جاهای دیدنی تهران

بهترین بستنی فروشی های تهران + معرفی بهترین بستنی های سنتی

هدف امروز ما از نوشتن، معرفی بهترین بستنی فروشی های تهران است، زیرا بستنی در این شهر بزرگ طرفداران بسیار زیادی دارد. با اینکه این روزها می‌توان در تمام طول سال بستنی خورد اما خوردن این دسر یخی در روزهای گرم تابستان بیشتر از هر زمان دیگر لذت به همراه دارد. بستنی در همه طعم‌ها و سبک‌های قابل تصور وجود دارد اما آیا می‌دانید بهترین بستنی‌ها را باید کجای تهران نوش جان کنید؟ در سپنجا همراه ما باشید تا به شما نام نشان محبوب‌ترین بستنی فروشی‌های پایتخت را بدهیم و ببینیم چه چیز آنها را تا این حد منحصر به فرد کرده است!

برای اجاره سوئیت در تهران روی لینک کلیک کنید.

فهرست مطالب مخفی کردن

فهرست بستنی فروشی‌های معروف و محبوب تهران

اگر شما هم وقتی هوس خوردن بستنی می‌کنید، حتی در سردترین روزهای سال هم از خوردن بستنی دلخواهتان لذت می‌برید به خواندن ادامه دهید تا بستنی فروشی‌هایی را بشناسید که هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارند.

۱- کافه بستنی جلاتو لب (کارگاه جلاتو) از بهترین بستنی فروشی های تهران

کارگاه جلاتو یکی از بهترین جاهایی‌ست که باید در تهران بازدید کرد. این کافه بستنی ایتالیایی اگر بهترین نباشد، مطمئناً جزو سه مکان برتر برای خوردن بستنی در تهران است. کافه بستنی جلاتو در خیابان ایران زمین، پاساژ گلستان قرار دارد. جالب است بدانید که اغلب طرفدارنش ترجیح می‌دهند در کارگاه بنشینند و بستنی دلخواه‌شان را میل کنند!

در این کافه علاوه بر خوردن بستنی ایتالیایی می‌توان انواع انوشیدنی گرم و سرد را به همراه کیک‌های بسیار خوشمزه نوش جان کرد و متوجه تفاوت اینجا با جاهای دیگر شد. دکوراسیون کافه جلاتو بسیار دوستانه چیده شده است تا مشتری‌ها با نشستن در این فضا آرامش داشته باشند. در کنار این آرامش و فضای مناسب، این کیفیت بستنی‌هاست که رضایت مشتریان زیادی را جلب می‌کند. ضمناً برخورد محترمانه پرسنل آن هم به این شهرت و محبوبیت پیوند خورده است.

ساعت کاری کارگاه جلاتو: ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

آدرس: شهرک غرب، فاز ۱، خیابان ایران زمین، مرکز تجاری گلستان، طبقه همکف
شماره تماس:  ۸۸۰۸۸۱۸۱

جلاتو

۲- سوییت دریم جلاتو | ترکیب رویایی چوروس گرم و جلاتوی سرد

سوییت دریم جلاتو نیز به‌‌عنوان یکی از بهترین بستنی فروشی‌ های تهران شناخته می‌شود. همانطور که از اسمش پیداست، یکی از مجموعه‌های جلاتو در شهر بزرگ تهران است و طرفداران چشمگیری از اقصی‌نقاط شهر پیدا کرده است. جلاتو یک دسر بسیار خوشمزه و شیرین ایتالیایی است که بافت نرم و کرمی دارد و چربی آن نسبت به بستنی خیلی کم‌تر است. شما می‌توانید این دسر سرد و شیرین را در یکی از کافه جلاتوهای تهران، از جمله سویت دریم جلاتو نوش جان کنید و از طعم متفاوت آن حسابی لذت ببرید.

از خصوصیات دوست‌داشتنی و پرطرفدار سوییت دریم جلاتو این است که انواع جلاتو ایتالیایی را در طعم‌های مختلف برای مشتریان خود آماده می‌کند. این کافه بستنی یک ترکیب سنتی شامل جلاتوی زعفرونی و خلال پسته فراوان را به منوی خود اضافه کرده است تا اینگونه بتواند به نظر و سلیقه بزرگ‌ترها و کلاسیک دوستان نیز احترام بگذارد. اگر به این کافه سر زدید، طعم سافت جلاتو(بستنی دستگاهی) و ساندویچ بستنی آن را که یکی از ابتکارات خود سوییت دریم است را از دست ندهید.

آدرس:  خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز شمالی، نرسیده به خیابان ونک، شماره ۲۲۹

لیستی از کافه های لوکس تهران

سوییت دریم جلاتو

۳- جلاتو هاوس (خانه جلاتو) | بستنی سالم و فاقد افزودنی مخصوص گیاهخواران و افراد دیابتی

یکی دیگر بهترین بستنی فروشی های تهران یا بهتر است بگوییم یکی دیگر از کافه جلاتوهای تهران در شهرک غرب قرار دارد. اگر به دلایلی چون گیاهخوار بودن یا درگیری با بیماری دیابت، سالهاست از خوردن بستنی اجتناب می‌کنید، به جلاتو هاوس بروید. از بین چندین مجموعه جلاتوی تهران، تنها جلاتو هاوس است که بستنی‌های ایتالیایی خود را به صورت کاملاً طبیعی و سالم تولید می‌کند. جالب‌ است بدانید که تمام بستنی‌های این مجموعه بدون هر نوع رنگ، اسانس و افزدونی‌های صنعتی تهیه می‌شوند.

شش سال پیش جلاتو هاوس توسط آکادمی کافه جلاتو (بنیان گذار صنعت جلاتو در ایران) افتتاح شد و در این مدت کم می‌بینیم که به یکی از موفق‌ترین و خاص‌ترین بستنی فروشی‌های پایتخت تبدیل شده است. این کافه دارای سبک کاملاً ایتالیایی است و از همان ابتدا با هدف ارائه محصولی استاندارد و مطابق با آنچه در کشور ایتالیا وجود دارد تاسیس شد.

ساعت کاری جلاتو هاوس: ۱۱ صبح تا ۱۲ شب

نشانی: شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخار مقدم، پلاک ۹

شماره تماس:  ۸۸۵۸۱۷۱۴

آشنایی با بهترین کافه های تولد تهران برای ثبت لحظات به یادماندنی

۴- بستنی ایتالیایی سن مارکو | طعم واقعی و متنوع بستنی ایتالیایی

آیا می‌دانید فقط در مجموعه‌های جلاتو نیست که می‌توانید انواع بستنی ایتالیایی آن هم در طعم‌ها و شکل‌های مختلف بخورید؟ بستنی فروشی سن مارکو واقع در منطقه قیطریه، یکی دیگر از بهترین بستنی فروشی های تهران است که طعم و مزه فوق‌العاده بستنی‌های ایتالیایی‌اش زبانزد خاص و عام شده است.

فضای این بستنی فروشی چندان بزرگ نیست اما به قدری پرطرفدار و محبوب شده است که بیشتر روزها می‌توان شاهد صف دراز و طویلی از مشتری‌های ثابت جلوی درب ورودی آن بود. بد نیست بدانید که بستنی‌های سن مارکو بسیار متنوع هستند و این قطعاً انتخاب را برای مشتری قدری دشوار می‌سازد. با این حال جای نگرانی نیست زیرا بستنی مد نظر خود را می‌توانید در اینجا تست کنید و بعد از آن سفارشتان را قطعی کنید.

ساعت کاری: ۱۰ صبح الی ۲۴ شب

محدوده قیمتی: رو به بالا

آدرس:  بلوار ۳۵ متری قیطریه، جنب کوچه شب‌تاب، پلاک ۹۳

کافه های قدیمی تهران از نوستالژیک‌ترین مکان‌ها برای عاشقان قهوه و چایی

بستنی ایتالیایی سن مارکو

۵- بستنی سال سال؛ سلف سرویس به صرف ماست بستنی

قطعاً بستنی در کلانشهری چون تهران به دلیل پرجمعیت بودن طرفداران زیادی دارد و همین مسئله باعث شده تا بستنی فروشی‌های زیادی هم در اقصی‌نقاط این شهر دایر شود. بستنی سال سال یکی دیگر بهترین بستنی فروشی های تهران است و در خیابان پاسداران قرار دارد.

این مطلب را هم بخوانید
لیست مراکز خرید تهران برای خرید لوازم خانگی

با رفتن به اینجا می‌توانید نوعی از بستنی را نوش جان کنید که احتمالاً در هیج کجای دیگر امتحان نکرده‌اید. این ماست بستنی‌ ویژه سال سال است که نمونه آن فقط در خود سال سال پیدا می‌شود. همچنین شما در اینجا می‌توانید حجم و مقدار بستنی را به صورت سلف سرویس خودتان معین کنید و در آخر به سلیقه خودتان، بستنی‌ دلخواه‌تان را با انواع شکلات‌ها، میوه‌های فصل، ژله و … پر ملات‌تر کنید.

ساعت کاری بستنی فروشی سال سال: ۱۰ صبح الی ۲۴ شب

محدوده قیمتی:  رو به بالا

آدرس:  تهران، خیابان پاسداران، بین دشتستان هفتم و هشتم

برای اجاره سوئیت و آپارتمان مبله در پاسداران تهران به سامانه سپنجا سر بزنید.

۶- بستنی فروشی منصور؛ عطر و طعم واقعی ذائقه ایرانی

بستنی منصور که در محدوده ونک قرار دارد، از خوشنام‌ترین و قدیمی‌ترین بستنی فروشی‌های پایتخت است. از آنجا که این بستنی فروشی در شهر تهران به شهرت زیادی دست پیدا کرده است، داخل و جلوی آن همیشه شلوغ است. اکثر روزها مشتری‌ به قدری در این بستنی فروشی زیاد است که منجر به تشکیل صف طولانی می‌شوند. ناگفته نماند که بستنی فروشی منصور به دلیل ارائه انواع بستنی‌های با کیفیت و خوشمزه به یکی از بهترین بستنی فروشی های تهران تبدیل شده است و فالوده‌‌ مخصوص آن زبانزد است.

ساعت کاری بستنی فروشی منصور:  از ۹ صبح تا ۲ عصر و از ۴ عصر تا ۱۲ شب

آدرس: تهران، ونک، ملاصدرا، بعد از چهارراه شیراز، پلاک ۹۳

شماره تماس:  ۸۸۰۴۲۹۵۹

بستنی فروشی منصور

۷- بستنی نعمت؛ اولین سوپر بستنی زنجیره‌ای در کشور

بستنی نعمت از بستنی‌های نام آشنا و محبوب، نه تنها در شهر تهران بلکه در سراسر کشور است. این نام در حال حاضر به نامی معتبر در صنعت بستنی تبدیل شده است و نظر و رضایت طرفداران زیادی را جلب کرده است. بستنی فروشی نعمت در کلانشهر تهران بسیار مشهور است و این شهرت را مدیون بیش از ۲۰ سال تولید بستنی باکیفیت و خوشمزه برای پایتخت‌نشینان است. این بستنی فروشی در حال حاضر بیش از ۳۰ شعبه در تهران و شعبات متعددی نیز در اقصی نقاط کشور و البته کشورهای همسایه دارد.

بهترین کافه های تهران را بشناسید +آدرس و مشخصات دقیق

۸- بستنی شاد | یک اسکوپ شادی لذیذ

بستنی شاد را می‌توان به عنوان یکی دیگر از بهترین بستنی فروشی های تهران به شما معرفی کرد. این بستنی فروشی محبوب نیز مانند بستنی نعمت در چندین شهر و کشور شعبه دارد و آوازه بستنی‌هایش در همه جا پیچیده. بستنی‌های شاد طعم و مزه خاص خود را دارند  و در بالاترین کیفیت آماده می‌شوند. شما با هر سلیقه و ذائقه‌ای می‌توانید به بستنی شاد بروید و از بین متنوع‌ترین و جدیدترین طعم‌ها، بستنی دلخواه خود را نوش جان کنید.

بدون اغراق بستنی‌های شاد از نظر کیفیت، طعم و مزه بی‌نظیر هستند و چیزی که بیشتر از هر مورد دیگر رضایت مشتری‌های شاد را جلب می‌کند این است که داخل مغازه جا برای نشستن و صرف بستنی وجود دارد و رفتار خوب پرسنل و کارکنان این بستنی فروشی باعث می‌شود که دوباره و چند باره به آنجا بیایند. در منوی این بستنی فروشی نوشیدنی‌های گرم و سرد و انواع کیک‌های خوشمزه نیز وجود دارد.

ساعت کاری: ۱۰:۳۰ صبح الی ۲۳ شب

محدوده قیمتی: متوسط

آدرس : تهران، چهارراه ولیعصر، رو‌به‌روی بازار کامپیوتر رضا

بستنی شاد

۹- بستنی ناصر ؛ ۳۰ سال سابقه

بستنی ناصر نیز به دلایل مختلف در فهرست بهترین بستنی فروشی های تهران قرار گرفته است. این بستنی فروشی توجه افراد زیادی از پایتخت‌نشینان را به خود جلب کرده است و حال و هوای خاص آن لذت خوردن بستنی را برای مشتری‌ها دوچندان می‌کند. این یک کافه بستنی قدیمی و با اصالت است که فضای دنج و صمیمانه آن بهترین گزینه برای کسانی است که دوست دارند در حال و هوای دهه ۶۰ بستنی دلخواه خود را میل کنند. بستنی ناصر در محله نوبنیاد قرار دارد و انواع بستنی ساده، سنتی، اسکوپی، میوه‌ای و آب هویج بستنی را آماده می‌کند. همچنین معجون‌هایی پرملات سرشار از انواع مغز درست می‌کند که مشتری‌های قدیمی اینجا می‌گویند کیفیت و طعم آنها دل آدم را آب می‌کند.

ساعت سرویس‌دهی: ۱۶ عصر الی ۲۴ شب.

محدوده قیمتی: متوسط

آدرس بستنی ناصر : پاسداران،بالاتر از نوبنیاد، رو به روی نارنجستان یکم.

برای اجاره آپارتمان مبله در تهران به سایت سپنجا بروید.

۱۰- بستنی اکبر مشتی؛ اولین و قدیمی‌ترین بستنی فروشی تهران

اکبر مشتی یکی از نام‌های بسیار محبوب و مشهور در صنعت بستنی است. بسیار جالب است بدانید که صاحب این نام و برند؛ شخصی ملایری به نام اکبر جعفری ملایری بود که توانست به عنوان اولین ایرانی به تجارت بستنی روی آورد. این بستنی فروشی که شهرت خود را با نام بستنی اکبر مشتی به دست آورد در سال ۱۲۷۵ هجری در خیابان ری تأسیس شد و آوازه آن بعدها در پاریس و لس آنجلس هم پیچید. در حال حاضر این کافه بستنی در صدر فهرست بهترین بستنی فروشی های تهران قرار دارد و توسط محمد ملایری تنها وارث اکبر مشتی اداره می‌شود. اگر دوست دارید طعم اصیل بستنی سنتی ایران را بچشید، حتماً به بستنی اکبر مشتی سر بزنید و این تجربه شیرین را برای خود کسب کنید.

نشانی:  میدان تجریش، خیابان شهرداری، نرسیده به خیابان ناهید

شماره تماس:  ۲۲۷۳۹۱۲۴

بهترین بستنی فروشی های تهران

۱۱- بستنی بابا رحیم

بستنی بابا رحیم اگر بیشتر از بستنی اکبر مشتی محبوب و مشهور نباشد، قطعاً کم‌تر هم نیست و در این فهرست می‌تواند ادعای مقام دوم را داشته باشد. در این کافه بستنی مشهور می‌توانید یکی از بهترین معجون‌ها رو امتحان کرد که با ترکیب شیر، گردو، موز و عسل تهیه می‌شود. بدون اغراق بگوییم که این یک معجون معمولی نیست و قطعاً یک سر و گردن از سایر معجون‌ها بالاتر است. اصلاً یکی از دلایلی که همه روز در بستنی فرشی بابا رحیم ازدحام جمعیت وجود دارد، درخواست بالای این معجون است. اگر شما هم دوست دارید این ویتامینه و شیرپسته بسیار پرملات و سنگین اینجا را نوش جان کنید سری به خیابان ستارخان بزنید و جویای نام و نشان بستنی بابا رحیم شوید.

۱۲- بستنی خوش مرام

بستنی خوش مرام نیز یکی دیگر از بهترین بستنی فروشی های تهران است و محبوبیت خاصی در بین اهالی آریاشهر و ستارخان پیدا کرده است. این مکان نیز چون بستنی فروشی ناصر یکی از بهترین گزینه‌ها برای چشیدن طعم‌های قدیمی بستنی است و کیفیت و قیمت مناسب دو عنصر اصلی محبوبیت آن به حساب می‌آیند.

اجاره اقامتگاه های با کیفیت و کمترین هزینه در تهران

۱۳- آبمیوه و بستنی رضا

برای خوردن بستنی‌های متنوع، آبمیوه‌ها و معجونی پر ملات و ویتامینه می‌توانید به یکی دیگر از محبوب‌ترین بستنی فروشی‌های پایتخت به نام آبمیوه بستنی رضا سر بزنید. به اینجا سر بزنید تا خودتان قدرت شیر پسته و معجون مخصوص کافه بستنی رضا را درک کنید. شاید این کافه در مقام اول و دوم این فهرست قرار نداشته باشد اما واقعاً در جایگاه خود عالی و زبانزد است. راستی قبل از رفتن به این کافه باید فکر رژیم و کالری را از ذهن خود پاک کنید زیرا هرگز نمی‌توانید در مقابل معجون مخصوص رضا و بستنی‌های پر ملات و خوش رنگش مقاومت از خود نشان دهید.

این مطلب را هم بخوانید
تجربه خریدی متفاوت در مراکز خرید لوکس تهران

بستنی رضا

۱۴- بستنی بسکین رابینز

بستنی بسکین رابینز را نیز نباید در فهرست بهترین بستنی فروشی های تهران از قلم انداخت. اینجا مشتری‌های زیادی در طول روز به خود می‌بیند و اکثر آنها مشتری ثابت هستند و به هوای خوردن بستنی‌های مغزدارش دوباره بر می‌گردند. البته به جزء بستنی‌های مغزدار محصولات پرطرفدار دیگری هم مثل کیک کیت کت، کیک نسکافه و بستنی ماست در بستنی رابینز آماده می‌شوند که تنها یکبار امتحانشان کافیست تا دوباره و چندباره به اینجا سر بزنید. این بستنی فروشی در خیابان شریعتی پایین تراز میرداماد قرار دارد و خصوصیت قابل توجه آن این است که می‌توان بستنی‌ها را قبل از سفارش امتحان کرد.

۱۵- بستنی ایلیو

اگر روزی گذرتان به زعفرانیه افتاد، فراموش نکنید که یک کار مهم در اینجا برای انجام دادن دارید. این کار مهم سر زدن به بستنی فروشی ایلیو است که در پاساژ پالادیوم قرار دارد. بستنی ایلیو در شهر بزرگی چون تهران بسیار طرفدار دارد و اکثر طرفداران آن عاشق بستنی شکلات دارک و سالاد میوه معروف اینجا هستند. همچنین از نکته‌های جالب توجه در مورد ایلیو این است که از محدود جاهایی در شهر تهران است که علاوه بر بستنی سرد و یخی، بستنی گرم هم مانند ترامیسو دارد.

۱۶- آبمیوه بستنی ویتامینه ستار

آبمیوه بستنی ویتامینه ستار یکی دیگر از بهترین بستنی فروشی های تهران است. زمان زیادی از نخستین روز فعالیت این بستنی فروشی تا امروز نگذشته است اما در همین مدت کم توانسته است با بستنی‌ها، آبمیوه‌ها و همینطور معجون‌های خود دل عده زیادی را به دست آورد. بستنی فروشی ستار در چهار راه پاسداران بالاتر از خیابان دولت قرار دارد اما آوازه بستنی‌ها و دیگر محصولات آن تقریباً در تمام تهران پیچیده است. آب سیب و معجون ستار توسط خریداران زیادی توصیه شده‌اند و آن طور که پیداست تاکنون کسی از رفتن به اینجا پشیمان نشده است.

۱۷- بستنی کارول

یکی دیگر از بستنی فروشی‌هایی که ما باید به لیست خود اضافه کنیم، بستنی کارول است. این بستنی فروشی نیز به دلایل مختلف مورد توجه اهالی تهران قرار گرفته است و تاکنون توسط عده زیادی از مشتری‌ها توصیه شده است. اولین دلیل پرمخاطب بودن بستنی فروشی کارول بدون شک منوی بلند بالای آن است که می‌توان هر چیز خوشمزه‌ای را در آن پیدا کرد. جلاتو، انواع وافل، دسرها، دشر، آب میوه‌های طبیعی، قهوه، انواع شیک داغ و…. تنها بخش کوچکی از این منو هستند و با وجود چنین منویی بعید است کسی از این جا دست خالی بر گردد.

و اما یکی دیگر از دلایلی که باعث می‌شود بستنی کارول به یکی از بهترین بستنی فروشی های تهران تبدیل شود، وجود صندلی‌های راحت در فضای دنج آن است که برای دورهمی‌های دوستانه بسیار مناسب است. همچنین جالب است بدانید در اینجا به صورت تمام وقت موسیقی پخش می‌شود و حتی به مشتری‌ها این امکان داده می‌شود که آهنگ درخواستی آنها پخش شود.

ساعت کاری بستنی کارول: ۹ صبح تا ۱۲ شب

آدرس: تهران، بلوار کاوه ابتدای بلوار اندرزگو پلاک ۱۳۸

شماره تماس:  ۲۲۲۱۵۷۳۹

بستنی کارول

۱۸- بستنی مکلی

یک بستنی فروشی پرطرفدار دیگر به نام مکلی که زمان زیادی هم از آغار فعالیت آن نگذشته است، آخرین بستنی فروشی جذاب فهرست ماست. این بستنی فروشی در تهران بیشتر تمرکز خود را روی تولید انواع جلاتو با کیفیت با استفاده از عسل گذاشته است و انواع بستنی‌های شکلاتی، فندقی، نوتلا، پسته و … را آماده می‌کند. مکلی دارای سه شعبه است که در سه نقطه شهر شامل مرزداران، سعادت آباد و تهرانپارس فعالیت می‌کنند.

آدرس شعبه مرزداران: مرزداران، ابتدای خیابان آریافر، نبش گلدیس ۷، پلاک ۲۱

آدرس شعبه سعادت آباد: سعادت آباد بالاتر از میدان کاج

آدرس شعبه تهرانپارس: پایین تر از چهار راه تیرانداز، نرسیده به فلکه اول تهرانپارس، بین ۱۵۴ و ۱۵۶ غربی، پلاک ۷۸

بهترین بستنی‌های سنتی

تا اینجا با تعدادی از بهترین بستنی فروشی های تهران آشنا شده‌اید اما قرار است در ادامه به معرفی برخی از بهترین بستنی‌های سنتی بپردازیم. می‌دانید که انواع بسیار زیادی بستنی سنتی وجود دارد که هر کدام با مواد، روش‌ها و طعم‌های منحصربه‌فرد درست می‌شوند. اگر به دنبال آشنایی با انواع بستنی سنتی هستید، این پست برای شماست!

۱۹- بستنی سنتی ایرانی

بستنی سنتی ایران که ریشه در تاریخ سرزمین‌مان گسترانده است، یک بستنی بسیار معروف و در عین حال محبوب است که برای آماده سازی آن از مواد اولیه سالم و مقویی چون شیر تازه محلی، تخم مرغ، شکر، گلاب، زعفران، وانیل، پسته و تکه‌های خامه منجمد لخته شده استفاده می‌کنند. قدمت این بستنی به حدود ۵۰۰ سال قبل از میلاد باز می‌گردد.

بستنی سنتی ایرانی

۲۰- پاپسیکل، بستنی یخی، آلاسکا

پاپسیکل‌ نوعی بستنی یخی است که همه ما لذت خوردن آن را در تجربیات خود داریم. این همان بستنی یخی‌ یا بستنی چوبی خودمان است که به صورت کاملاً دست ساز تهیه می‌شود و مواد تشکیل دهنده آن شامل آب میوه، شیر و آب می‌شود. این نوع بستنی در گرمای سوزان تابستان حال آدم را حسابی جا می‌آورد.

۲۱- بستنی فالوده ایران

بستنی فالوده نیز از بستنی‌های سنتی و بسیار خوشمزه کشور خودمان است. این بستنی بسیار محبوب است و مواد تشکیل دهنده آن شامل رشته‌های نشاسته، آب لیمو، گلاب و بستنی سنتی ایرانی می‌شود.

کلام آخر…

در این مقاله از سپنجا سعی کردیم ۲۱ بستنی فروشی در تهران را با هم بررسی کنیم. بستنی‌ها بسیار طرفدار دارند زیرا آنها می‌توانند تمام لحظات ما را از جمله گپ و گفت‌های دوستانه، تماشای فیلم، مهمانی، بعد از ظهر یا عصر را با طعم های خوشمزه خود لذتبخش‌تر کنند. همین شد که تصمیم گرفتیم در این مقاله از سپنجا فهرستی نسبتاً جامع از بهترین بستنی فروشی های تهران را برای شما همراهان همیشگی آماده کنیم که شامل قدیمی‌ترین و جدیدترین بستنی فروشی‌ها باشد. برای چشیدن طعم بهتری از بستنی‌های دلخواه خود می‌توانید به موارد ذکر شده بالا سر بزنید و لحظات مفرحی را برای خود بسازید.

لطفا نطرات خود را دراره این بستنی فروشی های هران با ما به اشتراک بگذارید. اگر بستنی فروشی دیگری هم می‌شناسید، در کامنت همین مقاله بنویسید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: میانگین: ]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا