جاهای گردشگری دنیا

معرفی بهترین هتل های لندن در پایتخت انگلیس

یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در اروپا، لندن است. لندن به عنوان یکی از گران‌ترین شهرهای دنیا، هتل‌های لوکس با بهترین چشم‌‌اندازها را دارد. اقامت در هتل‌ های لندن به دلیل امکانات فوق‌العاده خود، یک سفر خاطره‌انگیز را برای شما به ارمغان می‌آورد. ما در این مقاله از سپنجا قصد داریم تا شما را با برترین هتل های شهر لندن آشنا کنیم تا برای برنامه‌ریزی و رزرو آنلاین هتل بتوانید تصمیم‌گیری بهتری بکنید.

آشنایی با هتل های لندن

اقامت در یک هتل، همیشه جزو یکی از قسمت‌های مهم سفر است. چرا که انتخاب هتل مناسب با امکانات خوب می‌تواند یک سفر به یادماندنی را برای شما بسازد. یکی از بهترین شهرهای توریستی دنیا، اختصاص به لندن دارد. البته توجه به این نکته ضروری است که این شهر جزو یکی از گران‌ترین شهرهای دنیا به حساب می‌آید. در نتیجه قبل از سفر به این شهر باید این نکته را در نظر داشته باشید.

معروف ترین هتل های جهان در پایتخت انگلستان یعنی لندن قرار دارند. بسیاری از این هتل‌ها به دلیل چشم‌انداز بسیار زیبای خود طرفداران بسیار زیادی دارند. به عنوان مثال دید برخی از هتل های لندن به سمت برج لندن و چرخ و فلک بزرگ این شهر است. در نتیجه شما می‌توانید از دیدن این مناظر لذت کافی ببرید. از طرفی دیگر برخی از این هتل‌ها از خدمات و امکانات بسیار عالی برخوردار هستند.

اگر شما هم به دنبال یک اقامت فوق‌العاده عالی و زیبا در لندن هستید، می‌توانید از لیست زیر یکی از برترین هتل های لندن را انتخاب کنید. از جمله این هتل ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

آشنایی با بهترین هتل های لندن

هتل رزوود لندن

معماری زیبای هتل رزوود مطمئنا برای شما نیز جذاب خواهد بود. یکی از ویژگی‌های خوب این هتل نزدیکی آن به مکان های دیدنی لندن است؛ بنابراین شما می‌توانید با کمی پیاده‌روی به موزه بریتانیا و کلیسای جامع سنت پاول برسید. معماری قدیمی این ساختمان خود نیز جزو جاذبه‌های تاریخی لندن به حساب می‌آید. سال ساخت این هتل به ۱۹۱۰ میلادی می‌رسد.

این هتل از امکانات و خدمات بسیار ارزشمندی برخوردار است. در تمام اتاق‌ها، یک دستگاه اسپرسو وجود دارد. همچنین امکان برقراری اینترنت رایگان از تمامی اتاق‌ها برای مسافران فراهم شده است.

مطالب بیشتر:راهنمای سفر به لندن

هتل رزوود لندن

هتل می فر

یکی از هتل های لندن هتل چهار ستاره و لوکس می فر است که فاصله بسیار کمی با قسمت‌های مهم شهر دارد. به عنوان مثال فاصله این هتل تا فروشگاه‌های خیابان آکسفورد ۵۰۰ متر، فاصله آن از پارک Hyde 1.2 کیلومتر، فاصله آن تا میدان Trafalgar در حدود ۱.۶ کیلومتر، فاصله آن تا کاخ دیدنی Buckingham 1.2 کیلومتر، فاصله آن تا Big Ben 2.2 کیلومتر و از فرودگاه لندن سیتی ۱۳.۹ کیلومتر فاصله دارد.

این هتل لوکس لندن، دارای ۳۳۶ اتاق است و بهترین امکانات و خدمات را به شما ارائه می‌دهد. از جمله آن می‌توان به اینترنت رایگان در اتاق، صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته، تلویزیون مجهز به ماهواره، وجود چای‌ساز و مینی‌بار در اتاق‌ها، نگهداری چمدان و غیره اشاره کرد.

اگر شما هم علاقمند به خرید از مراکز لوکس لندن هستید و یا می‌خواهید از پارک‌های مهم این شهر دیدن کنید، رزرو هتل می فر یک انتخاب مناسب برای شما خواهد بود.

هتل ساووی

در بین هتل های لندن هتل ساووی شهرت بسیار زیادی دارد. این هتل به عنوان اولین هتل لوکس لندن به شمار می‌رود که در سال ۱۸۸۹ ساخته شده است. زیبایی و آراستگی این هتل در نوع خود بی‌نظیر است. بسیاری از مقامات سلطنتی و هنرمندان معروف برای اقامت در لندن این هتل را انتخاب می‌کنند. همین ویژگی باعث شده است تا این هتل جزو مشهورترین هتل های شهر لندن به حساب بیاید.

یکی از ویژگی‌های جذاب اتاق‌های این هتل، ویو رو به رودخانه تیمز است. در این هتل ۷ رستوران وجود دارد؛ بنابراین شما می‌توانید انواع غذاهای بین‌المللی را در آن امتحان کنید.

هتل ساووی

هتل ریتز

هتل ۱۰۹ ساله ریتز لندن جزو اولین هتل‌های لوکس این شهر به حساب می‌آید. بسیاری از شخصیت‌های برجسته دنیا از جمله ادوارد سوم و چارلی چاپلین در این هتل اقامت داشته‌اند. همچنین در جنگ جهانی دوم، این هتل محلی برای ملاقات اشخاصی مانند شارل دوگل، آیزنهاور، وینستون چرچیل به شمار می‌رفت. علاوه بر این برخی از صحنه‌های فیلم ناتینگ هیل در این هتل گرفته شده است.

این مطلب را هم بخوانید
با شهر باستانی پرین در کوش آداسی ترکیه آشنا شوید!

هتل دورچستر

یکی دیگر از هتل های لندن هتل دورچستر است که در نزدیکی هاید پارک و در لین پارک واقع شده است. این هتل با معماری بی‌نظیر و امکانات فوق‌العاده خود جزو گرانترین هتل های جهان به شمار می‌رود. با وجود تاسیس هتل‌های مدرن و لوکس، اما این هتل قدیمی از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است.

هتل دورچستر لندن در سال ۱۹۳۱ افتتاح شده است و تا به حال میزبان بسیاری از شاعران، هنرمندان، نقاشان و ستارگان فیلم‌ها قرار گرفته است. در این هتل یک رستوران بسیار عالی وجود دارد که جزو یکی از رستوران‌های ۳ ستاره میشلن انگلیس به شمار می‌رود.

هتل لانگهام

اگر می‌خواهید که یک سفر همه چیز تمام را تجربه کنید، هتل لانگهام را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این هتل به عنوان اولین هتل اروپا به شمار می‌رود و با ۱۵۰ سال سابقه خود، بارها مورد بازسازی و تعمیر قرار گرفته است. ظاهر این هتل با قدمت بسیار بالای خود به عنوان یکی از هتل های لندن همچنان کلاسیک و نوستالژیک به نظر می‌رسد. به طوری که تماشای این هتل از بیرون نمای یک کاخ سلطنتی و قدیمی را دارد.

معماری داخلی هتل لانگهام در نوع خود منحصر به فرد است. تمامی قسمت‌های داخلی این هتل مانند اتاق‌ها، فضاهای عمومی و غیره با المان‌های قدیمی انگلیسی تزیین شده است. به طوری که با نگاه کردن به وان، آینه‌ها، مبلمان، تخت خواب و غیره این حس را به شما منتقل می‌کند که گویی در انگلستان قرن ۲۰ام حضور دارید.

هتل لانگهام

بنابراین اگر شما هم جزو کسانی هستید که علاقه به بناها و فضاهای قدیمی و کلاسیک دارید، حتما این هتل را به عنوان یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های رزرو هتل در سفر به لندن قرار دهید. اگرچه این هتل بارها مورد بازسازی و مرمت قرار گرفته است، اما امکانات و خدمات آن به گونه‌ای است که یک سفر راحت و به یادماندنی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

یکی از ویژگی‌های هتل لانگهام به عنوان یکی از بهترین هتل های لندن پخت باکیفیت‌ترین غذا در رستوران مخصوص آن است. به این دلیل که در این رستوران معروف‌ترین سرآشپز بریتانیایی یعنی مایکل روکس کار می‌کند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که در سفر به لندن حتما غذاهای وسوسه‌انگیز این هتل را امتحان کنید.

این هتل لوکس در خیابان آکسفورد و ریجنت واقع شده است. در نتیجه دسترسی بسیار راحتی به تمام قسمت‌های شهر لندن و نقاط گردشگری برای شما فراهم می‌کند.

هتل ماندارین

هتل ماندارین در سال ۱۸۸۹ در لندن افتتاح شد. ساختمان اصلی این هتل در ابتدا به عنوان کلابی جهت میزبانی افراد متشخص ساخته شده بود. بعدها در سال ۲۰۰۰ با مرمت و بازسازی گسترده، این هتل تبدیل به مکانی برای میزبانی مهمانان سلطنتی و هنرمندان مشهور شد. این هتل در محله نایتسبریج واقع شده است و دارای ۱۴۱ اتاق، ۴۰ سوئیت و ۳ رستوران است. ویوی بسیاری از اتاق‌های این هتل به سمت هاید پارک لندن است.

هتل کلاریج

هتل مجلل و ۵ ستاره کلاریج به عنوان یکی از هتل های لندن به شمار می‌رود. این هتل لوکس به دلیل طراحی کاملا انگلیسی خود از شهرت بسیار زیادی برخوردار است. هتل کلاریج به عنوان یکی از معروف ترین هتل های شهر لندن به داشتن راحت‌ترین تخت خواب‌های دنیا شهره است. تمامی سرویس‌های بهداشتی و حمام این هتل از سنگ مرمر ساخته شده است. همچنین در این قسمت یک سیستم صحبت با پیشخدمت وجود دارد.

هتل لینزبورگ

در بخش مرکزی لندن، یک هتل لوکس و منحصر به فرد به نام هتل لینزبورگ واقع شده است. یکی از جذابیت‌های خاص این هتل امکان اقامت برای یک شب در سوئیت اختصاصی این هتل با پرداخت مبلغ ۱۸ هزار یورو است. علاوه بر این، هتل پنج ستاره لینزبورگ خودروی رولز رویس را برای گردش در اطراف شهر لندن در اختیار مسافران هتل خود قرار می‌دهد.

هتل گورینگ

این هتل قدیمی در سال ۱۹۱۰ و در نزدیکی کاخ باکینگهام قرار گرفته است. این هتل جزو معدود هتل های لندن به شمار می‌رود که هنوز توسط خانواده سازنده آن اداره می‌شود. این هتل در زمان ساخت خودش جزو اولین هتل‌ های لندن بود که از سیستم گرمایشی در حمام برخوردار بود. در این هتل مهمانان ویژه‌ای از جمله ملکه مادر و کیت میدلتون اقامت داشته‌اند.

این مطلب را هم بخوانید
آشنایی با بهترین هتل های زنجیره ای دنیا

هتل شانگری لا

بخشی از برج ۹۵ طبقه شارد اختصاص به هتل لوکس و مدرن شانگری لا دارد. سال ساخت این هتل بزرگ در سال ۲۰۱۲ به پایان رسیده است. برج شارد به عنوان یکی از بزرگترین برج‌های اروپا به شمار می‌رود. هتل شانگری لا در طبقات ۳۴ تا ۵۲ این برج قرار گرفته و دارای ۲۰۲ اتاق است. یکی از ویژگی‌های جذاب این هتل نمای پانورامیک آن است که زیبایی خاصی به پایتخت انگلستان بخشیده است.

هتل شانگری از بهترین هتل های لندن

هتل باندری

یکی دیگر از هتل های معروف لندن هتل باندری است که با معماری منحصر به فرد خود حس یک اثر هنری را به شما القا می‌کند. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد باندری به عنوان یکی از هتل های لندن وجود تابلوها، آثار هنری و تخت‌های چوبی دست ساز است که محیطی دنج و آرام را برای شما به ارمغان می‌آورد.

از دیگر برجسته‌ترین خصوصیات این هتل می‌توان به کافه بار دنج و کوچک آن در بالای پشت بام اشاره کرد. بنابراین در سفر به لندن پیشنهاد می‌کنیم که تجربه خوردن قهوه و یا نوشیدنی مورد دلخواه خود را در کافه این هتل زیبا از دست ندهید. دیدن غروب آفتاب از بالای این هتل یک تجربه تکرارنشدنی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

هتل سنت ارمینز

هتل سنت آرمینز از جمله هتل‌هایی است که به دلیل موقعیت مناسب خود طرفداران بسیار زیادی دارد. این هتل در نزدیکی کاخ باکینگهام، مجلس پارلمان و چرخ و فلک معروف لندن قرار گرفته است. در نتیجه اگر دوست دارید تا هر روز در خیابان‌های لندن قدم بزنید، انتخاب این هتل را به شما پیشنهاد می‌دهیم.  موقعیت مناسب این هتل، یک محل ایده‌ال برای علاقه‌مندان به پیاده‌روی است.

از دیگر ویژگی‌های مثبت این هتل به عنوان یکی از هتل های لندن وجود رستوران‌ عالی با آشپزهای معروف است. غذاهای فوق‌العاده این هتل را در جایی دیگر تجربه نخواهید کرد.

هتل روکری

هتل چهار ستاره روکری به دلیل معماری کلاسیک، تصویر کاخ‌های قدیمی اروپا را به شما یادآوری می‌کند. این هتل زیبا و لوکس در خیابان فرینگدون قرار گرفته است و دارای یک حیاط دلنشینی است.یکی از هتل های لندن است،

هتل روکری

هتل لا سوییت وست

موقعیت بسیار عالی هتل چهار ستاره لا سوییت وست باعث شده است تا این هتل به یکی از پرطرفدارترین هتل های لندن تبدیل شود. از آنجایی که این هتل در منطقه هاید پارک لندن قرار گرفته است، در نتیجه به اکثر کافه‌ها، رستوران‌ها و مراکز خرید لندن نزدیک است. یکی از ویژگی‌های مثبت این هتل، معماری عالی آن است که فضایی دوست‌داشتنی را به ارمغان می‌آورد.

هتل هزاره

هتل هزاره لندن به بهشت لندن شهرت دارد. یکی از هتل های لندن در قلب پایتخت انگلستان یعنی در خیابان آکسفورد، در نزدیکی پارک هاید و باغ‌های کنزینگتون واقع شده است. معماری قدیمی این هتل باعث جذابیت این اقامتگاه خصوصی شده است.

هتل چهل و یک

هتل چهل یک به عنوان یکی از هتل های لندن به دلیل قرارگیری در موقعیتی مناسب امکان دسترسی به تمام جاذبه‌های دیدنی لندن را برای شما فراهم می‌کند. دید اتاق‌های این هتل به عنوان بی‌ نظیرترین هتل لندن رو به کاخ باکینگهام است. با اقامت در این هتل دسترسی راحتی به خانه‌های سلطنتی لندن، پارک‌ها و تئاتر لندن خواهید داشت.

هتل سنت پانکراس

هتل پانکراس با معماری عجیب خود، جزو یکی از بزرگترین هتل های های لندن به حساب می‌آید. راه پله‌های بسیار زیاد این هتل اغلب به عنوان یکی از مکان‌هایی است که در اکثر فیلم‌ها و سریال‌ها به نمایش گذاشته شده است. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید در این هتل از فرش‌های ایرانی استفاده شده است.

سخن نهایی

ما در این مقاله در رابطه با بهترین هتل‌ های شهر لندن صحبت کردیم. اکثر این هتل‌ها از منظره و نمای بسیار زیبایی برخوردار هستند. در صورتی که قصد دارید برای سفری کاری و یا تعطیلات تابستانه به این شهر اروپایی سفر کنید، می‌توانید با انتخاب و رزرو یکی از هتل‌ های لندن یک سفر خوشی را برای خودتان رقم بزنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: میانگین: ]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا