جاهای دیدنی دنیا

فهرست عجیب ترین جنگل های جهان

عجیب ترین جنگل های جهان

 برخی از جنگل‌های موجود در جهان علاوه بر داشتن درخت‌های انبوه و سر به فلک کشیده دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند که باعث شده است تا در میان عموم مردم به عنوان عجیب ترین جنگل های جهان شناخته شوند. ویژگی‌های عجیب و خاصی که گاها نشان دهنده عظمت خداوند هستند. در این مقاله از سایت سپنجا قصد داریم تا به عجیب ترین جنگل های جهان اشاره داشته باشیم. وجود برخی از خصوصیات باعث شده است تا این جنگل‌ها از سایر جنگل‌های جهان متمایز شوند.

لیست عجیب ترین جنگل های جهان

آیا تا به امروز به این موضوع فکر کرده‌اید که عجیب‌ترین طبیعت‌های جهان مربوط به کدام کشورها هستند و چه پیشینه‌ای دارند؟ در این بخش از مقاله سایت سپنجا قصد داریم تا به بررسی خاص‌ترین جنگل‌های جهان بپردازیم:

جنگل الفین Elfin Forest کالیفرنیا

جنگل الفین به عنوان یکی از طبیعت‌های خوفناک جهان شناخته می‌شود که به دلیل وجود افسانه‌های مختلف باعث رعب و وحشت مردم شده است. به گفته افراد محلی این جنگل، بسیاری از روح‌های سرگردان در جنگل الفین وجود دارند که در پی اشغال این منطقه در اوایل قرن نوزدهم توسط کولی‌ها رخ داده است. کولی‌هایی که توسط مردم این منطقه از شهر رانده شده بودند در این جنگل از بین رفتند.

به نقل از بسیاری از مردمان این منطقه، جنگل الفین توسط کولی‌ها نفرین شد که این امر باعث پدیدار شدن روح سرگردان در این منطقه شده است. با عبور از این جنگل می‌توان وجود ارواح نامرئی را حس کرد. ظاهر عجیب و غریب روح‌ها که گاهی با لباس سفید ظاهر می‌شوند باعث ایجاد یک محیط مرموز در جنگل الفین شده است.

جنگل دو هیل Dow Hill Forest هندوستان

یکی دیگر از عجیب ترین جنگل های جهان جنگل دو هیل است که در هند واقع شده است. مدرسه دو هیل ویکتوریا که در این منطقه قرار دارد به عنوان یکی از ترسناک‌ترین مناطق کشور هند شناخته می‌شود. مردم محلی این منطقه اذعان دارند که پس از تعطیلی مدرسه، صداهای خوفناکی از اطراف آن شنیده می‌شود که باعث رعب و وحشت مردم شده است. در کنار این مدرسه یک جنگل انبوه وجود دارد که محل وقوع جرم و جنایت‌های متعدد است. وجود جنایت‌های خوفناک باعث تبدیل شده این مکان به عنوان یکی از ترسناک‌ترین مناطق جهان شده است.

افراد با عبور از این جنگل روح‌های در حرکت مسیر را مشاهده می‌کنند که مابین مدرسه و جنگل در حال عبور هستند. یک افسانه قدیمی وجود دارد که نشان می‌دهد در زمان‌های گذشته یک پسر بچه‌ در این جنگل توسط افراد ناشناس به قتل رسیده است. جاده بین مدرسه و جنگل دو هیل به عنوان جاده مرگ شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید : عجیب ترین و ترسناک ترین معبد جهان را بشناسید! (+تصاویر)

جنگل دوهیل

جنگل گریفیث Griffith Park لس آنجلس

این جنگل به خاطر ضبط فیلم معروف لالالند بسیار شناخته شده است اما در این مکان پارک‌هایی وجود دارد که چندین داستان مرتبط با ارواح را یادآوری می‌کند. به نقل از واشنگتن پست، این پارک جنگلی متعلق به یک فرد ثروتمند به نام دون آنتونیو فیلز بوده است. این فرد با خواهرش در دهه ۱۸۰۰ میلادی در آنجا زندگی می‌کردند. دون در سال ۱۸۶۳ پس از ابتلا به بیماری آبله درگذشت و جنگل به یک سیاستمدار محلی واگذار شد.

خواهر دون به خاطر عدم رضایت مانع این انتقال شد و آن سیاستمدار جنگل را به شکل کامل نفرین کرد و بیان داشت که خشم بهشت و انتقام جهنم در این مکان سقوط خواهد کرد. پس از این نفرین جنگل گریفیث به عنوان عجیب ترین جنگل های جهان شناخته شد چرا که سرنوشت وحشتناکی از جمله مرگ‌های مرموز و آتش سوزی‌های مختلف در این مکان رخ داد.

در حال حاضر این جنگل دارای آیین‌های فرقه شیطانی است و قتل‌های عجیبی در آن انجام می‌شود. به دلیل وجود افسانه‌ای که در این مکان وجود دارد، هر ساله گردشگران زیادی به سراغ تماشای جنگل گریفیث می‌روند و از بخش‌های مختلف آن دیدن می‌کنند.

این مطلب را هم بخوانید
فهرست عجیب ترین هتل های دنیا

جنگل هویا باسیو The Hoia Baciu رومانی

این جنگل به دلیل ناپدید شدن اجسام مختلف بسیار معروف است و در بسیاری از کشورهای جهان با نام مثلث برمودا شهرت دارد. طبق افسانه‌های محلی یک چوپان با ۲۰۰ گوسفند و یک کودک ۵ ساله در این مکان ناپدید شدند. جالب است بدانید که کودک ۵ ساله بعد از گذشت چند سال بدون افزایش سن دوباره پیدا شد. بسیاری از گردشگران با وجود شرایط موجود در جنگل هویا باسیو احساس اضطراب شدیدی را دارند که این امر می‌تواند برای گردشگران بسیار جذاب باشد. افراد محلی که در این مکان زندگی می‌کنند ترجیح می‌دهند تا حدودی زیادی از جنگل هویا باسیو دور باشند و از آن عبور نکنند.

جنگل هویا باسیو

جنگل بورسلیاندی The Forest of Broceliande بریتانیا

یکی دیگر از عجیب ترین جنگل های جهان جنگل بورسلیاندی است که به جنگل افسانه پادشاه آرتور شهرت دارد. شایعه است که این جنگل به عنوان مقبره مرلین جادوگر شناخته می‌شود. در این مکان یک دره بدون بازگشت وجود دارد که مورگان لو فر به عنوان خواهر ناتنی آرتور، افرادی که از دین خارج شدند را زندانی می‌کرد. این ارواح به دلیل شرایط سخت جنگل نتوانستند که هیج جوره از آن محیط خارج شوند. وجود آتش سوزی شدیدی که در سال ۱۹۹۰ در این منطقه رخ داد باعث ویرانی جنگل بورسلیاندی شد. روح‌های سرگردان موجود در این منطقه باعث شده است تا افراد و گردشگران پس از ورود به این جنگل احساس ترس زیادی را داشته باشند.

جنگل اسمولنسک The Smolensk روسیه

در دوران جنگ جهانی دوم ک در سال ۱۹۴۳ رخ داد، پس از حمله نیروهای آلمانی به جنگل اسمولنسک یک گور دست جمعی در این منطقه پیدا شد که مربوط به هزاران هزار سرباز کشته شده لهستانی است. طبق تخمین‌های صورت گرفته در این منطقه نشان می‌دهد که این گور حدود ۲۰ هزار نفر کشته داشته است. پس از بررسی‌های انجام شده مشخص شد که این گور دسته جمعی توسط جوزف استالین ایجاد شده است. وجود این قضیه باعث ایجاد رعب و وحشت گردشگران در این منطقه شده است. همچنین در سال ۲۰۱۰ سقوط یک هواپیمای مسافربری در این منطقه باعث شد تا مهر تاییدی باشد بر این که جنگل اسمولنسک توسط برخی از افراد نفرین شده است.

جنگل اسمولسنک از عجیب ترین جنگل های جهان

جنگل شوارتزوالد The Schwazwald فرایبورگ

جنگل شوارتزوالد به دلیل داشتن درختان انبوه به عنوان یکی از مکان‌های تاریک جهان شناخته می‌شود که به نام جنگل سیاه شهرت دارد. در لیست عجیب ترین جنگل های جهان  می‌توان نام جنگل شوارتزوالد را قرار داد. جنگل شوارتزوالد یکی از ترسناک‌ترین لوکشین‌های افسانه‌های قدیمی را به دنبال دارد. بر اساس افسانه‌های موجود در این جنگل، گرگینه و جادوگران با استفاده از مهارت خود توانسته‌اند جنگل را به تسخیر خود درآورند. یکی از افسانه‌های موجود در این مکان داستان یک مرد قدبلند است که به صورت وحشتناکی به دار آویخته شد. این مرد با چشمان فرو رفته سعی می‌کرد تا کودکان را اغفال نماید و پس از کشیدن به جنگل آنها را مورد اذیت و آزار قرار دهد. این موضوع باعث ایجاد وحشت در جنگل شوارتزوالد شده است که به عنوان یک مکان عجیب و غریب شناخته می‌شود.

جزیره عروسک‌ها Island of the Dolls مکزیک

یکی دیگر از عجیب ترین جنگل های جهان که در مکزیک واقع شده است مربوط به جزیره عروسک‌هاست. این جزیره کوچیک در جنوب مکزیکوسیتی واقع شده است. دلیل ترسناک بودن این منطقه به خاطر وجود عروسک‌هایی است که سر از بدنشان جدا شده است. این عروسک‌ها به تنه درختان پیچیده شده‌اند و محیطی رعب آوری را ایجاد کرده‌اند. عروسک‌های این جنگل به دلیل آرامش روح دختری است که سالیان قبل در این منطقه کشته شد.

تماشا کردن منظره این عروسک‌ها به قدری ترسناک است که بسیاری از افراد از ورود به این جزیره خودداری می‌کنند. برخی از افراد محلی بیان می‌دارند که صدای این عروسک‌ها در شب شنیده می‌شود که در حال ناله کردن هستند. صدای ناله عروسک‌ها در برخی از ساعات شب به حدی می‌رسد که بسیاری از مردم محلی از ترس نمی‌توانند استراحت کنند.

بیشتر بخوانید : بازدید از ترسناک ترین مکان های ایران

جنگل عروسک ها

جنگل آئوکیگاهارا Aokigahara ژاپن

جنگل آئوکیگاهارا به عنوان یک مکان ترسناک شناخته می‌شود که مناسب افرادی است که قصد خودکشی دارند. در سال ۲۰۱۰، حدود ۲۵۰ نفر تلاش کردند تا در این جنگل به زندگی خود در این دنیا پایان دهند. برخی از افراد بیان می‌دارند که محیط این جنگل با شیاطین اساطیر ژاپنی گره خورده است. برخی دیگر نیز تراکم درختان این منطقه را به عنوان یک عامل کلیدی برای خفه شدن افراد بیان می‌کنند. بسیاری از گردشگران و کوهنوردان با ورود به این جنگل با نوار یا رشته مسیر خود را علامت گذاری کرده تا دچار مشکل نشوند. لباس‌ها و پارچه‌های رها شده در این منطقه به گونه‌ای است که با باد تکان خورده و باعث ایجاد رعب و وحشت می‌شوند.

این مطلب را هم بخوانید
فهرست ترسناک ترین جاذبه های گردشگری جهان

جنگل خون اژدها Socotra یمن

حکایت‌های زیادی در مورد گریه درختان در زمان‌های گذشته تا به امروز وجود دارد. یکی از عجیب ترین جنگل های جهان، جنگل خون اژدها است که در کشور یمن واقع شده است. درخت خون اژدها که در این جنگل وجود دارد همیشه سبز بوده و از جنس Dracaena است. این درخت به دلیل داشتن تنه یک دست و تاج چتر مانند شبیه قارچ است و ارتفاعی نزدیک به ده متر دارد.

تنه و شاخه‌های این درخت رزین قرمز رنگ تولید کرده که ظاهر عجیبی دارد و به عنوان جنگل خون اژدها شناخته می‌شود. وجود افسانه‌های مختلفی که در این جنگل روایت می‌شود باعث ایجاد یک محیط هیجان انگیز برای گردشگران شده است.

جنگل خون اژدها

جنگل پیچ خورده Aspens کانادا

برخی از جنگل‌های موجود در جهان به مانند جنگل پیچ خورده Aspens به دلیل نوع درختان خاصی که دارند مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته‌اند. درختان موجود در این جنگل به دلیل ظاهر خاصی که دارند باعث ایجاد یک فضای هیجان انگیز و لذت بخش شده‌اند. با توجه به طول ساقه‌های درختان می‌توان گفت که جنگل پیچ خورده Aspens دارای قدمت زیادی است که هر ساله گردشگران زیادی برای تماشای این محیط جذاب به کانادا سفر می‌کنند.

جنگل اوپینگ فورست Epping انگلستان

وجود اندازه و تراکم‌ درختان این جنگل باعث شده است تا جنگل اوپینگ فورست در لیست عجیب ترین جنگل های جهان قرار بگیرد. جنگل اوپینگ فورست یک مکان بسیار عالی برای خلافکاران است که می‌توانند اجساد خود را درون خاک‌های آن دفن کنند. روایت است که در دهه ۱۷۰۰ میلادی، دیک توربین که یک راهزن حرفه‌ای بود توانست ده‌ها قتل مختلف را انجام دهد که با وجود جنگل اوپینگ فورست، توانست اجساد را در این مکان دفن کند. وجود اجساد مختلف دفن شده در این جنگل باعث ایجاد صداهای شبح و تجسم ارواح مختلف در این مکان می‌شود.

برخی از افراد محلی معتقدند که در صورت رانندگی به سمت جنگل اوپینگ فورست و پارک اتومبیل در یک مکان مناسب، اتومبیل به صورت ناخوداگاه به سمت بالا حرکت می‌کند. این جنگل با داشتن افسانه‌های مختلف به عنوان یک مکان هولناک شناخته می‌شود.

جنگل اوپینگ

جنگل دویلز ترمپینگ گراند Devils Tramping کارولینای شمالی

در جنگل دویلز ترمپینگ گراند یک دایره‌ مرموزی به چشم می‌خورد که در آن منطقه هیچ گونه گل و گیاهی قابل رشد نیست. هیچ حیوانی نمی‌تواند از آن مسیر عبور کند. به گفته افراد محلی موجود در این جنگل، این مکان به عنوان یک محیط مناسب برای عبور شیطان و رقص‌های شبانه آن است. این منطقه آن چنان وحشتناک است که در شب چشم‌هایی درون جنگل پدیدار می‌شود. زمانی که وسایل خود را در این جنگل قرار دهید، دیگر نمی‌توانید صبح روز بعد آن را پیدا کنید. شیطان با استفاده از اهداف خود وسایل موجودی که در جنگل باقی می‌ماند را برداشته و با خود می‌برد.

جنگل سیاه آلمان

در لیست عجیب ترین جنگل های جهان، جنگل سیاه آلمان دیده می‌شود. این جنگل دارای درختان سر به فلک کشیده است که نور نمی‌تواند وارد آن شود. افسانه جنگل سیاه آلمان مرتبط با یک سوارکار بی‌سر است که بر روی اسب سفید وارد جنگل می‌شود. پس از ورود این سوارکار به جنگل حوادث متعددی رخ می‌دهد که نقش گرگینه‌ها را پررنگ می‌سازد. وجود حالت رعب و وحشت در جنگل سیاه آلمان در ساعات ابتدایی شب باعث شده است تا هیچکس جرات عبور از این جنگل را نداشته باشد.

جمع بندی

جنگل به عنوان یک مکان مناسب و دنج برای سفر و گردش است اما در برخی از کشورهای جهان وجود جنگل‌های عجیب باعث تحیر مردم شده است. در این مقاله از سایت سپنجا سعی شده است تا به عجیب ترین جنگل های جهان اشاره‌ شود. با توجه به لیست جنگل‌های نام برده شده در این مقاله، به نظر شما کدام جنگل ترسناک‌تر از سایر موارد به نظر می‌رسد؟ می‌توانید نظرات ارزشمند خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

همچنین بخوانید : فهرست ترسناک ترین جاذبه های گردشگری جهان

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 3 میانگین: 4.3]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا