جاهای دیدنی تهران

مرکز خرید دنیای نور | هر اطلاعاتی که نیاز دارید!

آیا جزو آن دسته از افرادی هستید که بازار گردی را دوست دارید؟ آیا به دنبال بهترین مجتمع های تجاری تهران برای خرید می گردید؟ و در نهایت آیا می خواهید خریدهایی با کیفیت، اما با قیمتی مقرون به صرفه داشته باشید؟ در این مطلب می خواهیم یکی از بهترین های تهران برای خرید، یعنی مرکز خرید دنیای نور را معرفی کنیم. در این مزلب هر آنچه برای بازدید از این بازار نیاز دارید، بدست خواهید آورد. بیش از این منتظرتان نمی گذاریم، با سامانه رزرو و اجاره اقامتگاه سپنجا همراه باشید:

 مرکز خرید سانا

با مرکز خرید دنیای نور بیشتر آشنا شوید

اگر به دنبال یکی از بهترین و زیباترین پاساژهای شرق تهران می گردید، بدون شک مرکز خرید دنیای نور یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان است. این مجموعه دارای ۲۸۰ واحد تجاری است که در ۱۰ طبقه ساخته شده است.

فرقی نمی کند که برای خرید چه کالایی به مرکز خرید دنیای نور می روید؛ در هر صورت جنس مورد نظرتان را در آنجا پیدا خواهید کرد. از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در مرکز خرید دنیای نور وجود دارد.

اقامت در سوئیت مبله در تهران

ممکن است با خودتان بگویید چرا باید مرکز خرید دنیای نور را به عنوان مقصد خریدتان انتخاب کنید؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم جدا از تنوع کالاها، مدیریت مجموعه، زیبایی و امکانات رفاهی آن، همه و همه دست به دست هم داده اند تا این مجموعه به یکی از مناسب ترین انتخاب ها در بین مراکز خرید شرق تهران تبدیل شود.

این مطلب را هم بخوانید
معرفی کامل مرکز خرید قائم | هر اطلاعاتی که نیاز دارید

نمایی از داخل مرکز خرید دنیای نور تهران

در این مجتمع تجاری تمامی اجناس اعم از پوشاک زنانه و مردانه، کیف و کفش، بدلیجات، لوازم آشپزخانه، لوازم خانه، محصولات فرهنگی و هنری و … وجود دارند و می توانند تجربه خرید لذت بخشی برایتان بسازند.

مرکز خرید مدرن  الهیه

امکانات مرکز خرید دنیای نور چیست؟

و اما یکی از مهمترین دلایلی که سبب انتخاب این مجموعه می شود، امکاناتی است که برای مشتریانش فراهم کرده است. از جمله این امکانات می توان به مرکز نگهداری کودک، شهربازی، رستوران ها و فست فودها، تالار پذیرایی، پارکینگ رایگان و … اشاره کرد.

ساعت کاری مجتمع نور

ساعت کاری، یکی دیگر از نکاتی است که پیش از بازدید از مرکز خرید دنیای نور باید بدانید. پیشنهاد می کنیم برای بازدید از این مجموعه چیزی در حدود ۱ تا ۳ ساعت زمان صرف کنید. همچنین در نظر داشته باشید ساعت کاری مجتمع نور تهران، از ۱۰ونیم صبح تا ۱۰ونیم شب است.

مجتمع تجاری دنیای نور

چجوری برم مجتمع دنیای نور

اگر می خواهید یکی از روزهایتان را به بازدید از مجتمع دنیای نور اختصاص دهید، باید بدانید برای آنکه خودتان را به آنجا برسانید، باید به تهران، بزرگراه رسالت، بین بزرگراه امام علی و شهید صیاد شیرازی بروید.

شماره تماس مرکز خرید دنیای نور: ۲۲۳۳۷۵۵۵-۰۲۱

لوکیشن مجتمع دریای نور

اقامت در تهران

اگر مسافر شهر تهران هستید و می خواهید از مرکز خرید دنیای نور، برای پر کردن یکی از روزهای سفرتان، بازدید کنید، باید بدانید انتخاب درستی است و خاطره خوشی از آن برایتان باقی می ماند. اما این انتهای ماجرا نیست! دیدنی های شهر تهران تنها به بازارهای آن ختم نمی شود و جاذبه های فوق العاده ای در این شهر انتظارتان را می کشد. از این رو ممکن است، چندین روز در این شهر ماندگار شوید.

این مطلب را هم بخوانید
لیست مراکز خرید تهران برای خرید لوازم خانگی

برای اقامت در تهران نیاز به اقامتگاه دارید. بدین منظور می توانید از سامانه رزرو و اجاره  سپنجا کمک بگیرید. سپنجا این امکان را برایتان به وجود آورده است تا در کوتاهترین زمان، محل اقامت ایده آلتان را متناسب با ویژگی های دلخواهتان پیدا می کنید.

خرشبختانه تنوع اقامت گاه های شهر تهران بسیار بالا است و تنها کافی است اقدام به رزرو سوئیت در تهران کنید! در صورت وجود هر گونه سوالی می توانید با پشتیبان های ما به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنید.

نمایی از بیرون مرکز خرید دنیای نور

سخن آخر

و در نهایت، اگر تجربه ای از خرید و گشت و گذار در مرکز خرید دنیای نور دارید، در بخش نظرات با ما و دیگر خوانندگان مجله گردشگری سپنجا به اشتراک بگذارید تا به شناخت بهتری از این مجموعه برسیم. امید است این مطلب برای انتخاب مرکز خرید مناسب برای خریدتان، کمک کرده باشد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 1 میانگین: 5]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا