بهترین سوئیت آپارتمان های رشت

بهترین سوئیت آپارتمان های رشت

بهترین سوئیت آپارتمان های رشت را در ادامه این مطلب از سایت سپنجا معرفی خواهیم کرد تا اگر قصد مسافرت به این شهر زیبای شمالی را داشتید نگرانی و دغدغه ای بابت محل اقامت خود نداشته باشید و براحتی از سفر خود نهایت لذت را ببرید. پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

بهترین سوئیت آپارتمان های رشت

بهترین سوئیت آپارتمان های رشت

خواهش می کنم اگر گذرتان به رشت خود با توجه و احساس بیشتری از این شهر دیدن کنید چرا که رشت تنها یک شهر با جاذبه های توریستی نیست، رشت یک شهر است که به معنای واقعی روح لطافت و زیبایی در کالبد آن جریان دارد.

رشت شهر ماندن، لذت بردن و لحظه لحظه زندگی کردن است. کوله بار سفر را اگر به رشت رساندید توقفی دو سه روزه داشته باشید تا نهایت لذت از سفر را با این شهر تجربه کنید.

برای اقامت هم با خیال راحت روی سپنجا تکیه کنید که قول می دهیم بهترین سوئیت آپارتمان های رشت را که در جاهای خوب این شهر هستند و مسیر دسترسی عالی دارند را به شما معرفی نماییم.

به خوبی آگاهیم و کاملا به شما حق می دهیم که در انتخاب بهترین سوئیت آپارتمان های رشت به دنبال نظافت و تمیزی سوئیت در درجه مهم اولویت و سپس امکانات و شیک بودن و موقعیت دسترسی عالی و در ضمن قیمت معقولانه هستید، پس نگران نباشید که ما به همه فاکتورهای شما در انتخاب بهترین سوئیت آپارتمان های رشت بها داده ایم و پیشنهادات بسیار عالی را برای شما در نظر گرفته ایم. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین مکان های تفریحی رشت

اجاره ویلا در رشت کنار دریا

به رشت بیایید و در کنار دریا ویلا نگیرید؟! آخر مگر می شود؟! در ادامه با معرفی لینک شما را مستقیما وارد صفحه اجاره ویلا در کنار دریا خواهیم کرد تا از میان ویلاهای متنوع معرفی شده به شماهده عکس ها و جزئیات ویلا ها بپردازید آنها را با یکدیگر مقایسه کنید و در انتها یک گزینه مناسب با توجه به شرایط خود را انتخاب کنید.

برای اجاره ویلا در رشت کنار دریا کلیک کنید.  

هتل آپارتمان در گلسار رشت

گلسار جزء آن مناطق شیک و باکلاس رشت است که پر از پاساژ و مغازه های شیک با برندهای معروف و همین طور رستوران و فست های های خوشمزه و با کیفیت است.

میدان اسب-ماهی معروف با آن مجسمه زیبای اسب-ماهی که ۴۰ سالی از عمرش می گذرد و نماد یکی از اعتقادات مردم رشت است در این منطقه قرار گرفته است. از انجا که گلسار به جاذبه های گردشگری رشت هم نزدیک است و در فاصله هفت کیلومتری با تالاب معروف عینک و ۱۱ کیلومتری چشمه ی آب شور لاکان قرار دارد، یک منطقه عالی برای سکونت و اقامت محسوب می شود.

برای اجاره روزانه سوئیت رشت گلسار می توانید وارد صفحه معرفی هتل آپارتمان و یا سوئیت های موجود در گلسار رشت شوید. در این صفحه پیشنهادات متنوعی از بهترین سوئیت آپارتمان های رشت به همراه تصاویر و جزئیات کامل هر اقامتگاه آمده است که دست شما را برای بررسی و مقایسه و انتخاب باز می گذارد.

بیشتر بخوانید: فهرست بهترین رستوران های رشت

بهترین اقامتگاه بومگردی رشت

بهترین اقامتگاه بوم گردی رشت

یکی از بهترین تجربه های اقامت با سکونت در یک اقامتگاه بومگردی عالی رقم می خورد. یک اقامتگاه بومگردی که به معنای واقعی کلمه بومی باشد تا شما را با بی واسطه با فرهنگ،آداب و رسوم، سلیقه و حتی دستپخت مردم رشت از گذشته تا کنون آشنا کند.

اقامتگاه بومگردی با ان حس نوستالژی خود می تواند شما را به گذشته های دور ببرد و برای چند ساعتی هم که شده از دنیای شلوغ و پر هرجو مرج مدرنیته دور نماید.

برای مشاهده و اجاره بهترین اقامتگاه بوم گردی رشت کلیک کنید و پس از مشاهده عکس ها و امکانات هر اقامتگاه اقدام به رزرو رایگان نمایید.

اجاره ویلا در زیبا کنار

یکی از شهرهای نزدیک رشت که به خاطر سواحل بکر و زیبا و جاذبه های سرسبز و طبیعی اش بسیار معروف و محبوب است، زیباکنار می باشد. زیبا کنار، همچون نام برازنده اش یکی از جذاب‌ترین و زیباترین سواحل شمال ایران محسوب می شود که تماشای غروب آفتاب در آن، صحنه ای بس رویایی و شگفت انگیز را به چشمانتان هدیه می دهد.

علاوه بر سواحل زیبا وجود جاذبه های گردشگری مثل :

  • پارک ملی بوجاق
  • رودخانه اوشمک
  • سفید‌رود
  • باغ محله
  • پارک جنگلی و پل چوبی کیاشهر
  • و مراکز خرید بر محبوبیت زیباکنار افزوده است.

به همین دلیل، زیبا کنار جزء مناطقی می باشد که تقاضا برای اقامت و سکونت در آن به دلیل جاذبه های طبیعی که گفتیم زیاد است. اگر شما هم دوست دارید در این شهر رویایی که تنها ۳۹ کیلومتر با رشت فاصله دارد اقامت کنید کافیست که از طریق لینک زیر، اقدام نمایید.

برای اجاره ویلا در زیبا کنار کلیک کنید.

اجاره آپارتمان مبله در بوستان سردارجنگل رشت

موزه یا خانه میرزا کوچک خان جنگلی،یکی از جاذبه های زیبای تاریخی رشت است و نماد مبارزات جنگلی‌ها در برابر هجوم و تجاوز خارجی‌ها به شمار می رود. بازدید از این موزه شما را به سفر تاریخی در دل دوران قاجار می برد و یادآور جنگ با روس‌ها و انگلیس‌ها است.

اگر دوست دارید در منطقه ای نزدیک به موزه و سایر جاهای گردشگری رشت سکونت داشته باشید کافیست که از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

برای اجاره آپارتمان مبله در بوستان سردارجنگل رشت  کلیک کنید.

اجاره کلبه چوبی در سقالکسار رشت

یکی دیگر از جاذبه های زیبا و معروف رشت که در ۱۶ کیلومتری رشت قرار دارد، روستای سقالکسار و دریاچه معروف آن است. دریاچه سقالسکار که در میان انبوهی از ازدرختان جنگلی احاطه شده است یکی از زیباترین و پاکترین آب های دریاچه ای را دارد و همین امر باعث شده با انعکاس بی نظیری از صحنه های اطرافش ارامش و سکونی عجیب را به دل بازدیکنندگانش القا نماید.

اگر دوست دارید در این تکه از خاک بهشتی و در یک کلبه چوبی رویایی اقامت کنید که ویوی بهشتی دارد از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

برای اجاره کلبه چوبی در سقالسکار و یا اقامتگاه بومگردی در سقالکسار رشت کلیک کنید.

برای مشاهده و اجاره ویلا در سقالسکار رشت کلیک کنید.

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم بصورت مختصر و مفیدی بهترین سوئیت آپارتمان های رشت، اقامتگاه های بومگردی، و ویلاهای رشت را در جاهای خوب رشت قرار دارند را برای شما معرفی نماییم به این امید که اگر روزی به رشت سفر کردید مشکل و نگرانی بابت اقامت نداشته باشید و با گزینه های عالی و متنوعی برای انتخاب اقامتگاه مواجه باشید.

از اینکه تا پایان این مطلب همراه ما بودید سپاسگزاریم و با عشق منتظر شنیدن تجربیات زیبای شما از اقامت در شهر رویایی رشت هستیم.

راهنمای سفر به رشت ، جذاب‌ترین شهر شمال   

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا