دیدنی اصفهان

آشنایی با بهترین مکان های خرید اصفهان

از آنجا که اصفهان شهری بزرگ و پرآوازه است، مملو از اماکن دیدنی و پر زرق برق می‌باشد، و اما در این مقاله قرار است بهترین مکان های خرید اصفهان را به شما معرفی کنیم و تمام ویژگی ها و خصوصیت آنها را دقیق و کامل برایتان بازگو کنیم تا با اطلاعات بیشتری به دید و بازدید بپردازید. در ادامه بیشتر در رابطه با آنها صحبت خواهیم کرد. در سپنجا همراه ما باشید. برای اجاره سوئیت در اصفهان کافیست روی لینک کلیک کنید.

سفر به اصفهان

اصفهان یکی از شهرهای بزرگ ایران است که بدون شک نام آن را در لیست گردشگران ایران زمین خواهید دیدید، البته آوازه اش در کل جهان نیز شنیده می‌شود، این شهر تاریخی علاوه بر داشتن جاذبه‌هایی بی‌نظیراعم از تاریخی، تفریحی و طبیعی دارای اماکن دیدنی و بهترین مکان های خرید اصفهان همچون بازار های سنتی، محلی ، لوکس و مدرن نیز می‌باشد که افراد زیادی برای دیدن و خرید کردن از آنها لحظه شماری می‌کنند، به قول ضرب المثل معروف در این اماکن از شیر مرغ تا گوشت آدمیزاد پیدا خواهد شد یعنی هر آنچه را که مد نظر دارید را بدون شک در این بازار ها پیدا خواهید کرد، یا به مفهومی بهتر این اماکن زنجیره ایی یا بخش بخش اند و هر بخشی از آنها مشغول فروش نوعی از اشیا یا پوشاک و لباس هستند.

شما با هر بودجه ای می‌توانید خرید کنید در واقع قیمت محصولات بسیار مناسب است و این در حالی است که بیشتر مغازه ها تخفیف هم دارند، علاوه بر خرید شما حتی می‌توانید فقط در بین مغازه ها بگردید ودر  بهترین مکان های خرید اصفهان لحظات شادی را تجربه کنید، در واقع برای افرادی هم که قصد خرید نداشته باشن خاطرات خوشی را تجربه می‌کنند چرا که زیبایی خود اماکن به تنهایی می‌تواند حال و هوای هر فردی را بهتر کند،

معرفی بهترین مکان های خرید اصفهان

اصفهان سومین شهر پرجمعیت کشور ایران می‌باشد، در واقع همان که در متن های قبل اشاره شد شهرتی جهانی دارد و به دلیل تمام زیبایی ها و اماکن بی‌نطیر و زیبایش گردشگران فراوانی را به سمت خود می‌کشاند، یکی از لذت بخش ترین بخش های سفر به اصفهان بازدید از اماکن خرید آن  و بهترین مکان های خرید اصفهان است،و محبوبیت زیادی در بین گردشگران مخصوصا خانم ها دارد که مملو از چیز های جورواجور و پرزرق و برق می‌باشد، پس در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با ۱۰ مورد از بهترین مکان های خرید اصفهان آشنا کنیم.

۱- مرکز خرید سیتی سنتر

مجتمع تجاری سیتی سنتر یکی از بهترین مکان های خرید اصفهان است. این مرکز خرید شیک و لوکس شهر اصفهان، هفت طبقه دارد. دوطبقه اول به پارکینگ اختصاص داده شده که ظرفیت هر کدام حدود ۵۵۰۰ ماشین یا وسیله نقلیه می‌باشد. طبقه سه واحد تجاری و بقیه طبقات متعلق به سالن، سینما، ورزش، شهربازی هیجانی، رستوران شیک و مدرن فودکورت است.

شهربازی موجود در این مجتمع، تنهاترین و بزرگترین شهربازی سرپوشیده در خاورمیانه می‌باشد. علاوه بر خرید می‌توانید لحظاتی را در این مکان به بازی‌های تفریحی و هیجانی بپردازید. این مجتمع بیش از ۲۰۰۰ محصول  و برند های متعددی را در خود جای داده که شامل کالاهای متنوعی از جمله لوازم ورزشی، کیف و کفش، لوازم بهداشتی آرایشی، اسباب بازی های مختلف است.

لازم به ذکر است که اجناس موجود دراین مرکز خرید بهترین کیفیت را دارند و محل بسیارمناسبی برای خرید پوشاک زنانه و مردانه است.

جالب است بدانید که مرکز خرید سیتی سنتر از بهترین مکان های خرید اصفهان در برخی از روزهای سال حراجی دارد و قیمت اجناس آن به صورت چشمگیری پایین می‌آیند. این مجتمع روبروی جنوبی شهر اصفهان است که علاوه بر زیبایی داخلش نمای بیرونی باشکوهی دارد، روزهای کاری از شنبه تا جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب است، همچنین برای گرفتن اطلاعاتی بیشتر از مجتمع خرید سیتی سنتر می‌توانید به شما تلفن آن یعنی ۳۶۵۵۰۵۰۴-۰۳۱ زنگ بزند.

سیتی سنتر اصفهان

۲- مرکز خرید جلفا

مرکز خرید جلفا اصفهان یکی دیگر از بهترین مکان های خرید اصفهان، دارای انواع محصولات مردانه، زنانه و بچه گانه است. این مرکز از بخش ها و پاساژهای بسیار متنوعی تشکیل شده، که بازدید کنندگان بی‌شماری دارد، و هر روز از سال میزبان مهمانان و گردشگران است.

محصولات با کیفیت این مرکز خرید شامل وسایل تزئینی، پارچه های متنوع و رنگارنگ، کیف و کفش ، انواع پوشاک مناسب برای تمام سنین، جواهران متنوع، اسباب بازی، مبلمان و…می‌باشد که بسیاری از آنها از تخفیفات بالایی نیز برخوردارند، بیشتر مردم شهر اصفهان برای خرید وسایل مورد نیازشان این مرکز را انتخاب کرده و همیشه از انتخابات خود راضی بوده اند چرا که مجتمع جلفا تمام سلیقه ها را در نظر گرفته است.

این مطلب را هم بخوانید
عجایب کلیسای وانک اصفهان چیست؟

ساعت کاری از ۸صبح تا ۱۱شب می‌باشد، این مرکز در خیابان خاقانی قرار گرفته و شمار تماس آن ۳۶۲۸۶۸۰۵-۰۳۱است.

۳- مرکز خرید پارک

یکی دیگر از محبوب‌ترین و بهترین مکان های خرید اصفهان، مجتمع پارک است. قدمت آن به بالای ۴۰ سال نیزمی‌رسد و حدود ۱۵۰۰۰ متر مربع مساحت دارد. در محوطه اش یک پارک زیبا و باشکوه قراردارد که نام گذاری مجتمع هم از آن نشات می‌گیرد.

این مجتمع واحدهای زیادی دارد که تعدادشان به بالای ۴۰۰ تا هم می‎‌‌‌‌‎رسد. واحدهای تجاری از جمله مشاور املاک، رستوران های متنوع، ساختمان پزشکان، پارکینگ، پاساژهای متنوع و…هستند که همه در اختیار شما عزیزان می‌باشند تا لحظات شادتری را در سفر به اصفهان تجربه کنید.

این مجتمع شامل مرکز خرید ارز نیز می‌باشد و به دلیل کیفیت بالای اجناسش در بین مردم این شهر بسیار محبوب و مشهور است. محصولاتی همچون پوشاک و کیف و کفش، لوازم ورزشی، لوازم آرایشی بهداشتی، ساعت فروشی، لوازم ورزشی،موسیقی، لوازم صوتی تصویری، لوازم تحریرو…در مرکز خرید پارک موجود اند و به راحتی هرکدام از آنها در دسترس می‌باشد.

برای خرید های خانوادگی یا گردش و تفریح مجتمع پارک که یکی از بهترین مکان های خرید اصفهان است بهترین گزینه می‌باشد که با هر بودجه ایی می‌‌توانید از آنجا خرید کنید چرا که هر سلیقه و هر بودجه ایی در نظر گرفته شده، پس خیالتان از بابت هزینه راحت باشد.، این مجتمع در خیابان چهارباغ روبروی اداره برق قرار دارد و ساعت کاری کارکنانش از ۱۰ صبح شروع و ۱۰ شب نیز به پایان می‌رسد، همچنین شما می‌توانید برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر در رابطه با مرکز خرید پارک به شماره تلفن مجتمع یعنی  ۳۶۶۷۱۱۹۹-۰۳۱زنگ بزنید.

مطالب بیشتر:برای اجاره هتل آپارتمان مبله در کاوه اصفهان کلیک کنید.

مرکز خرید پارک

 ۴- بازار قیصریه

یکی از بهترین مکان های خرید اصفهان بازار قیصریه می‌باشد، مکانی سنتی که بسیار باشکوه و پر زرق و برق است، زمان ساخته شدن آن به دوران حکومت صفویه در کشور ایران بازمی‌گردد، بازار قیصریه از دو طبقه تشکیل شده، طبقه اول برای فروشگاهای بزرگ و غرفه ها می‌باشد، طبقه دوم مربوط به امور اداری  تمام مغازه های این بازار است.

بیشتر بازدیدکنندگان برای دیدن معماری زیبا و باشکوه این مکان از آنجا دیدین می‌کنند، فضای بزرگ و دلنشین این بازار مکان بسیار خوبی برای گردش و دیدن می‌باشد که قطعا لحظات خوبی برایتان رقم خواهد خورد، اگر قصد دارید سوغاتی های محلی و سنتی شهر اصفهان را تهیه کنید این بازار مملو از صنایع دستی، فرش های زیبا و حیرت انگیز، پارچه های خوش رنگ و لعاب و…. که بسیار برای سوغات بردن مناسب هستند.

این مکان علاوه بر یک بازار یکی از جاذبه های تاریخی شهر اصفهان نیز به شمار می‌رود، قدم زدن در بین این همه زیبایی و مغازه های جورواجور و پرزرق و برق حس و حال خوبی را به هر فردی هدیه خواهد کرد، اگر قصد دارید کل این بازار را بگردید و با همه شگفتی های آن آشنا شوید باید پنج شش ساعت از وقت خود را برای گردش بگذارید چرا که بسیار بزرگ و مرفوع است.

شما از راههای زیادی که مردم این شهر شما را معرفی می‌کنند به این بازار برسید اما بهترین راه آن این است که خود را به میدان نقش جهان اصفهان برسانید از آن به بعدش بسیار راحت است، اگر بخواهیم دقیق تر برایتان بیان کنیم در خیابان حکیم روبروی مسجد حکیم واقع شده که از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب باز است.

مطالب بیشتر: اجاره سوئیت سی و سه پل اصفهان

۵- مرکز خرید کوثر

یکی دیگر از بهترین مکان های خرید اصفهان مجتمع کوثر است، مکانی شیک و بزرگ که نمایی بسیار زیبایی دارد، ۴۵۰ واحد را در دل خود جای داده، امکاناتی همچون آسانسور، کافی شاپ، پارکینگ، دستگاه خودپرداز، پله برقی، بانک، رستوران و… را هم دارا می‌باشد.

مرکز خرید کوثر از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخورداراست چرا که در نزدیکی سی و سه پل واقع شده وعلاوه بر خرید می‌توانید ازاین جاذبه جهانی نیز دیدن کنید، این مرکز خرید در خیابان شهید امینی و در روبه روی مجتمع آبنوس واقع شده است.

همچنینی این مرکز از تنوع محصولی بالایی برخوردار است وپذیرای هر سلیقه و هر سنی نیز می‌باشد، برند ها و محصولاتی از جمله طلا و نقره جات، انواع پوشاک اعم از کیف و کفش، لباس های زنانه مردانه و مناسب برای هر سنی، لوازم الکتریکی، لوازم تحریر، زیورالات و… که همه و همه از کیفیت بالایی برخوردار هستند، و قطعا هر آن چیزی را که مد نظرتان است را پیدا خواهید کرد از خرید کردن پشیمان نمی‌شوید، اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری از مرکز خرید کوثر بدست آورید با شماره این مجمل یعنی  ۹۵۰۱۱۶۷۷-۰۳۱تماس بگیرید و سوالاتتان را مطرح کنید.

بهترین مکان های خرید اصفهان

۶- بازار گل و گیاه

و اما می‌رسیم به یکی دیگر بهترین مکان های خرید اصفهان به نام بازار گل و گیاه که یکی دیگر از اماکن پرطرفدار شهر اصفهان است. بازار در اصل به نام بازار گل و گیاه همدانیان شناخته شده می‌باشد. توصیه می‌کنم اگر عاشق طبیعت و گل و گیاه هستید در سفر به اصفهان حتما به این بازار سر بزنید. قطعا پشیمان نخواهید شد.

این مطلب را هم بخوانید
کویرگردی با سفر به کویر مصر

مکانی پر از گل و گیاه، گل‌های تزئینی، آپارتمانی، مصنوعی ، نهال ها و درختچه های بسیار زیبا و دیدنی و غیره و غیره از زیبایی های این بازار به شمار می‌روندکه بازدید از آنها لحظات خوشی را برایتان به ارمغان می‌آورد.

این مکان پر از انواع گل‌های خاص و معمولی است. حتی اگر به قصد خرید به آنجا نروید، بازدید از آنها شما را سرشار از انرژی مثبت می‌کند و ادامه روز را سرحال و شاداب خواهید بود.

این بازار در خیابان همدانیان واقع شده و از شنبه تا جمعه  ساعت ۸ صبح تا ۸ شب در خدمت بازدیدکنندگان و افراد علاقه مند به گل و گیا هستند. می‌توانید این بازار را به عنوان یک گردش روزانه انتخاب کنید چرا که قدم زدن در بین آن همه سرسبزی و طراوت حس و حال هر فردی را زیرو رو خواهد کرد.

اگر در این متن سوالی بود و ما جواب آن را بازگو نکرده باشیم شما برای اطلاعاتی بیشتر می‌توانید به شماره تلفن بازار گل و گیاه ۳۲۷۵۸۴۳۴-۰۳تماس بگیرید.

۷- مرکز خرید ارکیده

از بهترین مکان های خرید اصفهان که به شما معرفی خواهیم کرد ، مرکز خرید ارکیده است، این مجتمع لوکس و مدرن هفت طبقه دارد ، چهار پنج  طبقه  از آن مخصوص خرید تجاری و دوطبقه دیگر مخصوص رستوران های شیک و مدرن است، در واقع شامل ۲۰۰ واحد تجاری مدرن و بروز است که بسیار فعال پرکاربرد اند ، برند های معروف و با کیفیت بالا یکی از ویژگی های مهم این مرکز می‌باشد که همین مرکز خرید ارکیده را به یکی از محبوبترین و پرطرفدارترین مجتمع های خرید شهر اصفهان تبدیل کرده است.

محصولات این مجتمع شامل فروشگاهای بزرگ، انواع زیورآلات و پوشاک، لوازم تزئینی، عطر فروشی ها، ساعت، سنگ های قیمتی و سایر برند ها،است که اینها تنها بخش کوچکی از این مرکز هستند و شما می‌توانید از خوردن غذاهای خوشمزه رستوران های این مجتمع نیز لذت ببرید، و بعد از خرید و گشت و گذار به استراحتی بپردازید.

مرکز خرید ارکیده در تقاطع خیابان خاقانی و خیابان حکیم نظامی قرار دارد و از ساعت نه تا یازده شب در خدمت مشتریان است، شماره تلفن این مکان نیز ۳۶۲۵۰۹۰۰-۰۳۱می‌باشد که به شما در رابطه با رفتن به این مجتمع کمک می‌کند.

مرکز خرید ارکیده

 ۸- بازار موبایل اصفهان

اگر می‌خواهید موبایل بخرید، بهتر است به بازار موبایل اصفهان  یکی از بهترین مکان های خرید اصفهان سر بزنید در واقع بهترین انتخاب است و بدون هیچ تردیدی به آنجا مراجعه کنید، این مرکز در سال ۱۳۹۱ ساخته و شکل گرفته است، دارای ۷ طبقه مجهز و کامل می‌باشد که طبقه اول مخصوص نمایشگاه موبایل است، هر نوعی از موبایل یا لوازم جانبی گوشی را که در نظر داشته باشید  در این مرکز خرید وجود دارد،برند های معروف موبایل سامسونگ، اپل، اچ تی سی، هواوی، و سونی در این مرکز به فروش می‌رسند و با قیمت های بالا و پایین.

این مرکز خرید که یکی دیگر از بهترین و محبوب ترین مکان های خرید اصفهان است در ابتدای خیابان فردوسی قرار دارد و از ساعت ۹صبح تا ۹شب پذیرای بازدیدکنندگان و خریداران موبایل است که برای اطلاعات بیشتر نیز می‌توانید با این شماره ها : ۳۲۲۴۰۲۲۴-۰۳۱ ، ۳۲۲۴۲۶۰۰-۰۳۱ و ۳۲۲۳۴۰۰۰-۰۳۱تماس بگیرید.

۹- بازار هنر

اگر اهل هنر و عاشق معماری های قدیمی هستید بهتر از قبل هر چیزی و هنگام رسیدن به اصفهان حتما از بازار هنر از بهترین مکان های خرید اصفهان دیدن کنید و با یک تیر دو نشان بزنید، معماری این بازار بی‎ نظیر و وصف ناپذیر است که از دوره صفویان برجای مانده و در سال ۱۰۸۵ در این مکان ودر شهر اصفهان ساخته شده، شما هم می‌توانید شاهد معماری قدیمی ایران باشید و هم از این بازار پرزرق و برق خرید کنید،

همان طور که از نام این مکان پیداست تمام زیورآلات و طلاهای فروشی این مکان هنر دست هنرمندان ایران زمین است و توصیه می‌کنیم حتما از آنها نیز دیدن کنید.بازار اصفهان در جنب پارک هشت بهشت قرار دارد و از ساعت ۹صبح تا ۸ شب پذیرای بازدیدکنندگان است.

بازار هنر

کلام آخر…

اصفهان شهر سنت ها و تاریخی دیرینه است که اماکن دیدنی و زیبای فراوانی را در خود جای داده که مراکز خرید آن تنها بخش کوچکی از زیباییهای آن به شمار می‌رود. شما می‌توانید در سفر به اصفهان از آنها نیز دیدین کنید که قطعا  لحظات شادتری را تجربه خواهید کرد. امیدواریم در این مقاله از سپنجا توانسته باشیم اطلاعات کاملی را در رابطه با بهترین مکان های خرید اصفهان برا شما بازگو کرده باشیم.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 1 میانگین: 5]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا