دیدنی های شیراز

پیست اسکی پولاد کف سپیدان دومین پیست اسکی ایران

پیست اسکی پولاد کف سپیدان دومین پیست اسکی ایران

پیست اسکی بین اللمللی پولادکف سپیدان یکی از بهترین پیست های اسکی کل کشور است که در آن امکانات متعدد تفریحی وجود دارد که از آن ها می توان به پیست اسکی سپیدان، موتورهای برفی سپیدان، تله کابین سپیدان، کرایه تجهیزات اسکی پولادکف سپیدان، بلیط مخصوص اسکی بازان حرفه ای پولادکف سپیدان، آموزش اسکی پولادکف سپیدان، رستوران، فست فود و کافی شاپ سپیدان اشاره کرد.

اگر تا بحال به این پیست اسکی نرفته اید، امروز با سپنجا همراه باشید تا به شما بگوییم که چرا باید به این پیست اسکی بروید.

معرفی پیست اسکی سپیدان ۹۸

اگر تا بحال به شیراز سفر کرده باشید، احتمالا شنیده اید که در نزدیکی شیراز یک پیست اسکی بین المللی وجود دارد که گردشگران زیادی به آن جا سفر می کنند. پیست اسکی بین المللی پولاد کف که در ۸۸ کیلومتری شهر زیبای شیراز  واقع شده است در نزدیکی شهرستان سپیدان قرار دارد.

گردشگران می توانند با مراجعه به صفحه اجاره سوئیت در سپیدان اقدام به اجاره خانه، باغ ویلا، منزل مبله و … در سپیدان با قیمت های پایین بکنند. همچنین می توانید با این کار در هزینه های سفر خود تا حد بسیار زیادی کاهش دهید.

در این پیست اسکی بین المللی دو تله کابین مخصوص ورزشکاران و اسکی سواران به طول ۱۶۰۰ متر واقع شده است و حدود ۸ دستگاه موتور برفی وجود دارد که می توانید آن ها را برای خود اجاره کنید و در برف ها موتور سواری لذت بخش و جذابی داشته باشید.

شاید بتوان بارش سنگین برف در فصل زمستان را عامل اصلی بوجود آمدن این پیست زیبا و جذاب بدانیم.

در فصل های زمستان این پیست اسکی بسیار شلوغ می شود چرا که گردشگران داخلی و خارجی به آن مراجعه می کنند تا بتوانند تفریحات جذابی را در این پیست تجربه کنند.

همچنین اگر در فصل تابستان به شیراز سفر کرده اید و نمی دانید که آیا باز هم می شود به این پیست اسکی رفت یا خیر باید بدانید که می توانید در فصل تابستان اقدام به اسکی روی چمن بکنید.

پولاد کف سپیدان

فاصله سپیدان تا پیست اسکی چقدر است؟

برای رسیدن به  پیست اسکی پولاد کف که در جاده شیراز به سپیدان قرار دارد می توانید با توجه به راحتی خود دو مسیر را انتخاب نمایید. مسیر اول که رایج تر است و همه شیرازی ها از آن استفاده می کنند،حرکت از خود شیراز و از سمت شمال غرب به سمت سپیدان است. که بعد از ۸۵ کیلومتر رانندگی به پیست اسکی فولاد کف می رسید.

این مطلب را هم بخوانید
جاهای دیدنی سپیدان

مبدا مسیر دوم از شهر سپیدان و از جاده سپیدان به شیراز است که بعد از ۱۵ کیلومتر رانندگی می توانید به مجموعه پیست سپیدان برسید.

اگر هم اهل شیراز نیستید و از سایر شهر ها به شیراز آمده اید از همان مسیر اول خودتان را به پیست اسکی سپیدان برسانید. مگر اینکه محل اقامت شما در سپیدان باشد.

قیمت تله کابین فولاد کف

یکی از تفریحات جذاب و هیجان انگیز تنها پیست اسکی کشور در جنوب، سوار شدن بر تله کابین فولاد کف می باشد و قیمت آن در سال ۱۴۰۲ چیزی در حدود ۲۰۰ هزار تومان برای هر نفر می باشد.

شماره پیست اسکی سپیدان

برای اطلاع از هزینه دقیق پیست اسکی سپیدان می توانید با تلفن ۰۷۱۹۱۰۰۱۴۹۷ و برای رزرو پیست اسکی با شماره ۰۹۱۷۶۰۱۵۰۵۳ تماس حاصل نمایید.

وضعیت برف در پیست اسکی سپیدان

اگر نگران این هستید که نتوانید بر روی کوه های این پیست اسکی سواری کنید، باید بگوییم که هیچ جای نگرانی وجود ندارد چرا که وضعیت برف در پیست اسکی سپیدان در فصل های تابستان که رو به صفر است باز هم مشکلی برای اسکی سواری شما ایجاد نمی کند.

شما می توانید با اسکی سواری بر روی چمن در تابستان تجربه ی این ورزش مهیج را داشته باشید.

عکس پولاد کف سپیدان

خیلی از گردشگران دوست دارند که قبل از انتخاب شهر سپیدان برای اقامت چند روزه عکس پولاد کف سپیدان را مشاهده کنند، همین موضوع باعث می شود که اشتیاق و انگیزه آن ها برای سفر به این شهر ییلاقی زیبا بیشتر و بیشتر شود.

در ادامه سپنجا بهترین عکس های این پیست اسکی را برای شما آماده کرده است تا با آن و فضای اطراف آن بهتر آشنا شوید:

عکس پولادکف سپیدان

پیست اسکی پولاد کف سپیدان در فصل تابستان

در فصل تابستان که برف ها آب می شوند و امکان اسکی روی یخ نیست، امکانات تفریحی جدیدی به پیست اسکی پولاد کف سپیدان اضافه می شود که می توانید از آن ها استفاده کنید.

از جمله محبوب ترین امکانات تفریحی پیست اسکی سپیدان در تابستان، پیست کارتینگ، پیست ماشین کوهستان، پیست دوچرخه سواری کوهستانی، پیست اسب سواری، قایق سواری در دریاچه مصنوعی سپیدان، اقامت در چادر عشایری و … اشاره کرد.

پولادکف در تابستان

هواشناسی پیست اسکی پولاد کف سپیدان

در سایت رسمی این مجموعه گردشگری بزرگ شاهد این هستیم که شما می توانید بصورت لحظه ای اقدام به چک کردن وضعیت آب و هوا بکنید چرا که در این صورت می توانید بهترین تایم برای سفر به این پیست اسکی را تعیین کنید.

همچنین بعضی اوقات به علت شراط جوی نامناسب ممکن است که امکان سفر به این شهرستان وجود نداشته باشید، پس بهتر است که حتما از قبل وضعیت هواشناسی پیست اسکی پولاد کف سپیدان را چک کنید و بر مبنای آن تصمیم گیری نمایید که چه زمانی را برای حرکت آغاز کنید.

پیست اسکی سپیدان

برف بازی در سپیدان

شاید تصور می کنید که برای اسکی نیاز به آموزش دارید؟ درست است، انجام این ورزش مهیج نیاز به کمی آموزش دارد به همین علت در پیست اسکی سپیدان شاهد این موضوع هستیم که مربیان اسکی زیادی برای آموزش به شما وجود دارند، اما همچنین شما می توانید یک تفریح ارزان قیمت تر هم در این پیست اسکی داشته باشید و آن هم برف بازی است.

این مطلب را هم بخوانید
آبشار گزو ؛ از طبیعت بکر آن تا جاذبه های نزدیک

شما می توانید با همراهان و خانواده خود اقدام به برف بازی کنید چرا که برف بسیار زیادی در آنجا وجود دارد که لحظات شاد و مهیجی را برای شما و همراهانتان رقم خواهد زد. البته بهتر است که لباس گرم همراه خود داشته باشید تا سرما نخورید.

 

برف بازی در سپیدان

هزینه و قیمت پیست اسکی سپیدان چقدر است؟

برای وارد شدن به پیست اسکی سپیدان باید مبلغ ۵۰ هزار تومان ورودی پرداخت نمایید.اگر بخواهید از تجهیزات خاصی مثل تیوپ و یا تجهیزات مخصوص اسکی بر روی برف استفاده نمایید می توانید آنها را بصورت ساعتی کرایه نمایید. پیست اسکی، مدرسه اسکی،، تله‌کابین و تله‌اسکی مخصوص اسکی‌بازان و موتور‌های برفی نیز هزینه های مربوط به خود را دارند.

کسانی که بلد نیستند اسکی کنند می توانند با پرداخت هزینه کلاس اسکی در مدرسه اسکی آموزش های لازم را کسب نمایند و بعد از آن اسکی روی برف را انجام دهند. اگر مبتدی باشید حداقل نیازمند ده جلسه آموزش اسکی می باشید و اگر مسلط هستید می توانید شروع به بازی نمایید.

اگر شما هم قبلا به پیست اسکی پولادکف سپیدان رفته اید، می توانید تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و یا همچنین سوالات خود را در بخش نظرات بپرسید.

اقامت در سپیدان

اصلا نگران اقامت خود در سپیدان نباشید چرا که تنوع فراوانی از سوئیت، ویلا و خانه باغی داریم که مسلما هر سبک و سلیقه ای را در قیمت های دلخواه پوشش می دهد. کارهای اقامت خود را در سپیدان با خیال راحت به سپنجا بسپارید. برای اینکار تنها کافیست که اجاره سوئیت در سپیدان را در نوار جست و جو وارد کنید تا تمامی اقامتگاه ها به همراه عکس برای شما نشان داده شود.

اجاره سوئیت در پولادکف یا اقامت در هتل

اگر در اوج پیک تعطیلات زمستانی و یا آخر هفته ها به پولاد کف بروید احتمال اینکه ظرفیت هتل پولاد کف پر شده باشد زیاد است به همین دلیل می توانید سوئیت های مناسب و تمیز را از طریق سایت سپنجا اجاره نمایید. تنوع سوئیت های موجود در سپیدان بسیار زیاد می باشد و می توانید با توجه به شرایط خود عالی ترین گزینه را انتخاب نمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 2 میانگین: 5]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا