دیدنی های کیش

آکواریوم کیش یا کشتی آکواریوم کیش کدامش

آکواریوم کیش یا کشتی آکواریوم کیش کدامش

آیا می دانستید که آکواریوم کیش با کشتی آکواریوم کیش فرق دارد؟ اگر دلتان سفری هیجان انگیز و پر از تفریحات فوق العاده می خواهد آکواریوم کیش و کشتی آکواریوم کیش تجربه ای دیدنی و شگفت انگیز برای شما خواهد بود.

با سفر به کیش از تفریحات کیش که شامل تماشای ماهی های رنگارنگ و آبزیان زیبای دریای نیلگون خلیج فارس از نزدیک می شود، دیدن نمایید.

بدون شک کسانی که به کیش سفر می کنند از جاذبه های دیدنی کیش و بازارهای آن هیچ وقت غافل نمی شوند. آکواریوم کیش شبیه به آکواریوم دبی ساخته شده است که در ایران با هزینه کمتر می توان از آن دیدن کرد.

در این مطلب مراکز خرید نزدیک به آکواریوم کیش و تفریحات نزدیک به استخر پر از ماهی و آبزیان گوناگون نیز معرفی می شود.

شاید بخواهید بدانید که آدرس آکواریوم کیش در کجای کیش است، ساعت بازدید از آکواریوم چه موقع است، محل قرارگیری کشتی آکواریوم کیش کجاست، بهترین کشتی آکواریوم که در کیش وجود دارد کدام است و زمان بازدید از آکواریوم کیش چه زمانی است.

در این مقاله همراه سپنجا باشید تا اطلاعات خود را درباره تماشایی ترین آکواریوم های کیش تکمیل کنید و سفر بهتری را برای خود رقم بزنید.

تفاوت آکواریوم کیش و کشتی آکواریوم کیش ؟

آکواریوم کیش در ساختمانی شبیه به کشتی قرار دارد که در دو آکواریوم مجزا انواع ماهی های ایرانی و خارجی و آبزیان گوناگون قرار گرفته است. یکی از آکواریوم ها حجمی حدود ۵۰ هزار لیتر دارد که درون خود ماهی های بزرگ خلیج فارس و انواع کوسه ها، مارها و تمساح های بزرگ قرار گرفته است.

در آکواریوم کوچک که حجم آن ۲۰ هزار لیتر است قریب به ۷۰ نوع ماهی تزیینی و کمیاب که جایی نمی توان آن ها را پیدا کرد در حال شنا هستند و چشم های بزرگ آن ها درون این آکواریوم به آدم زل می زند و درون آب می درخشد.

اگر آکواریوم های کوچک را از نزدیک دیده باشید، حال تصور کنید که انواع ماهی های بزرگ و کوچک و لاک پشت ها و سایر خزندگان دیگر درون یک مخزن و یا استخر سرپوشیده بزرگ که تا سقف هم پوشانده شده است، قرار دارند.

کشتی آکواریومی همان طور که از اسم آن پیدا است در کشتی قرار دارد. این آکواریوم به صورت واقعی ماهی های درون اعماق را نشان می دهد و آکواریوم مصنوعی نیست.

این مطلب را هم بخوانید
سفری خاطره‌انگیز به جاهای دیدنی لبنان

درون کشتی هایی که پنجره ها و کف آن ها شیشه ای هستند می توانید تمام آبزیان درون آب های خلیج فارس را بصورت واضح و از نزدیک تماشا کنید و بدانید که درون اعماق آب ها چه می گذرد.

تفاوت آکواریوم کیش با کشتی آکواریوم در این است که آکواریوم کیش در یک ساختمان چند طبقه قرار دارد در صورتی که کشتی آکواریوم در کشتی های چند طبقه بر روی آب قرار دارد و به طور زنده ماهی را در اعماق دریاها نشان می دهد.

تفاوت آکواریوم کیش و کشتی آکواریوم

آدرس آکواریوم کیش

آکواریوم کیش در ساختمان کانون هنر در خیابان فردوسی کیش جنب پارک آهوان کیش واقع شده است که از هر دو جاذبه کیش می توانید در یک روز دیدن کنید و از وقت خود بهترین استفاده را ببرید. در این ساختمان ۲ آکواریوم مجزا و لاک پشت های دو متری، پرندگان کمیاب و انواع پستانداران، حیوانات تاکسیدرمی شده (خشک کردن جسد حیوانات و مجسمه سازی از پیکر آن ها) و دیرینه شناسی قرار دارند.

محل قرارگیری آکواریوم کیش

بازارها و مراکز خرید نزدیک به آکواریوم کیش

کشتی آکواریوم کیش در کجا قرار دارد؟

کشتی آکواریوم یک نوع کشتی تفریحی با پنجره ها و کف شیشه ای است. این کشتی با حرکت به سمت سایت های شلوغ ماهی امکان مشاهده دسته های ماهی و موجودات دریایی را در آب های شفاف دریای کیش فراهم می آورد.

اگر اهل ماجراجویی و شناخت بهتر موجودات دریایی در اعماق آن هستید، کشتی آکواریوم بهترین گزینه است. در کنار تماشای ماهی ها و آبزیان درون آب راهنمای مخصوص با توضیحاتی درباره هر ماهی و مقدار عمق دریا، این ماجراجویی را برای شما ملموس تر می کند.

ناخدای کشتی آکواریوم کف شیشه ای راه خود را به نحوی انتخاب می کند که محل تجمع انواع ماهی ها و مرجان ها باشد.

در سفر به اعماق دریا گاهی ممکن است صحنه هایی را از نزدیک ببینید که فقط آن ها را در فیلم ها و یا مستندها دیده باشید. مثلا صحنه ای را تماشا کنید که یک ماهی توسط ماهی های بزرگتر شکار می شود.

کشتی آکواریوم در کنار اسکله تفریحی کیش (اسکله چوبی) در انتهای بلوار دریا قرار دارد که در آنجا متناسب با توع کشتی آکواریوم می توانید سوار بر کشتی به تماشای ماهی های درون آب بنشینید.

محل قرارگیری کشتی آکواریوم کیش

ساعت بازدید از آکواریوم کیش

برای دیدن آکواریوم کیش می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل و جمعه ها از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب به بازدید از آکواریوم کیش بپردازید. هزینه بازید از آکوایوم کیش به نسب غواصی در اعماق کیش و دیدن ماهی ها از نزدیک، مناسب تر است و در هر فصل قیمت متفاوتی دارد. مدت زمان بازدید از آکواریوم کیش از یک ساعت شروع می شود و بسته به مدت زمان بازدید هر شخص متفاوت است.

این مطلب را هم بخوانید
مراکز خرید کیش ؛معرفی با کیفیت ترین بازارهای کیش از نظر گردشگران

زمان بازدید از آکواریوم کیش

بهترین کشتی آکواریوم کیش برای دیدن

انواع مختلفی از کشتی آکواریومی کف شیشه ای در کیش وجود دارد که می توانید به انتخاب خود سوار بر هر کدام شوید و از اعماق آب ها دیدن کنید. یکی از دلایل استقبال مسافران و گردشگران از کشتی های آکواریوم، اجرای موسیقی های شاد و محلی است که محیطی شاد و مفرح برای آن ها فراهم می کند.


همچنین بخوانید: قعله پرتفالی ها


انواع کشتی آکواریوم کیش:

  • کشتی آکواریوم ستاره
  • کشتی آکواریوم گردشگر
  • کشتی آکواریوم سیمرغ
  • کشتی آکواریوم طوطیا

انتخاب بهترین کشتی آکواریوم در کیش بسته به سلیقه هر فرد متفاوت است اما اگر بتوان از دید تمام گردشگران مقایسه کرد و نتیجه ای گرفت، میانگین را می توان به کشتی آکواریوم گردشگر نسبت داد.

بهترین نوع کشتی آکواریوم کیش

زمان مناسب بازدید از کشتی آکواریوم کیش

تماشای دنیای زیر آب برای هر شخصی بسیار حیرت آور است و انگار به دنیای جدیدی وارد می شود و می تواند موجودات جدید درون آب را از نزدیک ببیند، بدون آن که موجودات عجیب آسیبی به او وارد کند.

کشتی های آکواریوم از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۷ بعد از ظهر مشغول به فعالیت هستند و مدت زمان گردش بر روی آب به مدت یک ساعت است و مسافران و گردشگران باید ۱۵ دقیقه قبل از زمان سوار خود بر روی اسکله باشند و منتظر کشتی مورد نظر خود شوند.

در ساعت هایی که هوا تاریک است این کشتی ها به نور افکن های قوی مجهز هستند تا اعماق آب و موجودات درون آن را به وضوح تماشا نمایید. زمان مناسب برای دیدن بهتر موجودات درون دریا ساعت ۱۵ تا ۱۷ است که هوا رو به سردی می رود در گرمای کیش و کمی از عمق آب تاریک می شود.

بهترین زمان بازدید از کشتی آکواریوم کیش

سوئیت های اجاره ای در کیش

سپنجا با اجاره سوئیت در کیش خیال بسیاری از گردشگران را به کیش راحت کرده است. در سپنجا متناسب با هر بودجه و سلیقه و قیمت،خانه مورد نظر شما پیدا می شود که برای اقامت خود فقط کافی است که وارد سایت سپنجا شوید و خانه مورد نظر خود را اجاره نمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 1 میانگین: 1]

باران یاوری

من عاشق سفرم، دوست دارم همیشه توی سفر باشم و بنویسم، یه کمپر داشته باشم با یه نفر پایه که دور دنیا رو با ماشین بگردیم و حیاطی داشته باشیم به وسعت کل دنیا، این علاقه باعث شده به نوشتن روی بیارم و این نوشتن منو آروم میکنه

نوشته های مشابه

‫۲ نظرها

  1. بسیار اموزنده و واقعی بود. بعد از خواندن مقاله تصمیم دارم یک سفر به این جزیره رویای بکنم و از این دیدنیها لذت ببرم.
    ممنون از زحماتتون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا