دیدنی های کیش

۰ تا ۱۰۰ اطلاعات مرکز خرید مروارید کیش +عکس و اقامتگاه ارزان

جزیره ی کیش از گذشته تا به امروز مورد توجه ی گردشگران و مسافران داخلی و خارجی بوده است. یکی از دلایل جذب مسافر این جزیره ی مدرن، مراکز خرید آن می باشد که هرکدام زیبایی و ویژگی های خاص خود را دارد.

در این مطلب قصد داریم مرکز خرید مروارید کیش را به طور کامل معرفی کنیم. با سامانه رزرو و اجاره اقامتگاه سپنجا همراه باشید:

درباره ی مرکز خرید مروارید کیش

مرکز خرید مروارید جزیره ی کیش در سال ۱۳۷۳ در زمینی به مساحت ۲۹۰۰۰ متر مربع و تنها یک طبقه احداث گردید. این مجموعه شامل ۸ بازارچه با نام های پاسارگارد، پرسپولیس، تیسفون، بیستون، ایران، آریا، آپادانا و پارس می باشد.

اقامت در منزل مبله در کیش

در مغازه های مختلف مرکز خرید مروارید کیش کالاهای متنوعی نظیر انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچه گانه، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم منزل، عطر و ادکلن، عینک، اسباب بازی، مکمل های دارویی و غذایی، زیور آلات و… به فروش می رسد. لازم به ذکر است که پوشاک و لوازم آرایشی در این مرکز خرید از بهترین برندهای دنیا می باشد.

مدیریت مرکز خرید مروارید برای بازدیدکنندگان از مجموعه، برنامه های شاد تفریحی نظیر اجرای موسیقی زنده در نظر گرفته است. هم چنین در صورت خرید از این مجموعه می توانید در قرعه کشی های هیجان انگیز این مجوعه شرکت کرده و شانس خود را امتحان کنید. مرکز خرید مروارید کیش با الهام از سبک معماری تخت جمشید که ویژگی اصلی آن بناهای یک طبقه می باشد و هنر معماری باستانی موجب تجمل هر چه بیشتر این مجموعه شده است.

این مطلب را هم بخوانید
ساحل مرجان کیش و چیزهایی که دوست ندارند در مورد آن بدانید!

معماری مرکز خرید مروارید کیش

این مجموعه مزین به گچ‌ بری، سنگ کاری، مس کاری ها و یک آب نمای زیبا می باشد. هنگامی که وارد مجموعه ی مروارید کیش می شوید ایوان بزرگی خواهید دید که مکانی برای استراحت بازدیدکنندگان به دور از شلوغی غرفه های آن جا می باشد. همچنین تالار مرکزی این مرکز خرید از رستوران ها و کافی شاپ های زیادی تشکیل شده است و می توانید پس از گشت و گذار در غرفه های مختلف مرکز خرید مروارید برای رفع خستگی و گرسنگی خود به آن جا رفته و از طعم نوشیدنی ها و غذاهای آن جا نهایت لذت را ببرید.

اقامت در آپارتمان مبله در کیش

نمایی از داخل مرکز خرید مروارید کیش

مرکز خرید مروارید کیش کجاست؟

مرکز خرید مروارید کیش از لحاظ مکانی دارای موقعیت بسیار مناسبی است و در ساحل غربی جزیره در میدان امیر کبیر واقع شده است.

همچنین این مجموعه در نزدیکی هتل های صدف و لوتوس می باشد؛ بنابراین اگر در این هتل ها اقامت دارید به راحتی و قدم زنان می توانید خود را به مجموعه مروارید برسانید.

لوکیشن مرکز خرید مروارید کیش

برای اقامت در سوئیت مبله در کیش از سپنجا کمک بگیرید.

نمایی از مغازه های مرکز خرید مروارید کیش

اقامت در جزیره ی کیش

اگر قصد سفر به جزیره ی کیش را دارید و می خواهید در این سفر، از مرکز خید مروارید کیش، دیدن کنید، پیشنهاد می کنیم مطالب زیر حتما مطالعه کنید.

مطالبی که در هر کدام از آنها، با جذاب ترین جاهای دیدنی کیش مراکز خرید دیگر این جزیره، آشنا می شوید:

این مطلب را هم بخوانید
بازار مرجان کیش؛ 5 اطلاعات حیاتی که باید بدانید +عکس و اقامتگاه

همچنین، مطمئنا به دنبال اجاره ی سوئیت، ویلا و یا اقامت گاه های بوم گردی در این جزیره هستید. بنابراین  به صفحه ی رزرو سوئیت در کیش مراجعه کنید.

در این صفحه می توانید مطابق معیارهایی که برای مکان اقامتی خود در نظر گرفته اید در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رزرو سوئیت اقدام نمایید.

سخن آخر

به عنوان سخن آخر اگر تجربه ی بازدید از مرکز خرید مروارید کیش را دارید در بخش نظرات با ما و دیگر خوانندگان مجله گردشگری سپنجا در میان بگذارید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 1 میانگین: 4]

باران یاوری

من عاشق سفرم، دوست دارم همیشه توی سفر باشم و بنویسم، یه کمپر داشته باشم با یه نفر پایه که دور دنیا رو با ماشین بگردیم و حیاطی داشته باشیم به وسعت کل دنیا، این علاقه باعث شده به نوشتن روی بیارم و این نوشتن منو آروم میکنه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا