دیدنی های کیش

اطلاعات بازار ونوس کیش را می‌خواهید؟ همه چیر اینجاست! +عکس

کیش جزیره ای زیبا در ایران است که علاه بر مکان های گردشگری زیبا، مجتمع های تجاری و مراکز خرید بسیار شیک و لوکسی نیز دارد. بازار ونوس کیش یکی از این بازارهای لوکس می‌باشد.

اقامت در سوئیت مبله در کیش

در واقع جذابیت های خرید در این جزیره، به قدری بالا است که روز به روز شاهد افزایش تعداد مجتمع تجاری های باکیفیت کیش هستیم!

در این مطلب قصد داریم بازار ونوس کیش را که یکی از کامل ترین مراکز خرید این جزیره می باشد به طور کامل معرفی کنیم. با سامانه رزرو و اجاره اقامتگاه سپنجا همراه باشید.

معرفی بازار ونوس کیش

مرکز خرید ونوس کیش، یکی از بهترین مراکز خرید کیش، در سال ۱۳۷۵ در زمینی به وسعت ۲۶۰۰۰ متر مربع در دو طبقه احداث گردید. بازار ونوس کیش شامل بخش های متنوع تجاری، اداری و خدماتی می باشد.

طبقه ی همکف این مجتمع به واحدهای تجاری اختصاص دارد و شامل پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه، چمدان، کیف و کفش، عینک، عطر و ادکلن و لوازم آرایشی و بهداشتی ،لوازم آشپزخانه ، مواد خوراکی، قهوه و شکلات ، دوچرخه و لوازم ماهی گیری، خرازی ،وسایل الکترونیکی و لوازم دیجیتال، پارچه و منسوجات و … می باشد.

واحدهایی نظیر بانک و خدمات مرتبط با آن، مطبوعات و غرفه های امور فرهنگی، مشاور املاک، غرفه های خدمات واردات و صادرات، آژانس هواپیمایی، سیسمونی کودک، کترینگ، سوپر مارکت و مواد غذایی، غرفه های خدمات امنیتی و نیز دفاتر بیمه، صرافی ها و … از دیگر واحدهای موجود در طبقه ی اول این مجتمع تجاری می باشد.

این مطلب را هم بخوانید
مرکز خرید سارینا 1 کیش| 0 تا 100 لوکس‌ترین بازار جزیره

اقامت در منزل مبله در کیش

مرکز خرید ونوس کیش، یکی از بهترین مراکز خرید کیش، در سال 1375 در زمینی به وسعت 26000 متر مربع در دو طبقه احداث گردید.

یک مزیت خوبی که بازار ونوس کیش از آن بهره مند است وجود مکانی برای بازی کودکان است که می توانید لحظات شادی را در این مکان برای کودکان خود فراهم آورید.

در هر کدام به طور منحصر به فرد، دیگر موارد از بهترین بازارهای کیش را معرفی کرده ایم:

 

در بخشی از این مکان مخصوص بازی کودکان که سرپوشیده است تشک هایی نرم تعبیه شده است تا فرزندان دلبندتان در کنار دیگر هم سن و سالان خود تفریح کنند.

همچنین ماشین های مخصوص کودکان، اسباب بازی های متنوع و تونل های مارپیچ و … وجود دارد و مربی های با تجربه در این مکان حضور دارند که مراقب فرزندان تان در این مجموعه هستند و شما می توانید با خیال راحت به خرید خود بپردازید.

کافی شاپ و رستوران از دیگر امکانات این بازار می باشد که می توانید برای لحظاتی پس از گشت و گذار در بازار ونوس کیش به همراه خانواده ی خود به آنجا رفته و با سرو آبمیوه، میان وعده و یا غذاهای متنوع بین المللی و بومی آنجا، رفع تشتگی و گرسنگی کنید و خاطره ای خوش برای خود و همراهان خود ثبت نمایید.

اقامت در آپارتمان مبله در کیش

آدرس بازار ونوس کیش کجاست؟

بازار ونوس کیش واقع در خیابان سنائی می باشد. لوکیشن بازار ونوس کیش

نمایی از داخل بازار ونوس کیش

اقامت در جزیره ی کیش

اگر قصد سفر به جزیره ی زیبای کیش را دارید و به دنبال اجاره ی سوئیت، ویلا و یا اقامت گاه های بوم گردی در این جزیره هستید به صفحه ی رزرو سوئیت در کیش مراجعه کنید.

این مطلب را هم بخوانید
باغ پرندگان کیش ؛ بازدید از گونه هایی که تنها در مستندها می بینید!

در این صفحه، سامانه رزرو و اجاره اقامتگاه سپنجا، این اکان را برایتان فراهم کرده است که حداقل زمان ممکن مطابق آنچه برای مکان اقامتی خود در نظر گرفتید نسبت به رزرو سوئیت اقدام نمایید و خیال خود و اعضای خانواده تان را از این بابت راحت کنید.

سخن آخر

به عنوان سخن آخر، در این مطلب سعی کردیم هر آنچه نیاز است درباره ی بازار ونوس کیش بدانید را معرفی کنیم. شما هم اگر تجربه ی بازدید و خرید از این مرکز خرید را دارید در بخش نظرات با ما و دیگر خوانندگان مجله گردشگری سپنجا در میان بگذارید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 2 میانگین: 5]

باران یاوری

من عاشق سفرم، دوست دارم همیشه توی سفر باشم و بنویسم، یه کمپر داشته باشم با یه نفر پایه که دور دنیا رو با ماشین بگردیم و حیاطی داشته باشیم به وسعت کل دنیا، این علاقه باعث شده به نوشتن روی بیارم و این نوشتن منو آروم میکنه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا