جاهای دیدنی ایران

تجربه سفری به یادماندنی با اقامت در بهترین هتل های آذربایجان غربی

یکی از شهرهای پرجاذبه ایران، ارومیه مرکز استان آذربایجان غربی است. این شهر تاریخی با زیبایی‌های منحصر به فرد خود به یکی دیدنی‌ترین شهرهای ایران تبدیل شده است. هر فصل از این شهر زیبایی‌های مخصوص به خودش را دارد. بی شک ارومیه دارای هتل‌های زیادی است که انتخاب را برای شما سخت کرده است. اگر شما هم دوست دارید تا با بهترین هتل های آذربایجان غربی آشنا شوید، خواندن این مقاله را از دست ندهید.

ما در این مقاله از سپنجا قصد داریم تا شما را با بهترین هتل های ارومیه آشنا کنیم. همراه ما باشید.

معرفی بهترین هتل‌ های آذربایجان غربی

ارومیه به زادگاه زرتشت در ایران شناخته می‌شود. این شهر تاریخی با قدمتی ۳ هزار ساله، پذیرای مسافران بسیار زیاد از نقاط مختلف کشور است. این شهر با آب و هوای خوب، زیبایی‌های خاص خودش را دارد. همین ویژگی باعث شده است تا بسیاری از گردشگران، این شهر تاریخی را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنند. این شهر زیبا و مهم در مرکز استان آذربایجان غربی قرار گرفته است.

 شما می‌توانید در هر فصل به این شهر سفر کنید و از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی آن لذت ببرید. این شهر زیبا با جاذبه‌های تاریخی و تفریحی خود، دارای هتل‌های بسیار زیادی نیز است؛ بنابراین شما می‌توانید با توجه به سلیقه و توان مالی خود، یکی از این هتل‌ها را برای اقامت خود انتخاب کنید. این اقامتگاه‌ها هر چیزی که انتظارش را دارید، برایتان فراهم می‌کند.

اگر شما هم قصد سفر به ارومیه را دارید و به دنبال یک هتل خوب می‌گردید، ما امروز می‌خواهیم به شما بهترین هتل های آذربایجان غربی را معرفی کنیم. برای رزرو و اجاره سوئیت در ارومیه روی لینک کلیک کنید.

هتل آنا، معروف‌ترین اقامتگاه شهر تاریخی ارومیه

یکی از معروف‌ترین اقامتگاه‌های این شهر، هتل پنج ستاره آنا است. این هتل در سال ۱۳۹۴ ساخته شده است و به عنوان یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های این شهر معروف است. این هتل در قلب شهر ارومیه واقع شده است. در نتیجه دسترسی شما به تمام نقاط شهر امکان‌پذیر است.

هتل آنا

امکانات رفاهی و اقامتی این هتل زبان‌زد تمام مسافران و گردشگران است. به طوری که ساعت‌ها ماندن در این هتل شما را خسته نخواهد کرد؛ بنابراین شما می‌توانید با امکانات رفاهی این هتل خودتان را سرگرم کنید.

از جمله امکانات رفاهی این هتل می‌توان به سالن ماساژ و حمام ترکی آن اشاره کرد. این مکان‌ها به شما این امکان را می‌دهد که بعد از یک روز گشتن در شهر، خستگی خود را به طور کامل از بین ببرید. این هتل ۵ ستاره دارای باشگاه بیلیارد و پلی استیشن نیز است. در نتیجه فرزند شما می‌تواند اوقات فراغت خودش را در این سالن بگذراند.

هتل ۵ ستاره آنا دارای ۲۱ طبقه است. اگر قصد رزرو این هتل را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که طبقات بالای این هتل را انتخاب کنید. چرا که چشم‌انداز زیبا و دیدنی به شهر دارد.

یکی از ویژگی‌های مثبت این هتل امکان پخت و پز در اتاق‌های آن است؛ بنابراین اگر غذای بیرون برای شما لذت بخش نیست، می‌توانید برای راحتی خود آشپزی نیز بکنید.

هتل آنا به عنوان یکی از بهترین هتل های آذربایجان غربی دارای امکاناتی مانند سالن کنفرانس، تاکسی، پارکینگ، لابی، تاکسی سرویس، سالن ورزشی، حمام ترکی، سونا، اینترنت، نمازخانه، آسانسور، نمازخانه، سالن اجتماعات، اعلام حریق، جکوزی، صندوق امانات، خشکشویی و … است. این هتل در بلوار جام جم ارومیه پلاک ۸۰ واقع شده است.

هتل بین المللی پارک، اقامتگاه معروف ارومیه

یکی از معروف‌ترین هتل‌های چهار ستاره آذربایجان غربی، هتل بین المللی پارک است. این هتل در خیابان امام ارومیه مقابل بازار قدیمی واقع شده است. موقعیت عالی این شهر امکان بازدید از جاذبه‌های دیدنی ارومیه را برای شما فراهم می‌کند. چرا که این هتل در مرکز شهر قرار گرفته است و به مکان‌های مانند مسجد جامع، کلیسای حضرت مریم، موزه ارومیه، پارک جنگلی ارومیه و بازار تاریخی ارومیه بسیار نزدیک است.

این مطلب را هم بخوانید
معرفی خنک ترین مناطق گردشگری ایران

بهترین هتل های آذربایجان غربی

این هتل دارای ۷۵ اتاق، سوئیت، سوئیت رویال و سوئیت سوپر رویال است و با امکانات عالی خود راحتی را برای شما به ارمغان می‌آورد. امکانات ورزشی و تفریحی این هتل شامل جکوزی، سالن بازی با کودکان و باشگاه بدنسازی است؛ بنابراین برای ساعت‌های اوقات فراغت خود می‌توانید از این امکانات استفاده کنید.

یکی از ویژگی‌های مثبت این هتل دارا بودن امکانات اینترنت مانند کافی نت، اینترنت رایگان وای فای در لابی و اینترنت وای فای رایگان در اتاق‌ها است؛ بنابراین شما می‌توانید با عزیزان خود در تماس باشید و یا کارهای اینترنتی خود را به راحتی انجام دهید.

این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل های آذربایجان غربی دارای رستوران، کافی شاپ، آسانسور، ترانسفر فرودگاهی، خشکشویی، گاو صندوق، سشوار و … نیز است.

مطالعه کنید: معرفی شهرستان ارومیه و جاذبه‌های گردشگری آن

هتل دنیز باری، یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره ارومیه

اگر به دنبال یک هتل لوکس و زیبا می‌گردید که دیدی به سمت آب داشته باشد، هتل دنیز را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این هتل ۵ ستاره در مجتمع گردشگری باری در نزدیکی ساحل زیبای دریاچه ارومیه قرار گرفته است و یک تجربه منحصر به فردی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

تمامی اتاق‌های این هتل بسیار تمیز، شیک و مجهز به امکانات رفاهی است. به طوری که در مقایسه با سایر هتل‌های بین المللی چیزی کم ندارد. در مواقعی که قصد ماندن در هتل را دارید می‌توانید با امکانات ویژه‌ی این هتل مانند سوارکاری، باشگاه بیلیارد، تیراندازی، دوچرخه سواری، استخر آب شور و شیرین اوقات فراغت خود را بگذرانید.

بهترین هتل های آذربایجان غربی

یکی از ویژگی‌های مثبت این هتل، طبخ انواع غذاهای ایرانی و بین‌ المللی است؛ بنابراین اگر این هتل را به عنوان مکان اقامتی خود انتخاب کردید، خوردن غذای رستوران این هتل را از دست ندهید. این هتل در ۵۵ کیلومتری شهر ارومیه واقع شده است. آرامی فضای این هتل و خارج بودن از محدوده ترافیکی این شهر از جمله ویژگی‌های مثبت این هتل است که خاطره‌ای خوش را برای شما رقم می‌زند.

هتل جهانگردی، هتل مجلل ارومیه

اگر به دنبال یکی از بهترین هتل های آذربایجان غربی هستید، هتل جهانگردی یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب برای شما است. این هتل در خیابان کاشانی مقابل بانک ملت قرار گرفته است.

هتل جهانگردی به دلیل موقعیت مکانی مناسب خود دسترسی شما را به بیشتر جاذبه‌های تاریخی این شهر مانند کلیسای ننه مریم، کلیسای کوه سیر، سه گنبد، مجموعه ورزشی تختی، مرکز خرید ارومیه و … فراهم می‌کند. شما می‌توانید با یک پیاده‌روی نیم ساعته به یخچال دو قوز پله ارومیه برسید و از دیدن آن لذت ببرید.

رستوران، خدمات ۲۴ ساعته اتاق، تلویزیون ماهواره‌ای، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها، خشکشویی، کافی شاپ، سونا بخار، پینگ پنگ، صندوق امانات، سونا خشک، تالار پذیرایی، اعلام حریق، سالن کنفرانس، فوتبال دستی، پارکینگ و … بخشی از امکانات رفاهی این هتل ۴ ستاره است.

هتل جهانگردی

هتل آریا از بهترین هتل های آذربایجان غربی

همیشه همه‌ی هتل‌های خوب پنج ستاره نیستند. گاهی ممکن است یک هتل سه ستاره نیز به خوبی یک هتل ۵ ستاره خدمات خوبی به مسافران خود رائه دهد. یکی از بهترین هتل های آذربایجان غربی هتل ۳ ستاره آریا است که به دلیل موقعیت مناسب خود دسترسی خوبی را به تمام نقاط شهر برای شما فراهم می‌کند. از آنجایی که این هتل در مرکز شهر در خیابان طالقانی قرار گرفته است؛ بنابراین می‌توانید پیاده تمام زیبایی‌های شهر را کشف کنید.

از جمله جاذبه‌های تاریخی و تفریحی نزدیک به هتل آریا می‌توان به بازار سنتی ارومیه، آرامگاه عرب باغی، موزه منابع طبیعی، موزه ارومیه، مسجد اعظم ارومیه و … اشاره کرد.

از جمله امکانات رفاهی این هتل می‌توان به سالن کنفرانس، آسانسور، کافی نت، تاکسی سرویس، کافی شاپ، روم سرویس، پارکینگ، اینترنت، لابی، سالن بدن سازی، اعلام حریق و … اشاره کرد. این امکانات رفاهی به شما کمک می‌کند تا لحظات خوبی را در این هتل داشته باشید و خاطره‌ای خوش از سفر به ارومیه در ذهن شما حک شود.

هتل ماه کیمیا، قدیمی‌ترین هتل ارومیه

شاید به جرات می‌توان گفت که هتل دو ستاره ماه کیمیا به عنوان یکی از قدیمی‌ترین هتل‌ های ارومیه شناخته شده است. این هتل در سال ۱۳۵۰ تاسیس شده است و تازگی در سال ۱۳۹۵ کار بازسازی آن به پایان رسیده است. این هتل در مرکز شهر ارومیه قرار گرفته است؛ بنابراین دسترسی شما را به مکان‌های دیدنی این شهر مانند پارک دانشجو، چشمه‌های آب معدنی، پارک تخم‌مرغی و … فراهم می‌کند.

این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل های آذربایجان غربی با فضایی کاملا دلنشین و با امکانات رفاهی بی نظیر خود مانند روم سرویس، اتاق چمدان، رستوران، اینترنت، پذیرش ۲۴ ساعته، پارکینگ، کافی شاپ، اتاق ویژه معلولین، نمازخانه و … خاطره‎ای خوش را برای شما به ارمغان می‌آورد. این هتل در میدان ولایت فقیه در اول طالقانی واقع شده است.

این مطلب را هم بخوانید
لیست 19 تایی از زیباترین دریاچه های ایران

هتل آپارتمان بهار، اقتصادی‌ترین هتل ارومیه

اگر به دنبال یک هتل خوب با قیمت مناسب می‌گردید، هتل آپارتمان بهار را به شما پیشنهاد می‌دهیم. اگرچه این هتل تک ستاره، جزو هتل‌های میان‌رده ارومیه است، اما تمیزی اتاق‌ها و مجهز بودن به امکانات رفاهی باعث شده است تا بیشتر مسافران به اقامت در این هتل مشتاق باشند.

هتل آپارتمان بهار در خیابان کاشانی، کوی کیوان، بن بست اول قرار دارد. در نتیجه دسترسی راحتی به جاذبه‌های تفریحی و تاریخی ارومیه مانند سه گنبد، موزه تاریخی ارومیه، پایانه مسافربری و فرودگاه دارید.

تمامی اتاق‌های این هتل از امکانات رفاهی و اقامتی مانند سرویس شبانه‌روزی، اتاق چمدان، رستوران، کافی‌شاپ، آسانسور، نمازخانه، پارکینگ، لابی، راهنمای تور، خشکشویی و … برخوردار است.

هتل آپارتمان بهار

هتل دریا، اقامتگاهی با امکانات رفاهی زیاد

در کنار هتل‌های لوکس و گران‌قیمت، ارومیه دارای هتل‌های اقتصادی نیز است که به دلیل امکانات رفاهی مناسب و مطلوب طرفداران بسیار زیادی نیز دارد. اگر شما هم به دنبال یکی از بهترین هتل های آذربایجان غربی می‌گردید که در کنار امکانات رفاهی خوب از قیمت مناسب‌تری برخوردار باشد، هتل دریا واقع در خیابان امام را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

در صورت اقامت در این هتل، به مراکز تفریحی و تاریخی ارومیه مانند مرکز خرید، کلیسای حضرت مریم، حمل و نقل عمومی و … بسیار نزدیک هستید.

از جمله امکانات اتاق‌های این هتل می‌توان به صندوق امانات، آشپزخانه، اینترنت، پارکینگ، رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته و … اشاره کرد که تجربه‌ی یک سفر لذت بخش را برای شما به ارمغان می‌آورد.

هتل مروارید، یکی از بهترین هتل‌های ۳ ستاره

یکی از معروف‌ترین اقامتگاه‌های شهر ارومیه هتل ۳ ستاره مروارید است که جزو هتل‌های میان رده این شهر شناخته شده است. اتاق‌های تمیز در کنار امکانات رفاهی مناسب، یک اقامت دلنشین را برای شما فراهم کرده است.

این هتل در خیابان پاسداران، روبروی پارک ساحلی قرار گرفته است و دسترسی به برخی جاذبه‌های تفریحی و سنتی مانند موزه ارومیه، پارک الغدیر، مرکز خرید تورک مال و … را برای شما فراهم کرده است.

از جمله امکانات این هتل می‌توان به رستوران، کافی نت، روم سرویس، لابی، صندوق امانات، تاکسی سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، پارکینگ، اینترنت، آسانسور و … اشاره کرد.

نزدیکی به فرودگاه بین المللی ارومیه برای کسانی که می‌خواهند با هواپیما به این شهر سفر کنند، جزو ویژگی‌های مثبت این هتل است.

مطالعه کنید: بهترین سوئیت آپارتمان های ارومیه

هتل زمرد خوی، جدیدترین هتل ارومیه

یکی از بهترین هتل های آذربایجان غربی هتل زمرد خوی واقع در خیابان شهید کوچری است. این هتل دارای ۲۸ اتاق تمیز با امکانات رفاهی مناسب شامل رستوران، پارکینگ، اینترنت رایگان وای فای لابی و اتاق و خدمات ۲۴ ساعته اتاق است.

نزدیکی به مکان‌های تاریخی و تفریحی ارومیه مانند امام زاده سید بهلول، کلیسای سورپ سرگیس، مقبره پوریای ولی، آرامگاه شمس تبریزی و … راحتی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

بهترین هتل های آذربایجان غربی

هتل چی چست ارومیه

یکی دیگر از بهترین هتل‌های ارومیه هتل چی چست است. جاذبه‌های تاریخی و تفریحی نزدیک به این هتل شامل مدرسه هدایت ارومیه، مسجد لطفعلی خان، مسجد سردار و … است؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که در صورت اقامت در این هتل‌ها دیدن این مکان‌ها را از دست ندهید. این هتل با امکانات رفاهی مناسب، اتاق‌های تمیز و ویوی دیدنی تجربه یک سفر خاطره‌انگیز را برای شما به ارمغان می‌آورد.

سخن نهایی

در این مقاله از سپنجا بهترین هتل های آذربایجان غربی یعنی ارومیه را به شما معرفی کردیم. تا بتوانید با مقایسه هر کدام از آنها بهترین انتخاب را داشته باشید. شما می‌توانید از بین هتل‌های ۳ ستاره، ۴ ستاره و ۵ ستاره یکی از این اقامتگاه‌ها را انتخاب کنید. هتل‌های معرفی شده در این مقاله جزو بهترین و معروف‌ترین هتل‌های ارومیه است که هرساله میزبان گردشگران ایرانی و خارجی زیادی از سراسر دنیا است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 2 میانگین: 5]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا