دیدنی های کیش

بازار مرجان کیش؛ ۵ اطلاعات حیاتی که باید بدانید +عکس و اقامتگاه

جزیره ی زیبای کیش یکی از قطب های گردشگری کشورمان به حساب می آید. این جزیره علاوه بر زیبایی های دریا و اطراف آن و دیگر امکانات گردشگری، شامل مراکز خرید بسیاری نیز هست.

در ادامه با سامانه رزرو و اجاره اقامتگاه سپنجا همراه باشید تا یکی از این مراکز خرید واقع در این جزیره به نام بازار مرجان کیش را به طور کامل معرفی کنیم.

معرفی بازار مرجان کیش

مرکز خرید مرجان در زمینی به وسعت حدود ۲۰۰۰۰۰ متر مربع در جزیره ی زیبای کیش واقع شده است. بازار مرجان کیش دارای ۲۶۰ واحد متنوع تجاری و اداری، ۲ رستوران و ۲ کافی شاپ می باشد.

واحدهای تجاری این مجتمع شامل پوشاک مردانه، زنانه و بچه گانه، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم منزل، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی و خرازی می باشد.

آکواریوم زیبایی که در بازار مرجان کیش تعبیه شده زیبایی خاصی به این مجتمع بخشیده است. این آکواریوم دارای ۸۰۰ گونه ی آبزی، ۳۹ آب نما و ۴۲۰ پروژکتور با رنگ های متنوع می باشد.

اقامت در آپرتمان مبله در کیش

یکی از این مراکز خرید واقع در این جزیره به نام بازار مرجان کیش را به طور کامل معرفی کنیم.

مجتمع تجاری مرجان کیش بخاطر موقعیت مکانی مناسبی که از آن برخوردار است توجه مسافران و گردشگران زیادی را به خود جلب می کند.

این مرکز خرید در مجاورت زیباترین ساحل کیش قرار گرفته است و می توانید پس از پاساژ گردی از ساحل آرام و صدای آرام بخش آب و اسکله ی کوچک آن لذت ببرید.

این مطلب را هم بخوانید
آکواریوم کیش یا کشتی آکواریوم کیش کدامش

همچنین این مجتمع در نزدیکی دانشگاه بین المللی تهران و در مجاورت رستوران و کافی شاپ فودلند و لیالی واقع شده است. بازار مرجان کیش از شیک ترین مراکز خرید جزیره ی کیش به شمار می آید.

نحوه ی دسترسی به بازار مرجان کیش چگونه است؟

مرکز خرید مرجان در نزدیکی هتل های سیمرغ، شباویز و کوثر قرار گرفته است.

بنابراین اگر در یکی از این هتل ها اقامت دارید می توانید به راحتی و قدم زنان در کنار سواحل این جزیره، خود را به این مجتمع تجاری شیک برسانید.

اما اگر از مجموعه ی تجاری مرجان فاصله دارید می توانید از طریق تاکسی های خطی، دربست و یا مینی بوس هایی که در این جزیره وجود دارند به این مجتمع راه پیدا کنید.

اقامت در منزل مبله در کیش

نمایی از فروشگاه های بازار مرجان کیش

 آدرس بازار مرجان کیش کجاست؟

بازار مرجان کیش واقع در خیابان جهان می باشد. لوکیشن بازار مرجان کیش

اقامت در جزیره ی کیش

اگر قصد سفر به جزیره ی زیبای کیش را دارید و می خواهید در این سفر، از بهترین مراکز خرید کیش، دیدن کنید؛ مطالب زیر را از دست ندهید.

در هر کدام به طور منحصر به فرد، دیگر موارد از بهترین بازارهای کیش را معرفی کرده ایم:

همچنین، مطمئنا در این سفر، به دنبال اجاره ی سوئیت، ویلا و یا اقامت گاه های بوم گردی در جزیره هستید! بدین منظور می توانید روی سامانه رزرو و اجاره اقامتگاه سپنجا حساب باز کنید!

این مطلب را هم بخوانید
لیست بازارها و مراکز خرید کیش

تنها کافی است، به صفحه ی رزرو سوئیت در کیش مراجعه کنید. در این صفحه می توانید در حداقل زمان ممکن مطابق آنچه برای مکان اقامتی خود در نظر گرفتید و با مقرون به صرفه ترین قیمت ها،  نسبت به رزرو سوئیت اقدام نمایید و خیال خود و اعضای خانواده تان را از این بابت راحت کنید.

اقامت در سوئیت مبله در کیش

نمایی از مغازه های بازار مرجان کیش

سخن آخر

به عنوان سخن آخر، در این مطلب سعی کردیم هر آنچه نیاز است درباره ی بازار مرجان کیش بدانید را ذکر کنیم. شما هم اگر تجربه ی بازدید و خرید از این مرکز خرید را دارید در بخش نظرات با ما و دیگر خوانندگان مجله گردشگری سپنجا در میان بگذارید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 1 میانگین: 5]

باران یاوری

من عاشق سفرم، دوست دارم همیشه توی سفر باشم و بنویسم، یه کمپر داشته باشم با یه نفر پایه که دور دنیا رو با ماشین بگردیم و حیاطی داشته باشیم به وسعت کل دنیا، این علاقه باعث شده به نوشتن روی بیارم و این نوشتن منو آروم میکنه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا