جاهای گردشگری دنیا

معرفی بهترین هتل های وان ترکیه

اگر قصد سفر به شهر زیبای وان را دارید و در انتخاب هتلی لوکس و مجلل دچار تردید شده‌اید، با ما همراه باشید تا در این مقاله شما را با بهترین هتل های وان ترکیه آشنا کنیم و تمام ویژگی ها وخصوصیات آنها، اعم از موقعیت مکانی، امکانات، هزینه های پرداخت و … را برای شما و تمام کسانی که قصد رزرو هتل های این شهر را دارند، بازگو کنیم و در انتخابی بهتر با شما سهیم باشم. قبل از هر چیزی ابتدا کمی شما را با شهر وان و تمام ویژگی های آن آشنا خواهیم کرد تا بیشتر با اماکن و فرهنگ این شهر آشنا شوید و در سفر به آنجا با اطلاعات کامل تری به تفریح و گردش بپردازید.

وان که قدمتی ۳۴۰۰ ساله دارد، در شرق کشور ترکیه واقع شده و یکی از محبوب ترین مقصدهای گردشگری برای فارسی زبانان و ایرانیان به شمار می‌رود چرا که در این گرانی بازار و هزینه های زیاد زندگی، این شهر و تمام دیدنی هایش مقصد و مکان مناسبی به حساب می‌آید که برای سفر به آنجا نیاز به پول زیادی نخواهید داشت و با خیال راحت می‌توانید بر روی جاذبه ها، اماکن تفریحی و تاریخی آن برنامه ریزی کنید و راهی سفر شوید.

شما می‌توانید در هر فصلی از سال به وان سفر کنید و از زیبایی ‌های آن لذت ببرید، مخصوصا بهار و تابستان که این شهر بسیار دیدنی و لذت بخش است. همچنین بازدید از بهترین جاذبه های وان  از دیگر تفریحات و هیجانات آن به شمار می‌آید که از جمله ی آنها می توان به، آبشار مرادیه، قلعه ی وان، کتیبه ی خشایار شاه و… اشاره کرد و قطعا بازدید از آنها لحظات خوبی را برایتان رقم خواهند زد. همراه سپنجا باشید.

 آشنایی با بهترین هتل های وان ترکیه

هتل بویوک اورارتو

بویوک اورارتو به عنوان یک هتل سه ستاره و در سال ۱۹۷۷ در شهر وان ترکیه افتتاح گردید و با توجه به خدمات پیشرفته  و زیبایی اتاق ها و امکانات خوب آن ،در سال ۱۹۹۷ به یک هتل چهار ستاره تبدیل شد و تا به الان به فعالیت خود به صورت حرفه ای و پیشرفته ادامه داده است.

علاوه بر این می‌توان گفت که این هتل در قلب شهر وان قرار گرفته و یکی از بهترین هتل های وان ترکیه به شمار می آید و اتاق های آن به گونه ای ساخته شده اند که مکان بسیار خوبی برای مسافران و گردشگران ی است که به قصد کار به وان می‌آیند.

این هتل ۷۵ سوئیس لوکس دارد و شامل امکاناتی از جمله ، رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته، وای فای رایگان، خدمات شستشو ، شاتل فرودگاهی، صندوق امانات، سیستم گرمایشی و… است که همه و همه به منظور راضی کردن مسافران و گردشگران است و مطمئنا با هر سلیقه ای که به این هتل مجلل و باشکوه سفر کنید راضی و خشنود خواهید بود .

علاوه بر آن شما درهتل بویوک خیالتان از بابت ترکی حرف زدن راحت است چرا که کارمندان مجرب این هتل به تمام زبان های دنیا مسلط هستند و با این حال احساس راحتی بیشتری را در بویوک به شما هدیه خواهند کرد.

هتل بویوک اورارتو

هتل دبل تری بای هیلتون

یکی دیگر از هتل های  زیبا و لوکس ترکیه که تنها پنج دقیقه از فرودگاه وان فاصله دارد، هتل بای هیلتون است که مکان بسیار خوبی برای زوج های جوان به شمار می‌اید و مطمئنا با رفتن و دیدن رفتار دوستانه و مهربانانه کارکنان آنجا به شما خیلی خوش خواهد گذشت و با یک بار رفتن راضی نخواهید شد.

یکی دیگر از دلایل مورد پسند بودن آنجا در نظر مهمانان این است که هتل بای هیلتون در کنار دریاچه ی وان واقع شده و قدم زدن در کنار ساحل این دریاچه یکی دیگر از بهترین و دل انگیز ترین سرگرمی های این هتل به شمار می‌آید ، علاوه بر آن نمای هر اتاقش رو به دریا و غروب هر روز آن زیباترین لحظات را برایتان رقم میزند .

به دلیل اینکه این هتل در کنار جاذبه های گردشگری زیادی ساخته شده، جزو یکی دیگر از بهترین هتل های وان ترکیه  به شمار می‌رود و سالانه  گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند، جاذبه هایی از جمله دریاچه وان و ساحل زیبایش ، جزیره ی آختامار، ایستگاه قطار وان، کلیسای صلیب مقدس و … در کنار این هتل قرار گرفته و با روزو و انتخاب هتل هیلتون با یک تیر دو نشان خواهید زد و می توانید هم از جاذبه ها و هم امکانات آن بهره مند شوید.

این مطلب را هم بخوانید
راهنمای سفر به عمان

از جمله خدمات این هتل می توان به  رستوران ، استخر سرپوشیده، باشگاه بدنسازی، مرکز سونا،حمام ترکی ، حمام بخار و.. است که علاوه بر آن میتوان از پارکینگ اختصاصی آن نیز استفاده کرد .

مطالعه کنید: راهنمای سفر به وان ترکیه

هتل دبل تری بای هیلتون

هتل تامارا

هتل ۴ ستاره ی تامارا در سال ۲۰۰۵ به تور تخصصی و جدی فعالیت خود را شروع کرده و یکی دیگر از هتل های دلنشین و لوکس شهر وان به شمار می‌رود چرا که خیلی زیبا و مجلل طراحی و ساخته شده به گونه ایی که اقامت در این هتل برای هر فرد یا هر مسافری راحت و دلپذیر است و میهمانان احساس می کنند که در خانه ی خود به استراحت پرداخته اند و خیلی از بودن در هتل تامارا راضی و خشنود هستند.

این هتل دارای امکاناتی از جمله  وای فای رایگان، کلاب شبانه، خدمات شستشو و خشکشویی، اتاق های خانواده، رستوران های مجلل و شیک، مرکز اسپا و سلامت، موزیک زنده، سوئیت ماه عسل، شاتل فرودگاهی و…. است که توانسته راضیت هر مشتری را به خود جلب کند و در طی مستقر بودن در این هتل  لحظات خوشی را برایشان به وجود بیاورد.

بر روی هر اتاق و هر سوییت این هتل به طور دقیق و کارشناسی شده ، طبق هر سلیقه و هر نظری نقشه کشی و طراحی صورت گرفته ، تا میهمانان هتل با خیال راحت و با آرامش کامل به استراحت بپردازند و مشکلی بابت رنگ اتاق و یا مناسب نبودن وسایل اتاق نداشته باشند و این یعنی شما با هر سلیقه ای که به این هتل بروید اتاق مورد نظر خود را پیدا خواهید کرد و بابت جا و مکان خود نگرانی نخواهید داشت .

همچنین می‌توانید هر روز صبح تان را با صبحانه های مختلف و خوش رنگ و طعم ترکی شروع کنید و در اتاق خود یا رستوران های این هتل به خوردن صبحانه ای دلچسب و پر انرژی بپردازید و کل روز را برای بازی و تفریح یا بازدید از دیدنی های وان انرژی داشته باشید.

هتل تامارا

هتل الیت ورلد وان

یکی دیگر از زیبا ترین و بهترین هتل های وان ترکیه که بسیار مجلل و شیک  به نظر میرسد هتل الیت ورلد شهر وان است که به دلیل حرفه ایی بودنش در پذیرایی امتیازات بسیار خوبی را از مشتریان و مهمانان خود بهره مند شده و جالب است بدانید که با گرفتن اقامت این هتل ، به شما یک تخفیف ده درصدی نیز داده  می‌شود و همزمان با آن  صبحانه های هر روزتان را به صورت رایگان  و حرفه ای دریافت خواهید کرد و با هزینه ی کمتری می توانید در این هتل اقامت داشته .

الیت ورلد یک هتل پنج ستاره ی لوکس است که در کنار دریاچه ی وان و هتل هیلتون واقع شده و یکی دیگر از تجملاتی ترین هتل های وان به شمار می‌رود که از نظر ظاهری به یک قلعه‌ی بزرگ و عظیم شباهت دارد و بازدید از این هتل خود یک نوع گردش به حساب می‌اید.

هتل الیت شامل امکاناتی از جمله سالن های بزرگ و استخرهای سرپوشیده که در هر فصلی از سال قابل استفاده هستند، حمام سنتی،جکوزی ، سونا، سالن زیبایی ، سالن ماساژ و… است  که  با استفاده و امتحان کردن هر کدام از آنها لحظات خوشی رابرایتان رقم می زند.

علاوه بر امکانات این هتل و اتاق های زیبا و راحت آن شما می‌توانید به گشت و گذار در بیرون از این هتل و امکانات اطراف آن بپردازید و با خوردن یک غذای خوشمزه و خوش عطر از رستوران های الیت ورلد ، کل روز را برای گردش و بازدید انرژی بگیرید.

بهترین هتل های وان ترکیه

هتل هالدی

این هتل چهار ستاره و بسیار مجلل و زیبا است و برای افرادی که به دنبال تشریفاتی بودن و متنوع بودن اتاق های استراحتشان هستند مکان بسیار خوبی است . کف هر اتاق با چوب پوشیده شده و رنگ روتختی ها با کاغذ دیواری های هر اتاق هماهنگ و خیلی خوش رنگ شده اند، همه ی اتاق ها دارای اینترنت بی سیم و تلویزیون و حمام و دستشویی های مجلل و شیک هستند و در هر کدام از آنها وسایل بهداشتی قابل شارژ وجود دارد که با این اوصاف قطعا لحظات و استراحت خوبی را در این اتاق ها خواهید داشت.

هتل هالدی دارای ۸۰ اتاق و سوئیت های ماه عسل است که برای زوج های جوان نیز مکان بسیار خوبی است و مطمئنا لحظات خوشی را در آنجا سپری خواهید کرد. رفتار محبت آمیز کارکنان و میزبانان و همچنین امکانات و اتاق های زیبای آن سبب شده که هالدی جزو یکی دیگر از بهترین هتل های وان ترکیه قرار بگیرد .

این مطلب را هم بخوانید
آشنایی با بهترین هتل های پنج ستاره ی دبی

این هتل امکاناتی از جمله ، صبحانه در اتاق ، رستوران ، مرکز اسپا و سلامت، صندوق امانات، شبکه های تلویزیونی کودکان، سونا ، جکوزی، کارمندان چند زبانه، خدمات بلیط و… را به خود اختصاص داده که علاوه بر استفاده از آن می‌توانید  از امکانات اطراف هتل نیز بهره مند شوید .

همچنین خوردن غذا های مقوی و سالم این هتل که سنتی و مخصوص کشور ترکیه هستند یکی دیگر از ویژگی های هتل هالدی است که بسیار خوش مزه و خوش رنگ هستند و با خوردن آن غذا های پر انرژی  در مدت اقامت بسیار راضی و خشنود خواهد بود.

مطالعه کنید: آشنایی با بهترین جاهای وان

هتل رسمینا

یکی دیگر از هتل های چهار ستاره ی وان که در این مقاله به شما معرفی خواهیم کرد هتل رسمینا در وان ترکیه است که مانند دیگر هتل های این شهر از امتیاز بالای نزد مهمانان خود برخوردار است . این هتل دارای ۶۹ اتاق تمیز و مرتب است و هر روز صبح صبحانه های مخصوص و خوشمزه ی کشور ترکیه در اتاق های هتل رسمینا در انتظار شما هستند تا آنها را با نان های لذیذ میل کنید.

این هتل شامل امکاناتی از جمله ، اینترنت بی سیم، سیستم گرمایشی، رستوران، تراس، پذیرش بیست و چهار ساعته، فتوکپی/ فکس، روزنامه، کارمندان چند زبانه و … است که با وجود آنها شما در هتل رسمینا احساس کمبودی نخواهید کرد.

هتل رسمینا

گرند وان

همه چیز این هتل از اتاق ها و سالن های پذیرایی آن شروع می شود که بسیار لوکس و مجلل به نظر می رسند و اگر از آن دسته افرادی هستید که زیبایی و شیک بودن اتاق خواب و استراحت تان خیلی مهم است این هتل یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب از بین هتل های وان ترکیه است .

این هتل دارای ۴۵ اتاق زیبا و هر اتاق دارای  تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم، تلویزیون، حمام و توالت بزرگ، مینی بار و … است ، همچنین امکانات هتل گرند شامل مواردی از جمله  پذیرش ۲۴ ساعته، سوئیت های ماه عسل، خدمات بلیط، مرکز اسپا، رستوران ، اتاق های خانواده، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، کرایه خودرو، تبادل ارز و … است و کارمندان مجربی که به تمام زبان های دنیا وارد هستند و شما در طول زمان مستقر بودن در این هتل نگرانی بابت ترکی صحبت کردن نخواهید داشت.

رویال برک

آخرین و بهترین هتلی که در این مقاله به شما معرفی خواهیم کرد رویال برک خواهد بود که از امتیازات بالای نزد مشتریان و مسافران خود برخوردار است و اتاق های دلنشین و زیبا یی را به خود اختصاص داده است و امکانات و پذیرایی های مناسبی را برای مهمانان و مشتریان خود ارائه می دهد .

این هتل ۴۳ اتاق دارد که هر کدام بسیار زیبا تزئین شده اند و بعضی از آنها با رنگ زرشکی، خردلی و آجری رنگ آمیزی شده اند. امکانات هتل  رویال برک شامل جکوزی ، مرکز سلامت، خدمات شستشو، صبحانه در اتاق، موزیک زنده، تبادل ارز، سونا، استخر، میز تور، نگهداری چمدان، سوئیت های ماه عسل، اتاق های خانواده، کلاب شبانه و.. است  که با توجه به آنها از اقامتتان راضی و خشنود خواهید بود . همچنین می توانید بهترین غذاهای کشور ترکیه را در این هتل امتحان کنید و از طعم و مزه آنها لذت ببرید.

بهترین هتل های وان ترکیه

کلام آخر…

وان شهری تاریخی و بزرگ است و قدمت بسیاری دارد، که به همین سبب جاذبه های تاریخی و اماکن تفریحی زیادی را در خود جای داده است و هر ساله گردشگران و توریست های فراوانی را به خود جذب می کند و با این اوصاف مکان های لوکسی را برای مسافران در نظر گرفته و ساخته شده است که در این مقاله از سپنجا بهترین هتل های وان ترکیه را به شما معرفی کردیم و امیدواریم که در سفر خود و اقامت در هتل های مورد نظر،نهایت لذت و شادی را از شهر وان و دیدنی های آن ببرید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 24 میانگین: 3.1]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا