دیدنی های مازندراندیدنی های ساری

با بهترین رستوران های ساری آشنا شوید!

اگر قصد سفر به شهر زیبای ساری را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که خوردن غذاهای خوشمزه و هیجان‌انگیز آن را از دست ندهید. شهر بی‌نظیر ساری رستوران‌های بسیار زیادی دارد که در آن انواع غذاهای محلی و ایرانی مانند میرزاقاسمی، کباب‌ترش، کشک بادمجان و… سرو می‌شوند و شما می‌توانید با توجه به سلیقه‌ی خودتان، یکی از این غذاها را انتخاب کنید. اگر شما می‌خواهید که با بهترین رستوران‌ های ساری آشنا شوید، ما را در ادامه این مطلب از سپنجا همراهی کنید.

بهترین رستوران های ساری

یکی از بخش‌های هیجان‌انگیز و جدانشدنی سفر بخصوص هنگام رفتن به شمال، خوردن غذاهای لذیذ و محلی در رستوران‌های معروف این شهرها است. اگر شما هم قصد سفر به شهرهای شمالی مانند ساری را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که خوردن غذاهای خوشمزه محلی مازندرانی را جزو برنامه‌های سفر خود قرار دهید.

شهر ساری دارای رستوران‌ها و فست‌فودهای بسیار خوبی است که هر کسی با هر سلیقه‌ای می‌تواند غذای مورد علاقه خودش را انتخاب کند؛ بنابراین بعد از سیر و سیاحت و گردش در این شهر شمالی و بازدید از جاهای دیدنی آن می‌تواند خستگی روز خود را با خوردن یک ناهار و شام عالی به در کنید.

یکی از ویژگی‌های خوب رستوران‌های ساری، فضاهای متفاوت و زیبایی است که رستوران‌های این شهر دارد و در آن می‌توانید در یک فضایی دلنشین و به یادماندنی انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و یا محلی را نوش جان کنید. از جمله بهترین رستوران‌ های ساری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

همچنین بخوانید: آشنایی با بهترین هتل های ساری

رستوران حاج حسن

یکی از بهترین و معروف‌ترین رستوران‌های ساری، رستوران حاج حسن است که با معماری ساده و منحصر به فرد خود، یک فضایی دلنشین و دلباز را برای شما به ارمغان می‌آورد. شما می‌توانید در این رستوران انواع غذاهای محلی مخصوص شمالی را با کیفیت و طعم بی‌نظیر نوش جان کنید. یکی از بهترین و پرطرفدارترین غذاهای این رستوران، میرزاقاسمی و چلو گردن است که مورد توجه بسیاری از گردشگران و مردم محلی ساری قرار گرفته است.

از دیگر ویژگی‌های خوب این رستوران وجود انواع چاشنی‌ها و مخلفات همراه با غذا است؛ بنابراین شما می‌توانید علاوه بر سفارش غذای خود، مخلفات دیگر مانند زیتون پرورده، ماست، دوغ محلی و سیر ترشی نیز سفارش دهید.

این رستوران دلباز با فضای دل‌انگیز در کیلومتر ۲ جاده ساری به نکا قرار گرفته است. در صورت سفر به شهر ساری خوردن غذا در این رستوران را فراموش نکنید. غذای خوب با سرویس بسیار عالی این رستوران، خاطره‌ای خوش را در ذهن شما به وجود می‌آورد.

رستوران حاج حسن

رستوران مارشو

خیلی‌ها معتقد هستند که رستوران مارشو، جزو یکی از بهترین رستوران‌ های ساری است. یکی از ویژگی‌های خوب این رستوران، قیمت مناسب انواع غذاهای آن است. به طوری که شما می‌توانید با هزینه‌ای معمول، بهترین غذای این رستوران را سفارش دهید. اگرچه این رستوران فضای بسیار کمی دارد و تعداد صندلی‌های آن اندک است، اما برخلاف اندازه رستوران، تعداد غذاهای منوی آن بسیار زیاد و تنوع غذایی بسیار زیادی دارد.

این رستوران منحصر به فرد ساری، در خیابان ۱۵ خرداد، خیابان پیام نور (بیست متری اول)، ابتدای خیابان بهمن غربی قرار دارد.

رستوران برنجی

اگر قصد خوردن غذاهای ایرانی، دریایی و محلی مازندران را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که به رستوران برنجی بروید. رستوران برنجی جزو یکی از معروف‌ترین رستوران‌های شهر ساری است که در آن انواع غذاها با کیفیت بسیار عالی سرو می‌شود. یکی از ویژگی‌های خوب این رستوران مکان مناسب آن است. به طوری که می‌توانید قبل از رفتن به دریای فرح‌آباد ساری، غذای خود را در این رستوران نوش جان کنید.

موقعیت مکانی این رستوران در مسیر جاده فرح آباد به سمت ساحل دریای زیبای خزر است.

رستوران هتل سالار دره

یکی از بهترین رستوران های ساری در هتل چهار ستاره سالار دره قرار دارد. در بخش رستوران این هتل شما می‌توانید انواع غذاهای محلی مازندران، ایرانی و فرنگی را با کیفیت و طعم عالی و تازه نوش جان کنید. فضای دلنشین این رستوران مثال زدنی است و خاطره‌ای خوش را در ذهن شما حک خواهد کرد. هنگام صرف غذا می‌توانید طبیعت اطراف هتل را از دیواره‌های شیشه‌ای این رستوران نظاره کنید.

این مطلب را هم بخوانید
دریاچه چورت مازندران را در اولویت سفرهایتان قرار دهید!

این هتل چهار ستاره علاوه بر رستوران، دارای کافی‌شاپ و سفره‌خانه نیز است که می‌توانید بعد از خوردن غذای خود، دسر مورد علاقه خودتان را سفارش دهید.

این رستوران باکیفیت در کیلومتر ۱۲ جاده ساری به سمنان قرار دارد.

رستوران حاج محسن

بسیاری از محلی‌های شهر ساری معتقد هستند که رستوران حاج محسن جزو یکی از بهترین و معروف‌ترین رستوران‌های شهر ساری است. غذاهای محلی و ایرانی در این رستوران با کیفیت بسیار عالی طبخ می‌شود. به طوری که طعم دلپذیر آن را در جایی دیگر تجربه نخواهید کرد. یکی از ویژگی‌های خوب این رستوران سرو غذا هم به صورت پرسی و هم به صورت سلف‌سرویس است.

طعم و تازگی غذاهای این رستوران به گونه‌ای است که مورد پسند بسیاری از مسافران و گردشگران قرار گرفته است.

این رستوران در بلوار داراب ساری قرار دارد.

رستوران سنتی نفیس

رستوران سنتی نفیس جزو یکی از بهترین رستوران های ساری است. فضای دلنشین این رستوران در کنار ارائه غذا به صورت سلف سرویس یک روز به یاد ماندنی را برای شما و خانواده‌تان رقم می‌زند. اگر علاقه به خوردن غذا در فضای طبیعی دارید، می‌توانید از محوطه باز و آلاچیق‌های این رستوران استفاده کنید. در غیر این صورت می‌توانید از خدمات سلف سرویس در سالن اصلی این رستوران که به صورت سرپوشیده است، بهره‌مند شوید.

در رستوران و سرای سنتی نفیس انواع پیش‌غذاها و سالادهای خوشمزه و خوش‌رنگ به صورت سلف سرویس نیز ارائه می‌شود.

این رستوران در جاده فرح آباد ساری قرار دارد؛ بنابراین بعد از یک روز گشت و گذار در کنار دریا می‌توانید یک ناهار خوشمزه و لذیذ را در این رستوران سنتی تجربه کنید.

رستوران نفیس

خانه کباب عینی

اگر در سفر به شهر زیبای ساری هوس خوردن کباب کردید، رفتن به رستوران خانه کباب عینی را از دست ندهید. کباب‌های این رستوران بسیار معروف است و به عنوان یکی از بهترین رستوران های ساری مطرح است. در این رستوران انواع کباب‌های خوشمزه مانند کوبیده، سلطانی، چنجه، شیشلیک و … سرو می‌شود. شما می‌توانید کباب‌های مخصوص این رستوران را در یک فضایی آرام و راحت با طعم‌های بی‌نظیر نوش جان کنید.

این رستوران در سه راه فرح آباد شهر ساری قرار دارد.

رستوران اکبرجوجه

رستوران‌های زنجیره‌ای اکبرجوجه بسیار معروف است. یکی از شعبات این رستوران در شهر زیبای ساری قرار دارد و شما می‌توانید انواع غذاهای ایرانی را در آن نوش جان کنید. اما معروف‌ترین غذای این رستوران جوجه کباب است که با کیفیتی بی‌نظیر در آن سرو می‌شود. یکی از ویژگی‌های خوب رستوران‌های زنجیره‌ای اکبرجوجه کیفیت یکسان غذاهای آن در تمامی شعبات است.

رستوران اکبرجوجه ساری در کمربندی غربی، روبروی میدان بار قرار دارد.

رستوران سی فود

اگر علاقه زیادی به خوردن غذاهای دریایی دارید، رستوران سی فود ساری را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این رستوران که جزو یکی از خاص‌ترین و بهترین فست فود ساری است، به طور تخصصی انواع غذاهای دریایی را سرو می‌کند. از جمله این غذاها می‌توان به میگو، ماهی، لابستر و … اشاره کرد. همچنین رستوران سی فود تنها رستوران ساری است که به صورت خاص سوشی طبخ می‌کند.

رستوران سی فود ساری در بلوار دانشگاه قرار دارد.

رستوران سنتی کارن

یکی از بهترین رستوران های ساری رستوران کارن است؛ بنابراین اگر می‌خواهید تجربه‌ای بی‌نظیر را در این شهر تجربه کنید، این رستوران خاص ساری را از دست ندهید. این مجموعه دارای فضایی بسیار بزرگ و دلنشین است و از قسمت‌های مختلف مانند سفره‌خانه، کافی‌شاپ و رستوران تشکیل شده است. شما می‌توانید غذای خود را در آلاچیق‌های این مجموعه و در یک فضایی رویایی نوش جان کنید.

منوی این رستوران تکمیل است؛ بنابراین شما می‌توانید بدون هیچ‌گونه نگرانی انواع غذاهای ایرانی و محلی را با انواع مخلفات آن انتخاب کنید.

این رستوران سنتی منحصر به فرد در کیلومتر ۲ جاده فرح‌آباد قبل از دوربرگردان قرار گرفته است.

همچنین بخوانید: راهنمای سفر به ساری

رستوران مستر دیزی

رستوران مستر دیزی جزو رستوران‌های زنجیره‌ای ساری است که شما می‌توانید علاوه بر غذاهای سنتی و محلی برخی غذاهای خاص شمالی مانند کشک بادمجان و میرزاقاسمی نیز سفارش دهید.

این رستوران سنتی در خیابان پیوندی ساری در کوی فدک قرار دارد.

رستوران ایتالیایی میلان

اگر به خوردن غذاهای ایتالیایی علاقه دارید، رستوران خاص میلان ساری را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این رستوران با طبخ غذاهای ایتالیایی یک تجربه متفاوت را برای شما رقم خواهد زد. انواع غذاهای ایتالیایی این رستوران مانند پیتزا و استیک با کیفیت بسیار عالی و طعم لذیذ و خاص ارائه می‌شود.

این مطلب را هم بخوانید
0 تا 100 سلمان شهر و متل قو | دانستنی های سفر + اقامتگاه

یکی از جذابیت‌های این رستوران این است که شما می‌توانید مراحل پخت غذا را از پشت شیشه تماشا کنید. همین ویژگی باعث شده است تا رستوران ایتالیایی میلان، جزو یکی از بهترین رستوران های ساری مطرح باشد.

این رستوران در خیابان فرهنگ، انتهای خیابان پیوندی قرار دارد.

رستوران شالی

رستوران شالی جزو یک از بهترین و باسابقه‌ترین رستوران‌های شهر زیبای ساری است. به طوری که شما می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی مطابق با میل خودتان را در آن پیدا کنید. از دیگر ویژگی‌های خوب این رستوران، فضای شیک و مدرن آن به همراه یک کادر با اخلاق و حرفه‌ای است. قیمت غذاهای این رستوران با توجه به کیفیت و حجم آن بسیار به صرفه است.

این رستوران در جاده دریا در مرکز خرید پردیس قرار دارد.

رستوران شالی

کافه آش

برخلاف اسم این رستوران، شما می‌توانید انواع غذاهای ایرانی از زرشک پلو با مرغ تا آش و حلیم‌ بادمجان را در آن نوش جان کنید. اما آش‌های این کافه بسیار منحصر به فرد است. این رستوران از دکوراسیونی زیبا استفاده کرده است و انواع غذاهای محلی و سنتی را در یک فضای خاص و نوستالژی ارائه می‌دهد.

کیفیت غذاهای این رستوران در نوع خود بی‌نظیر است و همین ویژگی باعث شده است تا این رستوران به یکی از بهترین رستوران‌ های ساری تبدیل شود.

کافه آش ساری در خیابان فرهنگ، خیابان پیوندی، روبروی پیوند ۳ قرار دارد.

رستوران پراگ

رستوران پراگ به عنوان یکی از بهترین کافه رستوران‌های شهر ساری شناخته شده است. فضای این رستوران بسیار صمیمی، دوستانه و دلنشین است؛ بنابراین حس آرامش و راحتی را برای شما به ارمغان می‌آورد. یکی از معروف‌ترین غذاهای این رستوران، پنکیک است. همچنین پنینی گوشت، لازانیا، پنیر و چیپس این رستوران نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. در کنار این غذاهای خوشمزه می‌توانید انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد نیز سرو کنید.

قیمت غذاهای این کافه با توجه به کیفیت و تنوع غذاهای آن بسیار مناسب است و شما را پشیمان نخواهد کرد.

این رستوران در خیابان پیروزی نبش پیروزی ۲۲ قرار دارد.

بهترین رستوران های ساری

رستوران کنج

اگر به دنبال یکی از خاص‌ترین رستوران‌های شهر ساری هستید تا دوست و یا شریک زندگی خودتان را شگفت‌زده کنید، کافه رستوران دنج را به شما پیشنهاد می‌دهیم. یکی از ویژگی‌های خوب این رستوران داشتن منوی صبحانه است. علاوه بر این شما می‌توانید برای ناهار و یا شام از منوی فست‌فود آن نیز استفاده کنید.

از جمله پرطرفدارترین غذاهای این رستوران بشقاب هات‌داگ، برگر، صبحانه انگلیسی، پاستا پنه و … است. رستوران کنج جزو یکی از بهترین رستوران های ساری است و همانطور که از نام آن مشخص است فضایی دنج و دوستانه دارد و یک روز به یادماندنی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

  • این کافه رستوران در بلوار داراب، خیابان سعدی ساری قرار دارد.

مطالب راهنما: سیر تا پیاز هر آنچه در سفر به شهرستان ساری باید بدانید + اقامتگاه

رستوران شار

اگر از خوردن غذاهای سنتی خسته شده‌اید و هوس غذاهای فست فودی کرده‌اید، رستوران شار را به شما پیشنهاد می‌دهیم. در این رستوران انواع فست‌فودها از جمله سیب‌زمینی سرخ‌کرده، پاستا، پیتزا و … سرو می‌شود.

رستوران نان داغ و کباب داغ رستمیان

برای به در کردن خستگی سفر، غذا خوردن در رستوران رستمیان یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است. کیفیت غذا و سرویس این رستوران بسیار عالی است و با فضای مناسب خود یک تجربه‌ای متفاوت را برای شما رقم خواهد زد. وعده‌های غذایی این کباب شامل انواع غذاهای ایرانی مانند چنجه، جگر، وزیری و … است.

این رستوران در بلوار پاسداران روبروی بیمارستان نیمه شعبان قرار دارد.

سخن نهایی

ما در این مقاله در رابطه با بهترین رستوران های ساری صحبت کردیم. در صورت سفر به شهر ساری تجربه خوردن غذاهای محلی ساری را در یکی از رستوران‌های گفته شده در بالا از دست ندهید تا یک شکم‌گردی خوب و به یادماندنی را در ساری تجربه کرده باشید.

اگر شما هم تجربه بیشتری از رستوران‌های معروف ساری دارید، می‌توانید زیر همین پست نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید. برای اجاره سوئیت در ساری روی لینک کلیک کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: میانگین: ]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا