دیدنی های کیش

پارک هنر کیش ، محبوب ترین پارک جزیره

در جزیره زیبای کیش پارک های متعددی وجود دارد که شاید محبوب ترین و معروف ترین آن ها برای مسافران همین پارک هنر باشد! پارکی که تمامی ساکنان جزیره آن را می شناسند و به مسافران توصیه می کنند که برای یکبار هم که شده به آن سر بزنند!

اگر به کیش سفر کرده اید و یا قصد سفر دارید با سایت سامانه رزرو و اجاره سوئیت، ویلا و اقامتگاه بوم گردی سپنجا همراه باشید تا به شما معرفی کوتاهی در مورد این پارک داشته باشیم و بگوییم چه امکانات تفریحی در این پارک مهمان شما خواهد بود.

پارک دلفین ها

پارک هنر کیش یا Art Park Kish

معمولا مسافرانی که به این جزیره زیبا سفر می کنند، پس از مدتی گشت و گذار متوجه می شوند که باید بجای خرید کمی هم استراحت کنند! ما به شما توصیه می کنیم که اگر از خرید در بازارهای لوکس جزیره کیش خسته شده اید، مدتی را در این پارک زیبا بگذارنید و احساس آرامش زیادی پیدا کنید.

در این پارک امکانات تفریحی متنوعی برای شما فراهم شده است که به آن ها در این مقاله حتما اشاره خواهیم کرد. شما می توانید تجربه دلچسب قدم زدن و گرفتن عکس در بین درختان سرسبز این جزیره را با همسفران خود شریک شوید. آیا تا بحال چیزی در مورد این پارک شنیده بودید؟

اقامت در آپارتمان مبله در کیش

این مطلب را هم بخوانید
اطلاعات بازار ونوس کیش را می‌خواهید؟ همه چیر اینجاست! +عکس
معرفی پارک هنر کیش
معرفی پارک هنر کیش

آبشارهای مصنوعی پارک هنر کیش را از دست ندهید!

با توجه به این که ارتفاع جزیره کیش از سطح دریا زیاد نیست، شاهد این موضوع هستیم که در این جزیره آبشارهای طبیعی وجود ندارند، اما تا دلتان بخواهد آبشارهای مصنوعی و فضاهای سرسبز زیبایی وجود دارند که اگر آن ها را از دست بدهید، حسرت خواهید خورد!

در پارک هنر کیش شما شاهد فضاهای سرسبز و آبشارهای مصنوعی زیادی هستید که باید از نزدیک به آن ها سر بزنید و بازدید کنید. آیا تابحال این کار را انجام داده اید؟

نورپردازی خیره کننده، امکانات تفریحی، طراحی المان های جذاب و زیبا و … همه جزو ویژگی های این پارک است. همچنین شما می توانید آبراه هایی هم در این قسمت جزیره مشاهده کنید که باعث ایجاد احساس بهتر در مسافران هستند. آیا تا بحال آبشارهای مصنوعی را از نزدیک دیده اید؟ چه تجربه ای داشته اید؟

اقامت در منزل مبله در کیش

پارک هنر در کیش
پارک هنر در کیش

امکانات تفریحی پارک هنر کیش

امکاناتی که توسط شهرداری کیش برای این پارک در نظر گرفته است، احتمالا باعث ایجاد تمایز بین این پارک و دیگر پارک های جزیره بشود!

پارک آبی اوشن

در واقع شما قادر هستید که با استفاده از آلاچیق ها و باربیکیو ها یک پیک نیک خوب را در این پارک تجربه کنید و یا صبح ها قبل از شروع کار یا برنامه های سفر خود به این پارک بروید و با استفاده از وسایل ورزشی آن خود را تندرست کنید. آیا تابحال در این پارک ورزش کرده اید؟ چه تجربه ای در استفاده از وسایل ورزشی آن  داشته اید؟

این مطلب را هم بخوانید
چغازنبیل خوزستان تبدیل به یکی از بهترین تجربه هایتان خواهد شد!

اگر با کودکان و فرزندان دلبند خود به این جزیره سفر کرده اید، رفتن به این پارک می تواند آن ها را سرگرم کند چرا که غرفه های بازی کودکان و استراحت بزرگسالان متنوعی در این پارک وجود دارد!

اگر شما هم تجربه ای از سفر به کیش و دیدن جاذبه های گردشگری آن دارید، می توانید در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. این کار به دیگران کمک می کند که اطلاعات صحیح تری راجع به این پارک داشته باشند.

اقامت در سوئیت مبله در کیش

پارک هنر در جزیره کیش
گذر هنرمندان کیش

کلام آخر

در این مقاله از سپنجا به معرفی پارک هنر کیش پرداختیم. در نهایت اگر به فکر اقامت در این جزیره برای مدت زمان سفر خود هستید، باید مدنظر داشته باشید که می توانید با اجاره ویلا در جزیره کیش با کمک سامانه رزرو و اجاره سوئیت، ویلا و اقامتگاه بوم گردی سپنجا، سفر خوب و ارزانی داشته باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: میانگین: ]

باران یاوری

من عاشق سفرم، دوست دارم همیشه توی سفر باشم و بنویسم، یه کمپر داشته باشم با یه نفر پایه که دور دنیا رو با ماشین بگردیم و حیاطی داشته باشیم به وسعت کل دنیا، این علاقه باعث شده به نوشتن روی بیارم و این نوشتن منو آروم میکنه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا