جاهای گردشگری دنیا

لیست بهترین هتل های هلند

برای سفر به هر کشوری یا اقامت در آنجا قبل از هر چیزی باید به فکر گرفتن یک هتل خوب  باشید تا هنگام رسیدن به مقصد، با خیالی راحت و آسوده در آنجا مستقر شوید. ما در این مقاله شما را با بهترین هتل های هلند آشنا خواهیم کرد و در رابطه با تمام ویژگی ها، از شکل و محل سکونت گرفته تا پرداخت هزینه، خدمات، امکانات و… را توضیح خواهیم داد.

هلند یک کشور اروپایی است که ۱/۱۷ میلیون نفر جمعیت دارد و ۲۰ درصد از مساحتش را آب تشکیل داده است. پایتختش آمستردام  نام دارد که حدود ۳۰ هزار نفر فارسی زبان آنجا هستند و در کل در کشور هلند سکونت دارند. این کشور ویژگی‌های زیادی دارد که توانسته خود را به یک کشور توریستی تبدیل کند. در ادامه مطلب به معرفی هتل های شهر آمستردام و لاهه می پردازیم که جزو دو شهر بزرگ هلند هستند. همراه سپنجا باشید.

آشنایی با بهترین هتل های هلند

در ادامه به معرفی این هتل‌ها خواهیم پرداخت.

۱- هتل های شهر لاهه

لاهه که یکی از شهرهای بزرگ هلند به شمار می‌رود، پر از جاذبه‌های گردشگری/ تفریحی و تاریخی است و همچنین هتل‌های مجللی که به راحتی میتوانند گردشگران و توریست ها را به خود جذب کنند. چرا که از نظر امکانات، نظم و نظافت و زیبایی  تکمیل و کامل هستند و قطعا می‌توانند اقامت گاه و یا استراحت گاه خوبی برای شما عزیزان باشند.

۲- هتل گود هوفت

اگر در هلند دنبال یک هتل مدرن و باشکوه می‌گردید باید گود  هفت را انتخاب کنید، چرا که تمام تجهیزاتش از طرح ساختمان تا اثاثیه‌اش همه و همه مدرن و به روز هستند. همچنین دارای رستوران و میزهای غذاخوری و غذاهای خوشمزه‌ای است که شما را طرفدار خود میکنند. علاوه بر این،  رستوران  و فست فودی هایی نیز  در اطراف گود هوفت وجود دارند که می‌توانید از آنها نیز استفاده کنید. این هتل هشت سوئیت دارد که بسیار زیبا هستند و خیلی خوب طراحی و ساخته شده‌اند که قطعا حال و هوای هر فردی را زیر رو خواهند کرد و شما در آنجا احساس راحتی و آرامش خواهید کرد.

هتل گود هوفت

۳- هتل د ایندس

این هتل یکی از قدیمی‌ترین و بهترین هتل های هلند و شهر لاهه به شمار می‌رود، که ظاهرش را از ۱۳۰سال گذشته تا به حال حفظ کرده و با تمام تجهیزات و پرسونلش در خدمت شماست تا احساس راحتی و آرامش را در این اقامتگاه تجربه کنید.

اتاق‌های د ایندس هر کدام مختلف و مطابق با سلیقه‌های مختلفی ساخته شده‌اند که این خود یک مزیت بسیار خوبی است و شما هر مدل اتاقی را که بخواهید می‌توانید انتخاب کنید. مثلا اتاقی با یک چشم انداز خاص و زیبا،  دیگری ساده و بدون تجملات، یکی دیگر بر عکس آن دو  زرق و برق زیادی دارد و دارای حمام و دستشویی زیبایی است که از سنگ مرمر ساخته شده‌اند و…همه‌ی اینها برای احترام به سلیقه و انتخاب شما است تاشما در هتل د ایندس لحظات خوشی را سپری کنید.

۴- هتل بابیلون

این هتل نیز یکی دیگر از پرطرفدارترین و با تجربه‌ترین هتل‌های لاهه به شمار می رود و از نظر موقعیت مکانی دارای ویژگی‌هایی است که جذابیت این مکان را دوچندان کرده و آن را به یک هتل خاص و ویژه تبدیل کرده است.

از مزیت‌های اصلی آن میتوان به نزدیک بودن هتل بابیلون  به خط متروی شهری لاهه دانست که با آن میتوان به تمام مراکز تاریخی/ تفریحی و فرهنگی که در کنار هتل قرار دارند دسترسی داشت و خیلی راحت و آسان از آنجا به مراکز دیگر دسترسی پیدا کرد و همین امر سبب کمتر شدن هزینه‌های شما در سفرتان خواهد شد.

همچنین هر کدام از اتاق‌های این هتل، پنجره‌هایی دارند که رو به  چشم اندازهای زیبای این شهر باز میشوند و در هر اتاق که مستقر شوید،  تصویر زیبایی از شهر لاهه را تماشا خواهید کرد و می توانید از زیبایی آن نیز لذت ببرید.

این مطلب را هم بخوانید
کوههای رنگین کمان پرو

هتل بابیلون

۵- هتل لا پاولونا

لا پاولونا جزو یکی از بهترین هتل های هلند و لاهه به شمار می رود که در مرکز شهر واقع شده و یکی از پرطرفدارترین هتل‌های لاهه در بین جوانان است.

لا پاولونا واقعا خاص و منحصر به فرد است و مکان بسیار خوبی برای زوج‌های جوان و رمانتیک به حساب می‌آید و سالانه پذیرای بسیاری از زوج‌ها از اقصی نقاط جهان است. این هتل دارای ۶ سوئیت بسیار مجلل و مدرن است که خیلی زیبا طراحی و ساخته شده‌اند، تا در نهایت آرامش در هتل استراحت کنید. با اینکه رستوران‌ها وفسفودی‌های زیادی در اطراف این هتل هستند اما بهترین گزینه و مکان برای رفتن رستوران خود هتل است‌ که حتی با یک بار رفتن هم راضی نخواهید شد و با امتحان کردن غذاهای خوشمزه‌ی انجا طرفدار و شیفته‌ی آنجا خواهید شد.

مطالعه کنید: آشنایی با بهترین جاهای هلند

۶- هتل پالیس

این مکان زیبا و باشکوه از آن دسته هتل‌هایی است که همیشه میزبان بوده و هست و طرفداران زیادی دارد. همچنین  اگر به تاریخ لاهه و هلند علاقه مندید میتوانید به این هتل سفر کنید  و علاوه بر لذت بردن از زیبایی و شکوه و عظمت این هتل، میتوانید به اطراف آن را که خانه های تاریخی و قدیمی زیادی احاطه کرده سر بزنید و از تاریخ این شهر زیبا مطلع شوید.

هتل پالیس سازه‌ای قدیمی دارد و میتوان گفت که یکی از قدیمی ترین هتل های لاهه به شمار می‌رود. اتاق‌های این هتل در سه طبقه‌ی مختلف لوکس دسته بندی می‌شوند، که هر کدام برای سلیقه‌های مختلفی طراحی و ساخته شده‌اند که قطعا مورد پسند هر فردی در هر گروه سنی است.

۷- هتل میوموسا

با اینکه هتل میوموسا چندان بزرگ نیست اما به دلیل اینکه در کنار ساحل است و نمای بسیار زیبایی دارد، جزو یکی از بهترین هتل های هلند شناخته شده و هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب میکند.

هتل میوموسا شامل رستوران‌هایی بسیار شیک و مجلل است و تمام غذاهایی که در آنجا سرو می‌شوند درجه یک و خوش عطر و بو هستند که با یک بار امتحان شیفته‌ی مزهء آنها خواهید شد. این هتل دارای ۲۰ اتاق تزئینی و زیبا است که مناسب برای تمام سلیقه‌ها و تمام سنین است.

در هر فصلی که به آنجا بروید از تمام امکانات و زیبایی این هتل بهرمند خواهید شد، چرا که در تمام فصول سال از آب و هوای بسیار خوبی بهره‌مند است.

بهترین هتل های هلند

۸- هتل های شهر آمستردام

این شهر زیبا یکی دیگر از بزرگ‌ترین شهر های هلند است که در حال حاضر پایتخت کشور هلند نیز به حساب می‌آید و جذابیت‌های خاص خود را دارد. اگر قصد سفر به آمستردام را دارید و می‌خواهید به منظور کار، تفریح و یا اقامت به آنجا بروید، بهتر است اول از هر چیزی با هتل‌های این شهر زیبا آشنا شوید، چرا که آنها هر کدام از هر نظری تکمیل و مجهزاند و برای خدمتگذاری به مسافران حاضراند.

بهترین هتل های هلند

۹- هتل استریا

در گذشته‌های خیلی دور این هتل یک مهمانخانه بوده و گفته شده در جنگ جهانی دوم پناهی برای جنگ زده‌های شهر آمستردام بوده است و تا به امروز که به یک هتل چهار ستاره تبدیل شده، محبوبیت فراوانی در بین مردم و تمام گردشگران دارد؛ زیرا نمای داخلی و خارجی این هتل به گونه ای ساخته شده که چشم هر بیننده ای را به خود خیره میکند و اقامت در این هتل حس خوبی را به مسافران هدیه می‌دهد.

رستوران این هتل هم مانند اتاق‌هایش از طراحی فوق العاده‌ای برخوردار است و غذاهایی که در این رستوران سرو می‌شوند درجه یک و خوش عطر و بو هستند که با یک بار امتحان شیفته‌ی مزه آنها خواهید شد.

۱۰- هتل استیودنت

 استیودنت یکی از بهترین هتل های هلند است که مانند هر هتلی دیگر سرگذشتی دارد و در مکانی که الان مستقر است، فعالیت‌های دیگری صورت می‌گرفته که گذشته‌اش آن را به یک چاپخانه میرساند که در سال‌های دور، در همین مکان فعالیت‌هایی در آن انجام شده و تا به الان که به یک هتل ۴ستاره ی لوکس به نام استیودنت تبدیل شده، رضایت طرفداران زیادی مخصوصا رنج سنی جوان‌ترها را جلب کرده است.

این مطلب را هم بخوانید
 معرفی بهترین رستوران های ایرانی در دبی + آدرس و سطح قیمت

شاید به خاطر نامش فکر کنید که فقط مختص دانش آموزان و یا دانشجویان است، چرا که محل مطالعه و بازی‌هایی همچون پینگ پنگ و… را در خود جای داده، اما فقط مختص دانش آموزان نیست بلکه علاوه بر میز مطالعه و.. سرگرمی های دیگری نیز دارد که فضا را برای تمام سنین مهیا میکند.

هتل استیودنت

۱۱- هتل پولیتزر

یکی از بهترین و زیباترین و قدیمی‌ترین هتل‌های آمستردام، پولیتزر است که ۲۲۵ اتاق دارد و هر کدام برای سلیقه‌های مختلف ساخته شده‌اند، که حال و هوای متفاوتی در آنجا حس خواهید کرد چرا که در این هتل پنج ستاره که پرزرق و برق و دیدنی است شما علاوه بر تماشای زیبایی‌های آن، میتوانید لذت و شادی را هم تجربه کنید. این مکان پر از بازی‌ها، سرگرمی‌ها و تفریحاتی است که چه تنها و چه همراه با دوستان و خانواده کلی لحظات خوشی را تجربه خواهید کرد.

هتل پولیتزر شامل  سرگرمی‌ها وتفریحاتی از جمله قدم زدن در باغ‌های آرام و یا گشت و گذار در این باغ‌ها، سوار شدن در قایق‌ها در هوای خوب و دلنشین، سالن‌های آفتاب گیر و… است، که همه برای ساختن لحظاتی خوش به شما کمک می‌کنند.

مطالعه کنید: راهنمای سفر به هلند سرزمین گل‌ها

۱۲- هتل سرآدام

یکی دیگر از بهترین هتل های هلند سرآدام است که در بین گردشگران و مسافران خارجی و داخلی مشهور و معروف است، چرا که با توجه به آب و هوا و تکمیل و مجهز بودن هتل لحظات خوشی را برایتان رقم میزند.

طرح بیرونی هتل خیلی زیبا و پرزرق و برق است و داخل آن که از رستوران تا اتاق‌ها که یکی از دیگری زیباتر و منظم تر است  و ساحل زیبایش  همه و همه سبب جذب مسافر به این هتل می شوند. در اطراف سر آدام شما دسترسی به امکاناتی همچون سواری در کروزها، کلاس‌های مدیتیشن و… که همه و همه دست به دست هم می‌دهند تا لحظات خوشی را برای‌تان رقم بزنند و شما علاوه بر استراحت میتوانید به بازی و ورزش نیز مشغول شوید.

بهترین هتل های هلند

۱۳- هتل اینک

این هتل با ۱۴۹ اتاق یکی دیگر از بهترین هتل‌های این شهر محسوب می‌شود، که هر اتاق آن متفاوت از دیگری است و خیلی زیبا و شیک ساخته شده‌اند، تا مهمانان در آن احساس راحتی داشته باشند. همچنین شما می‌توانید در اطراف این هتل به گشت و گذار مشغول شوید، چرا که جاهای دیدنی زیادی در نزدیکی این هتل قرار گرفته و شما میتوانید علاوه بر لذت از سفر و استراحت در هتل، به تفریح و بازی نیز بپردازید.

۱۴- هوکستون

هوکستون یکی دیگر از مشهورترین و بهترین هتل های هلند در آمستردام است که جذابیتش هر مسافری را به خود جذب میکند و گفته شده زمانی شهردار پایتخت هلند نیز در اینجا بوده که این خود نشان دهنده‌ی کیفیت و به روز بودن این هتل است.

هوکستون با ۱۱۱ اتاق زیبا و لوکس میزبان مسافران است که تنها برای استراحت به آنجا نمی‌آیند، بلکه این هتل فضایی را برای ورزش و تفریح و بازی را نیز برای مهمانان فراهم آورده است که در طی اقامت در این هتل لحظات خوبی را می‌توانید سپری کنید.

کلام آخر…

از آنجا که هلند جاذبه‌های زیادی دارد، سالانه توریست و گردشگران زیادی از اقصی نقاط کشور به هلند سفر میکنند، به همین خاطر با داشتن بهترین هتل‌ها باید پذیرای مهمانانی باشد که خسته و یا شاید دنبال استراحتگاه میگردند و به همین دلیل این شهر پر از هتل های لوکس و درجه یک است که ما در این مقاله از سپنجا ۱۴ تا از بهترین های هلند را به شما معرفی کردیم که طبق سلیقه‌تان یکی از بهترین آنها را انتخاب کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: میانگین: ]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا