دیدنی های شاهرود

محبوب ترین جاهای دیدنی شاهرود که باید بشناسید!

محبوب ترین جاهای دیدنی شاهرود که باید بشناسید!

فهرست مطالب مخفی کردن
1 محبوب ترین جاهای دیدنی شاهرود که باید بشناسید!
1.1 جاهای دیدنی شاهرود، بهشت طبیعت دوستان و شهر عارفان

محبوب ترین جاهای دیدنی شاهرود که باید بشناسید!

اگر اهل تورهای طبیعت گردی، گشت و گذار در طبیعت، کویر گردی، صخره نوردی و … هستید، حتما باید با بهشت عاشقان طبیعت آشنا باشید و یا حداقل اسم آن را شنیده باشید!

نمی شود کسی خود را عاشق طبیعت بخواند، اما دوست نداشته باشد که برای لااقل یکبار به جاهای دیدنی شاهرود سر بزند و چند روزی را در این شهر وقت بگذارند!

در استان سمنان به جرات می توان گفت که شهری زیباتر از شاهرود نمی توانید پیدا کنید که انواع جاذبه های طبیعی از جمله کویر، کوهستان، آبشار، رودخانه، چشمه و خیل عظیمی جنگل را داشته باشد.

در کنار این جاذبه های طبیعی، شاهرود جاذبه های تاریخی زیادی هم دارد که می توانید از آن ها دیدن کنید. شاید برای شما جالب باشد که شاهرود به واسطه ی همین جاذبه های تاریخی، شهر عارفان هم نام گرفته است.

در این شهر خوش آب و هوا می توانید، درختان چنار تنومند فراوانی را مشاهده کنید که همه ی این محیط را احاطه کرده است. شاهرود در تمامی ایام سال دیدنی است و تنها رنگ خود را عوض می کند.

اگر  علاقه مند هستید که کمی بیشتر با جاهای دیدنی شاهرود و جاذبه های گردشگری آن، آشنایی پیدا کنید لازم است که حتما امروز با سایت رزرو و اجاره سوئیت، ویلا و اقامتگاه بوم گردی سپنجا همراه باشید. در این مقاله سعی کرده ایم که اطلاعات کاملی در این زمینه به شما ارائه کنیم.

جاهای دیدنی شاهرود، بهشت طبیعت دوستان و  شهر عارفان

جاذبه های گردشگری که در ادامه آن ها را به صورت تک به تک بررسی می کنیم، از جمله محبوب ترین و خاص ترین مکان های دیدنی شاهرود هستند که گردشگران نسبت به  آن ها ابراز علاقه کرده اند و ادعا داشته اند که از نحوه گذراندن وقت خود راضی هستند:

جنگل نام نیک شاهرود، اولین جاذبه ی طبیعی که آن را معرفی می کنیم!

در میان مکان های گردشگری و جاذبه های دیدنی که می خواهیم آن ها را معرفی کنیم، جنگل نام نیک شاهرود یکی از بهترین هاست چرا که باید حتما آن را بشناسید و به آن سر بزنید.

این جنگل در حوزه استحفاظی شهرستان شاهرود قرار دارد به همین علت آن را به عنوان یکی از جاهای دیدنی این شهر می شناسیم.

 

این منطقه ی جنگلی به واسطه دریای خزر دارای پوشش گیاهی خاصی است. اگر به این جنگل سفر کنید، متوجه می شوید که آن دارای گونه های درختی با برگ های پهنی است. برای بازدید از این مکان بهترین زمانی که می توانید در نظر داشته باشید اواسط بهار تا اواسط پاییز است.

هزینه ای برای بازدید از این مکان نیاز نیست که پرداخت کنید و حدود ۲ الی ۳ ساعت از شما برای بازدید کامل وقت خواهد گرفت! آدرس این جنگل در بخش میامی شهرستان شاهرود و روستایی به نام، نام نیک است. اگر در رابطه با این جنگل اطلاعات بیشتری دارید، حتما آن را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

مسجد بایزید بسطامی، یکی از عارفان معروف ایرانی

حتما شما هم نام این عارف مشهور را لااقل در میان کتاب های درسی شنیده اید و برای شما آثار این فرد آشنا باشد، اما نمی دانستید که مقبره آن به عنوان یکی از بهترین جاهای دیدنی شاهرود شناخته می شود که هم جنبه ی تاریخی دارد و هم جنبه ی معنوی آن مورد توجه است.

آرامگاه این عارف بزرگ دارای ویژگی های خاصی است که آن را برای شما هم جالب و جذاب می کند. در ادامه بیشتر در رابطه آن توضیح خواهیم داد.

آرامگاه بایزید بسطامی هیچگونه تزئین، پنجره مسقف و … ندارد! بر روی قبر این عارف بزرگ سنگ مرمری وجود دارد که بر روی آن حدیثی از امام علی علیه السلام نقش بسته است.

آرامگاه این عارف در داخل شهر نیست بلکه در شهری به نام بسطام در ۶ کیلومتری شاهرود است. این منطقه مملو از چند مزار و بنا است.

مسجد با یزید بسطامی از جاهای دیدنی شهرود

یکی دیگر از ویژگی های جالب این منطقه که آن را معنوی تر می کند، وجود مقبره پسر امام جعفر صادق، امام ششم شیعیان است. طبق گفته های مردم و نقل قول هایی که وجود دارد، امام صادق علیه السلام، فرزندشان را به همراه بایزید بسطامی برای راهنمایی مردم به این منطقه فرستادند.

اگر دوست داشتید که در این زمینه اطلاعات بیشتری داشته باشید، کافی است که مقاله آرامگاه بایزید بسطامی، سفری به محل دفن عارف بزرگ بزنید.

مجموعه بازار شاهرود، ترکیب تاریخ و لذت خرید

از جمله آثار تاریخی به جای مانده از زمان حکومت قاجاریان که تابحال مورد استفاده قرار گرفته است، مجموعه بازار شاهرود است. این مجموعه بازار که جزو قسمت تاریخی جاهای دیدنی شاهرود هستند، در بافت قدیمی شهر قرار گرفته است و حدود ۱۵۰ سال از عمر آن ها می گذرد.

در این مجموعه بازار در حدود ۲۶۰ باب مغازه وجود دارد که کاسبان و تاجران در آن قرار دارند.

در کنار بازار و مغازه ها، چندین کاروانسرا، حمام، آب انبار و حتی مدرسه هم در این قسمت وجود دارند که اهمیت این منطقه و شلوغی آن در گذشته را نشان می دهد. این بازار بخش زیادی از اقتصاد این شهر را فرا می گیرد و دارای اهمیت فراوانی است.

نکته قابل توجه در رابطه با این بازار این است که آن را به عنوان آثار ملی هم به شمار آورده اند و می شناسند.

اقامت در اقامتگاه بومگردی در شاهرود

این مجموعه بازار در سال ۱۳۸۷ توسط سازمان میراث فرهنگی که مسئولیت ثبت آثار ملی را دارد، با شماره ۲۲۸۵ به ثبت رسید. آیا تابحال این بازار را از نزدیک دیده اید؟

نمایی از مجموعه بازار شاهرود

چشمه هفت رنگ مجن، مکانی برای نقاشی طبیعت

در میان جاذبه های طبیعی شهر شاهرود، نمی توان چشمه هفت رنگ مجن را نادیده گرفت.

این چشمه ی زیبا و بی نظیر که فاصله کمی با شهر شاهرود دارد، در دل طبیعت خود را جای داده است و در میان دره های دامنه قله ای ۴۰۰۰ متری به نام شاهوار قرار گرفته است. حتما شما هم دلیل نامگذاری این چشمه را متوجه شده اید!

به واسطه رنگ های گوناگون و متنوع آب این چشمه و وجود مواد معدنی زیادی که در این قسمت وجود دارد، نام این چشمه را هفت رنگ گذاشته اند.

اگر به بیماری های پوستی و یا حتی استخوانی مبتلا هستید، احتمالا به شما هم توصیه می شود که از آب این چشمه در درمان سریع تر خود استفاده کنید.

اگر علاقه مند هستید که اطلاعات کامل تری در رابطه با این بوم نقاشی که توسط طبیعت رنگ آمیزی شده است، داشته باشید بهتر است که مقاله چشمه هفت رنگ مجن، محل رنگ آمیزی مادر طبیعت را مطالعه کنید. در این مقاله به صورت کامل تری راجع به این چشمه توضیحاتی ارائه شده است.

 

خانه یغمایی های شاهرودریال مکانی تاریخی و زیبا در دل مرکز استان سمنان

تمامی خانه ها و مکان های اقامتی که از گذشتگان و نیاکان ما به ارث رسیده است، بسیار ارزشمند هستند چرا که یادآور سنت ها و ارزش هایی هستند که در گذشته به آن ها پایبند بوده ایم!

این مطلب را هم بخوانید
شهر بسطام سمنان را پیش از سفر تمام و کمال بشناسید!

این خانه های بزرگ با تفاوت های بسیار زیادی که با خانه های این دوره و زمانه دارند، محل بازی کودکان، زندگی خدمتکاران، شب نشینی اشراف و تجار و … بوده است! یکی از این خانه های جذاب که جزو جاهای دیدنی شاهرود محسوب می شود، خانه یغمایی ها است.

در میان خانه های تاریخی و موجود در شهر شاهرود که می توانید آن ها را مشاهده کنید، ویژگی هایی وجود دارد که این خانه را از دیگر خانه ها متمایز می کند و آن را به عنوان یک اثر گردشگری برای عموم معرفی می کند.

 

در این خانه می توانید بادگیرهایی را مشاهده کنید که آن را از تمامی خانه های قدیمی جدا می کند. خاصیت این بادگیرها این است که قادر هستند، هوا را خنک کنند.

این خانه کمتر از ۱۰۰ سال است که ساخته شده و مربوط به دوران پهلوی است. معمار خلاق و توانمندی که این خانه زیبا را ساخته، مهدی حیدریان نام داشته است.

اگر دوست دارید که روح زندگی و یک سبک زندگی خاص قدیمی را مشاهده کنید، حتما به این خانه سر بزنید و از نزدیک آن را مشاهده کنید. آیا تابحال تجربه مشابهی برای بازدید از خانه های قدیمی داشته اید؟

آبشار نکارمن شاهرود، روستای کم نظیر رودها و چشمه ها در شمال ایران

در میان جاذبه های طبیعی و مکان های دیدنی شهر شاهرود، آبشار نکارمن وجود دارد! این آبشار که نام خود را از روستایی به همین نام گرفته است، در دهستان خرقان، بخش بسطام قرار گرفته است. جالب است بدانید که این روستا در فاصله ۳۵ کیلومتری شمال شاهرود قرار گرفته است.

شما می توانید برای بازدید از این آبشار، مسیر خود را از شاهرود شروع کنید و حدود ۱۳ کیلومتر از جاده شاهرود به مجن بروید! شما در مسیر متوجه تابلویی که جاده فرعی روستای نکارمن را نشان می دهد می شوید و می توانید به آن سمت بپیچید.

شما در ادامه با کمک راهنمایان محلی روستا، مسیر آبشار را پیدا کنید، اما طبق گزاراشات برای بالا رفتن از قله شاهوار به همراه داشتن وسایل ضروری به نظر می رسد.

آبشار نکارمن از بهترین جاهای دیدنی شاهرود

برای بازدید از آبشار به تنهایی لازم نیست که وسایل خاصی به همراه خود داشته باشید. فاصله ی این آبشار تا خود روستا حدود ۳ کیلومتر است. اگر در رابطه با این آبشار اطلاعات خاص و بیشتری دارید، حتما با ما به اشتراک بگذارید تا با دیگر افرادی که این مقاله را مطالعه می کنند به اشتراک بگذاریم و به آن ها در داشتن یک سفر بهتر کمک کنیم.

پل سرچشمه شاهرود (روستای مردق)

یکی از پل هایی که در دوران پهلوی ساخته شده است، پل سرچشمه است. این پل را می توانید در شهر شاهرود، محله سرچشمه، جنب میدان امام رضا علیه السلام پیدا کنید. این پل هم به عنوان یک اثر ملی شناخته می شود و در سال ۱۳۸۱ به صورت رسمی توسط سازمان میراث فرهنگی به ثبت رسیده است.

 

اگر مشهدی هستید و یا می خواهید از این شهر به سمت مشهد حرکت کنید، به طور قطع از روی این پل رد می شوید و یا آن را در مسیر می بینید چرا که این پل در مسیر شاهرود- مشهد قرار گرفته است.

اگر اطلاعات بیشتری راجع به این پل  دارید، با اشتراک گذاشتن آن با ما می توانید ، کمک بزرگی به مسافرانی بکنید که قصد سفر به این منطقه را دارند.

 

قله چهل پوغ، یکی از زیباترین نقاط استان سمنان

جنگل اولنگ یکی از زیباترین و خوش آب و هواترین نقاط استان سمنان است که می توانید به آن سر بزنید و زیبایی های شهر شاهرود را از نزدیک ببینید!

شما می توانید برای دسترسی به قله دیدنی و جذاب چهل پوغ از شاهرود به سمت رامیان حرکت کنید و حدود ۲۰ کیلومتر قبل از ایست بازرسی به سمت آبشار حرکت کنید.

سعی کنید که در روزهای تعطیل به سمت این منطقه نروید چرا که احتمالا شما هم در بین مسافران گیر می کنید و نمی دانید که چه کنید؟ کارشناسان و افراد حرفه ای در این زمینه به خوبی می دانند که بهترین زمان برای بازدید از این منطقه ایام وسط هفته است که خلوت تر است.

شما می توانید از طر یق پاکوب ها مسیر را به سمت قله ادامه دهید تا به دشت برسید. در میان بالا رفتن از میان این دشت ها به جایی می رسید که دیگر می توان نام آن را قله گذاشت. اگر به بالای قله رسیدید، حتما یک عکس یادگاری بگیرید و برای ما بفرستید تا با دیگر افراد به اشتراک بگذاریم.

قله برفکه، قله ای در نزدیکی شاهرود

یکی دیگر از قله هایی که می توان از آن به عنوان جاذبه ی گردشگری و دیدنی شاهرود یاد کرد، برفکه است که ارتفاعی در حدود ۳۲۱۷ دارد.

در دامنه این قله شما می توانید، انواع گیاهان از جمله زرشگ، گرامینه، گون، کلاه میر حسن، چوبک، درمینه، چمن گندومی، جارو علفی و … را پیدا کنید. همچنین مواد و متریال تشکیل دهنده این کوه هم می تواند برای هرکسی جذاب باشد.

برای رفتن به این قله و صعود به آن مسیر نسبتا پیچیده ای را باید پشت سر بگذارید که در حوصله هر کسی نیست. شما می توانید با کمک گرفتن از راهنماهای محلی در این زمینه مسیر خود را بهتر و سریع تر پیدا کنید.

اگر دوست دارید که در مورد این قله اطلاعات کامل تر و بهتری داشته باشید، اینجا کلیک کنید.

نمایی از قلعه برفکه در شاهرود

چشمه نگارمن کجاست و چرا از آن صحبت می شود؟

در میان جاهای دیدنی شاهرود، باید صحبتی هم از چشمه نگارمن شود.  این چشمه در ۵ کیلومتری شمال غرب این روستا قرار گرفته است و حدود ۲۳ کیلومتر از شاهرود فاصله دارد. در این چشمه می توانید، زندگی، حیات و آینده ای پر معنا و مفهوم را پیدا کنید. اگر علاقه مند هستید که با این چشمه بیشتر آشنا شوید، ادامه ی این مطلب را از دست ندهید.

چشمه نگار من

جالب است بدانید که آب این چشمه از میان سنگ های آهکی عبور می کند و همین موضوع و توجیه علمی آن باعث می شود که سختی آن کم باشد. کیفیت خوب آب آشامیدنی موجود در این منطقه همان دلیلی است که احتمالا شما هم هوس کنید از آن میل کنید. سرعت آب دهی این چشمه بر اساس محاسبات انجام شده در حدود ۲۳ لیتر بر ثانیه است!

اگر احساس کردید که آب چشمه خنک است، تعجب نکنید چرا که دما به صورت میانگین ۸ درجه سانتی گراد است. اگر به دنبال مناظر زیبا،  آب و هوای معتدل و کمی هم آب تنی هستید این چشمه را فراموش نکنید. برای داشتن اطلاعات بیشتر راجع به این چشمه ی دیدنی می توانید به مقاله چشمه نگارمن، یکی از دیدنی ترین چشمه های شاهرود مراجعه کنید.

دره مجن، جاذبه ای دیدنی و طبیعی که باید آن را ببینید

در کنار جاذبه های موجود در مجن که چشمه هفت رنگ جزو آن هاست، دره ی این منقطه هم دارای خاصیت هایی است که شما را وسوسه می کند به آن سر بزنید. منطقه مجن و جاذبه های آن در ۳۵ کیلومتری شمال غربی شاهرود قرار دارند. این منطقه به دلیل قرار گرفتن در میان رشته کوه چالویی و شاهکوه، آب و هوای سرد و کوهستانی دارد که شاید به مزاج همه خوش نیاید.

این منطقه را بیشتر موادی مانند آهک، ماسه سنگ، سلیت استون، لایه های ذغال و … تشکیل داده است. شما می توانید در این منطقه پوشش گیاهی بسیار متنوعی هم پیدا کنید که گیاهانی چون ارس، زرشک، شیرخشت، اسپرس بوته ای، گون، درمنه و … را پیدا کنید. حیات وحش هم در اینجا حرفی برای گفتن دارد که به علت خلاصه بودن توضیحات به آن اشاره نمی کنیم!

مسیر دسترسی دره مجن این است که پس از رسیدن به شهر مجن به قسمت شمالی شهر بروید. در آنجا می توانید رشته کوه ها را مشاهده کنید و در آن میان دره ای را پیدا کنید که از آن صحبت می کنیم. اگر در رابطه با این جاذبه نظر خاصی دارید، کافی است که آن را  با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

این مطلب را هم بخوانید
چشمه هفت رنگ مجن، محل رنگ آمیزی مادر طبیعت

دشت آفتابگردان و شقایق کالپوش، جواهری در سمنان

کمتر کسی پیدا می شود که از دیدن یک دشت پر شده از گل های آفتابگردان و شقایق کالپوش احساس سرزندگی نکند و نخواهد که این منظره هیچ وقت تمام نشود. طبق تخمین ها با فرارسیدن شهریور ماه میلیون ها گل آفتابگردان و شقایق در این منطقه شکوفه می کنند و منظره ی بسیار بی نظیری را بوجود می آورند.

 

فاصله این دشت از شهر شاهرود کمی زیاد به نظر می رسد، اما اگر در هنگام شکوفه کردن گل ها به این منطقه رسیدید، توصیه می کنم که حتما تحت هر شرایطی که شده خود را به این منطقه برسانید چرا که منظره ی بی نظیر آن تا سال ها در چشمان شما باقی خواهد ماند.

این منطقه در ۲۲۰ کیلومتری شمال شرق شاهرود قرار گرفته است و برای بازدید از آن  لازم نیست که کار خاصی انجام دهید.

اگر دوست دارید که در مورد این جواهر زیبا اطلاعات بیشتری داشته باشید، کافی است که مقاله دشت آفتابگردان و شقایق های کالپوش،الماس درخشان سمنان را مطالعه کنید. در آن مقاله به صورت کامل تر به این موضوع پرداختیم و اطلاعات جامع تری راجع به این بخش از جاهای دیدنی شاهرود بیان کردیم.

مطالعه بیشتر: اجاره سوئیت در سمنان

قلعه بالا بیارماجند یا آفریقای ایران

شاید شما هم در مورد آفریقای ایران کم و بیش شنیده باشید و به فکر دیدن آن باشید. اگر تصمیم گرفتید که این منطقه را از نزدیک ببینید، لازم است که از شاهرود به سمت این منطقه، حدود ۱۴۰ کیلومتر رانندگی کنید. البته باور کنید که این رانندگی دو ساعته (حداقل!!!) کاملا ارزشش را دارد.

نمایی از قلعه بالا بیار ماجند شاهرود

در هنگام رویایی با این روستا متوجه خواهید شد که این  روستا در یک منطقه ی کوهپایه ای قرار گرفته است و با معماری خاصی ساخته شده است. این معماری خاص، منطقه ی طبیعی، مصالح و متریال جالب و … باعث شده است که قله بالا بیارماجند و روستای قرار گرفته در آن به عنوان یکی از جاهای دیدنی شاهرود شناخته شود.

صحبت های زیادی در مورد این روستا و جاهای دیدنی آن شده است که شاید برای شما هم جالب باشد و متوجه شوید که چرا به آن آفریقای ایران گفته می شود. در واقع هرچقدر که تجربه ی آدم در این زمینه بالاتر برود و اطلاعات کامل تری راجع به این موضوع داشته باشد، قادر است که لذت بیشتری هنگام بازدید از این بنا ببرد. برای اطلاعات بیش تر کافی است که اینجا کلیک کنید.

جنگل ابر و هرآنچه که لازم است در مورد آن بدانید تا سفرتان خاطره انگیزتر شود!

جنگل ابر شاهرود یکی از معروف ترین و خاص ترین جاذبه های گردشگری این منطقه است که دیدن آن از نزدیک باعث می شود که رویای کودکی ما انسان ها یعنی راه رفتن بر روی ابرها به حقیقت بپیوندد! این جنگل که به عنوان یکی از قدیمی ترین و زیباترین جنگل های هیرکانی شناخته می شود، در ایران کم نظیر و یا حتی بی نظیر است.

همانطور که خودتان هم حدس می زنید، دلیل نامگذاری این جنگل به این علت است که اقیانوسی از ابر در اکثر ایام سال آن را می پوشاند و شما ابرها را می بینید که به زیر پای شما آمده اند. همین موضوع و دیگر جاذبه هایی که این منقطقه خاص و بی نظیر دارد، هزاران هزاران توریست و گردشگر را به سمت این منطقه می کشاند.

توصیه می کنیم که برای بازدید از این بخش از جاهای دیدنی شاهرود حتما با تور و یا یک راهنما سفر کنید چرا که نداشتن راهنما به احتمال زیاد باعث می شود که شما نتوانید از خطرهای احتمالی آشنا شوید و  دچار دردسر شوید. در این زمینه استفاده از سایت هایی که تور آنلاین ثبت نام می کنند، می تواند گزینه ی مناسبی باشد.  برای آشنایی بیشتر با این جنگل می توانید، مقاله ی ، مقاله جنگل ابر، مکان به حقیقت پیوستن رویایی کودکی را مطالعه کنید.

مطالب بیشتر: رزرو سوئیت در جنگل ابر

آبشار تنگه داستان در شهر مجن شاهرود

در میان جاذبه های دیدنی مجن که تا الان بررسی کردیم یعنی دره و چشمه هفت رنگ مجن، آبشار تنگه زیبایی خاص خود را دارد. این آبشار در ۴۱ کیلومتری شمال غرب شهر شاهرود و ۷ کیلومتری غرب مجن قرار  دارد. این آبشار در حدود ۱۲ متر ارتفاع دارد و از میان تنگه ای با همین نام به سمت پایین سرازیر می شود.

اگر علاقه مند به صدای آب، آب و هوای معتدل، جاذبه های طبیعی و … هستید، حتما در سفر خود به شاهرود به شهر مجن و جاذبه های آن هم سر بزنید. این آبشار و منطقه ای که در آن قرار گرفته است، در سال ۱۳۸۶ به عنوان منطقه نمونه گردشگری هم شناخته شده است. اگر علاقه مند هستید که در این منطقه یک اقامت عالی هم داشته باشید، بهتر است که از ویلاها و خانه باغ ها استفاده کنید. برای این کار می توانید از سپنجا کمک بگیرید.

آبشار تنگه داستان در شاهرود

نتیجه گیری: در میان جاهای دیدنی شاهرود چه کنم؟

در میان جاذبه های گردشگری شاهرود که تصمیم گرفته اید از آن ها بازدید کنید و در حال صحبت از آن ها هستید، ممکن است برای شما مسئله ای پیش بیاید که کمتر در آن صحبت شده است.

ما ایرانی ها عادت کرده ایم که دقیقه ۹۰ تمامی کارهای خود را انجام دهیم و این موضوع متاسفانه در کیفیت زندگی ما تاثیر زیادی گذشته است!

اگر می خواهید بار سفر خود را ببندید و یک سفر ارزان به شاهرود داشته باشید، لازم است که حتما در این زمینه کمی بیشتر فکر کنید و اقدام به انتخاب محل اقامت خود کنید!

شاید فکر می کنید که هتل ها شاید خوب به نظر برسند، اما در سفر به شمال کشور رزرو هتل کار درستی نیست و نمی تواند برای شما به راحتی یک ویلا یا خانه باغ باشد!

سامانه رزرو و اجاره سوئیت، ویلا و اقامتگاه بوم گردی سپنجا با در اختیار داشتن تعداد بسیار زیادی ویلا، خانه، سوئیت، اقامتگاه بوم گردی و … در شاهرود به شما کمک می کند که در کمترین زمان ممکن اقدام به انتخاب و اجاره ویلای ایده آل خود کنید.

همچنین سپنجا با داشتن ضمانت نامه هایی به شما کمک می کند که کار خود را به بهترین شکل در این زمینه پیش ببرید.

سپنجا این امکان را به شما می دهد تا در زمانی کوتاه، محل اقامت ایده آلتان را پیدا کنید. اما چگونه قرار است این کار را انجام دهد؟ با ورود به سایت سپنجا و بازدید از اقامتگاه های شهر شاهرود، متوجه خواهید شد می توانید لیست موجود را در دسته بندی های مختلف مشاهده کنید.

به عنوان مثال می توانید آنها را براساس ارزان ترین بیا گران ترین، تعداد اتاق ها، نوع اقامتگاه و …. دسته بندی کنید. همچنین پشتیبانی در تمامی مراحل سفر همراه شما است.

با سپنجا دغدغه برای محل اقامت در مقاصد گردشگری مان معنا ندارد! آماده بازدید از جاهای دیدنی شاهرود هستید؟ منتظر چه هستید؟ کوله بارتان را ببندید!

در پایان از شما خواهشمندیم که اگر در مورد جاهای دیدنی شاهرود، نظر، تجربه و یا حتی خاطره ای دارید، حتما آن را در انتهای این مقاله بخش نظرات به اشتراک بگذارید. سپنجا برای شما یک سفر بی نظیر را آرزرو می کند.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 4 میانگین: 4.5]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

یک نظر

  1. سلام و درود فراوان بر تمامی دوستان
    بر اساس سفر بی نظیری که به این شهرستان زیبا و عجیب داشتم دو تجربه جالب را علاوه بر مکان‌های معرفی شده پیشنهاد میکنم
    ۱ حتما زمانی را برای کافه گردی در نطر بگیرید
    ۲ با توجه به تعدد غذاهای محلی توصیه میکنم تور شکم گردی هم داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا