دیدنی های مازندران

پیش از سفر به شهر بابلسر بخوانید …. !

پیش از سفر به شهر بابلسر بخوانید .... !

پیش از سفر به شهر بابلسر بخوانید …. !

بابلسر کجاست؟ یکی از شهر‌های بسیار پرطرفدار و خاص در استان مازندران، شهر بابلسر است.

در این مقاله می‌خواهیم درباره جاهای دیدنی بابلسر، روستاهای بابلسر و دریای بابلسر صحبت کنیم و بگوییم چرا هر ساله عده زیادی از گردشگران مقصد تفریحی خود را بابلسر انتخاب می‌کنند.

آیا می‌دانید شهر‌های نزدیک بابلسر در محدوده ای قرار دارند؟

آیا می‌دانید بابلسر کجاست؟ با ما همراه باشید و  خود را برای سفر با سامانه رزرو و اجاره سوئیت، ویلا و اقامتگاه بوم گردی سپنجا آماده کنید.

شما در سفر به شهر بابلسر و اقامت در آن می‌توانید از امکانات سامانه گردشگری سپنجا استفاده کنید.

سپنجا اقامتگاه‌های بسیار متنوعی را در شهر بابلسر برای شما در نظر گرفته‌است و کافیست شما برای اجاره ویلا در بابلسر صفحات مرتبط با اقامت در بابلسر را بررسی کنید و با توجه به ویژگی‌های محل اقامت مورد نظر خود یکی از آن‌ها را رزرو کنید.

انتخاب اقامتگاه از طریق سپنجا در شهرهای نزدیک بابلسر هم امکان پذیر است.

چرا شهر بابلسر مقصد سفر بسیاری از گردشگران است؟

در بین شهر‌های ساحلی بابلسر و محمودآباد جزء شهرهایی هستند که گردشگران زیادی را به سمت خود می‌کشند.

گردشگران قبل از سفر به این شهر درباره جاهای دیدنی بابلسر و شهرهای نزدیک آن مطالعاتی دارند، که بتوانند با خاطری آسوده و شناخت کامل از جاذبه‌های گردشگری آن بازدید کنند.

اگر بخواهیم یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های شهر بابلسر را نام ببریم، به پل معلق این شهر اشاره می‌کنیم. مکانی که افراد زیادی با آن عکس یادگاری دارند.

یکی از مهم جاهای دیدنی بابلسر که از جذابیت‌های شهر به شمار می‌رود، رودخانه بابلرود است.

این رودخانه در دل شهر جریان دارد و حال و هوای خاص و چشم اندازه فوق العاده ای را برای گردشگران ایجاد کرده‌است.

این مطلب را هم بخوانید
دریاچه ارواح کجاست؟

از همه مهم تر می‌توان به مکان‌های اقامتی لوکس و مجهز این شهر توریستی اشاره کرد.

در سفر به بابلسر دیگر نگران اقامت خود نخواهید بود. پس اگر می‌خواهید بدانید بابلسر کجاست؟

و چگونه می‌توان به آن جا رفت؟ باید تا انتهای مقاله، سپنجا را همراهی کنید.

اقامت در خانه سنتی دربابلسر

نمایی از جاهای دیدنی شهر بابلسر

جزییات شهر بابلسر و بررسی جنبه‌های مختلف آن

شهر بابلسر ۱۳۵۱۹۱ نفر جمعیت دارد و از قسمت‌های مختلف به دیگر شهرهای توریستی شمال محدود می‌شود.

شهرهای نزدیک بابلسر عبارت اند از فریدون کنار در غرب، بابل در جنوب و جویبار در شرق.

 

در قسمت شمالی شهر هم که دریای خزر قرار گرفته‌است. زبان و نژاد اهالی بابلسر مازندرانی می‌باشد.

این شهر از نظر اقتصادی به تولیدات کشاورزی، فروش محصولات چوبی، ماهیگیری و جذب توریست متکی است.

بخش مهمی از درآمد مردم بابلسر از فروش و صادرات محصولات کشاورزی و مرکبات تامین می‌شود و بخش دیگر آن به تولید انواع محصولات چوبی تعلق دارد.

وجود توریست و جاهای دیدنی بابلسر هم از با ارزش‌ترین مواردی است که در اقتصاد موثر واقع می‌شود.

 

بازدید از شهر بابلسر و دریای آن

سوغات و صنایع دستی بابلسر کجاست؟

شما با سفر به شهر بابلسر و بازدید از بازار و مراکز خرید آن، می‌توانید انواع سوغاتی مانند ترشیجات، کلوچه‌های شمال، انواع ماهی، مرکبات و برنج را تهیه کنید. در بخش‌های دیگر بازار شاهد صنایع دستی حصیر بافی، تولیدات چوبی و هنر لاک تراشی خواهید بود.

اگر می‌خواهید تجربه خوب و خوش طعمی از سفر به بابلسر و شکم گردی در این شهر داشته باشید، غذاهای محلی مانند شامی بابلی، مرغ ترش و کدوبره ویژه مازندرانی این فرصت را به شما می‌دهد. تا این تجربه لذت بخش را برای خود رقم بزنید.

جاهای دیدنی بابلسر کجاست؟

شهر بابلسر جاذبه‌های تماشایی متنوعی دارد. بازار محلی بابلسر، کشتی توریستی صالحین، پل معلق بابلسر، امامزاده ابراهیم، منطقه توریستی کرفون، و تالاب عزیزک از مشهور‌ترین جاهای دیدنی بابلسر به حساب می‌آیند. برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری این شهر باید زمان خاصی را در سفر به آن‌ها اختصاص دهید، تا فرصت داشته باشید در سفر چند روزه خود به همه آن‌ها سر بزنید.

اقامت در ویلا در بابلسر

نمایی از دیدنی های شهر بابلسر

در بین جاهای دیدنی بابلسر می‌توانید از تفریحاتی مانند پیاده روی در سواحل رودخانه بابلرود، مجموعه تتیس با امکانات تفریحی بیلیارد و بولینگ و رفتن به جشنواره ساخت مجسمه‌های شنی در بابلسر استفاده کنید.

آیا می‌دانید بهترین زمان سفر به بابلسر چیست؟ شما در فصل‌های مختلف سال می‌توانید به بابلسر سفر کنید. وجود آب و هوای معتدل و مرطوب در این شهر، در همه روزهای سال شرایط را برای تفریح گردشگران فراهم می‌کند.

این مطلب را هم بخوانید
منطقه توریستی کرفون کجاست؟ جاذبه ای دیدنی در شمال کشور

 

و در آخر اگر تصمیمتان برای بازدید از شهر بابلسر حتمی است، پیشنهاد می کنیم حتما مطلب زیر را هم مطالعه کنید. این مطالب جاهای دیدنی را به شما معرفی می کند که در عین زیبایی و امکانات خوب، همه گردشگران آن را نمی شناسند!

اقامتگاه در بابلسر کجاست؟

به جرات می‌توان گفت مهم‌ترین مزیت این شهر، وجود انواع هتل‌ها، ویلاها و سوئیت‌های با امکانات برای اقامت گردشگران می‌باشد. شما در سفر به بابلسر می‌توانید اقامتگاه مورد تایید خود را با توجه به نیازهایی که دارید، رزرو کنید.

اگر می‌خواهید روش بهتر و آسان تری را در رابطه با اجاره ویلا در بابلسر تجربه کنید، می‌توانید با ورود به سایت سپنجا و باز کردن صفحه اقامت و اجاره سوئیت در بابلسر، انواع اقامتگاه‌ها را بررسی کنید و مطابق میل خود برای رزرو آن اقدام کنید. توجه داشته باشید که اگر اقامتگاه خود بتوانید قبل از سفر رزرو نمایید، سفر با کیفیت و آسان تری را پیش رو خواهید داشت.

نمایی از شهر زیبای بابلسر

شما چه تجربه ای در بازدید از جاهای دیدنی بابلسر داشتید؟ به نظر شما دیگر بخش‌های توریستی بابلسر کجاست؟ ما در بخش نظرات سپنجا منتظر تجربیات و پیشنهادات شما درباره سفر به شهر بابلسر هستیم. برای آنکه بتوانید در مورد مکان‌های گردشگری شمال ایران اطلاعات بیشتری کسب کنید، صفحه مکان های ناشناخته مازندران را بخوانید.

 

درباره “پیش از سفر به شهر بابلسر بخوانید …. !” بیشتر بخوانید:

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا