جاهای دیدنی تهران

آشنایی با بهترین رستوران های موسیقی زنده تهران برای یک روز عالی

یک رستوران خوب علاوه بر ارائه غذای خوشمزه و باکیفیت، اوقات شادی را برای خانواده‌ها فراهم می‌کند. اگر شما هم به دنبال چنین رستورانی هستید، بهترین رستوران های موسیقی زنده تهران را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این رستوران‌ها برای دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه به خصوص برای آخر هفته یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب هستند.

ما در این مقاله از سپنجا قصد داریم تا چند رستوران در تهران که موسیقی زنده دارند را برای شما معرفی کنیم تا یک لیست عالی از رستوران های خاص تهران را داشته باشید.

برای اجاره سوئیت در تهران روی لینک کلیک کنید.

معرفی بهترین رستوران های موسیقی زنده تهران

برخی از خانواده‌ها عادت دارند تا روزهای تعطیل و یا اوقات فراغت خود را در رستوران‌ها بگذرانند. در چنین شرایطی صرف یک غذای خوشمزه به همراه موسیقی زنده باعث می‌شود تا یک روز به یادماندنی برای آنها رقم بخورد. در تهران تعداد رستوران‌هایی که در کنار ارائه غذای باکیفیت، موسیقی زنده داشته باشند زیاد است. همین موضوع باعث شده است تا انتخاب برای شما سخت باشد.

اگر شما هم به دنبال رستوران‌هایی هستید که موسیقی زنده داشته باشند، رستوران‌های زیر را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این رستوران‌ها به دلیل ویژگی‌های‌ منحصر به فرد خود، یک تجربه متفاوت از رستوران‌گردی را برای شما به ارمغان می‌آورند.

معرفی بهترین رستوران های موسیقی زنده تهران

رستوران گل یخ

یکی از بهترین رستوران‌های پایتخت که همراه با موسیقی زنده است، باغ رستوران گل یخ است. این باغ رستوران به دلیل موقعیت جغرافیایی خود، از آب و هوای بسیار خوبی برخوردار است. فضای داخلی باغ رستوران گل یخ به عنوان یکی از بهترین رستوران های موسیقی زنده تهران بسیار بزرگ است؛ بنابراین برای دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است.

در فضای باغ رستوران گل یخ اتاقک‌های چوبی بسیاری به چشم می‌خورند که برای قرارهای عاشقانه و دوستی دونفره یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است. البته توجه به این نکته ضروری است که اگر به قصد موسیقی زنده به این رستوران می‌آیید، حتما باید روزهای پنجشنبه و جمعه باشد. همچنین در این دو روز باید ورودی این باغ رستوران را نیز پرداخت کنید.

پارکینگ، امکان رزرو جا و قیمت مناسب منوی غذایی این رستوران از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد باغ رستوران گل یخ است.

آدرس باغ رستوران گل یخ: اشرفی اصفهانی، روبروی چاردیواری، ابتدای فرحزاد، خیابان صحرا،باغچه رستوران گل یخ

مطالعه کنید: سفر یک روزه اطراف تهران

رستوران تهران بین

همانطور که از نام این رستوران مشخص است، این رستوران نمای بسیار زیبایی به سمت پایتخت دارد. به این دلیل که رستوران تهران بین در طبقه نهم برج عرفان قرار گرفته است. از طرفی دیگر تمامی دیوارهای این رستوران دیدنی از شیشه ساخته شده‌اند. در نتیجه شما در هرجایی از این رستوران بنشینید، چشم‌انداز زیبایی به سمت پایتخت دارید. انگار که تمام تهران زیر پای شما قرار گرفته است.

این رستوران دیدنی به عنوان یکی از بهترین رستوران های موسیقی زنده تهران از سه قسمت کافی‌شاپ، رستوران و سالن VIP تشکیل شده است که از تمامی این قسمت‌ها، تهران تماشایی است. دکوراسیون مدرن و مینیمال این رستوران یک حس جالب را برای شما به ارمغان می‌آورد. حال تصور کنید که در کنار تماشای زیبایی‌های تهران یک نوازنده حرفه‌ای نیز به صورت زنده در حال اجرای موسیقی باشد.

اگر برای قرارهای کاری، دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه به دنبال یک رستوران شیک و لاکچری می‌گردید، این رستوران می‌تواند یک گزینه‌ی بسیار مناسب برای شما باشد. در منوی جذاب رستوران تهران بین انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، نوشیدنی‌های سرد و گرم و انواع دمنوش‌ها به چشم می‌خورد. این رستوران یک پارکینگ اختصاصی دارد. در نتیجه هیچ نگرانی بابت پارک ماشین خود نخواهید داشت.

آدرس رستوران تهران بین: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، خیابان ریاضی بخشایش، کوچه هفدهم، پنت هاوس برج عرفان طبقه ۹

بهترین رستوران های موسیقی زنده تهران

رستوران عالی قاپو

بدون شک یکی از بهترین و قدیمی‌ترین سفره‌خانه‌های شمال تهران، سفره‌خانه عالی قاپو است که در میدان ونک واقع شده است. این رستوران دیدنی توسط فردی به نام محمد رشیدی طرقی در سال ۱۳۵۸ راه‌اندازی شد. اولین چیزی که در این رستوران توجه شما را به خود جلب خواهد کرد، فضای سنتی و معماری ایرانی آن است که تداعی‌کننده هنر و معماری شهر اصفهان است.

رستوران عالی قاپو به عنوان یکی از بهترین رستوران های موسیقی زنده تهران با پخش موسیقی زنده یک حال و هوای خاصی را برای شما به ارمغان می‌آورد. در منوی این سفره‌خانه انواع غذاهای سنتی و ایرانی مانند بختیاری، جوجه کباب، ماهی، آبگوشت، کباب شیرماهی، شیشلیک و غیره وجود دارد. البته توجه به این نکته ضروری است که هزینه غذا در این رستوران کمی بالاتر از سایر رستوران‌های تهران است.

آدرس رستوران عالی قاپو: میدان ونک، اول خیابان گاندی، پلاک ۵۵

برای مطالعه: لیستی از کافه های لوکس تهران

رستوران کشتی سندباد

یکی از متفاوت ترین رستوران های تهران رستوران سندباد است. این رستوران به دلیل فضای داخلی منحصر به فرد و پخش موسیقی زنده از محبوبیت بسیار بالایی در بین پایتخت‌نشینان برخوردار است. همانطور که از نام این رستوران مشخص است، دکور و فضای داخلی این رستوران شبیه یک کشتی ساخته شده است.

تزیینات دیوارها، میز و صندلی چوبی، المان فانوس و سکان در کنار خدمه‌ای با لباس ملوان تمامی حس و حال یک کشتی را برای شما به ارمغان می‌آورند. منوی غذایی کافه و رستوران سندباد از تنوع بسیار بالایی برخوردار است. شما می‌توانید انواع غذاهای ایرانی، دریایی و فرنگی را در آنجا نوش جان کنید. البته توجه به این نکته ضروری است که قیمت منوی ناهار این رستوران نسبت به شام آن به صرفه‌تر است.

این مطلب را هم بخوانید
بهترین مکان های تفریحی نزدیک تهران

همچنین اگر می‌خواهید که از اجرای موسیقی زنده این رستوران به عنوان یکی از بهترین رستوران های موسیقی زنده تهران لذت ببرید می‌توانید از سه شنبه تا جمعه از ساعت ۱۴.۳۰ تا ۱۲.۳۰ به این رستوران بیایید.

آدرس رستوران کشتی سندباد:  خیابان ولیعصر، خیابان طالقانی، رو‌به‌روی جهاد سازندگی، هتل پارسا

رستوران کشتی سندباد

رستوران سنتی حوض خونه

اگر به دنبال یک رستوران با موسیقی زنده هستید، رستوران سنتی حوض خونه را در لیست پیشنهادی خود در نظر بگیرید. فضای سنتی، کیفیت بالای غذاها به همراه موسیقی زنده یک حس و حال متفاوت را برای شما به ارمغان می‌آورد. مالک رستوران سنتی حوض خونه همان مالک رستوران عالی قاپو یعنی محمد رشیدی طوقی است و مانند رستوران عالی قاپو فضایی سنتی کار کرده است.

نورپردازی‌های زیبا باعث شده است تا به جذابیت فضای داخلی رستوران حوض خونه افزوده شود. همچنین حوض وسط این رستوران سنتی به همراه ماهی‌های درون آن یک حس نوستالژیک را برای شما به ارمغان می‌آورند. در منوی رستوران حوض خونه انواع غذاهای لذیذ و هوس‌برانگیز ایرانی به چشم می‌خورد. تمامی این غذاها با شیرینی‌های جذاب شامل کشمش، باقلوا، نبات، حاجی بادامی، پولی، قطاب دورچین شده‌اند.

شما می‌توانید در رستوران حوض خونه به عنوان یکی از بهترین رستوران های موسیقی زنده تهران انواع غذاهایی مانند کته کباب چدنی، مرغ آسیایی با کته، جوجه کباب، قلیه ماهی، ماهی، کباب ترش، شیشلیک با کته و غیره سفارش دهید. قیمت غذاهای این رستوران کمی بالا است. اما کیفیت عالی غذاهای آن ارزش یک بار امتحان کردن دارند.

آدرس رستوران حوض خونه: خیابان ولیعصر، انتهای ضلع شمالی پارک ساعی، روبه‌روی خیابان ساعی یکم، پلاک ٢٣۶۶

رستوران لیدوما

یکی از معروف‌ترین رستوران‌های تهران رستوران لیدوما است که با فضای شیک و مدرن خود از محبوبیت بسیار زیادی در بین پایتخت‌نشینان برخوردار است. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این رستوران ارائه غذاهای باکیفیت به همراه پخش موسیقی زنده است.

این رستوران شیک و مدرن از قسمت‌هایی مانند کافه، روف گاردن و CIP اختصاصی تشکیل شده است. در نتیجه برای برگزاری جشن‌ها، دورهمی‌های دوستانه و مهمانی‌های خانوادگی یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است. در منوی غذایی کافه لیدوما، انواع غذاهای ایرانی و فرنگی دریایی وجود دارد. همچنین شما می‌توانید برای وعده صبحانه این رستوران را در نظر داشته باشید.

در رستوران لیدوما به عنوان یکی از بهترین رستوران های موسیقی زنده تهران می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها، دمنوش و کیک به عنوان یک عصرانه جذاب سفارش دهید. همچنین ثبت سفارش آنلاین نیز در این رستوران وجود دارد. این رستوران جزو رستوران‌های گران تهران به حساب می‌آید. شما می‌توانید شب‌ها از ساعت ۷.۳۰ تا ۱۲ شب برای گذراندن اوقات فراغت خود به این رستوران بیایید و از نوای موسیقی زنده لذت ببرید.

آدرس رستوران لیدوما:  میدان صنعت، ابتدای بلوار فرحزادی

رستوران لیدوما

رستوران باربد

اجرای موسیقی زنده و پاپ در رستوران باربد قطعا شما را شگفت‌زده خواهد کرد. رستوران دیدنی باربد از دو طبقه مجزا تشکیل شده است. همچنین این رستوران یک سالن با فضای سنتی دارد که به سالن آینه مشهور است و گنجایش ۷۰ نفر را به طور همزمان دارد. پخش موسیقی زنده در این رستوران در طبقه اول آن است؛ بنابراین شما می‌توانید برای تماشای اجرای موسیقی زنده هر روز از ساعت ۸ تا ۱۲ شب به این رستوران بیایید.

البته توجه به این نکته ضروری است که در صورت تمایل به صرف غذا به همراه موسیقی زنده باید مبلغی را به عنوان ورودی پرداخت کنید. رستوران باربد به عنوان یکی از بهترین رستوران های موسیقی زنده تهران برای برگزاری جشن‌ها، مهمانی‌ها و تولدها یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است.

آدرس رستوران باربد: ونک، خیابان سئول، بالاتر از میدان شیخ بهائی، پلاک ۵۷

رستوران ترمه

رستوران ترمه در یکی از طبقات هتل بزرگ فردوسی قرار گرفته است. منوی متنوع، کیفیت بالای مواد اولیه غذاها، اجرای موسیقی زنده و فضای سنتی آن باعث شده است تا این رستوران به یکی از بهترین رستوران‌ های تهران تبدیل شود. پخش موسیقی زنده در این رستوران هر روزه از ساعت ۱۹ شروع می‌شود. این رستوران جزو رستوران‌های گران تهران به شمار می‌رود.

آدرس رستوران ترمه: میدان امام خمینی، ابتدای خیابان فردوسی، خیابان کوشک مصری، هتل بزرگ فردوسی

رستوران ترمه

رستوران سروستان

اگر برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت خود به دریاچه چیتگر رفتید، برای صرف ناهار و شام رستوران سروستان را به شما پیشنهاد می‌دهیم. در منوی این رستوران انواع غذاهای ایرانی را خواهید دید. یکی از ویژگی‌های خوب این رستوران پخت غذاها با روغن زیتون است. در نتیجه غذاهای این رستوران از سلامت بسیار بالایی برخوردار هستند.

رستوران سروستان به عنوان یکی از بهترین رستوران های موسیقی زنده تهران هر شب از ساعت ۸ تا ۱۱ اجرای موسیقی زنده دارد. البته برای استفاده از این امتیاز نیاز به پرداخت ورودی ندارید. از دیگر بخش‌های این رستوران می‌توان به فست فود، بخش صنایع دستی و بخش غرفه‌های غذاهای شمالی اشاره کرد.

آدرس رستوران سروستان:  همت غرب، شهید خرازی، خروجی دریاچه شهدای چیتگر

مطالعه کنید: معرفی بهترین رستوران های تهران از کبابی تا ایتالیایی

رستوران شهربانو

اگر به دنبال یک رستوران عالی هستید که غذای لذیذ خود را همراه با موسیقی زنده نوش جان کنید، رستوران شهربانو را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این رستوران در مجتمع خلیج فارس قرار دارد و با منوی غذایی متنوع خود مانند انواع چلو خورشت، انواع سالادها، کباب شیشلیک، کباب سلطانی و غیره میزبان شما خواهد بود.

این مطلب را هم بخوانید
غذاهای محلی تهران

یکی از امتیازات ویژه این رستوران داشتن منوی صبحانه و شام به صورت سلف سرویس است. اگر دوست دارید که از موسیقی زنده رستوران شهربانو لذت ببرید، باید شب‌ها از ساعت ۲۰.۳۰ تا ۲۴ به این رستوران بیایید. ورودی این رستوران ۵۵ هزار تومن است.

آدرس رستوران شهربانو: شهرک غرب، خیابان دادمان، ابتدای خیابان درختی، روبه‌روی مرکز خرید سپهر، مجتمع خلیج فارس

رستوران سنتی دالون دراز

یکی از بهترین رستوران های موسیقی زنده تهران رستوران سنتی دالون دراز است. این رستوران قدیمی در سال ۱۳۵۰ توسط شخصی به نام شیرباف ساخته شده است. یکی از ویژگی‌های خاص معماری این رستوران، شباهت آن به حمام‌های سنتی کاشان است. در این رستوران هر روز از ساعت ۱۴.۳۰ تا ۱۲ موسیقی زنده اجرا می‌شود.

منوی غذایی رستوران سنتی دالون دراز از تنوع بسیاری برخوردار است و شما می‌توانید هر نوع غذای ایرانی و فرنگی که هوس کردید، سفارش دهید. اگر سری به این رستوران زدید، حتما دیزی سنگی آن را امتحان کنید. در صورت تمایل نیز می‌توانید غذای خود را به صورت بیرون‌بر نیز سفارش دهید.

آدرس رستوران سنتی دالون دراز: خیابان کارگر شمالی (امیرآباد)، بالاتر از پمپ بنزین، روبه‌روی بیمارستان قلب، شماره ۴۱۷

رستوران سنتی دالون دراز

رستوران شبستان

اگر می‌خواهید که یک شب خاطره‌انگیزی را تجربه کنید، رستوران سنتی شبستان را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این رستوران هر شب همراه با موسیقی زنده است. در نتیجه برای برگزاری جشن‌ها، مهمانی‌ها، عروسی‌ها و همایش‌ها یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است. برای بهره‌مندی از امکانات این رستوران و استفاده از موسیقی زنده آن باید مبلغی را به عنوان ورودی نیز پرداخت کنید.

قیمت غذاهای رستوران شبستان به عنوان یکی از بهترین رستوران های موسیقی زنده تهران کمی گران‌تر از سایر رستوران‌های معمولی است. اما کیفیت بالای غذاهای آن با توجه به قیمت آن بسیار معقول است. رستوران شبستان برای کشیدن قلیان یک سالن مجزا دارد.

آدرس رستوران شبستان:  خیابان استاد نجات اللهی، بعد از چهارراه طالقانی، پلاک ٩٠

رستوران شبستان

سفره‌خانه باران

این سفره خانه سنتی کار خودش را از سال ۱۳۹۲ در تهران آغاز کرده است. مجموعه رستوران و سفره‌خانه سنتی باران از سه طبقه تشکیل شده است و با معماری سنتی و مدرن خود چشم‌نوازی می‌کند. طبقه همکف این سفره‌خانه اختصاص به کترینگ و سرویس پذیرایی در منزل دارد. رستوران این مجموعه در طبقه اول آن قرار دارد.

کافه و سفره‌خانه سنتی باران در  طبقه دوم آن است که در آن می‌توانید انواع قلیان، دمنوش، قهوه و چای را سفارش دهید. این سفره‌خانه سنتی هر روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب آماده پذیرایی از شما عزیزان است.

آدرس سفره‌خانه باران:  پاسداران، میدان هروى، بلوار پناهى نیا، پلاک ۵۰، مجموعه باران

رستوران شب‌های سرو

یکی از قدیمی‌ترین و بهترین رستوران‌های سنتی همراه با موسیقی زنده، کافه رستوران شب‌‌های سرو است. غذاهای ایرانی و فرنگی این رستوران مانند پاستا، انواع کباب، پیتزا و غیره در بالاترین کیفیت به مشتریان ارائه می‌شوند. اجرای موسیقی زنده این رستوران هر شب از ساعت ۸.۳۰ تا ۱۱.۳۰ شب است.

رستوران شب‌های سرو به عنوان یکی از بهترین رستوران‌ های موسیقی زنده تهران دارای پارکینگ اختصاصی است. در نتیجه خیال شما از بابت پارک ماشین راحت خواهد بود.

آدرس رستوران شب‌های سرو:  سعادت آباد، چهارراه سرو

سفره‌خانه سنتی باغ صبا

یکی از بهترین رستوران های تهران سفره‌خانه سنتی باغ صبا است که معماری آن توسط یکی از برجسته‌ترین استادان معماری یعنی اصغر شعرباف انجام شده است. مدیریت اصلی این سفره‌خانه برعهده شخصی به نام حاج حمید پرویزی است. یکی از امتیازات اصلی این رستوران اجرای موسیقی زنده است. دکور و فضای سنتی این سفره‌خانه یک حس نوستالژیک را برای شما به ارمغان می‌آورد.

لذت خوردن غذاهایی مانند کوفته تبریزی، کشک بادمجان، کباب تابه‌ای، چلو ماهیچه، دیزی و غیره در فضای سنتی این سفره‌خانه دو چندان است. یکی از جذابیت‌های این سفره‌خانه وجود دو چرخ طحافی در وسط فضای این سفره‌خانه است. تمامی غذاها و پیش‌غذاها در این دو چرخ قرار دارند. از دیگر ویژگی‌های جالب این سفره‌خانه وجود یک عکاس‌خانه است. در نتیجه شما می‌توانید لحظات شاد خودتان را برای همیشه ماندگار کنید.

آدرس سفره‌خانه سنتی باغ صبا:  خیابان شریعتی، روبه‌روی ملک

با بهترین جاهای تهران برای قرار عاشقانه آشنا شوید

رستوران گیلار

اگر می‌خواهید که در یک محیط آرام‌، غذایی خوش‌طعم و لذیذ را نوش جان کنید، رستوران گیلار را به شما پیشنهاد می‌دهیم. رستوران گیلار به عنوان یکی از بهترین رستوران‌ های موسیقی زنده تهران در محدوده تجریش قرار گرفته است. در این محیط دنج و باصفا فقط غذاهای مخصوص گیلان ارائه می‌شود.

شما می‌توانید به صورت حضوری غذای خودتان را نوش جان کنید. همچنین می‌توانید به صورت اینترنتی غذای مورد علاقه خودتان را سفارش دهید.

آدرس رستوران گیلار:  تجریش، دزاشیب، قبل از آتش‌نشانی، پلاک ۵۰

گیلار

سخن نهایی

یکی از تفریحات ما ایرانیان، گذراندن اوقات فراغت در رستوران‌ها است. در این مقاله از سپنجا لیستی از رستوران‌های موسیقی زنده پاپ و سنتی در پایتخت را به شما معرفی کردیم. این رستوران‌ها برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی، قرارهای کاری، برگزاری جشن تولد و یا یک قرار عاشقانه دونفره بسیار مناسب هستند. اگر شما هم تجربه رفتن به چنین رستوران‌هایی را دارید، می‌توانید زیر همین پست نظر خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: میانگین: ]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. به شدت توصیه میشود که رستوران شهربانو نرید اصلا به درد نمیخوره کیفیت غذا در حد صفر پذیرایی افتضاح میز و صندلیهای نا مناسب و از همه بدتر کلاه بردار ما سه نفر رفتیم چون رو میز چهار نفره نشسته بودیم از ما هزینه پذیرایی چهار نفرو گرفتن که پذیرایی همون سه نفر بود که بهشون تذکر دادم گفتن اندازه یک نفر دیگه وسایل پذیرایی میاریم که نیاوردن آخرشم با زور همون چهار نفرو حساب کردن ما دیشب که شب یلدا بود رفته بودیم که پشیمون شدیم حسابی یعنی دیگه اونطرف ها نمیریم.چون از نظر من این کارشون دزدی بود چون بازم صندلیهای خالی داشتن.بعد به ما گفته بودن نفری یک میلیون و سیصد موقع حساب کردن گفتن نفری یک و پانصد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا