دیدنی های مازندران

تله کابین نمک آبرود، تفریحی به یاد ماندنی در شمال

تله کابین نمک آبرود، تفریحی به یاد ماندنی در شمال

تله کابین نمک آبرود، تفریحی به یاد ماندنی در شمال

امروز در سپنجا می‌خواهیم به یکی از بهترین مناطق تفریحی در شمال کشور سر بزنیم، این شهرک زیبای توریستی نمک آبرود نام دارد. بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی برای سفر به استان مازندران  از تله کابین نمک آبرود نیز بازدید می‌کنند.

در واقع ارزشمند‌ترین تفریحی که در این منطقه از شمال کشور وجود دارد تله کابین نمک آبرود است. برای این که از جاذبه‌های تفریحی و امکانات تله کابین نمک آبرود اطلاعات خوبی بدست آورید، تا انتهای این مقاله سامانه رزرو و اجاره سوئیت، ویلا و اقامتگاه بوم گردی سپنجا را همراهی کنید.

اگر در کنار سایر تفریحات خود در مازندران می‌خواهید از جاذبه‌های گردشگری دیگر این استان دیدن کنید، می‌توانید صفحه مکان های ناشناخته استان مازندران را مطالعه نمایید. و در آخر تنها نکته ای که باید قبل از سفر به مازندران و بازدید از مناطق طبیعی آن دقت کنید، انتخاب اقامتگاه است.

سپنجا برای تعیین محل اقامت در شهر مورد نظر شما گزینه‌های خوبی را به شما پیشنهاد می‌دهد، کافیست با برقراری تماس با تیم پشتیبانی سپنجا، هماهنگی‌های لازم را برای اجاره ویلا در مازندران انجام دهید.
برای اجاره ویلا در شمال کلیک کنید.

به نظر شما چرا گردشگران از شهرک نمک آبرود بازدید می‌کنند؟

در میان مناطق تفریحی مختلف در شمال ایران، بسیاری از گردشگران نمک آبرود را برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت خود انتخاب می‌کنند. این شهرک توریستی طرفدار زیادی در بین اهالی شمال دارد. این شهرک تفریحی به خاطر داشتن امکاناتی مانند تله کابین، بسیاری از گردشگران را به سمت خود جذب می‌کند.

با رفتن به منطقه تماشایی نمک آبرود، می‌توانید از امکانات رفاهی آن جا استفاده کنید. وجود رستوران، مرکز خرید، امکانات بهداشتی، پارکینگ و … شرایط سفر به این منطقه را برای شما بسیار آسان کرده‌است.

اگر قصد شما از سفر به شمال ایران تنها تفریح و استفاده از امکاناتی مانند شهربازی، کارتینگ، پینت بال و … بهترین مکانی را که می‌توانید انتخاب کنید، شهرک نمک آبرود است. در بین تمامی این تفریحات، تله کابین نمک آبرود جزء پر طرفدار‌ترین تفریحات شمال محسوب می‌شود.

این مطلب را هم بخوانید
0 تا 100 سلمان شهر و متل قو | دانستنی های سفر + اقامتگاه

اقامت در ویلا در نمک آرود

علاو بر همه این‌ها، طبیعت و چشم انداز زیبایی که در این منطقه وجود دارد را می‌توانید از طریق تله کابین نمک آبرود ببینید و لذت ببرید. نظر شما درباره علت سفر به نمک آبرود چیست؟ چرا بسیاری از گردشگران نمک آبرود را برای سفر انتخاب می‌کنند؟

نمایی از شهرک و تله کابین نمک آبرود

شهرک تفریحی نمک آبرود را چقدر می‌شناسید؟ (بهترین تفریحگاه دریای خزر)

هنگام سفر به مازندران در نزدیکی مسیر چالوس به شهر زیبای تنکابن، شهرک توریستی به نام نمک آبرود را خواهید دید. مساحت تمام شهرک چیزی حدود ۶۵۰ هکتار می‌باشد. تله کابین نمک آبرود باعث شده بسیاری از گردشگران این مکان را برای تفریح خود انتخاب کنند.

نمک آبرود از بخش‌های مختلف شمال کشور قابل دسترسی می‌باشد. وجود دریای خزر در شمال این منطقه و رشته‌های کوه‌های البرز در جنوب آن باعث شده نمک آبرود را به بخش‌های اقامتی و مسکونی و تفریحی بشناسند.

جالب است بدانید، قسمت مسکونی و اقامتی نمک آبرود ورودی مجزایی دارد و دارای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت است که در هشت محله زندگی می‌کنند. اما بخش دیگر این شهرک مختص توریست‌ها و گردشگران ساخته شده‌است.

مسافران شمال می‌توانید با رفتن تله کابین نمک آبرود و سایر امکانات تفریحی این منطقه بهره مند شوند. در ادامه قصد داریم درباره موضوع اصلی مقاله یعنی تله کابین نمک آبرود و ساعات کار و جنبه‌های مختلف آن صحبت کنیم.

نمایی از دیدنی ها و تفریحات نمک آبرود

معرفی تله کابین نمک آبرود، خلق بهترین چشم انداز

حتماً می‌دانید که شهرت نمک آبرود به تله کابین آن است. شما برای رفتن به این مجموعه تفریحی باید به جنوب شرقی نمک آبرود بروید. با استفاده از تله کابین می‌توانید به قله‌های مدوبن و دیو حمام برسید و تماشای مناظری که خلق می‌شوند، نهایت لذت را ببرید.

اقامت در هتل آپارتمان در نمک آبرود

با ارتفاع گرفتن تله کابین شما شاهد زیبایی‌های بیشتری خواهید بود. وجود جنگل‌های سرسبز و آبی دریای خزر برای شما چشم انداز بسیار زیبایی را به ارمغان می‌آورد. نظر شما درباره استفاد از تله کابین چیست؟

ساعات کار تله کابین نمک آبرود

این تله کابین مشهور دارای دو خط می‌باشد که هر کدام ارتفاع متفاوتی دارند. برای رسیدن به قله مدوبن باید از خط یک تله کابین استفاده کنید. تعداد کابین‌های خط یک ۴۲ عدد با ظرفیت ۴ نفر می‌باشد. اندازه مسیری که شما را به قله مبدوین می‌رساند، ۲۱۰۰ متر است.

با رفتن به خط دو تله کابین می‌توانید با عبور از مسیر ۱۷۰۰ متری به قله دیوحام برسید. تعداد کابین خط دو ۳۵ عدد با ظرفیت ۶ نفر می‌باشد. گردشگران می‌توانند در ساعات ۹:۳۰ صبح تا ۲۰:۰۰ از این تله کابین استفاده کنند.

این مطلب را هم بخوانید
نمک آبرود قطب گردشگری شمال ایران را بشناسید.

جاهای دیدنی نمک آبرود

و در نهایت به عنوان آخرین سخن از سفر به تله کابین نمک آبرود، اگر از سفرتان به استان زیبای مازندران مطمئن هستید و این استان را به عنوان مقصد گردشگری تان تعیین کرده اید، پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را هم بخوانید. در این مطالب با دیدنی های ناشناخته و محبوب ترین جاذبه های گردشگری مازندران آشنا می شویم که هر گردشگری آنها را نمی شناسد!

 

چگونه در نمک آبرود اقامت داشته باشیم؟

در سفر به شمال و بازدید از نمک آبرود می‌توانید به سادگی اقامتگاه خود را انتخاب کنید. هتل‌ها و ویلا‌های متنوعی در این منطقه وجود دارد که شما می‌توانید برای اقامت به آن‌ها مراجعه کنید.

البته برای اینکه از انتخاب اقامتگاه خود اطمینان حاصل کنید. به صفحه رزرو ویلا در نمک آبرود سایت سپنجا بروید و از انواع اقامتگاه‌های بوم گردی و سوئیت‌های مبله بازدید کنید.

سپنجا این امکان را برایتان به وجود آورده است تا در کوتاهترین زمان محل اقامت ایده آلتان را در سرتاسر ایران متناسب با بودجه تان، تعداد اتاق ها، محل و سایر ویژگی های مورد نیازتان پیدا کنید! بدین سبب پیش از سفر خیال خود و اعضای خانواده تان از بابت محل اقامت راحت می شود.

اقامت در سوئیت مبله در نمک آبرود

اقامت در نمک آبرود

سخن آخر

شما چه تجربه ای از سفر به نمک آبرود دارید؟ چرا تله کابین نمک آبرود شهرت زیادی پیدا کرده‌است؟ آیا از سایر امکانات تفریحی این شهرک استفاده کرده‌اید؟

بخش نظرات سایت سپنجا برای به اشتراک گذاری نظرات و پیشنهادات شما درباره سفر به مکان‌های گردشگری است. شما می‌توانید در این بخش سوالات خود را در رابطه با رزرو اقامتگاه بیان کنید.

اداره کل میراث فرهنگی استان مازندران

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 2 میانگین: 5]

تینا خراسانی

روزامو با نوشتن سپری میکنم ، مارکتینگ رو دوست دارم و خودم رو مارکتر نمیدونم، به قول یه بنده خدایی، من مارکتر نیستم ولی مارکتینگ رو دوست دارم

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. چرا بیخود تیتر میزنید رزرو بلیط تله کابین …همینحوری بازدیدها رو بالا میبرید و وقت ما رو هم میگیرید.واقعا که

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا