جاهای دیدنی ایران

لیست مراکز خرید اهواز

این روزها عازم سفر به اهواز هستید؟ پس حتماً دوست دارید با مراکز خرید اهواز آشنا شوید؟ پیش از هر چیز، اجازه دهید شما را به دلیل حسن سلیقه‌ای که دارید، تحسین کنیم چرا که یکی از بهترین و زیباترین شهرهای ایران را برای سفر انتخاب کرده‌اید. درست است که اهواز در نقطه جنوبی کشور قرار دارد و از گرم‌ترین مناطق دنیا محسوب می‌شود اما با وجود مردم خونگرم، غذاهای متنوع و لذیذ، جاذبه‌های گردشگری منحصر به فرد و از همه مهم‌تر موقعیت‌های خرید فراوان واقعاً ارزش انتخاب شدن را دارد.

همانطور که می‌دانید این شهر بزرگترین شهر استان خوزستان است و وظیفه ارائه خدمات به شهرهای کوچک‌تر استان را نیز بر عهده دارد. به همین دلیل مراکز خرید و پاساژهای فراوانی در آن ساخته شده و همچنان در حال ساخت هستند که انواع پوشاک و اجناس دیگر را از طریق کشورهای حاشیه خلیج فارس وارد می‌کنند و با قیمت‌های پایین‌تر از تهران یا شهرهای دیگر در اختیار مردم و مسافران قرار می‌دهند. اگر مشتاق هستید با بهترین مراکز خرید اهواز آشنا شوید با ما در سپنجا همراه شوید. همچنین در صورتی که قصد اقامت در اهواز را دارید، می توانید از طریق سپنجا اجاره ویلا یا سوئیت مبله در اهواز را انجام دهید.

بیشتر بخوانید : راهنمای سفر به اهواز | ۰ تا ۱۰۰ نکات مهم قبل از سفر باید بدانید!

مرکز خرید زهره از بهترین مراکز خرید اهواز

پاساژ زهره یکی از جدیدترین و محبوب‌ترین مراکز خرید شهر اهواز محسوب می‌شود. ساختمان این پاساژ در پنج طبقه بنا شده است و به دلیل تعداد بالای بازدید کننده به یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های شهر تبدیل شده است. این مجتمع به تازگی تاسیس شده است و می‌توان تمام اقلام مورد نیاز خانواده از جمله پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی – بهداشتی، لوازم خانگی و… را در آن پیدا کرد.

برای دسترسی به این پاساژ کافیست خود را به محله زیتون کارمندی اهواز برسانید، سپس وارد خیابان شهید ابراهیم انوشه شوید. جالب است بدانید این تنها یکی از ۱۱ مرکز خرید خیابان شهید انوشه اهواز است و درست در نزدیکی آن مراکز خرید عالی دیگر از جمله مرکز خرید سارا، فروشگاه باتری میهن و… قرار گرفته‌اند.

مرکز خرید زهره

سیتی سنتر مهزیار، یک مرکز خرید توپ!

ستی سنتر مهزیار،  یکی دیگر از بهترین مراکز خرید اهواز است. اگر همیشه دوست دارید در مراکز خرید غول پیکر بچرخید و خرید کنید، احتمالاً پاساژ مهزیار بتواند به این خواسته شما پاسخ مثبت بدهد. ساختمان این پاساژ در ۱۱ طبقه شامل شش طبقه تجاری، دو طبقه هایپر مارکت، دو طبقه برای شهربازی کودکان و بزرگسالان و همینطور یک طبقه فودکورت ساخته شده است.

به نیت خرید هر نوع خرید، وارد مرکز خرید مهزیار شوید دست خالی بیرون نخواهید آمد. اگر قصد دارید برای خود و همسرتان لباس تهیه کنید، باید به طبقه اول و دوم پاساژ سر بزنید و اگر دنبال طلا جواهرات خاص و لوازم آرایشی می‌گردید، باید به طبقه سوم مراجعه کنید. این مرکز خرید در خیابان زمزم اهواز واقع شده است. آدرس آن را از هر شهروند اهوازی که جویا شوید، شما را به بهترین نحو راهنمایی خواهد کرد.

مرکز خرید زیتون، یک مرکز خرید تمام عیار دیگر

پاساژ شش طبقه زیتون، یکی دیگر از بهترین مراکز خرید اهواز و همینطور محبوب‌ترین جاذبه‌های آن است. این ساختمان از ۱۷۲ واحد تجاری تشکیل شده است و اجناس مختلف اعم از پوشاک، کیف، کفش، لوازم آرایش و… در آن به فروش می‌رسد. جالب است بدانید این مرکز خرید به ارزان بودن معروف است. شما هم می‌توانید وسایل مورد نیاز خود را که شامل پوشاک زنانه و مردانه، کفش، کیف و غیره می‌شود، با قمیت مناسب از این مرکز خریداری کنید.

 اگر سری به طبقه دوم پاساژ بزنید متوجه تنوع پوشاک و قیمت‌های فوق‌العاده مناسب اجناس خواهید شد. همینطور انواع کیف و کفش در طبقه سوم، لباس مردانه در طبقه چهارم انواع لوازم آرایشی با نازل‌ترین قیمت در طبقه پنجم پاساژ به فروش می‌رسد. راه دسترسی به این مجمتع: فلکه سنگر، خیابان خاقانی اهواز است.

مرکز خرید زیتون

بازار امام رضا

یکی دیگر از معروف‌ترین مراکز خرید اهواز بازار امام رضا است. این بازار که از سال ۱۳۸۳ تا تاکنون در حال فعالیت است، انواع کالاهای روز از جمله انواع فرش، انواع محصولات بهداشتی، سرویس خواب، انواع لوازم خانگی و همینطور انواع مواد غذایی در آن به فروش می‌رسد.

این مطلب را هم بخوانید
سفر به جنوب با ماشین شخصی ؛ راهنمای سفری هیجان‌انگیز

بازار امام رضا در اهواز یک ساختمان پنج طبقه است و معماری آن به شکلی نوین اجرا شده است. در هر یک از طبقات این مجتمع، محصولی به فروش می‌رسد مثلاً در طبقه اول و دوم انواع فرش، قایچه و پادری در طبقه سوم انواع مبلمان در طبقه چهارم سرویس خواب و در طبقه پنجم پوشاک، لوازم آشپزخانه و کالاهای مربوط به کودکان عرضه می‌شود. این بازار در قلب شهر واقع شده است به همین دلیل دسترسی به آن از هر جهت آسان است. ضمناً بازار همه روزه از ساعت هشت صبح تا یازده شب به روی عموم باز است.

برج کیانپارس، از مراکز خرید لوکس اهواز

اگر خرید از مجتمع‌های لوکس حالتان را دگرگون می‌کند به برج کیانپارس سری بزنید. این یکی از بهترین مراکز خرید اهواز است که از هفت طبقه تشکیل شده است. بد نیست بدانید دو طبقه از برج کاربرد اداری و مابقی طبقات کاربرد تجاری دارند. طبقات اداری شامل انواع خدمات وکالت، پزشکی، مهندسی و …. هستند اما طبقات تجاری از بهترین و لوکس‌ترین واحدهای خرید شامل انواع پوشاک، کیف و کفش، طلا و جواهرات و غیره تشکیل شده‌اند.

برای دسترسی به این برج نیاز است ابتدا به محله کیانپارس اهواز بروید و سپس وارد خیابان ۱۴ غربی شوید. در سفرتان به اهواز اگر دنبال مرکز خریدی لوکس با برندهای جهانی و معتبر گشتید، بدون شک مرکز خرید کیانپارس بهترین گزینه برای رفع نیاز شما خواهد بود.

مرکز خرید کارون، از محبوب‌ترین‌های اهواز

پاساژ کارون در پنج طبقه ساخته شده است و به عنوان یک مجتمع تجاری – اداری فعالیت می‌کند. سه طبقه از این ساختمان به خدمات پزشکی و دو طبقه دیگر به خدمات تجاری از قبیل فروش انواع پوشاک و کیف و کفش اختصاص داده شده است. این پاساژ نیز همانند مرکز خرید زیتون، به ارزان بودن شهرت دارد. به همین دلیل می‌تواند گزینه‌‌ای مناسب برای آن دسته از افرادی که به دنبال ارزان‌ترین مراکز خرید اهواز هستند باشد.

امکانات مرکز خرید کارون شامل: آسانسور، سیستم تهویه، پله‌های برقی، پارکینگ سه طبقه، غذاخوری، کافی شاپ، و غیره می‌شود. اگر به اهواز سفر کردید و خواستید به این مرکز خرید بروید باید ابتدا خود را به محله نادری اهواز برسانید. سپس به خیابان موسوی وارد شوید، مرکز خرید کارون در همین خیابان واقع شده است.

مرکز خرید نگین

مرکز خرید نگین یکی دیگر از مراکز خرید لوکس، محله کیانپارس اهواز است. این مرکز خرید در خیابان ششم غربی واقع شده است. اگر دوست دارید در سفر به اهواز، برای خود لباس‌های شیک از برندهای معروف و معتبر خریداری کنید، سری به این پاساژ بزنید. بد نیست بدانید سابقه این مجتمع از دیگر مجمتع‌های تجاری اهواز قدری بیشتر است به همین دلیل در بین مردم اهواز و همینطور گردشگرانی که زیاد به این شهر سفر می‌کنند، محبوب‌تر و شناخته شده‌تر است.

اگر از یک شهروند اهوازی بپرسید که یکی از بهترین مراکز خرید اهواز را به شما معرفی کند، بدون شک مرکز خرید نگین یکی از گزینه‌های پیشنهادیش برای شما خواهد بود. در این پاساژ می‌توانید انواع مغازه‌ها را با لوکس‌ترین اجناس پیدا کنید و لحظات خود را با گردش در بخش‌های دیگر آن سپری کنید.

مراکز خرید اهواز

مرکز خرید رویال پارس

یکی از برترین مرکز خریدهای چند منظوره اهواز، مرکز خرید فوق لاکچری رویال پارس است. این مجتمع در هفت طبقه ساخته شده است و از انواع امکانات نظیر آسانسور، پله برقی، رستوران، فود کورت، فضای بازی کودکان و غیره برخوردار است. این مرکز خرید نیز در محله لاکچری کیانپارس واقع شده است البته در خیابان نهم شرقی.

اگر نگرانی بابت بالا بودن قیمت اجناس ندارید، رویال پارس می‌تواند بهترین گزینه برای خرید شما باشد. در این مرکز خرید انواع لباس(مردانه، زنانه، بچه گانه) ، لوازم آرایشیبهداشتی، عطر و ادکلن، جواهرات، انواع کتاب و کلی کالای لوکس و باکیفیت دیگر به فروش می‌رسد. کافیست فقط کمی حوصله به خرج دهید و تمام بخش‌های آن را جستجو کنید. اگر دارای فرزند هستید و فکر می‌کنید، حین خرید و گشت و گذار در مجتمع حوصله‌اش سر برود می‌توانید او را به بخش کودکان پاساژ ببرید تا کمی سرگرم شود.

مرکز خرید ستیلا

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید اهواز مرکز خرید ستیلا است. مجتمع ستیلا در یکی از مدرن‌ترین محله‌های اهواز به نام محله گلستان واقع شده است. برای دسترسی به ستیلا باید ابتدا به این محله و سپس به خیابان فروردین بروید. این مرکز خرید از امکانات مختلفی چون مغازهای لباس فروشی، رستوران، کافی شاپ، شهربازی، سرویس بهداشتی عالی، سیستم تهویه و… برخوردار است.

این مطلب را هم بخوانید
راهنمای سفر به دشت لار

اگر ستیلا گزینه انتخابی‌ شما در اهواز باشد، حتی اگر خرید هم نکنید با حضور در آن به اندازه کافی سرگرم و پرانرژی خواهید شد. با حضور در این مرکز خرید می‌توانید انواع مغازه‌هایی را پیدا کنید که اجناس مورد نیاز شما را به فروش می‌رسانند.

مراکز خرید اهواز

مرکز خرید تشریفات

از حق نگذریم تمام مراکز خرید شهر زیبای اهواز درجه یک و عالی هستند، به همین دلیل خیلی سخت است اگر بخواهیم فقط چند مورد را عالی خطاب کنیم. تشریفات یک مرکز خرید تمام عیار دیگر در شهر اهواز است که مانند بقیه از امکانات متنوع و باکیفیت شامل رستوران، پارکینگ، آسانسور، پله برقی، کافی شاپ و حتی فود کرت برخوردار است.

اگر گذرتان به اهواز افتاد یادتان نرود، سری به مرکز خرید تشریفات، یکی از بهترین مراکز خرید اهواز بزنید. با حضور در چین مرکز خریدی می‌توانید علاوه بر خرید اقلام مورد نیاز خود و عزیزانتان، یک گشت و گذار حسابی نیز تجربه کنید.

بازار شیطون اهواز

به نظر این روزها خرید از مراکز خرید لوکس و مدرن قدری دلچسب‌تر و راحت‌تر از بازارهای قدیمی است اما باور کنید هیچ چیز مانند نمای یک بازار سنتی حال دل آدم را خوب نمی‌کند. باید در بازار شیطون اهواز حضور پیدا کنید تا به معنای حرف ما برسید. این بازار در خیابان خوانسار شهر واقع شده است و از هرکس که بخواهید، به راحت‌ترین شکل ممکن شما را به سمت بازار هدایت می‌کند.

شاید تعداد مغازهای یک بازار سنتی مانند بازار شیطون اهواز، از مراکز خرید مدرن کم‌تر باشد اما تعداد زیادی دستفروش در کوچه‌های بازار وجود دارند که هر نوع وسیله‌ اعم از پوشاک، ابزار آلات، وسایل آشپزخانه، اجناس دست دوم، انواع خوراکی و غیره را به فروش می‌رسانند. می‌دانید این بازار در چه موردی با مراکز خرید پیشرفته در تمایز است؟ اینکه هر آنچه در آنها پیدا نمی‌شود  به راحتی می‌توان در این بازار پیدا کرد مانند همین ابزارهای قدیمی و…

سیتی سنتر هیراد

سیتی سنتر هیراد یکی دیگر از بهترین مراکز خرید اهواز است. این مرکز خرید در واقع یک مجتمع هفت طبقه اداری – تجاری است که سه طبقه آن به امور اداری، یک طبقه پارکینگ و سه طبقه دیگر به امور تجاری اختصاص داده شده است. از امکانات کل مجتمع می‌توان به سیستم اعلام حریق، دوربین مدار بسته، آسانسور، پله برقی، فروشگاه‌ها، سالن غذاخوری، اینترنت بی سیم و… اشاره داشت.

لازم است بدانید این مجتمع نیز در زمره لوکس‌ترین مراکز خرید شهر اهواز قرار دارد، بنابراین اگر با قیمت بالای اجناس مشکلی ندارید می‌تواید با حضور در آن به هر آنچه که نیاز دارید اعم از لباس، کیف و کفش، جواهرات و غیره دست پیدا کنید. این مجتمع در محله پادادشهر، خیابان دهم اهواز واقع شده است.

مراکز خرید اهواز

 

بازار دست‌فروشان

 گاهی گشت و گذار و خرید در یک بازار سنتی، هزار مرتبه لذبخش‌تر از یک مرکز خرید مدرن است. برای همین توصیه می‌کنیم اگر گذرتان به اهواز افتاد فراموش نکنید از بازار دست‌فروشان آن بازدید کنید. این بازار یکی از پر جنب و جوش‌ترین و گرم‌ترین مراکز خرید اهواز به حساب می‌آید. با حضور در این بازار می‌توان انوع شال و روسری، کیف و کفش، عطر و ادکن، ظروف پلاستیکی آشپزخانه، شیرینی، مواد غذایی و ده‌ها کالای ریز و دشت دیگر را با قیمت‌هایی بسیار پایین‌تر از جاهای دیگر به راحتی پیدا کرد.

سخن آخر…

وقتی دیدیم اهواز زیبا چقدر مراکز خرید متنوع و رنگارنگ دارد، تصمیم گرفتیم با نوشتن مقاله‌ای نسبتاً جامع برخی از مهم‌ترین مراکز خرید این شهر را به شما معرفی کنیم تا چنانچه گذرتان به این شهر افتاد، بتوانید به راحتی مرکز خرید دلخواه خود را پیدا کنید. البته امیدواریم توانسته باشیم این کار را به نحو احسنت انجام دهیم.

می‌دانید که شهر اهواز با، بنادر مختلفی در حوزه خلیج فارس در ارتباط است به همین دلیل اجناس و کالاهای خارجی به راحتی در مراکز خرید آن یافت می‌شود. حدس میزنیم بازدید از این مراکز برای شما هم بسیار جذاب و مفید باشد.

بیشتر بخوانید : آشنایی با بهترین جاهای خوزستان

بیشتر بخوانید : راهنمای سفر به خرمشهر

بیشتر بخوانید :  سفر به جنوب با ماشین شخصی ؛ راهنمای سفری هیجان‌انگیز

بیشتر بخوانید :  انتخاب بهترین زمان سفر به جنوب

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 4 میانگین: 3.3]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا