دیدنی های کیش

مرکز خرید سارینا ۱ کیش| ۰ تا ۱۰۰ لوکس‌ترین بازار جزیره

مرکز خرید سارینا ۱ کیش؛ یکی از جذاب ترین مقصدهای گردشگری در ایران که همه ساله پذیرای تعداد زیادی از مسافران است! یکی از مهم ترین دلایل جذب گردشگر جزیره ی کیش، مراکز خرید و پاساژهای قدیمی و جدید آن می باشد.

مرکز خرید سارینا در جزیره ی کیش، دو شعبه ی یک و دو دارد که ما در ادامه قصد داریم شعبه ی ۱ آن را به نام مرکز خرید سارینا ۱ کیش به طور کامل معرفی کنیم. با سامانه رزرو و اجاره اقامتگاه سپنجا همراه باشید:

معرفی مرکز خرید سارینا ۱ کیش

مجتمع تجاری سارینا ۱ کیش در سال ۱۳۸۶ در زمینی به مساحت ۵۵۰۰ متر مربع احداث گردید و از مدرن ترین مراکز خرید جزیره ی زیبای کیش محسوب می شود. مرکز خرید سارینا یک کیش در مجموع ۱۰ طبقه دارد که یک طبقه ی آن پارکینگ، دو طبقه تجاری و هفت طبقه ی آن اداری است.

در طبقات تجاری این مرکز خرید کالاهایی نظیر انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچه گانه، کیف و کفش، لوازم منزل، لوازم برقی، هایپرمارکت و … موجود می باشد.

طبقه هفتم این مجتمع تجاری و اداری، متعلق به نمایشگاه آثار هنری می باشد؛ بنابراین اگر علاقه مند به صنایع دستی و این گونه هنرها هستید حتما سری به این مجموعه یزنید.

تقریبا تمامی غرفه های تجاری بازار سارینا ۱ کیش به برندهای معتبر جهانی اختصاص دارد و این یکی از دلایل محبوبیت این مرکز خرید در بین مردم و به ویژه جوانان می باشد.

این مطلب را هم بخوانید
سیر تا پیاز مرکز خرید دامون کیش

اقامت در منزل مبله در کیش

نمایی از مغازه های مرکز خرید سارینا 1 کیش

مرکز خرید سارینا ۱ کیش از زیباترین مراکز خرید این جزیره می باشد؛ به طوری که برای طراحی نمای بیرونی آن از بهترین سنگ های تراورتن استفاده شده است.

همچنین کف این پاساژ پوشیده از سنگ و سرامیک است و تمامی دیوارهای این مجتمع تجاری و اداری، دارای عایق است و پنجره های آلومینیومی همراه با شیشه های دوجداره در آن به کار رفته است.

چشم انداز مجتمع تجاری سارینا یک رو به دریاست و همین ویژگی، آن را از دیگر مراکز خرید متمایز کرده است.

همچنین می توانید مقاله های زیر را مشاهده کنید:

 

نمای بیرونی مرکز خرید سارینا 1 کیش به عنوان یکی از لوکس ترین های جزیره

سایر امکانات مرکز خرید سارینا ۱ کیش

در این شعبه از مجتمع تجاری پردیس کیش، امکانات رفاهی زیادی در اختیار مراجعه کنندگان قرار گرفته است.

اقامت در سوئیت مبله در کیش

از جمله این امکانات می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • لابی
  • پارکینگ اختصاصی خودروهای شخصی
  • تاسیسات
  • آسانسور؛ جهات سهولت در تردد بین طبقات مختلف
  • سیستم ارتینگ
  • شبکه اینترنت پر سرعت
  • و …

نمایی از جاهای دیدنی مرکز خرید سارینا 1 کیش

آدرس مرکز خرید سارینا یک کیش کجاست؟

مرکز خرید سارینا ۱ واقع در اراضی شرقی جزیره زیبای کیش، بلوار خیام، روبروی هتل ارم می باشد. لوکیشن مرکز خرید سارینا ۱ کیش

برای اقامت در آپارتمان مبله در کیش از سپنجا کمک بگیرید.

اقامت در جزیره ی کیش

اگر قصد سفر به جزیره ی زیبای کیش را دارید و می خواهید قسمتی از سفرتان را به گشت و گذار در بهترین مراکز خرید کیش، اختصاص دهید؛ مطمئنا به دنبال اجاره ی سوئیت، ویلا و یا اقامت گاه های بوم گردی در این جزیره هستید.

این مطلب را هم بخوانید
جزیره هندورابی ؛ جزیره ای متفاوت با تمام تجربه هایتان!

از این رو، می توانید روی امکاناتی که سپنجا برایتان فراهم کرده است، حساب باز کنید.

تنها کافی است به صفحه ی رزرو سوئیت کیش مراجعه کنید.

در این صفحه می توانید مطابق معیارهایی که برای مکان اقامتی خود در نظر گرفته اید در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رزرو سوئیت اقدام نمایید.

نمای بیرونی مرکز خرید سارینا 1 کیش

سخن آخر

در این مقاله از سپنجا تلاش کردیم تا اطلاعات جامعی از مرکز خرید سارینا ۱ کیش ارائه دهیم. به عنوان سخن آخر اگر تجربه ی بازدید از مرکز خرید سارینا ۱ کیش را دارید در بخش نظرات با ما و دیگر خوانندگان مجله گردشگری سپنجا در میان بگذارید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 1 میانگین: 5]

باران یاوری

من عاشق سفرم، دوست دارم همیشه توی سفر باشم و بنویسم، یه کمپر داشته باشم با یه نفر پایه که دور دنیا رو با ماشین بگردیم و حیاطی داشته باشیم به وسعت کل دنیا، این علاقه باعث شده به نوشتن روی بیارم و این نوشتن منو آروم میکنه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا