر به دنبال هتلی هستید که کاملا با طبیعت خود وفق پیدا کرده است می‌توانید به این هتل در کشور شیلی سر بزنید. هتل جادویی شیلی در کوهی به نام کوه جادویی قرار گرفته است. نکته جالب توجه این است که دیواره‌های این هتل را شاخ و برگ‌های فراوان شکل داده است. شکل آن مخروطی بوده و از بالای آن یک جریان آب بی‌نظیر به سمت پاین سرازیر می‌شود.

شاید به جرات بتوان گفت که هتل جادویی شیلی به دلیل داشتن شرایط طراحی خاص به عنوان یکی از غیرمعمول‌ترین هتل‌هایی است که در جهان وجود دارد. اگر بخواهید یک هتل بی‌نظیر و خاص را تجربه کنید، می‌توانید پس از سفر به شیلی، از هتل جادویی این کشور دیدن کنید.

هتل جادویی شیلی

هتل Dog Bark Park Inn آمریکا

شاید از نام عجیب این هتل به معماری درونی آن پی ببرید. هتل فوق به عنوان یکی از عجیب ترین هتل های دنیا است که بسیار شگفت انگیز بوده و مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است. این مکان آن قدر کوچک است که نمی‌توان نام آن را در دسته بندی هتل قرار دارد. شاید واژه متل برای Dog Bark Park Inn مناسب‌تر باشد. معماری درونی این متل چیزی شبیه به سگی ایستاده است که ۱۰ متر ارتفاع داشته و پهنای آن به ۵ متر می‌رسد.

این اقامت‌گاه عجیب دارای یک اتاق با تخت دو نفره و یک اتاق زیرشیروانی است که در شکم سگ نگهبان واقع شده است. معماری عجیب این هتل باعث جذب گردشگران از سراسر دنیا شده است.

متل هابیت در نیوزلند

اگر از طرفداران فیلم و سریال باشید، قطعا نام فیلم ارباب حلقه‌ها را شنیده‌اید. متل هابیت در نیوزلند به مانند خانه‌های هابیت در فیلم ارباب حلقه‌هاست. خانه‌های بسیار کوچکی که در دهکده سرسبز قرار گرفته‌اند. وجود درهای چوبی و سقف‌های کوتاه و پنجره‌های بسیار کوچک باعث شده است تا افراد با دیدن این متل به یاد فیلم ارباب حلقه‌ها بیفتند. گردشگران با شناخت عجیب ترین هتل های دنیا سعی می‌کنند تا در زمان خاص به این گونه مکان‌ها سفر کنند. کسانی که به کشور نیوزلند می‌آیند همواره در تلاشند تا بتوانند متل هابیت را به عنوان یک اقامت‌گاه کوتاه در نظر بگیرند.

تفاوت متل هابیت به نسبت فیلم ارباب حلقه‌ها در بخش معماری درونی آن است که این هتل دارای خانه‌هایی با سقف بلندتر است تا مسافران بتوانند به راحتی درون آن حرکت کنند.

متل هابیت

هتل Propeller Island City Lodge آلمان

هتل فوق به عنوان یکی دیگر از غیرمعمول‌ترین هتل‌های جهان است. این هتل دارای ۲۷ اتاق مخصوص بوده که ماندن در هر اتاق می‌تواند یک تجربه خاص و منحصر به فرد را به دنبال داشته باشد. معماری عجیب این هتل باعث ایجاد یک محیط فوق العاده جذاب برای گردشگران و مسافران شده است. اگر قصد دارید تا در یک اتاق شبیه زندان بخوابید و یا دلتان به دنبال یک هتل سراسر آینه پوش است، می‌توانید این هتل را انتخاب کنید. جذابیت این هتل به دلیل وجود سبک معماری درونی آن است که باعث افزایش جذابیت هتل Propeller Island City Lodge شده است.

این مطلب را هم بخوانید
فهرست ترسناک ترین جاذبه های گردشگری جهان

هتل آلمان

هتل Golden Crown Levin Iglut فنلاند

اگر به دنبال یک هتل خاص هستید و می‌خواهید لحظات عاشقانه‌ی خود را با شریک زندگی‌تان تقسیم کنید، می‌توانید به هتل Golden Crown Levin Iglut فنلاند بروید. این هتل ۴ ستاره لوکس دارای امکانات بی‌نظیر مانند اینترنت، پارکینگ رایگان، رستوران و غیره است. زوج‌های جوانی که قصد دارند تا در یک هتل مجلل در کشور فنلاند چند روزی ساکن شوند می‌توانند این هتل خاص را انتخاب کنند.

مطالب بیشتر: معرفی بهترین هتل های فنلاند

هتل Kokopelli’s Cave مکزیک

یکی دیگر از عجیب ترین هتل های دنیا هتل فوق است که در کشور مکزیک واقع شده است. این هتل در یک محیط بسته و درون یک غار واقع شده است. هتل Kokopelli’s Cave مکزیک ۲۱ متر زیر زمین است و به عنوان یک هتل خاص شناخته می‌شود. این غار توسط‌های انسان‌های اولیه برای تحقیقات زمین شناسی ساخته شد که بعدا تبدیل به یکی از خاص‌ترین هتل‌های جهان شد.

در ابتدای ورود به این هتل با یک حفره مواجه خواهید شد که می‌تواند بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد. هتل فوق با این که درون یک غار قرار گرفته است دارای مبلمان راحت، دوش آب و جکوزی است. در اتاق‌های این هتل فر، یخچال و خوراکی‌های خوشمزه وجود دارد. افراد با اقامت در هتل Kokopelli’s Cave می‌توانند انواع غذاهای خوشمزه را میل کنند.

هتل Book and Bed Tokyo توکیو

کسانی که علاقه‌مند به مطالعه و کتاب خوابی هستند می‌توانند پس از سفر به کشور ژاپن، از هتل Book and Bed Tokyo دیدن کنند. این هتل خاص در طبقه هفتم یک برج واقع شده است و در لیست عجیب ترین هتل های دنیا قرار دارد. افرادی که به یک مکان مناسب برای مطالعه علاقه‌مند هستند، می‌توانند با اقامت در این هتل احساس رضایت زیادی کسب کنند.

هتل کتاب

هتل Manta Resort جزیره پمبا

هتل فوق در کشور آفریقا و در جزیره پمبا واقع شده است. این هتل زیبا بر روی آب قرار گرفته و نمای بسیار جذابی دارد. معماری درونی این هتل به گونه‌ای است که می‌توانید به آسانی شب را در زیر آب و در یک نمای هیجان انگیز سپری کنید. این هتل عجیب و خاص با داشتن سازه مهندسی خاص باعث جذب گردشگر شده است. در یکی از طبقات هتل که بالای آب قرار گرفته است مکان مناسبی برای استراحت وجود دارد.

با اقامت در هتل Manta Resort می‌توان به آسانی بر روی تخت دراز کشید و حرکت ماهی‌ها را مشاهده کرد. شب هنگام می‌توانید روی طبقات مختلف این هتل رفته و آسمان پرستاره و جذاب را مشاهده کنید.

هتل Poseidon Undersea Resort فیجی

در لیست عجیب ترین هتل های دنیا هتل فیجی به چشم می‌خورد که این هتل به دلیل داشتن تخت دو نفره سفید زیر آب به عنوان یکی از جذاب‌ترین مکان‌هایی است که گردشگران می‌توانند به آن سفر کنند. این هتل با داشتن دیواره شیشه‌ای از محیط دریا یک مکان خاص و هیجان انگیز برای گردشگران است. هتل زیردریایی پوزیدون در ۱۲ متری زیر سطح دریا واقع شده است و دارای ۲۴ سوئیت متنوع است. امکانات بی‌نظیری در این هتل وجود دارد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به استخر، رستوران، کتابخانه و غیره اشاره کرد.

برای رفت و آمد در این هتل می‌توانید از زیر دریایی‌های ۳ نفره استفاده کنید. اگر اهل هیجان هستید و به دنبال انتخاب عجیب‌ترین هتل‌های جهان می‌گردید، انتخاب این هتل در کشور فیجی می‌تواند به عنوان بهترین انتخاب باشد.

هتل فیجی از عجیب ترین هتل های دنیا

هتل Mirrorcube سوئد

اگر اهل طبیعت هستید و می‌خواهید شب را در خانه‎‌های درختی زیبا سحر کنید، می‌توانید از هتل Mirrorocube دیدن کنید. این هتل از جمله هتل‌های هیجان انگیز جهان به شمار می‌رود که دارای ۵ اتاق متنوع است که همگی بر روی تنه درختان ساخته شده است. اتاق هتل فوق از زمین چیزی حدود ۴ الی ۶ متر فاصله دارد که برای دسترسی به آن باید از پله‌های تعبیه شده استفاده کنید. این هتل به شکل مکعبی بوده که از دیواره‌های آینه‌ای پوشیده شده است. معماری عجیب این مکان باعث شده است تا همه ساله گردشگران زیادی به سراغ آن بروند.

هتل Prahran استرالیا

هتل پراهان یکی دیگر از عجیب ترین هتل های دنیا است که از لوله ساخته شده است. لوله‌های عظیم بتی که توسط معماران با تجربه در ساخت این هتل استفاده شده است باعث جذابیت بیش از اندازه این هتل شده است. اگر قصد دارید تا شب خود را در یک هتل پر از لوله‌های بتی بگذرانید باید به ملبورن استرالیا سفر کنید. در کنار این هتل عجیب می‌توانید از خدمات کافه پراهان نیز استفاده کنید که بسیار لذت بخش است.

این مطلب را هم بخوانید
بازدید از جاذبه های گردشگری آلمان

هتل استرالیا

هتل Dromen Aan Zee هلند

از عجیب‌ترین هتل‎های جهان می‌توان به هتل Dromen Aan Zee که در کشور هلند واقع شده است اشاره کرد. این هتل بر فراز یک جرثقیل بندرگاهی قرار دارد و اتاق‌های این اقامت‌گاه درون جرثقیل واقع شده است. از زمان‌های گذشته برای تخلیه بار از کشتی از این جرثقیل استفاده می‌شده است که هم اکنون به عنوان یک هتل برای اقامت‌گاه مسافران و گردشگران است. امکانات بی‌نظیری در این اقامت‌گاه تعبیه شده است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به حمام، وان چوبی، آشپزخانه، اتاق نشیمن و غیره اشاره کرد. زوج‌های جوان اگر بخواهند از سرویس یک هتل جذاب استفاده کنند می‌توانند به سراغ این هتل در کشور هلند بروند.

هتل بشکه‌ای آلمان

شاید تصور این که در یک بشکه دوام بیاورید بسیار سخت و تکان دهنده باشد. هتل بشکه‌ای که در کشور آلمان واقع شده است یک هتل بسیار عجیب و خاص است که با طراحی ویژه‌ای که دارد مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است. این هتل به دلیل طراحی خاص خود در لیست عجیب‌ ترین هتل های دنیا قرار دارد. جالب است بدانید که اتاق‌های این اقامت‌گاه دارای امکانات بی‌نظیری است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به امکانات گرمایشی و سرمایشی اشاره کرد. در اطراف این هتل یک باغ سنگی جذاب وجود دارد که به عنوان یک مکان ویژه برای پذیرایی از مهمان‌ها محسوب می‌شود.

مطالعه کنید: بازدید از جاذبه های گردشگری آلمان

هتل بشکه ای آلمان

هتل Happy Nomads Village قرقیزستان

زندگی کردن در هتل Happy Nomads Village سبک زندگی عشایر را برای شما تداعی خواهد کرد. این هتل دارای ۸ خوابگاه مختلف است که ظرفیت هر خوابگاه به گونه‌ای است که افراد می‌توانند به راحتی در آن مکان ساکن شوند. با اقامت در این هتل می‌توانید به آسانی از کوه‌های جذاب مقابل هتل بهره‌مند شوید. این اقامت‌گاه تا شهر حدود نیم ساعت پیاده روی دارد که برای زوج‌های جوان بسیار مناسب است.

هتل Palacio de Sal بلیوی

هتل فوق یک هتل از جنس چوب، سنگ و یخ است که نمای بیرونی و درونی زیبایی دارد. هتل Palacio de Sal دارای ۳۰ اتاق متنوع است که مجهز به کف پوش‌های چوبی بوده و حمام‌ آن از کاشی‌های زیبایی برخوردار است. تخت و صندلی‌های تعبیه شده برای این هتل به شکل نمکی هستند. اگر بخواهید در یک هتل زیبا و خاص ساکن شوید، می‌توانید هتل Palacio de Sal بلیوی را انتخاب کنید. منظره‌های زیبای قابل مشاهده در این هتل باعث شده است تا این اقامت‌گاه به عنوان یکی از عجیب‌ ترین هتل های دنیا شناخته شود.

هتل بلیوی

هتل لاکرت انگلستان

یکی دیگر از هتل‌های نامتعارف جهان که گردشگران زیادی در طول سال به سراغ آن می‌روند هتل لاکرت انگلستان است. این هتل درون قلعه‌ای واقع شده است که زیبایی خاصی دارد. این قلعه در قرن ۱۹ میلادی ساخته شده است. قلعه لاکرت در بالای یک صخره جذاب وجود دارد که اتاق‌های این اقامت‌گاه دارای منظره زیبا و جذابی است. هتل لوکس لاکرت برای کسانی که می‌خواهند مدت زمان کوتاهی را در یک مکان خاص زندگی کنند مناسب است. ترکیب درونی هتل از سبک جدید و سنتی تشکیل شده است که باعث افزایش زیبایی آن می‌شود.

جمع بندی

سفر به عنوان یکی از لذت‌بخش‌ترین بخش‌های زندگی است که امروزه به عنوان یک صنعت محسوب می‌شود. گردشگران برای سفر به کشورهای مختلف به دنبال شناخت مکان‌های دیدنی هستند. در این مقاله سعی شد تا به عجیب ترین هتل های دنیا پرداخته شود. در میان هتل‌های معرفی شده هر کدام دارای ویژگی‌های منحصر به فرد هستند که باعث می‌شود تا گردشگران با اشتیاق بیشتری به آن کشورها سفر کنند. در میان لیست هتل‌های معرفی شده به نظر شما کدام یک جذاب‌تر است؟ می‌توانید نظرات ارزشمند خود را با سپنجا در میان بگذارید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: میانگین: ]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا