دیدنی های مشهد

بهترین فست فودهای مشهد را کجا امتحان کنیم؟

اگر قصد سفر به مشهد را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که سری به فست‌فودهای مشهور این شهر بزنید. اگر شما هم با بهترین فست فودهای مشهد آشنا شوید، دیگر هوس خوردن کباب‌ها و شیشلیک‌های مشهور مشهد را نخواهید کرد؛ بنابراین اگر در سفر به مشهد از خوردن غذاهای سنتی خسته شدید، پیشنهاد می‌کنیم که خوردن فست فودهای مشهد را از دست ندهید.

ما در این مقاله از سپنجا قصد داریم تا شما را با معروف ترین فست فودهای مشهد آشنا کنیم. فست فودهای مشهد طعم منحصر به فردی دارند و یک تجربه جدید را برای شما به ارمغان می‌آورند.

برای اجاره سوئیت در مشهد روی لینک کلیک کنید.

آشنایی با بهترین فست فودهای مشهد

در صورتی که قصد سفر به مشهد را دارید، در کنار بازدید از جاهای دیدنی و زیارت حرم امام رضا ع پیشنهاد می‌کنیم که زمانی را برای صرف وعده‌های غذایی در بهترین رستوران‌های مشهد صرف کنید. اگرچه مشهد رستوران‌های سنتی بسیار زیادی دارد، اما فست فودهای آن نیز طرفداران بسیار زیادی دارند. فست فودهای مشهد به دلیل کیفیت بسیار بالای خود، از محبوبیت بسیار بالایی برخورداراند.

از آنجایی که سفر به مشهد معمولا کوتاه است؛ بنابراین بهتر است قبل از سفر با بهترین فست فودهای مشهد آشنا باشید تا بتوانید در بهترین مکان یک غذای باکیفیت و عالی نوش جان کنید. از جمله مشهورترین فست فودهای مشهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

آشنایی با بهترین فست فودهای مشهد

فست فود عطاویچ مشهد

اگر شما هم جزو عاشقان فست فود هستید، پیشنهاد می‌کنیم که خوردن انواع فست فود در رستوران‌های زنجیره‌ای عطاویچ را از دست ندهید. این رستوران زنجیره‌ای به دلیل کیفیت بسیار بالا و پخت اصولی فست فودها، از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. یکی از شعبه‌های این رستوران زنجیره‌ای در شهر مشهد است؛ بنابراین شما می‌توانید از خوردن غذاهای گرم و تازه در این رستوران نهایت لذت را ببرید.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد فست فود عطاویچ، تنوع بالای منوی غذایی آن است. به طوری که شما می‌توانید هر نوع پیتزا، برگر، انواع پاستا و مرغ‌های سوخاری را در این رستوران امتحان کنید. رستوران زنجیره‌ای عطاویچ مشهد یک فضای خانوادگی و دوستانه دارد؛ بنابراین شما می‌توانید در یک محیط دنج و تمیز از خوردن فست فودهای این رستوران لذت ببرید.

آدرس عطاویچ در مشهد: بلوار وکیل آباد، خیابان صیاد شیرازی، بین صیاد شیرازی۲۰ و ۲۲، پلاک ۱۹۹

فست فود ایتالیایی باغ زیتون

فست فود ایتالیایی باغ زیتون جزو یکی از بهترین فست فودهای مشهد به شمار می‌رود. محیط این رستوران یک فضای باز و دلنشین است. در نتیجه شما می‌توانید در یک محیط دنج و عالی، غذاهای باکیفیت این رستوران را نوش جان کنید. فست فود باغ زیتون در پخت غذاهای خود از سوسیس و کالباس استفاده نمی‌کنند. در نتیجه تمامی غذاهای این رستوران از سلامت بسیار بالایی برخورداراند.

منوی رستوران باغ زیتون از تنوع بسیار بالایی برخوردار است و برای گیاه‌خواران نیز منویی جداگانه دارد. از جمله غذاهای سرو شده در این رستوران می‌توان به پاستا، پیتزا، همبرگر، استیک، چیکن برگر، بشقاب ونیزی، سالاد سزار، فیله استیک گریل، میگو و آلفردو، بوفالو چیکن، پوره سیب زمینی و غیره اشاره کرد. یکی از ویژگی‌های خوب منوی این رستوران، توضیحات کامل تمام غذاها است. در نتیجه شما می‌توانید با محتویات این غذاها آشنا شوید.

آدرس شعبه یک فست فود ایتالیایی باغ زیتون: بلوار سجاد، بهارستان ۱۰.۳

آدرس شعبه دو (بیرون بر) فست فود ایتالیایی باغ زیتون: هاشمیه ۱۰، بین فرشته ۳ و ۵

فست فود کندز

اگر سری به مرکز خرید پروما مشهد زدید، خوردن فست فود در رستوران کندز را از دست ندهید. فست فود کندز به عنوان یکی از بهترین فست فودهای مشهد بهترین غذاها را برای مشتریان خود ارائه می‌دهد. در نتیجه بعد از یک روز گشت و گذار در بازار می‌توانید برای استراحت از غذاهای خوشمزه فست فود کندز بهره ببرید.

یکی از ویژگی‌های خوب این فست فود، تنوع بالای منوی این رستوران است؛ بنابراین شما می‌توانید انواع پیتزاها و فست‌فودها را در این رستوران سفارش دهید. یکی از محبوب‌ترین غذاهای این رستوران، پیتزا گوشت مخصوص کندز است که کیفیت و مزه فراموش‌نشدنی آن را در جایی دیگر تجربه نخواهید کرد. ساندویچ‌های فست فود کندز از دیگر غذاهایی است که طرفداران بسیار زیادی دارد.

کندز

تمامی برگرهای این رستوران به صورت دستی و از گوشت تازه آماده می‌شوند. مرغ، فیله سوخاری، ژامبون تنوری، رست بیف و غیره از دیگر غذاهای این فست فود است که ارزش یک بار امتحان کردن دارند.

آدرس فست فود کندز مشهد:‌  خیابان علامه امینی شرقی، مجتمع پارسیان ۴، فست فود کندز

مطالعه کنید: آشنایی با صنایع دستی و سوغات مشهد

فست فود آس برگر

بسیاری از قدیمی‌های مشهد با فست فود آس برگر خاطرات بسیار زیادی دارند. این فست فود به عنوان یکی از قدیمی‌ ترین فست فودهای مشهد بهترین برگرها با سس‌های مخصوص را برای مشتریان خود آماده می‌کنند. منوی فست فود آس برگر به عنوان یکی از بهترین فست فودهای مشهد از تنوع بسیار بالایی برخوردار است و شما می‌توانید انواع سوخاری، سالادها، سیب زمینی و غیره را در آن ببینید.

قیمت قابل قبول غذاها در کنار فضای بسیار دل‌انگیز از جمله مواردی است که باعث محبوبیت این فست فود شده است. در نتیجه اگر در سفر به مشهد، هوس خوردن یک فست فود عالی و باکیفیت را کردید، فست فود آس برگر یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب برای شما است.

آدرس شعبه یک فست فود آس برگر: چهارراه ششصد دستگاه، بین قاضی طباطبایی ۲ و ۴

این مطلب را هم بخوانید
بهترین مکان های خرید در مشهد که هر سلیقه ‌ای را جلب می ‌کنند

آدرس شعبه دو فست فود آس برگر: بلوار وکیل آباد، نبش دانش‌آموز

آس برگر

فست فود شبدیز مشهد

فست فود شبدیز در بین مشهدی‌ها از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. تمامی فست فودهای این رستوران توسط بهترین آشپزها پخته می‌شود. همین ویژگی باعث شده است تا طعم فست فودهای رستوران شبدیز مشهد در نوع خود منحصر به فرد باشد. استقبال بسیار زیاد مشهدی‌ها باعث شده است تا این رستوران، شعبه دوم خود را نیز در مشهد تاسیس کند. شما می‌توانید در این دو شعبه غذاهایی با کیفیت یکسانی را امتحان کنید.

منوی فست فود شبدیز به عنوان یکی از بهترین فست فودهای مشهد شامل انواع پیتزاها، لازانیا، انواع ساندویچ‌ها، مرغ سوخاری و غیره است. همچنین در این رستوران سه آبمیوه خنک و طبیعی موهیتو، لیموناد و آب پرتقال نیز ارائه می‌شوند. اگرچه کیفیت غذاهای این فست فود نسبت به سایر رستوران‌ها بسیار بالا است، اما قیمت آن نسبت به خیلی از فست فودهای مشهد بسیار مناسب است.

یکی از ویژگی‌های خوب فست فود شبدیز مشهد، فضای بسیار بزرگ این رستوران است. به طوری که به طور همزمان ۱۶۰ نفر می‌توانند از سرویس‌های این رستوران بهره‌مند شوند؛ بنابراین اگر به دنبال یک مکان مناسب برای جشن تولدها و دورهمی‌های خانوادگی می‌گردید، رستوران شبدیز می‌تواند یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب برای شما باشد.

آدرس فست فود شبدیز مشهد: بلوار هفت تیر، نبش هفت تیر ۱۵

فست فود ایتالیایی لیو

اگر هوس خوردن غذاهای ایتالیایی را کردید، غذاهای فست فود ایتالیایی لیو مشهد را از دست ندهید. در این رستوران، تمامی غذاها از تازه‌ترین مواد اولیه پخته می‌شوند. همین ویژگی باعث شده است تا این رستوران در نظرسنجی مردم مشهد، امتیاز بالایی را کسب کرده باشد و به عنوان یکی از بهترین فست فودهای مشهد شناخته شود.

در منوی فست فود ایتالیایی لیو شما می‌توانید متنوع‌ترین غذاهای گیاهی و ایتالیایی را پیدا کنید. از جمله آن می‌توان به پاستای آلفردو، پیتزا سبزیجات، پیتزا سیسیلی، پیتزا کاپری، پیتزا سوله، بروسکتا و غیره اشاره کرد.

یکی دیگر از جذابیت‌های این رستوران، فضای دلنشین و مدرن این رستوران است که حسی دنج و صمیمی را برای شما به ارمغان می‌آورد؛ بنابراین فضای رستوران ایتالیایی لیو برای قرارهای عاشقانه، دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه می‌تواند بهترین انتخاب باشد. این فست فود به تازگی شعبه دو خود را راه‌اندازی کرده است. هر دو شعبه فست فود لیو در روزهای تعطیل آماده پذیرایی از شما عزیزان خواهد بود.

آدرس شعبه یک فست فود ایتالیایی لیو: بلوار احمدآباد، بلوار ملاصدرا، نبش ملاصدرا ۱۹

آدرس شعبه دو فست فود ایتالیایی لیو: میدان آزادی، میدان پارک، نبش آزادی یک، جنب تالار و رستوران رویال طلایی

کنتاکی بزرگمهر

اگر هوس خوردن تکه‌های مرغ کنتاکی شده را کردید، کنتاکی بزرگمهر را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این رستوران به عنوان یکی از بهترین فست فودهای مشهد به صورت اختصاصی مرغ کنتاکی شده را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. تکه‌های مختلف مرغ در کنار نان و سیب‌زمینی سرخ‌شده به همراه خیارشور و سس‌های مخصوص، تجربه یک غذای فراموش‌نشدنی را برای شما به ارمغان می‌آورند.

رستوران بزرگمهر به عنوان یکی از شناخته‌ شده ‌ترین فست فودهای مشهد، غذاهای بسیار باکیفیت با قیمت بسیار معقول ارائه می‌دهد. محبوبیت کنتاکی بزرگمهر به اندازه‌ای است که شعبه دوم آن نیز افتتاح شده است. این رستوران در یک موقعیت مکانی بسیار عالی قرار دارد؛ بنابراین هیچ نگرانی بابت جای پارک ماشین خود نخواهید داشت. شعبه دوم این رستوران نیز در یک فضای مدرن و دل باز قرار دارد.

آدرس شعبه یک رستوران بزرگمهر: بلوار ملک آباد، ابتدای خیابان بزرگمهر

آدرس شعبه دوم رستوران بزرگمهر: بلوار منتظری

بزرگمهر

فست فود پاچینو

اگر هوس خوردن یک پیتزای باکیفیت را کردید، فست فود پاچینو تمام انتظارات شما را برآورده خواهد کرد. در این رستوران بهترین پیتزاهای ایتالیایی و آمریکایی با کیفیت بسیار عالی ارائه می‌شوند. یکی از دلایل محبوبیت رستوران پاچینو، سرو غذاها همراه با سس‌های مخصوص است. همین ویژگی باعث شده است تا این رستوران جزو یکی از بهترین فست فودهای مشهد شناخته شود.

 یکی از پیش غذاهای پرطرفدار این رستوران، سوپ قرمز به همراه خامه است؛ بنابراین اگر قصد رفتن به فست فود پاچینو را داشتید، خوردن این پیش غذا را از دست ندهید. اگر در کنار خوردن غذا، هوس انواع نوشیدنی‌های گرم را کردید، این رستوران این امکان را برای شما فراهم کرده است. در نتیجه شما می‌توانید انواع نوشیدنی‌های گرم مانند چای، دمنوش و غیره را سفارش دهید.

اگر می‌خواهید که اوقات فراغت خود را در یک رستوران دنج و خودمانی سپری کنید، فست فود پاچینو را به شما پیشنهاد می‌دهیم. آرامش فضای این رستوران لحظات منحصر به فردی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

آدرس فست فود پاچینو: بلوار ملک آباد، فرهاد ۲۵، پلاک ۱۴۳

فست فود پیتزا شب

اگر عاشق شکم‌گردی‌های شبانه هستید، رستوران پیتزا شب محله احمدآباد بهترین گزینه برای شما است. این رستوران هر روزه تا ساعت ۲ شب آماده پذیرایی از مشتریان خود است. کیفیت غذاهای این رستوران در مقایسه با قیمت آن بسیار عالی است. همین ویژگی باعث شده است تا فست فود پیتزا شب جزو یکی از بهترین فست فودهای مشهد در بین مسافران و مشهدی‌ها شناخته شود.

اندازه پیتزاهای این رستوران هم به صورت تک نفره  و هم به صورت دو نفره است؛ بنابراین برای دورهمی‌های دو نفره می‌توانید دوست خودتان را به یک پیتزای دو نفره مهمان کنید. همچنین می‌توانید در کنار آن سیب‌زمینی‌ها و سالادهای منحصر به فرد آن را نیز امتحان کنید.

از آنجایی که پیتزاهای این رستوران از تازه‌ترین و خوشمزه‌ترین مواد اولیه موجود در بازار پخته می‌شوند، در نتیجه از کیفیت قابل قبولی برخورداراند. برگرهای این رستوران تمامی دست‌ساز هستند. در نتیجه جای دیگری این کیفیت را تجربه نخواهید کرد. در صورتی که قصد رفتن به فست فود پیتزا شب را داشتید، پیشنهاد می‌کنیم که برگر پنیر و قارچ آن را حتما امتحان کنید. خوردن این ساندویچ وسوسه‌انگیز حسابی به شما می‌چسبد.

آدرس فست فود پیتزا شب: احمد آباد، کلاهدوز، بلوار احمد آباد

این مطلب را هم بخوانید
آرامگاه فردوسی، سفری تاریخی به عصر شاهنامه

پیتزا شب

فست فود ایتالیایی برگو

اگرچه فست فود برگو جزو فست فودهای تازه تاسیس به حساب می‌آید، اما کیفیت عالی غذاها در کنار سرویس‌دهی بسیار عالی آن باعث شده است تا به عنوان یکی از بهترین فست فودهای مشهد شناخته شود. این رستوران برای کسانی که علاقه بسیاری به غذاهای ایتالیایی دارند، یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است. دکوراسیون مدرن و جذاب فست فود برگر از دیگر مواردی است که همه نگاه‌ها را به سمت خود جلب می‌کند.

آدرس فست فود ایتالیایی برگو: بلوار وکیل آباد، بین هنرستان و هاشمیه، نرسیده به سامانیه

رستوران گریل فود پر وحشی

خوشمزه‌ترین غذاهای فست فود در رستوران گریل فود پر وحشی پخت می‌شود. شما می‌توانید در این رستوران انواع بشقاب‌های خوشمزه مانند استیک را امتحان کنید. غذای مخصوص این رستوران، بشقاب مخصوص گریل فود است. این غذا از دو تکه لم چاپس، استیک مرغ و گوشت و دو عدد چیز برگر و فرایز تشکیل شده است.

از دیگر غذاهای پرطرفدار این رستوران می‌توان به رویال استیک، چیکن استیک، فیش استیک، بیف استیک و غیره اشاره کرد.

آدرس گریل فود پر وحشی: هنرستان، کنارگذر وکیل آباد، بلوار هنرستان

فست فود چیلی چیز

اگر می‌خواهید که برگرهای باکیفیت و خوشمزه‌ای را امتحان کنید، فست فود چیلی چیز را به شما به شما پیشنهاد می‌دهیم. همچنین دیگر فست فودهای چیلی چیز مانند پاستا، استیک، ساندویچ، پیتزا و غیره از طعم و کیفیت بسیار عالی برخورداراند. منوی پیشنهادی فست فود چیلی چیز به عنوان یکی از بهترین فست فودهای مشهد از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است.

فضای بسیار دنج در کنار رفتار مناسب پرسنل آن جزو مواردی است که شما را مشتاق می‌کند تا بار دیگر به این رستوران بیایید.

آدرس فست فود چیلی چیز: بلوار وکیل آباد، هفت تیر ۶

چیلی چیز

فست فود فکتوری

تنوع بالای غذاها، کیفیت بسیار عالی و دکوراسیون منحصر به فرد فست فود فکتوری از جمله مواردی است که باعث محبوبیت این رستوران شده است. غذاهای لذیذ این رستوران در یک فضای جذاب با دکوراسیون مدرن سرو می‌شوند و یک شب خاطره‌انگیز را برای شما به ارمغان می‌آورند.

تنوع منوی این رستوران بسیار زیاد است و شما می‌توانید انواع غذاهای بین‌المللی مانند پاستا آلفردو، میگو سوخاری، استیک ماهی، پاستا پستو، لم چاپس و غیره را امتحان کنید. یکی از ویژگی‌های خوب این منو، توضیحات مربوط به غذاها است. در نتیجه شما می‌توانید از محتویات این غذاها مطلع شوید.

آدرس فست فود فکتوری: بلوار خیام، خیابان خیام ۱۱، کوچه هوشیار

فست فود پیتزا پیتزا

یکی از بهترین فست فودهای مشهد فست فود زنجیره‌ای پیتزا پیتزا است. دلیل محبوبیت این رستوران‌های زنجیره‌ای به دلیل کیفیت بسیار عالی غذاهای آن با قیمت مناسب است. فست فود پیتزا پیتزا برای پخت انواع پیتزاهای خود از گوشت گوساله تازه به همراه نان نازک استفاده می‌کند. همین ویژگی باعث محبوبیت پیتزاهای این رستوران شده است.

یکی از معروف ترین شعبه‌های فست فود پیتزا پیتزا شعبه کوهسنگی آن است. در نتیجه شما می‌توانید در کنار منظره زیبای کوهسنگی، از خوردن غذای خود لذت ببرید.

آدرس شعبه یک فست فود پیتزا پیتزا: کوی آب و برق، بلوار هفت تیر، نبش هفت تیر ۳۰

آدرس شعبه دو فست فود پیتزا پیتزا: خیابان کوهسنگی، بین کوهسنگی ۲۲ و ۲۴

آدرس شعبه سه فست فود پیتزا پیتزا:  بلوار ملک آباد، نبش وکیل آباد ۱۹

آدرس شعبه چهار فست فود پیتزا پیتزا:  بلوار سجاد، چهارراه بهار، پاساژ بهار

فست فود البیک

یکی دیگر از معروف ترین رستوران های مشهد رستوران البیک است. در این رستوران هر فست فودی که دلتان بخواهد می‌توانید سفارش دهید. از مرغ سوخاری، پیتزا، ساندویچ تا ماهی، میگو سوخاری و غیره در این رستوران برای شما مهیا است. در فست فود البیک به عنوان یکی از بهترین فست فودهای مشهد نیز می‌توانید انواع دسرهای هیجان‌انگیز را سفارش دهید.

یکی از ویژگی‌های مثبت این رستوران، قیمت مناسب منوی غذایی آن است. در نتیجه اگر به دنبال یک رستوران عالی با قیمت اقتصادی هستید، فست فود البیک می‌تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد. به خصوص اگر خانواده پرجمعیتی دارید، قیمت غذاهای فست فود البیک برای شما به صرفه خواهد شد.

آدرس فست فود البیک: بلوار احمد آباد، چهار راه ابوذر

برای مطالعه: لیستی از بهترین جاهای دیدنی مشهد

فست فود پونک

اگر عاشق خوردن غذا در یک فضای باز و دلباز هستید، فست فود پونک را به شما پیشنهاد می‌دهیم. غذاهای این رستوران یک تجربه بی‌نظیر را برای شما به ارمغان می‌آورد. فضای داخلی و بیرون این رستوران به طور مجموع گنجایش ۶۰۰ نفر به طور همزمان را دارد. اگر قصد دارید تا غذاهای این رستوران را امتحان کنید، خوردن پیتزای گوشت و قارچ آن را از دست ندهید.

آدرس فست فود پونک: مشهد، بلوار جانباز، بین جانباز ۳و۵

فست فود پونک از بهترین فست فودهای مشهد

فست فود شب رو مشهد

یکی از بهترین فست فودهای مشهد فست فود شب رو است که قطعا دل شما را با پیتزاهای خوش رنگ و لعاب و کنتاکی‌های خوشمزه خود خواهد برد. تنوع منوی رستوران شب رو بسیار بالا است؛ بنابراین در صورت تمایل به خوردن هر نوع فست فود می‌توانید غذای مورد علاقه خودتان را در فست فود شب رو سفارش دهید.

آدرس فست فود شب رو: بلوار آموزگار دور میدان جلال

سخن نهایی

در این مقاله از سپنجا در رابطه با بهترین رستوران‌ها و فست‌ فودهای شهر مشهد صحبت کردیم. اگر شما هم قصد سفر به مشهد را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که خوردن غذا در یکی از رستوران‌های گفته شده در بالا را امتحان کنید. اگر تجربه خوردن فست فود در دیگر رستوران‌های مشهد را دارید، می‌توانید نظر خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 3 میانگین: 4.7]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا