دیدنی های کیش

ساحل مرجان کیش و چیزهایی که دوست ندارند در مورد آن بدانید!

ساحل مرجان کیش و چیزهایی که دوست ندارند در مورد آن بدانید!

ساحل مرجان کیش و چیزهایی که دوست ندارند در مورد آن بدانید!

یکی از سواحل زیبای جزیره کیش که باید به آن بپردازیم و در مورد آن باید صحبت کرد، ساحل مرجان است که یکی از سواحل تفریحی و زیبای این جزیره محسوب می شود که حتما باید آن را در برنامه تان قرار دهید.

امروز در سپنجا می خواهیم در مورد این ساحل زیبا، نقشه آن، اسکله تفریحی و دیگر امکاناتی که در آن وجود دارد، صحبت کنیم. با سامانه رزرو و اجاره اقامتگاه سپنجا همراه باشید.

جزیره کیش و دیدنی های بسیار آن

یکی از بهترین مکان هایی که برای تفریح می توانید در ایران انتخاب کنید، جزیره کیش در درون خلیج همیشه فارس است. این جزیره مکان های طبیعی، تاریخی و تفریحی بسیار زیادی دارد که می توانید آن ها را انتخاب کنید و با بازدید از آن ها یک سفر خاطره انگیز داشته باشید.

امروز همانطور که اشاره کردیم، یکی از جاذبه های طبیعی یعنی ساحل مرجان کیش را می خواهیم به شما معرفی کنیم. ساحلی که شاید به آن رفته اید، اما اطلاعات کاملی در مورد آن ندارید.

ساحل مرجان کیش را بهتر از همیشه بشناسید

اگر به کیش رفته باشید، احتمالا حداقل نام این ساحل زیبا را شنیده اید، اما به شما می گوییم که این ساحل در کنار زیبایی بدون وصفش دارای ویژگی های خاصی است که باعث می شود، مسافرانی که به این جزیره سفر کرده اند، حتما در مدت زمان اقامت خود به این ساحل سر بزنند، اما این ویژگی ها چیست؟

شانایی با ساحل مرجان کیش
ساحل مرجان کیش

این ساحل در دسته بندی سواحل زیبای کیش جزو ساحل های صخره ای محسوب می شود که می توانید به آن سر بزنید و آن را از نزدیک ببینید! مرجان های زیادی در این ساحل وجود دارند که باعث می شود، نام ساحل مرجانی را بر روی آن بگذرانند!

همچنین شفافیت آب دریا در این قسمت از جزیره بصورتی است که شما قادر هستید به راحتی آبزیان درون دریا را ببینید و از دیدن آن ها لذت ببرید.

دریای شفاف کیش، این ساحل را خاص نکرده است

این که آب اطراف این جزیره تمیز و شفاف باشد، مسئله خیلی مهمی نیست که باعث شود این ساحل خاص شود، اما وجود صدف ها، مرجان ها، حلزون ها و حتی شقایق های دریایی در این ساحل و نزدیکی این ساحل باعث می شود که گردشگران به این ساحل علاقه خاصی نشان بدهند.

آیا تا بحال این ساحل را از نزدیک دیده اید و در آن قدم زده اید؟

اقامت در آپارتمان مبله در کیش

ساحل مرجان کیش
ساحل مرجان کیش

خوشبختانه با کمک شهرداری این جزیره شاهد این هستیم که امکانات خوبی برای مسافران در این بخش جزیره مهیا شده است که می توانند به آن سر بزنند!

در واقع شاهد این موضوع هستیم که فضای سبز و آلاچیق هایی که در این بخش از جزیره درست  شده است به گردشگران کمک می کنند که احساس راحتی بیشتری در این بخش جزیره بکنند و از آن لذت بیشتری ببرند!

این مطلب را هم بخوانید
پارک هنر کیش ، محبوب ترین پارک جزیره

در چه ساعتی از روز باید به دیدن این ساحل زیبا برویم؟

خوبی دریا و زندگی در یک شهر ساحلی این است که شما می توانید طلوع و غروب آفتاب را ببینید و لذت ببرید! در واقع این کار به شما کمک می کند که خیلی خوب و راحت تر باشید و سفر زیبایی را تجربه کنید.

در واقع طبق تجربه شاهد این هستیم که اگر به هنگام طلوع یا غروب آفتاب به ساحل ها سر بزنید، احساس بهتری خواهید داشت چرا که منظره پیش روی شما قشنگ تر خواهد بود.

از همین رو توصیه می کنیم که برای دیدن ساحل مرجانی کیش حتما ساعت غروب و طلوع آفتاب را در نظر بگیرید زیرا منظره ی وصف نشدنی و زیبایی در پیش روی شما قرار خواهد گرفت.

آیا تا بحال غروب یا طلوع آفتاب را در یک ساحل نگاه کرده اید؟ احساس شما در این لحظه چگونه بوده است؟

پارک هنر

بازدید از ساحل مرجان
ساحل مرجان کیش

ساحل مرجانی کیش، بهترین مکان برای قدم زدن و پیدا کردن احساس آرامش

برخی از مسافران می پرسند که چه مکانی در کیش برای قدم زدن بهتر است؟ کدام قسمت این جزیره را برای این کار توصیه می کنید؟ توصیه ما این است که ساحل زیبای مرجان را انتخاب کنید.

ساحلی که زیبایی زیادی دارد و به شما کمک می کند آرامش خوبی پیدا کنید. دریای آرام، زیبایی های طبیعی، سرسبزی درختان همه و همه باعث می شوند که احساس خوبی در این ساحل داشته باشید.

در ادامه می خواهیم تفریحاتی که می توانید در این ساحل داشته باشید، اشاره کنیم.

تفریح در ساحل مرجانی کیش

امکانات تفریحی و گردشگری این ساحل را اگر بشناسید، بی درنگ حتما به آن سر خواهید زد و خاطرات شیرینی برای خود خواهید ساخت! امکانات تفریحی این ساحل به شما کمک می کند که با احساس بهتری سفر کنید و لذت ببرید. معمولا مسافران با سابقه و تجربه متوجه می شوند که منظور از تفریح در این قسمت از جزیره چیست؟

تفریحات آبی و مراکز این تفریحات در این ساحل زیبا مورد توجه همه افراد قرار می گیرد. شما می توانید به غواصی، راندن قایق بادی، گردش با قایق موتوری و … در این قسمت از جزیره بپردازید.

در واقع تمامی این ها بدون استرس و نگرانی است، چرا که افراد متخصصی وجود دارند که پس از آموزشی کوتاه به شما می گویند که چگونه باید از این تفریحات لذت ببرید!

اقامت در خانه مبله در کیش

امکانات ساحل مرجان
امکانات ساحل مرجان

معروف ترین امکانات تفریحات آبی در ساحل مرجان کیش

امکانات تفریحی زیادی در این قسمت از جزیره وجود دارد که شاید موارد زیر از جمله مهم ترین آن ها باشند:

  • جت اسکی سواری
  • فلای برد
  • قواصی
  • پاراسل
  • شاتل
  • بانانا
  • و …

البته تنها به تفریحات آبی در این قسمت توجه نشده است بلکه می توانید با کرایه دوچرخه در پیست دوچرخه سواری این قسمت جزیره هم به گردش بپردازید و لذت ببرید! همچنین مکان هایی هم برای پخت و پز در نظر گرفته شده است که شما می توانید از آن ها استفاده کنید.

وسایل بازی کودکان، سرویس بهداشتی و … جزو امکاناتی است که در این ساحل وجود دارد! پس خیالتان از همه بابت راجع به این ساحل راحت باشد.

کشتی یونانی، نمادی آشنا برای جزیره کیش

یکی از معروف ترین نمادهای ساحل مرجان و جزیره کیش در کل ایران و شاید خاورمیانه همین کشتی یونانی باشد! کشتی که سال های زیادی است که به گل نشسته و یک نماد خاص محسوب می شود.

این کشتی در بین تمامی گردشگران ایرانی و حتی خارجی جزیره دارای محبوبیت زیادی است به صورتی که شاهد این موضوع هستیم که همه با این کشتی عکس یادگاری دارند! اگر به ساحل زیبای مرجان رفتید، حتما به دیدن کشتی یونانی هم بروید و با آن یک عکس یادگاری بیندازید.

این مطلب را هم بخوانید
سفر به کردستان، شهر کوهستانی ایران

پارک آبی اوشن

شنا در ساحل مرجان کیش ممنوع!

یکی از مسائلی که باید به آن توجه داشته باشید، این است که در این قسمت از شنا کردن بپرهیزید چرا که این ساحل صخره ای است و می تواند باعث رساندن آسیب به شما و فرزندان دلبندتان بشود!

البته اگر به تابلوهای احتیاطی که برای شما گذاشته شده است، توجه کنید، هیچ مشکلی برای شما پیش نمی آید.

متاسفانه شاهد این هستیم که برخی از هموطنان ما بدون توجه به تابلوها اقدام به شنا در این ساحل و اسکله آن می کنند که باعث جراحاتی در آن ها می شود.

ساحل مرجان جزیره کیش
امکانات ساحل مرجان

ساحل مرجان روی نقشه

برای این که بهتر درک کنید، این ساحل دارای چه شرایطی است و قسمت های مختلف آن به چه صورتی دسته بندی شده اند، می توانید به نقشه ی زیر توجه کنید که در مورد این ساحل زیبا است:

ساحل مرجان روی نقشه
ساحل مرجان روی نقشه

 

نزدیک ترین ها به این ساحل کدام هستند؟

این ساحل به بازار مرجان، معروف ترین و محبوب ترین بازار کیش نزدیک است، همچنین پارک ساحلی مرجان هم نزدیک این ساحل محسوب می شود.

در واقع معمولا گردشگران پس از خرید برای قدم زدن و رفع خستگی به این ساحل سر می زنند و در آن مدتی را می گذارنند! در هر جای جزیره کیش که اقامت داشته باشید، نباید این قسمت از جزیره را فراموش کنید و سعی کنید که حتما به آن سر بزنید.

در کیش کجا بمانیم؟

بازدید از ساحل مرجان و دیگر جاذبه های گردشگری جزیره کیش، نیازمند اقامت در این جزیره است. کیش یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در بین مردم ایران استغ از این تنوع و تعداد اقامت گاه های آن بسیار بالا است. اما چطور در کوتاهترین زمان و بی دردسر، اقدام به رزرو سوئیت در جزیره کیش کنیم؟

سامانه سپنچا با فراهم آوردن تعداد زیادی محل اقامت خانوادگی، این امکان را برای شما به وجود آورده است تا خیال خود و اعضای خانواده تان از بابت جا و مکان راحت باشد.

تنها کافی است با بررسی انتخاب های موجود، مکان ایده آلتان را پیدا و رزرو کنید. در نظر داشته باشید، اقامتگاه ها را براساس قیمت، تعداد اتاق ها، نوع اقامتگاه و … به صورت جداگانه می توانید مشاهده کنید.

اقامت در آپارتمان مبله در کیش

مزیت استفاده از اقامتگاه های سپنجا آن است که با هر بودجه ای می توانید، مکانی برای استراحت و اقامت پیدا کنید. یادتان باشد در این مسیر پشتیبانی سپنجا همراهتان است و اگر بخواهید، می توانید به صورت مستقیم با ما ارتباط بگیرید.

نتیجه گیری

سفر به کیش و دیگر بخش های ایران همواره جذاب بوده و است، اما آشنایی با این مکان ها قبل از سفر به شما کمک می کند که برنامه ریزی بهتری در طول سفر خود داشته باشید و قادر باشید که بهتر از زمان اقامت خود استفاده کنید.

در این مقاله سعی کردیم که به صورت کامل در مورد ساحل مرجان کیش توضیح دهیم و به شما بگوییم که چرا باید به این ساحل بروید؟ اگر شما هم در این رابطه نظری دارید، با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 1 میانگین: 1]

باران یاوری

من عاشق سفرم، دوست دارم همیشه توی سفر باشم و بنویسم، یه کمپر داشته باشم با یه نفر پایه که دور دنیا رو با ماشین بگردیم و حیاطی داشته باشیم به وسعت کل دنیا، این علاقه باعث شده به نوشتن روی بیارم و این نوشتن منو آروم میکنه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا