بهترین ویلاهای رامسر

بهترین ویلاهای رامسر

در این مقاله از سایت سپنجا قصد معرفی بهترین ویلاهای رامسر را داریم چرا که جذابیت اقامت در رامسر با اقامت در ویلا بی شک دوچندان می شود. پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

رامسر چون نگینی در حلقه شمال می درخشد و به خاطر جذابیت ها و زیبایی های فراوانی که دارد همه ساله و در فصل های مختلف سال شاهد حجم بالایی از توریست و مسافر می باشد. تلاقی دریا و جنگل در این شهر شمالی مزید علت شده تا به مقر طبیعت دوستان، از سراسر ایران و خارج از ایران، تبدیل شود.

بهترین ویلاهای رامسر

بهترین ویلاهای رامسر

از آنجا که جاذبه های گردشگری رامسر فراوان است، به طبع آن گزینه های ارائه شده برای اقامت نیز بی شمار است. تنوع بی نظیری از هتل های لوکس، سوئیت، بومگردی، انواع مختلف ویلا و .. وجود دارد که در ادامه از میان این همه تنوع به سراغ معرفی بهترین ویلاهای رامسر می رویم تا در صورت سفر به آنجا از قبل آگاهی خوبی نسبت به انتخاب بهترین ویلاهای رامسر داشته باشید.

ویلا ساحلی در رامسر

مگر می شود در رامسر باشید و ویلایی در دریا کنار اجاره نکنید؟ تصورش را بکنید که صبح ها تا چشمتان را باز می کنید با صحنه ای بیکران از هستی خداوند به رنگ آبی مواجه می شوید که چشمانتان را بوسه باران و قلبتان را پر از شادی و شعف می کند. تجربه ی این حس بی نظیر را از خود دریغ نکنید که تنها با یک کلیک از مشاهده این صحنه رویایی فاصله دارید!

برای اجاره ویلا ساحلی با استخر روباز رو به دریا در رامسر کلیک کنید.

ویلا جنگلی رامسر

یکی دیگر از بی نظیرترین تجربه های اقامت در رامسر، رفتن به یک کلبه چوبی و اقامت در دل جنگل می باشد. جایی که آسمان و جنگل و دریا دست به دست هم می دهند تا روح شما را به رقص درآورند و زیبایی های خداوند را شاهکارانه به تصویر بکشند.

تصورش را بکنید در خانه ای چوبی، که عطر چوب مشامتان را پر می کند در کنار شومینه ای که شعله های سرخش زبانه می کشند در سکوتی مطلق به نوای عاشقانه شب گوش می سپارید و صبح ها نیز با صدای امواج دریا از خواب بر می خیزید.

این صحنه یک رویای دوردست نیست، برای تجربه این حس و حال زیبا فقط به یک کلیک نیاز دارید.

  اجاره کلبه جنگلی سنتی در دشت جلم رامسر با ویوی جنگل و دریا

اقامتگاه بوم گردی در رامسر

این روزها دیگر بومگردی جزء جدانشدنی هر سفر، به هر دشت و دیاری شده است. مردم دوست دارند تجربه سفر به دل تاریخ را با اقامت در یک خانه قدیمی و کاهگلی و یا حتی چوبی داشته باشند تا برای ساعاتی هر چند کوتاه از تنش و دغدغه های زندگی رها شده و دمی را در آسایش و آرامش بگذرانند.

و چه چیز بهتر از یک اقامتگاه تمیز و شیک که با فرش و پشتی های قرمز و قالیچه های نمدی اش به شما حس خوب صمیمیت بدهد و یک ویوی بی نظیر رو به جنگل و دریا داشته باشد؟!

برای داشتن یک اقامتگاه عالی بومگردی در رامسر با خیال راحت به سپنجا تکیه کنید و کار اقامت را به ما بسپارید که حواسمان هست به چه چیزهایی از نظافت و ایمنی گرفته تا قیمت مناسب و دسترسی، اهمیت می دهید.

برای اقامت در یک خانه بومگردی کاهگلی در رامسر اینجا را کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:جواهرده رامسر کجاست؟

کلبه چوبی رامسر

کلبه چوبی در رامسر

حتی شنیدن نامش هم وسوسه برانگیز و پر از هیجان است. مطمئن هستیم ندیده عاشقش می شوید چه برسد به آنکه در ادامه و از طریق لینک گذاشته شده تمامی عکس هایش را ببینید. بس که این کلبه ها جذاب و رویایی و دلبر هستند!

یک کلبه چوبی در وسط یک باغ زیبا و دو طبقه مثلثی شکل که تصاویرش را بیشتر در اقامتگاه های خارجی لوکس دیده ایم با فضایی کاملا چوبی که حسی از مدرنیته و شیک بودن را همزمان در دل خود جای داده است.

پیشنهاد می کنیم حتی اگر قصد رزرو ندارید عکس های این کلبه چوبی جذاب را مشاهده و از معماری زیبای آن لذت ببرید.

برای مشاهده تصاویر و اجاره کلبه چوبی آناناس در نیاسته رامسر اینجا را کلیک کنید.

ویلا استخردار رامسر

در رامسر جان می دهد که در یک ویلای استخردار هم اقامتی یکی دو روزه داشته باشید و لذت سفر خود را دو چندان کنید.

ویلاهای استخر دار معرفی شده همگی موظفند که اصول بهداشتی و نظافت را رعایت کنند تا خیالتان بابت شنا و آب بازی راحت باشد.

در سایت سپنجا چندین ویلای استخردار در رامسر معرفی کرده ایم که می توانید پس از مشاهده، بررسی و مقایسه آنها با یکدیگر بهترین گزینه را متناسب با سلیقه و بودجه خود انتخاب نمایید.

برای مشاهده سایر گزینه های ویلا استخردار رامسر کلیک کنید.

 اجاره ویلا لاکچری رامسر

خیلی از افراد دوست دارند به کمیت سفر بیش از تعداد آن اهمیت بدهند. به همین دلیل برای اقامت بهترین و عالی ترین گزینه ها را انتخاب می کنند و به دنبال ویلا لاکچری در رامسر هستند.

برای این دسته از عزیزان هم پیشنهادات خاص و عالی داریم. ویلاهای فوق لوکس و لاکچری که به شما احساس خوب رفاه و آرام می دهند و تجربه اقامت شما را بسیار لذت بخش می کنند.

ویلاهای لاکچری رامسر که در ادامه معرفی می شوند همگی از امکانات رفاهی بسیار متنوعی برخوردارند، وجود میز بیلیارد، استخر آب گرم،سونا و جکوزی، اتاق خواب مستر، حیاط بزرگ و فضای سبز، ویو عالی و رو به جنگل و… دارند. لیست کامل امکانات هریک از ویلاهای لاکچری رامسر در انتهای صفحه توضیحات آنها آمده است تا بتوانید قبل از رزرو بخوبی از امکانات، دسترسی، موقعیت ویلا و جای پارک و .. آگاه شوید و سپس از سایت سپنجا اقدام به رزرو نمایید.

در ادامه لینک معرفی چند ویلای لاکچری و لوکس به همراه تصاویر و سایر مشخصات را برای شما به اشتراک می گذاریم تا بتوانید از میان گزینه های موجود زیباترین وبهترین ویلا در رامسر را برای خود انتخاب کنید.

اجاره ویلا با استخرسرپوشیده گوهرسرا رامسر بسیار شیک و زیبا با ویوی جنگل

اجاره ویلا با استخر سرپوشیده در چکاوک رامسر

اجاره ویلا با استخر سرپوشیده آبگرم در رامسر

اجاره ویلا استخر سرپوشیده آبگرم در رامسر – سفید تمشک

هزینه تقریبا بالای این ویلاهای لاکچری رامسر اغلب به خاطر امکانات لوکس و فضای زیبا و مدرن آنها می باشد.

اگه دنبال ویلاهای دیگری غیر از آنچه که در این صفحه معرفی کردیم هستید و یا دلتان می خواهد در دیگر مناطق رامسر ویلایی رزرو اجاره کنید می توانید سری به صفحه اجاره ویلا رامسر بزنید و از میان ده ها ویلای معرفی شده هر کدام را که با سبک و سلیقه شما بیشتر جور در می آید انتخاب کنید.

همچنین در میان بهترین ویلاهای رامسر که در سایت سپنجا معرفی شده اگر خوب بگردید می توانید ویلا ارزان رامسر را هم پیدا کنید. ویلاهایی با قیمت مناسب و کیفیت عالی که می توانند اقامت عالی و رضایت بخشی را به شما هدیه نمایند.

سخن پایانی

از اینکه تا پایان مطلب بهترین ویلاهای رامسر همراه ما بودید سپاسگزاریم و برای شما اقامت دلنشینی را در رامسر آرزومندیم. منظر شنیدن تجربه های شما از سفر به رامسر و اقامت در این شهر زیبا هستیم.

بیشتر بخوانید: بهترین جاذبه های گردشگری رامسر را بشناسید!

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا