دیدنی اصفهان

بهترین هتل های شهر اصفهان | معرفی ۱۲ هتل لوکس و بی‌نظیر

اصفهان یکی از محبوب‌ترین شهرهای گردشگری ایران به حساب می‌آید. همین ویژگی‌ باعث شده است تا هتل های شهر اصفهان بسیار زیاد باشند. در بین این هتل‌ها برخی از آنها به دلیل امکانات بسیار عالی خود توانسته‌اند، رضایت بسیاری از مسافران را به خود جلب کنند. در این مقاله از سپنجا قصد داریم تا شما را با این دسته از هتل های اصفهان آشنا کنیم تا در سفر به این شهر زیبا و دیدنی مشکلی برای رزرو هتل نداشته باشید.

برای اجاره سوئیت در اصفهان روی لینک کلیک کنید.

معرفی هتل های شهر اصفهان

اصفهان به دلیل داشتن معماری بی‌نظیر ایرانی، بناهای تاریخی، مسجدها و مناره‌های زیبا و منحصر به فرد به عنوان یکی از مقاصد گردشگری در ایران به شمار می‌رود. دیدنی‌های این شهر بزرگ و جاذبه‌های طبیعی این شهر آنقدر زیاد است که مطمئنا نمی‌توانید در یک سفر تمام این جاذبه‌ها را ببینید.

اگر قصد سفر به این شهر زیبا را دارید، باید بگوییم که گزینه‌های بسیاری از جمله هتل، خانه مسافر، سوئیت، اقامتگاه‌های سنتی و بوم‌گردی در اصفهان وجود دارد. هتل‌هایی که دسترسی بسیار نزدیک به داخل شهر و مکان‌های دیدنی اصفهان را برای شما فراهم می‌کنند؛ بنابراین شما می‌توانید با توجه به بودجه و خدمات مورد نیاز خود یکی از این هتل‌ها را انتخاب کنید.

از جمله هتل های شهر اصفهان که محبوبیت بسیار زیادی در بین گردشگران دارند، شامل موارد زیر است:

۱- هتل پنج ستاره عباسی اصفهان

یکی از قدیمی ترین هتل های شهر اصفهان هتل پنج ستاره عباسی است. این هتل بزرگ در یکی از خیابان‌های بافت تاریخی اصفهان یعنی خیابان چهارباغ عباسی اصفهان قرار گرفته است. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد هتل عباسی، سبک معماری آن است.

مطالعه بیشتر:اجاره بهترین سوئیت آپارتمانهای اصفهان در چهار باغ

معماری این هتل به سبک معماری قرن هجدهم بسیار نزدیک است. در واقع معماری شکوهمند این هتل قدیمی، نشان‌دهنده هنر بی‌بدیل ایرانی است. به طوری که بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی هتل پنج ستاره عباسی را به عنوان یکی از زیباترین هتل‌های جهان توصیف می‌کنند.

این هتل زیبا و منحصر به فرد از ۲۵۵ اتاق و سوئیت تشکیل شده است. اتاق‌های این هتل تنوع بسیار زیادی دارد. برخی از این اتاق‌ها به صورت یک تخته، دو تخته و برخی به سبک قاجاری، صفوی و غیره طراحی شده است. چشم‌انداز تمامی اتاق‌های این هتل به سمت باغ و گنبد فیروزه‌ای است.

از جمله امکانات ویژه هتل عباسی به عنوان یکی از هتل های شهر اصفهان می‌توان به اینترنت رایگان، صندوق امانات، سیستم‌های ایمنی مطابق با استانداردهای روز دنیا، سفره‌خانه سنتی، کافی‌شاپ، رستوران و غیره اشاره کرد.

یکی از خدمات ویژه این هتل بین‌المللی وجود چندین تالار با ظرفیت‌های مختلف جهت برگزاری انواع مهمانی‌ها، سمینارها، پذیرایی‌ها و … است. همچنین این هتل دارای امکاناتی دیگر نظر استخر، سونا، جکوزی، خدمات ماساژ، نمازخانه، پارکینگ، مرکز خرید، گشت‌های داخل شهری، ترانسفر فرودگاهی و غیره است. امکانات ویژه‌ی این هتل یک اقامت راحت را برای شما به ارمغان می‌آورد.

هتل عباشی اصفهان

۲- هتل ستاره اصفهان

هتل ستاره اصفهان با امکانات ویژه و سرویس‌دهی عالی خود توانسته است نظر بسیاری از مسافران را به خود جلب کند. یکی از ویژگی‌های مثبت این هتل، تنوع واحدهای اقامتی آن است؛ بنابراین برای انتخاب یک اتاق در این هتل هیچ محدودیتی نخواهید داشت. از جمله اتاق‌های این هتل می‌توان به اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته و سوئیت‌های رویال اشاره کرد.

هتل سه ستاره دارای یک رستوران سنتی است؛ بنابراین در صورت اقامت در این هتل حتما تجربه خوردن غذاهای ایرانی و غیرایرانی در این رستوران را از دست ندهید. از جمله امکانات این هتل می‌توان به صندوق امانات، مینی بار و اینترنت اشاره کرد. معماری و دکوراسیون این هتل در مقایسه با سایر هتل های شهر اصفهان در نوع خود منحصر به فرد است و باعث شده است تا محبوبیت این هتل بالا برود.

نزدیکی این هتل به مکان‌های تفریحی اصفهان از جمله نقش جهان باعث شده است تا شما برای دسترسی به قسمت‌های مختلف شهر دچار مشکل نشوید.

هتل ستاره

۳- هتل پنج ستاره پارسیان کوثر اصفهان

یکی از معروف ترین هتل های شهر اصفهان هتل بین‌المللی پارسیان کوثر است. این هتل مساحتی بالغ بر ۱۱۰۰۰ متر مربع دارد و به رودخانه‌ی زیبای زاینده‌رود نزدیک است. این هتل زیبا از دو ساختمان اصلی و فیروزه تشکیل شده است و با ۱۹۴ اتاق و سوئیت با امکانات عالی یک سفر خاطره‌انگیز را برای شما به ارمغان می‌آورد.

این مطلب را هم بخوانید
کلیسای وانک اصفهان، شاهکار معماری مسیحیان

یکی از ویژگی‌های مثبت هتل پارسیان کوثر وجود رستوران‌ها و کافه‌های مشهور در آن است. این رستوران‌ها شامل:

  • رستوران پارسه سیمین در طبقه همکف هتل با دارا بودن منوی غذای ایرانی و فرنگی
  • رستوران سنتی سرو واقع در باغ مصفای هتل برای علاقه‌مندان به غذاهای محلی و نوشیدنی‌های سنتی به همراه اجرای موسیقی سنتی
  • رستوران فصلی آبشار با دارا بودن انواع کباب‌ها به همراه نان داغ و در مجاورت استخر هتل
  • رستوران زرین در طبقه همکف با دارا بودن انواع غذاهای ایرانی و فرنگی
  • رستوران ایتالیایی پارمین سبز برای علاقه‌مندان به غذاهای فست فودی مانند پیتزا، استیک
  • کافه فیل مریت با دارا بودن انواع نوشیدنی‌ها، کیک، دسر و شیرینی

هتل پارسیان کوثر به عنوان یکی از هتل های شهر اصفهان به اکثر جاذبه‌های دیدنی اصفهان، مراکز خرید و اداره‌ها بسیار نزدیک است.

مطالب بیشتر:لوکس‌ترین هتل های ۵ ستاره ایران

۴- هتل چهار ستاره پیروزی اصفهان

اگر شما هم جزو کسانی هستید که به اصفهان زیاد سفر می‌کنید، حتما نام هتل پیروزی برای شما آشنا خواهد بود. تنوع اتاق‌های این هتل چهار ستاره بسیار زیاد است. یکی از ویژگی‌های مثبت اقامت در این هتل داشتن تورهای گردشگری است؛ بنابراین شما می‌توانید با این تورها، از جاذبه‌های دیدنی اصفهان دیدن کنید.

همچنین اگر دوست دارید که خودتان از جاذبه‌ های گردشگری اصفهان دیدن کنید، خوشبختانه هتل پیروزی به اکثر جاذبه‌ های تاریخی اصفهان نزدیک است. از جمله امکانات ویژه هتل چهار ستاره پیروزی اصفهان می‌توان به تورهای گردشگری، سالن صبحانه‌خوری، باشگاه ورزشی، رستوران، کافی‌شاپ، استخر، جکوزی و غیره اشاره کرد.

هتل پیروزی از بهترین هتل های شهر اصفهان

۵- هتل چهار ستاره آسمان اصفهان

در یکی از بافت‌های تاریخی شهر اصفهان و در نزدیکی زاینده‌رود، هتل چهار ستاره آسمان قرار گرفته است. این هتل با ۱۳ طبقه به عنوان یکی از مرتفع‌ترین هتل‌ های شهر اصفهان در بافت تاریخی اصفهان به شمار می‌رود. در این هتل زیبا حدود ۱۰۰ اتاق با تخت‌های متنوع از جمله یک تخته، دو تخته، سوئیت‌های معمولی، رویال و غیره وجود دارد. تمامی اتاق‌های این هتل چشم‌انداز زیبایی به سمت رودخانه زاینده رود دارد.

اگر به دنبال هتلی هستید که به اکثر جاذبه‌های شهر اصفهان مانند نقش جهان، پل خواجو، چهلستون و غیره نزدیک باشد، هتل آسمان یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب برای شما است. نزدیکی این هتل به این جاذبه‌های تاریخی باعث شده است تا محبوبیت این هتل در بین گردشگران بسیار زیاد باشد.

این هتل دارای دو رستوران در بام هتل و طبقه دوم آن است. در این رستوران‌ها شما می‌توانید انواع فست‌فود، پیتزا، ساندویچ‌های سرد و گرم، انواع کنتاکی، سالاد، نوشیدنی و غیره را سفارش دهید. از جمله امکانات رفاهی این هتل می‌توان به استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، پارکینگ، اینترنت رایگان، ترانسفر فرودگاهی، لاندری، روم سرویس ۲۴ ساعته، صرافی، اتاق ماساژ و غیره اشاره کرد.

۶- هتل چهار ستاره سفیر اصفهان

در لیست هتل های شهر اصفهان هتل سفیر از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است. این هتل چهار ستاره جزو قدیمی‌ ترین هتل های اصفهان به شمار می‌رود که در سال ۱۳۹۵ دوباره بازسازی و مرمت شده است. امکانات اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته و انواع سوئیت‌های این هتل دارای امکاناتی نظیر اینترنت، تلویزیون، چای و قهوه رایگان است.

همچنین کارواش، فروشگاه صنایع دستی، حمام سنتی، رستوران، کافی شاپ، مجموعه آبی و اسپا، ماساژ و غیره از جمله امکاناتی است که در این هتل در اختیار شما قرار می‌گیرد. فاصله این هتل با عمارت چهلستون تنها ۴ دقیقه است.

هتل سفیر

۷- هتل چهار ستاره خواجو اصفهان

اگر قصد سفر به اصفهان را دارید، پیشنهاد ما به شما اقامت در هتل چهار ستاره خواجو اصفهان است. چرا که این هتل فاصله نزدیکی با مراکز خرید، جاذبه‌های تاریخی اصفهان و پل‌های تاریخی دارد. هتل خواجو اصفهان دارای ۱۱۴ اتاق با انواع تخت‌های دبل، توئین، سه تخته است. تمامی اتاق‌های این هتل مجهز به امکاناتی مانند تلویزیون، سشوار، ماهواره، اینترنت رایگان، تهویه مطبوع مرکزی، مینی‌بار، کتری برقی و غیره است.

هتل خواجو به عنوان یکی از هتل های شهر اصفهان دارای یک سالن همایش با ظرفیت ۷۰ نفر است؛ بنابراین کسانی که برای کارهای دانشگاهی و اداری به این شهر می‌آیند، این هتل را برای اقامت انتخاب می‌کنند. چرا که بسیاری از سمینارها و همایش‌ها در سالن همایش این هتل برگزار می‌شود.

یکی از نقاط قوت هتل خواجو، رستوران‌های منحصر به فرد آن است. در صورت اقامت در این هتل حتما یک وعده از صبحانه خود را در رستوران کلاسیک این هتل سرو کنید. همچنین رستوران بام این رستوران همراه با موسیقی زنده است و شبی بیادماندنی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

هتل خواجو

۸- هتل چهار ستاره عالی قاپو اصفهان

یکی از محبوب ترین هتل های اصفهان هتل عالی قاپو است. نزدیکی این هتل چهار ستاره، به بازار اصفهان و هشت بهشت مزیت بزرگی برای آن محسوب می‌شود. اتاق‌های این هتل به صورت یک تخته، دو تخته و سه تخته طراحی شده است. همچنین در این هتل سوئیت‌های کوچک با ظرفیت دو نفر نیز وجود دارد.

این مطلب را هم بخوانید
کاخ عالی قاپو اصفهان، شاهکار معماری نقش جهان

تمامی اتاق‌های این هتل به عنوان یکی از هتل های شهر اصفهان از امکانات ویژه‌ای مانند سیستم تهویه، اینترنت رایگان، شبکه‌های دیجیتالی، صندوق امانات و غیره برخوردار است. همچنین امکانات کلی هتل عالی قاپو شامل فروشگاه صنایع دستی، کلوپ ورزشی، پارکینگ رایگان، رستوران ونیز با غذاهای ایتالیایی، رستوران پارسه با غذاهای اصیل ایرانی و غیره است. تمامی این امکانات، یک اقامت عالی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

۹- هتل سه ستاره آوین اصفهان

در بین هتل‌های سه ستاره اصفهان، هتل آوین از شهرت بسیار زیادی برخوردار است. این هتل تازه تاسیس به دلیل نزدیکی به میدان نقش جهان، دسترسی راحت به تمام نقاط شهر اصفهان را برای شما فراهم کرده است. از طرفی دیگر این هتل در محدوده خارج از طرح ترافیک است و این یک امتیاز ویژه برای این هتل محسوب می‌شود.

هتل دو طبقه آوین از ۷۱ اتاق با معماری شیک و منحصر به فرد تشکیل شده است و تمامی اتاق‌ها از امکانات مجهزی برخوردارند. تقسیم‌بندی اتاق‌های هتل آوین براساس دو رنگ طلائی و نقره‌ای است. اتاق‌های طلائی نسبت به اتاق‌های نقره‌ای بزرگتر ساخته شده‌اند.

هتل آوین به عنوان یکی از هتل های شهر اصفهان از امکانات و خدمات رفاهی کاملی مانند لابی، رستوران، آسانسور، کافی شاپ، سالن کنفرانس، سالن همایش، تالار پذیرایی، اتاق ماساژ، غرفه صنایع دستی، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، کافی‌نت و غیره تشکیل شده است.

۱۰- هتل سنتی سه ستاره اصفهان

اگر به اقامت‌گاه‌های سنتی علاقه دارید، پیشنهاد ما به شما هتل سه ستاره اصفهان است. این هتل در واقع یک خانه‌ی تاریخی متعلق به دوره صفویه است. این خانه بعد از مرمت و بازسازی در سال ۱۳۸۶ فعالیت خودش را برای اقامت گردشگران آغاز کرده است.

معماری فوق‌العاده، حوضی پر آب با گل و گلدان‌های زیبا در کنار موقعیت مکانی مناسب به جاذبه‌های توریستی اصفهان از جمله ویژگی‌های مثبت این هتل سنتی است. اتاق‌های هتل سنتی اصفهان در دو حیاط اندرونی و بیرونی قرار گرفته است. اتاق یک تخته، اتاق دو تخته، اتاق ویژه و توئین، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته، اتاق پنج تخته، اتاق شش تخته و سوئیت چهار نفره شاهنشین از جمله تنوع اتاق‌های این هتل است.

امکانات ویژه این هتل به عنوان یکی از هتل های شهر اصفهان شامل رستوران، سفره خانه سنتی، پارکینگ با ظرفیتی ۴۰ خودرو، لابی، فضای سبز، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لاندری، اتاق چمدان، خدمات راهنمای تور، تبدیل ارز و غیره است. رزرو هتل سنتی اصفهان یک اقامت رویایی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

۱۱- هتل سنتی دو ستاره بخردی اصفهان

یکی از خانه‌های عصر صفوی با قدمت ۴۰۰ ساله خود، تبدیل به یک هتل سنتی شده است. هتل دو ستاره سنتی بخردی در انتهای غربی باغ جمیلان در سنبلستان اصفهان واقع شده است. امکانات مدرن این هتل در کنار معماری سنتی و منحصر به فرد آن یک سفر خاطره‌انگیز را برای شما رقم خواهد زد.

از جمله امکانات این هتل می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته، چایخانه سنتی، هتل سنتی، لابی، تاکسی سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته و غیره اشاره کرد. تمامی این امکانات ویژه باعث شده است تا این هتل به یک اقامت مناسب برای گردشگران تبدیل شود.

هتل بخردی

۱۲- هتل سنتی عتیق

خانه سنتی عتیق با قدمت ۲۲۰ ساله خود اکنون به یکی از هتل‌ های سنتی اصفهان تبدیل شده است. هتل سنتی عتیق به عنوان یکی از هتل های شهر اصفهان با تلفیق معماری سنتی با سبک مدرنیته یک فضای منحصر به فردی را برای گردشگران فراهم کرده است. این هتل سنتی از سه طبقه با دو حیاط اندرونی و بیرونی به همراه ۳۰ اتاق تشکیل شده است.  تمامی اتاق‌های این هتل مجهز به سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی است.

از جمله امکانات هتل سنتی عتیق می‌توان به پرسنل مسلط به زبان انگلیسی و ترکی، اینترنت رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، رستوران، راهنمای تورهای گردشگری، پارکینگ و غیره اشاره کرد.

هتل عتیق

سخن نهایی

 در این مقاله از سپنجا در رابطه با هتل‌ های معروف شهر اصفهان صحبت کردیم. رزرو این هتل‌ها بستگی به میزان بودجه شما دارد. سایت سپنجا با فراهم کردن تعداد بسیار زیادی اقامتگاه این فرصت را برای شما به وجود آورده است تا هتل‌ها را از نظر امکانات، موقعیت مکانی و غیره بررسی کنید تا بتوانید هتل مورد علاقه خودتان را رزرو کنید.

اگر شما هم تجربه اقامت در یکی از هتل های شهر اصفهان را دارید، می‌توانید زیر همین پست نظر خودتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: میانگین: ]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا