لیست بهترین رستوران های شیراز + عکس، ویدئو و آدرس

رستوران صوفی شیراز ؛ معنای واقعی غذای با کیفیت

هر آنچه باید درباره رستوران صوفی شیراز بدانید!

شیراز یکی از بهترین مقاصد گردشگری در کشورمان می باشد. محال است ایرانی باشید و نام شیراز به گوشتان نخورده باشد. شیراز یکی از بهترین تجربه‌های ایران گردی برای گردشگران خارجی و داخلی بوده است.

در یک کلام، می‌توان گفت شیراز همه چیز تمام است. فرقی نمی‌کند در سفر هایتان علاقه‌مند به بازدید از جاذبه‌های تاریخی و باستانی باشید یا طبیعی و فروشگاهی! امروز می‌خو پاهیم درباره یکی از بهترین رستوران های شیراز به نام رستوران صوفی صحبت کنیم. با سامانه سپنجا همراه باشید.

شیراز شهر خوراکی‌های خوشمزه

با هر سلیقه‌ای که باشید، شیراز مکان های دیدنی برای شما دارد. شیراز مهد زیبایی و قدمت ایران است. تکه ای از بهشت که هدیه خداوند به ما ایرانیان است. در هر حال؛ همه چیز در این شهر دیدنی است.

در کنار دیدنی ها و جاذبه‌های مثال نزدنی آن، غذاهای این شهر را می‌توان یکی از مهم‌ترین و محبوب‌ترین جاذبه‌های آن از نظر گردشگران به شمار آورد.

غذاهای لذیذی که تنها در بهترین رستوران های شیراز می توانید پیدا کنید. شیراز گردی بدون استفاده از رستوران های با قدمت و دیدنی آن، معنا نمی شود؛ گویی انگار سفری نا تمام داشته اید.

رستوران صوفی شیراز
رستوران سنتی صوفی شیراز

رستوران صوفی شیراز

رستوران صوفی شیراز را می‌توان یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های این شهر دانست. رستورانی سنتی که دارای سابقه‌ای ۲۰ ساله، بلکه بیشتر است. این رستوران یکی از محبوب ترین‌ها برای مردم شیراز و گردشگران است.

رستوران سنتی صوفی شیراز رستورانی اصیل ومشهور که آوازه آن در بین گردشگران ایرانی وخارجی پیچیده است.

برای اقامت در آپارتمان مبله در شیراز در نزدیکی این رستوران، می‌توانید از شامانه سپنجا کمک بگیرید.

مزایای رستوران صوفی شیراز

علاوه بر کیفیت بالا، یکی دیگر از دلایلی که سبب می شود این رستوران از محبوبیت بالایی برخوددار باشد، آن است که از لحاظ موقعیت مکانی در نزدیکی باغ عفیف آباد و باغ‌های ستار خان و بهترین هتل‌های شیراز واقع شده است.

از این رو در سفرتان هنگامی که از این جاذبه ها دیدن می کنید، می توانید ناهار را در این رستوران صرف کنید و لذت سفرتان را غذایی خوشمزه چندین و چند برابر کنید.

اگر هم ساکن هتل‌های نزدیک این رستوران باشید، می‌توانید چندین وعده غذایی را در رستوران صوفی شیراز میل کنید.

این مطلب را هم بخوانید
5 رستوران برتر شیراز که گردشگران زیادی را جذب می‌کند!
رستوران صوفی در شیراز
رستوران صوفی در شیراز

تاریخچه رستوران سنتی صوفی شیراز

رستوران سنتی صوفی شیراز در سال ۱۳۶۱ به سبک معماری دوره قاجاریه تاسیس شد. این رستوران در سال ۱۳۸۳ تغییر دکور داد و به سبک زندیه ارتقاع پیدا کرد. در حال حاضر رستوران صوفی با ظرفیت ۱۵۰ نفر دارای فضایی با معماری به سبک دوران زندیه می باشد.

محیطی سنتی و دلچسب با دکوراسیونی زیبا و کیفیت غذایی بی نظیر ،که هر نوع سلیقه و ذائقه‌ای را به خود جذب می‌کند.

کترینگ رستوران سنتی صوفی

کترینگ مجموعه رستوران سنتی صوفی توانایی برگزاری مجلل ترین و باشکوه ترین مراسم ها و مجالس، با ارائه بهترین خدمات و سرویس‌ها را دارد.

مدیریت رستوران سنتی صوفی شیراز همیشه سعی دارد بهترین غذاها و سرویس دهی را برای مهمانانش به ارمغان آورد.

برای اقامت در خانه بومگردی در شیراز و نزدیک رستوران صوفی می‌توانید از سامانه سپنجا استفاده کنید.

محیط رستوران صوفی شیراز

محیط رستوران صوفی شیراز

مجموعه رستوران صوفی دارای سالنی با دکوراسیونی کلاسیک و غذاهای متنوع از جمله انواع فست فود می باشد. این رستوران محیط مناسبی برای طرفداران فست فود و فضاهای کلاسیک است.

اگر تصاویر رستوران سنتی صوفی شیراز را ببینید، ممکن است تنها ذهنتان به سمت غذاهای سنتی و محلی برود. اما در این رستوران منوی فست فود و پاستا هم سرو می‌شود که علاقه مندان این نوع غذاها را هم به خود جذب می‌کند.

با وجود منوی فست فودی، اما پیشنهاد ما به شما این است که از منوی ایرانی استفاده کنید.

کباب رستوران صوفی

همچنین به شدت توصیه می کنیم برای یک بار هم که شده، کباب این رستوران را بچشید. کباب‌های رستوران صوفی شیراز از محبوبیت زیادی برخوددار است و معمولا انتخاب افراد در این رستوران است. همچنین می توانید در کنار کباب از کلم پلو این رستوران نیز استفاده کنید.

ویژگی‌های رستوران صوفی

یکی از ویژگی های منحصر به فرد رستوران صوفی آن است هر فردی با هر نوع سلیقه ای باشید، می توانید آن جا غذای دلخواهتان را پیدا کنید. علاوه بر کباب منحصر به فرد، غذاهای محلی دیگری مانند شکر پلو، آش سبزی، نان یوخه، نان شیری و … هم در این رستوران سرو می شود.

ممکن است به هنگام شب و برای شام گذرتان از این منطقه باشد، انتخاب‌های فوق العاده ای در این رستوران دارید. کباب ماستی لاری، فیله استیک و مرغ سوخاری از بهترین انتخاب‌ها برای شام هستند.

منوی رستوران صوفی شیراز
منوی رستوران سنتی صوفی شیراز

منوی غذایی مجموعه رستوران صوفی:

غذاها: چلو کباب سلطانی،دیزی ،کباب ماهی ، کباب برگ و…

این مطلب را هم بخوانید
در تجربه بهترین رستوران های شیراز، اولین باشید!

دسر ها: ژله ، رنگینک ،حلوا زرد و ..

نوشیدنی ها: دوغ ، نوشابه ، آب میوه و…

آدرس: شیراز ،بولوار ستارخان رستوران صوفی

امکانات: امکان رزرو آنلاین، بیرون بر، پارکینگ، فضای سنتی و کلاسیک و …

در سفر به شیراز در رستوران هفت خوان دیگر رستوران سنتی این شهر هم می‌توانید غذاهای خوشمزه شیرازی را نوش جان کنید.

در شیراز کجا بمانیم؟

از آنجایی که رستوران صوفی شیراز یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شکم گردی در این شهر است، بسیاری از مهمانان آن، مسافران هستند. اگر شما هم قصد سفر به شیراز را دارید و می‌خواهید رستوران صوفی شیراز را در برنامه تان قرار دهید، مطمئنا مسئله محل اقامت فکرتان را به خود مشغول کرده است.

اگر چنین است، اصلا نگرانی به دل راه ندهید؛ چرا که سامانه رزرو و اجاره اقامتگاه سپنجا این امکان را به وجود آورده است تا در هر جای ایران هستید، در کوتاهترین محل اقامت دلخواهتان را پیدا کنید.

سپنجا و اقامت در شیراز

برای رزرو اقامتگاه در شیراز تنها کافی است اقدام به رزرو سوئیت در شیراز کنید. تنوع اقامتگاه‌های سپنجا در شهر شیراز بسیار بالا است؛ از این نظر، دستتان کاملا باز است و انتخاب‌های متعددی پیش رو دارید.

برای آنکه در زمانی کوتاه به خواسته تان برسید، می توانید اقامتگاه‌ها را براساس تعداد اتاق، قیمت، محل، نوع اقامتگاه و … در دسته‌های مختلف قرار دهید.

راستی یادتان باشد در تمام این مسیر، پشتیبانی سپنجا همراه شما است و در صورت تمایل می‌توانید به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

کلام آخر

در این مقاله به معرفی یکی از بهترین رستوران‌های شهر شیراز به نام رستوران صوفی پرداختیم. درباره تاریخچه، محیط و انواع غذاهای سنتی و مدرن آن صحبت کردیم.

امیدواریم که اگر به شهر زیبای شیراز سری زدید، حتما یک وعده غذایی را در رستوران صوفی نوش جان کنید.

اگر از این رستوران بازدید کرده‌اید، حتما نظرات ارزشمند خود را در کامنت همین مقاله بنویسید تا دیگران هم نظرات شما استفاده کنند. منتظر نظرات شما هستیم.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: میانگین: ]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا