بهترین اقامتگاه های قشم

بهترین اقامتگاه های قشم

هم دریا باشد و هم جزیره، هم طبیعتی خاص و زیبا باشد و هم هوای عالی؟ کجا را غیر از قشم سراغ دارید که دست خداوند، چنین زیبا به نقاشی پرداخته باشد؟ سخن از قشم فراوان گفته شده و باید گفت اما اینبار به قصد معرفی بهترین اقامتگاه های قشم دست به قلم شدیم تا اگر قشم را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کردید، کارهای اقامت خود را به سپنجا بسپارید که قول می دهیم بهترین اقامتگاه های قشم را برای انتخاب و رزرو به شما معرفی کنیم پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

اجاره سوئیت در قشم

بهترین اقامتگاه های قشم

قشم یکی از زیباترین جزایر جنوبی ایران، صبور و محجوب همچون اهالی مهربانش به استقبال فوج عظیمی از گردشگرانی می نشیند که همه ساله در فصل زمستان تا بهار به دیدارش می روند. قشم آنقدر جاذبه دیدنی و گردشگری دارد که هم آثارش در یونسکو ثبت شده و هم علاقمندان به تاریخ و طبیعت را دست خالی باز نمی گرداند. از آنجا که بهترین فصل رفتن به قشم از ابتدای زمستان تا اوایل بهار است توصیه می کنیم که قشم سرزنده و پر رونق را حتما در این ایام مشاهده کنید .

در فصل پر رونق مسافرت به قشم،بازار کرایه و رزرو سوئیت، اقامتگاه و آپارتمان های فراوان در قشم داغ است. به عنوان یک مسافر و گردشگر به خوبی می توانیم درک کنیم که انتخاب یک اقامتگاه خوب چقدر کار سخت و با استرسی برای شما به شمار می رود. چرا که در میان انبوه خانه و اقامتگاه های موجود دلتان یک اقامتگاه بسیار تمیز می خواهد که به نظافت اهمیت زیادی بدهند و علاوه بر آن شیک هم باشد و در  منطقه ای با بهترین دسترسی قرار گرفته باشد.

به همین دلیل ما در سپنجا قبل از معرفی بهترین اقامتگاه های قشم به این فاکتورها و معیارهایی که برای شما و هر گردشگر دیگری مهم است بها می دهیم و بر اساس آن به معرفی بهترین اقامتگاه های قشم می پردازیم.

بهترین اقامتگاه های قشم که در این مطلب معرفی می شوند در مناطق خوب قشم قرار دارند و سعی شده که سلایق مختلف در نظر گرفته شود و از سوئیت تا آپارتمان و اقامتگاه بوم گردی برای شما معرفی می گردد.

این مطلب را هم بخوانید
بهترین سوئیت آپارتمان های قشم رو به دریا

همه چیز در مورد  تور قشم گردی

اقامتگاه بوم گردی در قشم

اولین پیشنهاد ما برای انتخاب از میان بهترین اقامتگاه های قشم، اسکان در یک اقامتگاه بوم گردی می باشد. چرا که قشم به معنای واقعی کلمه شهر سنت و آداب و رسوم است. شهری که هنوز می توان رنگ و بوی قصه های تاریخی را در آن مشاهده کرد و در دالان های تاریخی آن قدم گذاشت. مشاهده مردمانی که با لباس اصیل و زیبای بندر به این سو و آنسو می روند، ماهیگیرانی که سوار بر قایق خود به صید ماهی می روند و رقص پر هیاهوی مرغان دریایی بر فراز خلیج همیشه فارس بیش از بیش شما را به اقامت در یک خانه کاهگلی بوم گردی ترغیب می کند تا لذت دلنشین اقامت را در یک خانه قدیمی تجربه نمایید.

اگر دلتان خواست که در یک اقامتگاه بوم گردی در قشم منزل کنید، براحتی می توانید از طریق لینک وارد صفحه مورد نظر شوید و از میان تعداد فراوان اقامتگاه های موجود بهترین بوم گردی قشم را که متناسب با سلیقه و نظر شماست انتخاب نمایید.

بهترین بومگردی قشم

اجاره سوئیت در قشم

گزینه بعدی برای رزرو از میان بهترین اقامتگاه های قشم انتخاب یک سوئیت آپارتمان شیک و تمیز از سایت سپنجا می باشد. اگر دلتان می خواهد که یک سوئیت زیبا کرایه کنید وارد صفحه اجاره سوئیت در قشم بشوید که تنوع فراوانی از سوئیت در آن موجود است. یکی یکی آنها را مشاهده و با یکدیگر مقایسه کنید و بعد با توجه به سلیقه و بودجه خود مناسبترین آن را انتخاب کنید.

بیش از ۸۰ مورد سوئیت در این صفحه به همراه عکس و مشخصات و امکانات با قیمت های گوناگون معرفی شده که دست شما را برای انتخاب باز می گذارد. اقامتگاه های لوکس قشم نیز در این صفحه وجود دارند که می توانید با توجه به سلیقه خود یکی از آنها را انتخاب نمایید.

سفر به قشم با ماشین شخصی+ هزینه‌ها

نگرانی بابت رزرو نداشته باشید چرا که سپنجا دارای مجوزرسمی از اتحادیه کشوری کسب و کار اینترنتی و نماد اعتماد الکترونیکی است و شما با خیال راحت می توانید از اینجا اقدام به رزرو نمایید.

اگر قصد آشنایی با بهترین مکان های قشم را دارید این مقاله از سایت سپنجا به شما کمک می کند تا با بهترین جاهای گردشگری قشم آشنا شوید و برای سفر خود برنامه ریزی کنید.

این مطلب را هم بخوانید
بهترین سوئیت آپارتمان های قشم رو به دریا

اجاره آپارتمان در بازار قدیم نزدیک ساحل امیر

اگر دوست دارید اقامتگاهِ نزدیک ساحل و بازار قدیم قشم بگیرید ، این آپارتمان را از دست ندهید تا هر چه بیشتر به بافت قدیمی و سنتی قشم نزدیک باشید و از مشاهده آن لذت ببرید.از بهترین اقامتگاه های قشم ، اقامتگاه هایی هستند که به ساحل نزدیکتر باشند.

اجاره ویلا در قشم

گزینه بعدی دیگر برای انتخاب از میان بهترین اقامتگاه های قشم، اجاره ویلا می باشد. اگر خانوادگی سفر می کنید و تعدادتان زیاد است اجاره ویلا به خاطر وسعت و راحتی گزینه مناسبتری برای شما به شمار می رود.

برای اجاره ویلا در قشم کلیک کنید.

اقامتگاه بوم گردی قشم درگهان

مگر می شود به قشم بروید و سری به درگهان نزنید؟ مطمن هستیم اگر که اهل خرید و پاساژگردی باشید به خاطر تنوع و فراوانی پاساژهای موجود در درگهان یک روز کامل هم پاسخگوی نیاز شما نخواهد بود و به احتمال زیاد مجبور می شوید یک شب را آنجا بمانید. هر چند که فاصله قشم تا درگهان فقط ۲۰ کیلومتر و حدود نیم ساعت راه می باشد اما اگر دلتان خواست یک شب را آنجا بمانید می توانید در اقامتگاه های آنجا مستقر شوید.

برای رزرو اقامتگاه بوم گردی قشم درگهان کلیک کنید.

سخن پایانی

در این مطلب سعی نمودیم لیستی از بهترین اقامتگاه های قشم را خدمت شما معرفی نماییم تا کار اقامت و رزرو را برایتان راحت کنیم. تمام تلاش ما به عنوان تیم سپنجا برای این است که تجربه سفر را برای شما لذت بخش تر کنیم و کاری کنیم که دغدغه ای بابت انتخاب و رزرو اقامتگاه در هیچ کجای ایران زیبایمان نداشته باشید.

رسالت ما این است که با معرفی بهترین اقامتگاه ها در سراسر ایران، سفر را برای شما آسانتر و زیباتر نماییم.

منتتظر شنیدن پیشنهادات و انتقادات شما با افتخار هستیم و امیدواریم که تجربه اقامت خود در قشم را با ما در میان بگذارید.

معرفی لیدر محلی قشم + جاذبه‌های دیدنی

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: میانگین: ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا