دیدنی اصفهان

تجربه لذتی تکرار نشدنی در بهترین رستوران های اصفهان

یکی از شهرهای تاریخی، گردشگری ایران که به نصف جهان شناخته می‌شود، شهر بزرگ اصفهان است. اگر شما هم قصد سفر به این شهر را دارید و برایتان سوال پیش آمده است که کدام رستوران غذای بهتری آماده می‌کند، خواندن ادامه این مقاله را از دست ندهید. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین رستوران های اصفهان آشنا کنیم تا علاوه بر لذت بردن از جاهای دیدنی اصفهان، لذت تکرار نشدنی از خوردنی‌های مخصوص اصفهان را تجربه کنید. در سپنجا همراه ما باشید.

فهرست مطالب مخفی کردن
1 معرفی بهترین رستوران های اصفهان | معرفی ۱۷ رستوران سنتی

معرفی بهترین رستوران های اصفهان | معرفی ۱۷ رستوران سنتی

یکی از معروف‌ترین شهرهای ایران زمین، شهر توریستی اصفهان است که هر ساله میزبان گردشگران ایرانی و خارجی است. در کنار جاذبه‌های دیدنی و تاریخی این شهر، غذاهای سنتی اصفهان نیز بسیار معروف است؛ بنابراین اگر شما هم جزو کسانی هستید که به خوردن غذاهای سنتی علاقه دارید، خوردن غذاهای سنتی اصفهان مانند بریونی، خورشت ماست و … را در رستوران‌های معروف این شهر از دست ندهید.

هر کوچه و خیابانی که در اصفهان به آن سر بزنید، خانه‌ای با قدمت بیشتر از صد سال دارد که درون هر کدام از آنها تاریخ و داستانی نهفته است. برخی از این خانه‌ها در اصفهان تبدیل به کافه و رستوران شده اند و در دسترس عموم مردم قرار گرفته اند. به همین دلیل غذا خوردن در این گونه رستوران‌ها لذت بخش است. انگار که به یک موزه رفته اید و از لوازم و آشیاء قدیمی آن بازدید کرده‌اید و در انتها نیز صبحانه، ناهار، شام یا عصرانه و نوشیدنی خود را میل می کنید و لذت غذا خوردن در این رستوران‌ها چند برابر می‌شود.

در زیر انواع رستوراهای اصفهان چه سنتی و چه مدرن و انواع فست فود و رستورانهای ایتالیایی را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید با برنامه ریزی در طی روزهایی که در اصفهان هستید به هر کدام از آنها سری بزنید. با ما همراه باشید.

۱- رستوران نقش جهان، با فضایی دلنشین

زمانی که به رستوران نقش جهان می‌روید، متوجه گذر زمان نخواهید شد. ارسی‌های رنگارنگ این رستوران فضای دلنشینی را برای شما به وجود می‌آورد. علاوه بر این لذت خوردن غذاهای سنتی و لذیذ اصفهانی در کنار این ارسی‌ها دوبرابر می‌شود. رستوران نقش جهان، از ترکیب معماری سنتی و مدرن استفاده کرده است. تلفیق این دو معماری باعث شده است تا فضای این سفره خانه در نوع خود بی‌نظیر باشد.

کیفیت غذاهای طبخ شده در این رستوران مثال زدنی است؛ بنابراین اگر قصد سفر به اصفهان را دارید، خوردن غذاهای سنتی اصفهان در این رستوران را از دست ندهید. این رستوران در نزدیکی میدان نقش جهان قرار دارد؛ بنابراین بعد از گشتن در حوالی این میدان برای ناهار یا شام می‌توانید از فضای آرام‌بخش این هتل استفاده کنید.

البته از آنجایی که این رستوران در وسط شهر قرار دارد؛ بنابراین برای ناهار کمی شلوغ است؛ برای این منظور پیشنهاد می‌کنیم که حتما یک وعده شام خود را در این رستوران سرو کنید.

آدرس رستوران نقش جهان: میدان نقش جهان ،جنب مسجد شیخ لطف‌الله، سرای هنرمندان اسپادانا

شماره تلفن رستوران نقش جهان: ۳۲۲۰۳۳۴۵-۰۳۱

بهترین رستوران های اصفهان

۲- رستوران ترنج اصفهان، بهترین مکان برای غذاهای سنتی اصفهان

سفر به اصفهان همیشه یک تجربه هیجان انگیز است. گشت و گذار در مکان‌های تاریخی این شهر که قدمت آن به دوران قاجار برمی‌گردد، یک سفر تکرار نشدنی را برای شما به ارمغان می‌آورد. در کنار این گشت و گذارها، سرو وعده‌های غذاهای سنتی در این شهر تکمیل‌کننده سفر شما خواهد بود. اگر به دنبال بهترین رستوران های اصفهان می‌گردید، رستوران ترنج اصفهان را در لیست رستوران‌هایی که باید بروید، قرار دهید.

رستوران ترنج در کنار سرو بهترین غذاهای سنتی اصفهان، بیشینه‌ای تاریخی دارد. این رستوران در کنار یک کلیسا به نام هوانس واقع شده است. مالک اول این هتل، شخصی به نام ماردیروس داویدیان است که در عهد ناصری به عنوان رییس قزاقخانه دولت ایران شناخته شده است. در محوطه این رستوران، شربت‌خانه، عکاس‌خانه و کافی شاپ نیز دارد.

آدرس رستوران ترنج: اصفهان، خیابان خاقانی، کوچه هوانس شیرازی، کوچه رامین، خانه هوانس (خانه ترنج)

شماره تلفن رستوران ترنج: ۳۶۲۹۳۷۸۸-۰۳۱

بهترین رستوران های اصفهان

۳- کافه رستوران آرک آ، با محیط چشم‌نواز

یکی از جاذبه‌های گردشگری اصفهان کلیسای زیبای وانک است. شما می‌توانید بعد از بازدید از این کلیسای زیبا، خوردن یک وعده غذای خوشمزه سنتی اصفهان یا نوشیدنی تازه در این مکان قشنگ و چشم‌نواز تجربه کنید. منوی خوب و وسوسه‌انگیز این کلیسا در کنار محیط چشم‌نواز و فوق‌العاده آن، لذت خوردن غذا را دوچندان می‌کند.

از آنجایی که این رستوران جزو یکی از بهترین رستوران های اصفهان مطرح است، در نتیجه ممکن است برای رزرو کمی با مشکل مواجه شوید؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که قبل از رفتن به این رستوران حتما جا رزرو کنید.

آدرس رستوران کافه آ: محله جلفا،روبروی کلیسای وانک

تلفن: ۳۶۲۹۰۹۲۰۰۳۱

آشنایی بهترین جاهای اصفهان برای زندگی

۴- کافه رستوران فیروز شربت، با  مکانی آنتیک و نوستالژیک

اگر دوست دارید که غذاهای سنتی اصفهان را در یک مکان نوستالژیک و آنتیک تجربه کنید، کافه رستوران فیروز شربت را به شما پیشنهاد می‌دهیم. وجود دکور قدیمی در کنار غذاهای قدیمی و ناشناخته، جذابیت این رستوران را دوچندان کرده است.

یکی از معروف‌ترین غذاهای این کافه رستوران، بستنی‌های این شربت‌خانه است؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که در صورت آمدن به این کافه رستوران لذت خوردن بستنی در کنار گلدان‌هایی که گل‌های طبیعی دارد را از دست ندهید.

آدرس کافه رستوران فیروز شربت: جلفا خیابان حکیم نظامی کوی کلیسای وانک روبروی هتل جلفا

تلفن: ۳۶۲۶۸۰۰۹- ۳۶۲۴۰۰۱۲۰۳۱

۵- رستوران خوان گستر، لاکچری ترین رستوران اصفهان

یکی از بهترین رستوران های اصفهان رستوران سنتی و شیک خوان گستر است. این رستوران برای کسانی که هم به غذاهای سنتی و هم بین المللی علاقه دارند، یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است. این رستوران در محله ارمنی نشین اصفهان قرار گرفته است و یک تجربه تکرار نشدنی را برای شما به ارمغان می‌آورد. این رستوران که به عنوان یکی از لاکچری‌ترین رستوران‌های اصفهان معروف است، دارای دو شعبه است.

اگر به اصفهان سفر کردید، امتحان کردن چلو کباب کوبیده به همراه سالاد شیرازی این رستوران را از دست ندهید. هر وعده غذایی این رستوران به اندازه ۲ نفر است. به طوری که ۲ نفر به طور کامل حتما سیر خواهد شد.

آدرس شعبه اصلی رستوران ستاره خوان گستر: اصفهان بزرگراه شهید دستجردی، سیتی سنتر، طبقه سوم

شماره تماس شعبه اصلی رستوران خوان گستر: ۳۶۵۵۰۰۲۵-۰۳۱

آدرس شعبه دوم رستوران خوان گستر: اصفهان، خیابان کلیسای وانک، جنب کلیسای وانک

شماره تماس شعبه دوم رستوران خوان گستر: ۳۶۲۷۸۹۸۹-۰۳۱

بهترین مکان های گردشگری اصفهان

بهترین رستوران های اصفهان

۶- تجربه لذت بخش خوردن بریانی با رستوران بریانی اعظم

یکی از معروف‌ترین غذاهای سنتی اصفهان، بریانی است. اگر می‌خواهید این غذای خوشمزه و سنتی اصفهان را در یک رستوران فوق‌العاده امتحان کنید، رستوران بریانی اعظم را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این رستوران که جزو یکی از بهترین رستوران های اصفهان است، خوشمزه‌ترین بریانی‌های این شهر می‌پزد.

این رستوران برای درست کردن غذای بریانی از تازه‌ترین مواد اولیه مانند گوشت چرخ کرده بره استفاده می‌کند. همچنین این غذا همراه با نون سنگک تازه، دوغ محلی و سایر مخلفات سرو می‌شود. این رستوران دارای ۴ شعبه است. اگر می‌خواهید که غذای بریانی را در هتل خود سرو کنید، می‌توانید از شعبه دروازه دولت به صورت تلفنی یا اینترنتی سفارش دهید.

این مطلب را هم بخوانید
هر آنچه باید درباره کویر مصر پر طرفدار بدانید!

آدرس شعبه ۱ رستوران بریانی اعظم: اصفهان، دروازه دولت، ابتدای چهارباغ پایین

شماره تماس: ۳۲۲۰۲۰۷۰-۰۳۱

آدرس شعبه ۲ رستوران بریانی اعظم: اصفهان، خیابان مسجد سید، جنب اداره پست

شماره تماس: ۳۳۳۸۳۰۷۰-۰۳۱

آدرس شعبه ۳ رستوران بریانی اعظم: اصفهان، خیابان کمال اسماعیل، جنب پمپ بنزین

شماره تماس: ۳۲۱۲۵۷۳۰-۰۳۱

آدرس شعبه ۴ رستوران بریانی اعظم: اصفهان، خیابان چهارباغ بالا، چهارراه نظر، جنب پمپ بنزین

شماره تماس: ۳۶۲۸۰۹۳۹-۰۳۱

بریانی اعظم

۷- رستوران شب نشین اصفهان

محوطه سرسبز در کنار سرو غذاهای باکیفیت از جمله ویژگی‌های رستوران شب نشین اصفهان است. این رستوران که به عنوان یکی از بهترین رستوران های اصفهان شناخته شده است، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ آغاز کرده است.

در این رستوران اگر به خوردن غذاهای دریایی یا بومی علاقه دارید، می‌توانید خوردن این غذاها را امتحان کنید. آشپزان ماهر این رستوران تمام تلاش خود را می‌کنند که غذاها را با طبخ عالی و تزئینی شیک و زیبا در اختیار مهمانان قرار دهند.

بعد از خوردن غذا می‌توانید تجربه خود را از این رستوران به صورت یادداشتی به یادگار بگذارید.

آدرس رستوران شب نشین اصفهان: اصفهان، بلوار آتشگاه، بعد از کوه آتشگاه، باغ رستوران شب نشین.

شماره تماس رستوران شب نشین: ۳۳۳۹۳۶۳۳-۰۳۱

این ۵ مورد از مکان های ناشناخته اصفهان را هر گردشگری باید ببیند!

رستوران شب نشین

۸- رستوران جارچی باشی اصفهان، بهترین رستوران سنتی

بدون شک رستوران جارچی باشی با تاریخ ۴۰۰ ساله و فضای سنتی خود، یکی از بهترین انتخاب‌های شما است. فضای سنتی این رستوران برای کسانی که علاقه به مکان‌های تاریخی دارند، یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است. از آنجایی که این رستوران، قبلا یک حمام سنتی بوده، در نتیجه تزئیناتی مانند کاشی‌کاری‌های فیروزه‌ای، حوض سفالی و آیینه‌کاری را در معماری این رستوران خواهید دید.

یکی از ویژگی‌های مثبت این رستوران، وجود موسیقی زنده در کنار سرو غذاهای خوش عطر است.

اگر رستوران جارچی باشی اصفهان را به عنوان یکی از بهترین رستوران های اصفهان انتخاب کردید، خوردن بریانی و کباب بره آن را از دست ندهید. چرا که این غذای سنتی در هیچ جای اصفهان با این کیفیت طبخ نمی‌شود.

آدرس رستوران جارچی باشی: اصفهان، خیابان سپه، خیابان حکیم، کوچه هفتم (کوچه باغ قلندرها)، مجموعه تاریخی اقامتی ملک سلطان جارچی باشی

شماره تماس رستوران جارچی باشی: ۳۲۲۰۷۴۱۸-۰۳۱

غذای یخمه ترش اصفهان | طرز تهیه یخمه ترش

بهترین رستوران های اصفهان

۹- رستوران هوگو اصفهان، رستورانی با قدمت تاریخی

یکی از جاذبه‌های تاریخی اصفهان خانه دهشتی است. اگر می‌خواهید که غذای سنتی اصفهان را در یک مکان سنتی تجربه کنید، رستوران هوگو را از دست ندهید. این رستوران در نزدیکی خانه تاریخی دهشتی قرار دارد و با فضای دلنشین و دنج خود، نظر هر سلیقه‌ای را به خود جلب می‌کند. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای سنتی ایرانی و فرنگی در کنار شربت‌ها و قهوه‌ها را سفارش دهید.

حس و حال تاریخ ۴۰۰ ساله در لا به لای آجرهای این خانه به خوبی حس می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم که تجربه خوردن غذا در این رستوران سنتی و تاریخی را از دست ندهید.

آدرس رستوران هوگر: اصفهان، دروازه دولت، خیابان باب الرحمه، کوچه شماره ۱، خانه دهشتی

شماره تماس رستوران هوگر: ۰۹۱۳۴۲۰۸۰۰۴

رستوران هوگو

۱۰- رستوران قصر منشی، رستوران قاجاری اصفهان

یکی از بهترین رستوران های اصفهان رستوران تاریخی قصر منشی اصفهان است که قدمت آن به دوران قاجار برمی‌گردد. این رستوران تاریخی که قبلا متعلق به خانه تاریخی قصر منشی بود، به عنوان محلی برای اقامت وزرای قاجار مطرح بود. بعد از آن این خانه مرمت شده و به عنوان رستوران مورد استفاده قرار گرفته است.

محیط دلنشین و سنتی این رستوران در کنار غذاهای دلچسب آن توانسته است گردشگران خارجی بسیاری را به خود جلب کند.

آدرس‌ رستوران قصر منشی اصفهان: اصفهان، خیابان نشاط، کوچه قصر منشی غربی، هتل قصر منشی

شماره تماس رستوران قصر منشی اصفهان: ۳۱۳۱۱۱۳-۰۳۱

رستوران قصر منشی

۱۱- رستوران شهرزاد، قدیمی‌ترین و لوکس‌ترین رستوران اصفهان

اگر می‌خواهید غذاهای سنتی اصفهان را در یک رستوران لوکس و قدیمی تجربه کنید، رستوران شهرزاد را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این رستوران با تزئینات و آئینه‌کاری‌های سنتی و شیک خود، در لیست بهترین رستوران های این شهر قرار گرفته است. این رستوران بسیار شلوغ است و همین ویژگی نشان‌دهنده کیفیت بالای غذاها و طعم عالی آن است.

در رستوران شهرزاد به عنوان یکی از بهترین رستوران های اصفهان انواع غذاهای ایرانی و فرنگی طبخ می‌شود. علاوه بر این شما می‌توانید در کنار خوردن غذا از موسیقی زنده نیز لذت ببرید.

آدرس: خیابان چهارباغ عباسی .خیابان عباس آباد

تلفن: ۰۳۱۳۲۲۰۴۴۹۰

رستوران شهرزاد

۱۲- رستوران مادربزرگ، اصیل‌ترین غذاهای اصفهانی

اگر به خوردن غذاهای اصیل و محلی علاقه دارید، حتما سری به رستوران مادربزرگ اصفهان بزنید. کیفیت غذاهای این رستوران بی‌نظیر است. در نتیجه شما از خوردن آن پشیمان نخواهید شد.

آدرس رستوران مادربزرگ: خیابان سپه، خیابان مسجد حکیم، نرسیده به هتل حکیم

تلفن: ۰۹۱۳۹۰۰۶۰۸۰

بهترین رستوران های اصفهان

۱۳- رستوران میناس، رستورانی به سبک خانه تاریخی

محله‌های قدیمی ارامنه اصفهان، پر از جاذبه‌های گردشگری است. یکی از این جاذبه‌ها، خانه تاریخی میناس است که در حال حاضر تبدیل به یک رستوران سنتی شده است. این رستوران سنتی توسط یک ارمنی خوش ذوق ساخته شده است. تجربه خوردن غذا در این خانه تاریخی را از دست ندهید.

آدرس رستوران تاریخی میناس: اصفهان، خیابان جلفا، خیابان حکیم نظامی، خیابان تبریزی‌ها

۱۴- رستوران باستانی اصفهان، در یک فضای سرباز و سنتی

اگر بعد از یک روز گشت و گذار در میدان نقش جهان به دنبال یک رستوران با غذاهای باکیفیت می‌گردید، رستوران باستانی اصفهان را از دست ندهید. این رستوران در ضلع جنوبی میدان نقش جهان واقع شده است و با آینه‌کاری‌ها و کاشی‌کاری‌های خاص خودش، لذت خوردن یک غذای سنتی را دوچندان می‌کند.

در صورت تمایل می‌توانید یا در قسمت سرپوشیده و یا در قسمت سرباز در کنار حوض فیروزه‌ای لذت خوردن غذای سنتی را امتحان کنید.

آدرس رستوران باستانی: اصفهان، میدان امام، جنب مسجد امام.

شماره تماس رستوران باستانی: ۳۲۲۰۰۳۷۴-۰۳۱

رستوران باستانی

۱۵- سرای حاج میرزا با نمای موزه و عتیقه فروشی

آدرس سرای حاج میرزا را هر کسی بخواهید شما را به شکل کامل راهنمایی می‌کند ولی چیزی که در نگاه اول در این رستوران توجه شما را جلب می‌کند این است که سرای حاج میرزا بیشتر به موزه و عتیقه فروشی شباهت دارد تا یک رستوران. ابن سرا سالیان پیش به لطف مدیر هنرمند و خوش سلیقه‌اش، سرشار از ظروف و لوازم سنتی و عتیقه‌ای شده است که هر کدام خاطره‌ای در دل خود دارند. این رستوران نیز از بهترین رستوران‌های اصفهان با دکوراسیونی خاص و ویژه به شمار می رود.

بهترین رستوران های اصفهان

آدرس سرای حاج میرزا: سردر بازار قیصر اصفهان، سمت راست، بازار قنادها، کوچه اول دست چپ

شماره تماس سرای سنتی حاج میرزا: ۳۲۲۱۱۲۲۵-۰۳۱

۱۶- کافه رستوران عمارت نمکدان

کافه رستوران عمارت نمکدان در یکی از خانه‌های قدیمی شهر اصفهان بنا شده است. بنای این عمارت به دوران قاجار برمیگردد و شباهت زیادی به خانه‌های قدیمی مادربزرگ‌ها دارد. درون حیاط یک حوض با صفا دارد که شور و شوق زمان کودکی را در افراد زنده می‌کند. از جمله ویژگی‌های مثبت این رستوران، امکان استفاده از فضای باز در زمستان است.

داخل کافه رستوران عمارت سرشار از اشیاء قدیمی و لوازمی است که در خانه مادر بزرگها یافت می‌شود. بنابراین گشتن در این رستوران و دیدن گنجه‌های قدیمی، چرخ خیاطی دستی و … تا زمانی که غذایتان آماده می‌شود، می تواند شما را سرگرم کند. طعم غذای این رستوران نیز شبیه به غذاهای خانگی است. کافیست یکی از خورش‌های منو را انتخاب کنید تا طعم آن همیشه در ذهنتان ماندگار شود.

آدرس کافه رستوران نمکدان: اصفهان، خیابان استانداری، اول کوچه پشت مطبخ

شماره تلفن کافه رستوران نمکدان: ۰۳۱ ۳۲۲۴۷۳۱۳

۱۷- کافه رستوران مس و قالی

کافه رستوران مس و قالی درون یکی از تیمچه‌های شهر اصفهان بنا شده است. این کافه رستوران یک فضای مربع شکل است که دور تا دور آن را حجره‌های سنتی گرفته‌اند و وسط آن یک حوض آب قرار دارد. فضای این رستوران تداعی کننده اصفهان در صد سال قبل است. دورتادور حوص تیمچه را صندلی و میز چیده‌اند که امکانات سرمایشی و گرمایشی نیز دارند. به همین دلیل در تابستان و زمستان می‌توانید از فضای باز این کافه رستوران استفاده کنید.

همچنین در کافه رستوران مس و قالی می‌توانید انواع فست فود و غذای سنتی را میل کنید. همچنین انواع نوشیدنی گرم و سرد و بستی را نیز در این کافه رستوران می‌توانید سفارش دهید. به همین دلیل افراد با هر ذائقه ای می‌توانند از این کافه رستوران استفاده کنند که از رستوران‌های خوب اصفهان به شمار می‌رود.

این مطلب را هم بخوانید
کاخ چهل ستون اصفهان، مشهورترین باغ سلطنتی

بهترین رستوران های اصفهان

آدرس رستوران مس و قالی: اصفهان، میدان نقش جهان، خیابان سپه، حدفاصل میدان و خیابان استانداری، مقابل اداره دارایی، تیمچه مثقالی

شماره تلفن رستوران مس و قالی: ۰۳۱۳۲۲۲۲۷۶۴

بهترین فست فود‌های اصفهان

علاوه بر رستوران‌هایی که معرفی کردیم، می‌توانید انواع فست فود خوشمزه و لذیذ را نیز در اصفهان امتحان کنید. در زیر تعدادی از فست فود‌های معروف اصفهان را معرفی می‌کنیم.

فود کورت سیتی سنتر

مرکز خرید سیتی‌ سنتر هشتمین مرکز خرید بزرگ جهان است. امکانات این مرکز تفریحی شامل سالن سینما، زمین بازی، مرکز خرید، و یکی از بهترین رستوران های اصفهان می‌شود. فود کورت سیتی سنتر دو طبقه‌ی بالای این مرکز را به خود سفارش داده  در فصل بهار و تابستان می‌توانید روی بالکن نشسته و علاوه بر غذای خوشمزه از منظره زیبا هم لذت ببرید.

در این فود کورت می‌توانید انواع ساندویچ و پیتزا را تهیه کنید. البته غذاهای ایرانی نیز در این فود کورت عرضه می‌شوند. از محبوب‌ترین غذاهای این فودکورت می‌توان به لازانیا و پیتزا اشاره کرد. همچنین در کافه فود کورت می‌توانید انواع نوشیدنی‌های کافه‌ای را نیز سفارش دهید.

آدرس فود کورت سیتی سنتر: اصفهان، شهر اصفهان، بزرگراه شهید دستجردی، مرکز تفریحی گردشگری سیتی سنتر

شماره تلفن فود کورت سیتی سنتر: ۰۳۱ ۳۶۵۵۰۵۰۴

فست فود آرابو، طعم بهشتی برگر و قارچ در محله تاریخی جلفا

یکی دیگر از فست فودهای فوق العاده اصفهان که بیشتر از ۴۰ سال قدمت دارد، فست فود آرابو است. این فست فود در محله تاریخی جلفا قرار داشته و سبک دکور آن از آغاز یکسان است و تغییری نکرده است. فست فود آرابو به برگر و رست بیف خوشمزه‌اش مشهور است. این فست فود برخلاف ظاهر ساده‌ای که دارد، غذاهای فوق العاده با کیفیت و خوشمزه ای دارد که طعم آن شما را شگفت زده می‌سازد. فست فود آرابو در محله ارمنی‌ها، فضایی دنج و نقلی دارد و بهترین ساندویچ های اصفهان را می‌توانید در این فست فود میل کنید که شبیه به آن را به راحتی پیدا نخواهید کرد.

بهترین رستوران های اصفهان

آدرس فست فود آرابو: خیابان حکیم نظامی، نظر میانی، کوچه کلیسای وانک، آرابو

شماره تماس فست فود آرابو: ۳۶۲۷۶۳۲۵-۰۳۱

فست فود بن اپتی متنوع ترین منو

این فست فود که اخیرا نامش به زیتون سبز تغییر کرده است از بهترین رستوران‌های اصفهان است که انواع غذا را می‌توانید در آن میل کنید. یکی از جذاب‌ترین نکته‌ها در مورد این رستوران این است که می‌توانید در باغ رستوران که بسیار باصفاست، غذای خود را میل کنید. منوی غذای فست فود بن اپتی شامل انواع غذاهای دریایی، غذاهای فرنگی، غذاهای ایرانی، فست فود و انواع ساندویچ است. محبوب‌ترین و مشهورترین غذای آن پاستا آلفردو و پیتزا ایتالیایی است که در بین اصفهانی‌ها بیشتر انتخاب می‌شود.

آدرس فست فود بن اپتی: اصفهان سه راه حکیم نظامی، ابتدای خیابان دانشگاه، مجموعه ۲۲ بهمن، فست فود بن اپتی (حکیم نظامی)

شماره تلفن فست فود بن اپتی: ۰۳۱ ۳۶۲۸ ۶۹۷۹

بهترین رستوران‌های ایتالیایی اصفهان

اگر حال و هوای غذاهای ایتالیایی را دارید و می خواهید در سفر به اصفهان و اقامت در اصفهان ( رزرو سوئیت در اصفهان) طعم غذاهای ایتالیایی را نیز بچشید، کافیست از لیست زیر یک رستوران ایتالیایی را انتخاب کنید.

رستوران ایتالیایی زاوا یکی از بهترین رستوران‌های ایتالیایی اصفهان

این رستوران یکی از بهترین رستوران‌های اصفهان است که به شکل تخصصی غذاهای ایتالیایی را سرو می کند. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایتالیایی را سفارش دهید. اما لازانیا و پاستای ایتالیایی این رستوران در بین مشتریان محبوبیت بیشتری دارد. ظاهر این رستوران ساده بوده و دکور آن چوبی و آجری و مینیمال است. حال و هوای رستوران نیز به گونه‌ای است که لذت غذا خوردن در آن را بیشتر می کند. این رستوران از بهترین رستوران‌های مدرن برای سرو غذاهای ایتالیایی است، بنابراین در سفر به اصفهان حتما سری به آن بزنید.

آدرس رستوران ایتالیایی زاوا: اصفهان، خیابان شیخ صدوق جنوبی، خیابان پرواز، پلاک ۴۷

شماره تلفن رستوران ایتالیایی زاوا: ۰۳۱۳۶۷۰۱۰۰۰

رستوران ایتالیایی نیوشا، نخستین رستوران ایتالیایی اصفهان

این رستوران نیز سرو کننده غذاهای ایتالیایی با طعم اصیل آن است که اولین رستوران ایتالیایی اصفهان نیز به شمار می رود. سرو غذای ایتالیایی در این رستوران در بنایی با دکور و معماری سبک ایتالیایی انجام می‌شود. با وارد شدن به رستوران نیوشا و دیدن بنا و عطر و بوی سیر و روغن زیتون پیش از پیش حال و هوای ایتالیا را حس خواهید کرد. منوی ایتالیایی این رستوران دارای ۵۸ نوع پیش غذا، اسپاگتی، پیتزا و استیک است که با سفارش هر کدام، بهترین کیفیت را تجربه خواهید کرد. همچنین غذای این رستوران در کمترین زمان ممکن برای شما حاضر می‌شود.

بهترین رستوران های اصفهان

انواع غذاهای منو با نام ایتالیایی‌ آنها نوشته شده‌اند اما می‌توانید از توضیحاتی که در کنار اسم هر غذا نوشته شده و مواد اولیه آن، با غذا آشنا شوید. همچنین کارکنان این رستوران نیز در کار خود حرفه‌ای هستند و هر سوالی در مورد غذا داشتید، می‌توانید از آنها بپرسید.

آدرس رستوران ایتالیایی نیوشا: اصفهان، خیابان توحید میانی، حدفاصل چهارراه توحید و خیابان مهرداد

شماره تلفن رستوران ایتالیایی نیوشا: ۰۳۱۳۶۲۶۳۷۶۳

رستوران ایتالیایی میلان؛ لذت چشیدن غذای ایتالیایی با طعم پپرونی

دکور مدرن و زیبای رستوران ایتالیایی میلان اولین چیزی است که در نگاه اول توجه شما را جلب می‌کند. نحوه تزیین و دکوراسیون این رستوران به نحوی است که در کمتر رستوران اصفهانی آن را مشاهده خواهید کرد. منوی رستوران نیز به دو زبان فارسی و انگلیسی نوشته شده است. یکی از معروف‌ترین غذاهای این رستوران که افراد معتقدند در کل اصفهان مانند آن پیدا نمی‌شود، پیتزا پپرونی آن است.

از دیگر عواملی که سبب محبوبیت و شهرت رستوران میلان شده‌ است، حجم زیاد غذایی است که این رستوران سرو می‌کند. مثلا سالاد مخصوص میلان به اندازه‌ای است که به تنهایی می‌تواند یک شام به شمار رود. اما اگر با این سالاد سیر نمی‌شوید و یا با دوستان و خانواده‌تان به این رستوران رفته‌اید، می‌توانید سیب زمینی پنیری مخصوص میلان را سفارش دهید و از خوردن آن حسابی لذت ببرید.

بهترین رستوران های اصفهان

آدرس رستوران ایتالیایی میلان: ضلع جنوبی پل فردوسی ابتدای بلوار آیینه خانه

شماره تلفن رستوران ایتالیایی میلان: ۰۳۱-۳۶۶۴۰۸۱۰

رستوران هرمس و لذت خوردن پیتزا ایتالیایی

در رستوان هرمس می‌توانید یکی از بهترین پیتزا ایتالیایی‌های اصفهان را سرو کنید. این رستوران در کنار پیتزاهای خوشمزه‌ای که دارد، استیک ‌های آبدار و لذیذی نیز دارد که مورد علاقه بسیاری از افراد هستند. دکور این رستوران نیز مدرن و جذاب بوده و طرفداران زیادی دارد. اگر نیز برای رفع خستگی بعد از یک روز پر از گشت و گذار به دنبال نوشیدن یک قهوه با کیفیت دمی هستید، می توانید حتما در هرمس یک فنحان قهوه بنوشید تا خستگی‌تان در رود.

پیش غذاهای محبوب این رستوران، نان سیر و سیب زمینی تنوری هستند که سرو آنها نیز توصیه می‌گردد. پیتزا و پاستا و لازانیای این رستوران نیز خوشمزه هستند. بیف استراگانوف از جمله غذاهایی است که مشتریان ثابت این مجموعه از آن استقبال می کنند. همچنین در این کافه رستوران می‌توانید انواع صبحانه ایرانی، انگلیسی و فرانسوی را نیز سفارش دهید.

آدرس شعبه اول رستوران هرمس: اصفهان، نظر شرقی، کوچه کلیسای وانک.

شماره تماس شعبه اول رستوران هرمس: ۳۵۵۵۵۵۵۵-۰۳۱

آدرس شعبه دوم رستوران هرمس: اصفهان، سیتی سنتر، طبقه اول، هرمس برو بار.

آدرس شعبه سوم رستوران هرمس: ‎اصفهان، خیابان میر، چهار راه آب٢۵٠.

شماره تماس شعبه سوم رستوران هرمس: ۳۶۶۱۱۱۵۱-۰۳۱

سخن نهایی

اصفهان در کنار جاذبه‌های گردشگری، مکانی برای شکم‌گردی نیز است. بیشتر رستوران‌های اصفهان، به یک اقامتگاه مناسب بعد از گشت و گذار در طی روز تبدیل شده است که می‌توانید همچون یک خانه، از استراحت خود لذت ببرید. ما در این مقاله به معرفی بهترین رستوران‌ های اصفهان پرداختیم. رستوران‌های متنوع در سراسر اصفهان یک تجربه‌ی متفاوت از سفر به این شهر تاریخی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

در صورت داشتن تجربه خوردن غذاهای سنتی، در یکی از این رستوران‌های سنتی و کلاسیک اصفهان، نظر خود را زیر همین پست با ما به اشتراک بگذارید. برای اقامت در اصفهان نیز می توانید اجاره سوئیت در اصفهان یا اجاره ویلا در اصفهان را از طریق سایت سپنجا انجام دهید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 1 میانگین: 5]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا