دیدنی های قشم

بازار قدیم درگهان ؛ ۰ تا ۱۰۰ عاشقان بازارگردی سنتی‌پسند!+عکس

وجود مجتمع های تجاری و بازارهای موجود در قشم از اصلی ترین دلایل سفر به این جزیره می باشد. هر ساله جزیره ی قشم میزبان تعداد زیادی مسافر از مناطق مختلف ایران می باشد. بازار قدیم درگهان از پرطرفدارترین مراکز خرید این جزیره از قدیم تا به امروز می باشد.

در ادامه قصد داریم این مرکز خرید را به طور کامل معرفی کنیم. با سامانه رزرو و اجاره اقامتگاه سپنجا همراه باشید.

معرفی بازار قدیم درگهان

مرکز خرید قدیم درگهان، قدیمی ترین بازار این منطقه می باشد و به همین دلیل این نام را به خود گرفته است.

شکل بازار قدیم درگهان کاملا سنتی است و از کوچه پس کوچه های باریک و راهروهای تو در تو تشکیل شده است.

این بازار قدیمی برای افرادی که به صورت عمده خرید دارند گزینه ی بسیار مناسبی است زیرا تقریبا همه ی فروشگاه های واقع در آن محصولات خود را به صورت عمده و با قیمت های حیرت کننده ای عرضه ی کنند.

در این مرکز خرید، تنها اجناسی که رو به پایان است و تعداد محدودی از آن ها باقی مانده است به صورت تکی به فروش می رسند.

با وجود اینکه مراکز خرید جزیره ی قشم و مناطق اطراف آن با طراحی های شیک و لوکس در حال افزایش هستند، اما هنوز هم بازار قدیم درگهان مشتریان خود را دارد.

یکی از دلایل محبوبیت این مرکز خرید از قدیم تا به الان قیمت های ارزان و مقرون به صرفه ی کالاهای موجود در این مرکز خرید می باشد.

این مطلب را هم بخوانید
سیر تا پیاز مجتمع تجاری دریا درگهان قشم (آپدیت سال 1399)

از دیگر مزیت های مهم مرکز خرید قدیم درگهان که می توان به آن اشاره نمود این است که این بازار سنتی و قدیم در مرکز شهر واقع شده است و در مجاورت آن مراکز خرید دیگر و رستوران های فراروانی وجود دارد.

وجود این رستوران ها در نزدیکی این بازار قدیمی ضروری می باشد تا بتوان پس از ساعت ها بازارگردی به همراه خانواده و یا دوستان خود به آنجا رفت و از طعم غذاهای سنتی و دریایی آن جا نهایت لذت را برد.

لازم به ذکر است که این بازار قدیمی و سنتی از قدیم تا الان یکی از قطب های اصلی کسب درآمد مردم آن منطقه می باشد.

اقامت در سوئیت مبله در درگهان

بازار قدیم درگهان از پرطرفدارترین مراکز خرید این جزیره از قدیم تا به امروز می باشد.

آدرس بازار قدیم درگهان کجاست؟

مرکز خرید قدیم درگهان واقع در جزیره قشم، درگهان، میدان انقلاب، رو به روی بازار مروارید می باشد.

اقامت در جزیره ی قشم

اگر قصد سفر به جزیره ی زیبای قشم را دارید و می خواهید بخشی از سفرتان را به بازدید از بازارهای درگهان اختصاص دهید، پیشنهاد می کنیم، مطالب زیر را هم به منظور آشنایی با دیگر موارد از بهترین ها درگهان، بخوانید:

همچنین، مطمئنا در این سفر به دنبال اجاره ی سوئیت، ویلا و یا اقامت گاه های بوم گردی در جزیره قشم هستید. بدین منظور می توانید روی سپنجا حساب باز کنید.

این مطلب را هم بخوانید
پارک کروکودیل قشم را حتما در برنامه سفرتان قرار دهید

تنها کافی است،  به صفحه ی رزرو سوئیت در قشم مراجعه کنید. در این صفحه می توانید در حداقل زمان ممکن مطابق آنچه برای مکان اقامتی خود در نظر گرفتید نسبت به رزرو سوئیت اقدام نمایید.

نمایی از مغازه های بازار درگهان قشم

سخن آخر

به عنوان سخن آخر، در این مطلب سعی کردیم هر آنچه نیاز است درباره ی بازار قدیم درگهان بدانید را ذکر کنیم. شما هم اگر تجربه ی بازدید و خرید از این بازار قدیمی جزیره ی قشم را دارید در بخش نظرات با ما و دیگر خوانندگان مجله گردشگری سپنجا، در میان بگذارید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: میانگین: ]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا