دیدنی های قشم

هرآنچه لازم است درباره بازار اطلس درگهان بدانید!

هرآنچه لازم است درباره بازار اطلس درگهان بدانید!

هرآنچه لازم است درباره بازار اطلس درگهان بدانید!

بزرگترین جزیره ی ایران و شهرهای نزدیک آن، به واسطه ی پاساژها و مراکز خرید متعددی که دارند و اجناسی که با قیمت های پایین به مشتریان خود عرضه می کنند، محبوبیت زیادی بین مردم پیدا کرده اند.

درگهان شهری در نزدیکی جزیره ی قشم است و ده ها مجتمع تجاری را در خود جای داده است. یکی از این مراکز خرید، بازار اطلس درگهان می باشد. در ادامه با سامانه رزرو و اجاره اقامتگاه سپنجا، همراه باشد تا این مرکز خرید را به طور کامل معرفی کنیم:

درباره ی بازار اطلس درگهان

مجتمع تجاری اطلس درگهان در ۲ طبقه در سال ۱۳۷۹ در نزدیکی مرکز خرید نخل واقع شده است. اصلی ترین وجه تمایز این مرکز خرید با دیگر مراکز خرید درگهان این است که فقط به کیف و کفش و چمدان، اختصاص دارد و دارای تنوع رنگ و مدل بسیار زیادی در این زمینه است.

هم چنین با قیمت های بسیار پایین عرضه می گردند؛ بنابراین اگر قصد خرید کیف و یا کفش را دارید حتما توصیه می شود که به این بازار، سری بزنید. مشتریان در این مجموعه، هم به صورت عمده و هم به صورت تکی می توانند خرید مورد نیاز خود را انجام دهند.

این مطلب را هم بخوانید
همه آنچه که باید درباره مجتمع تجاری دو دلفین درگهان بدانید!

قیمت های کیف و کفش و چمدان در بازار اطلس درگهان به قدری پایین و مناسب است که عنوان ارزان ترین مرکز خرید قشم را به خود گرفته است.

اقامت در سوئیت مبله در درگهان

نمایی از بازار اطلس درگهان از بیرون

معماری بازار اطلس درگهان

مرکز خرید اطلس درگهان جزو مراکز خرید زیبا در این شهر محسوب می شود؛ برای ساخت دیواره ها و سقف این مجتمع از طرح چوب استفاده شده است و در سقف آن، چراغ های رنگی نصب شده است که جلوه ی زیبایی به آن بخشیده است.

همچنین منبت کاری هایی که در بازار اطلس به کار رفته شده است، بسیار زیبا هستند.

نمایی از بازار اطلس درگهان قشم

سایر امکانات بازار اطلس درگهان

مجموعه ی اطلس درگهان در کنار عرضه ی انواع کیف و کفش مردانه، زنانه و بچه گانه از امکانات دیگری نیز برخوردار است که برخی از آن ها عبارتند از:

  • سرویس های بهداشتی
  • تاکسی سرویس جلوی درب مرکز خرید
  • کافه رستوران و فست فود
  • نمازخانه
  • مرکز اطلاعات مجتمع
  • پارکینگ مخصوص خودروهای سواری

آدرس بازار اطلس درگهان کجاست؟

بازار اطلس درگهان در استان هرمزگان، جزیره قشم، درگهان، پشت مجتمع تجاری دو دلفین واقع شده است.

اقامت در جزیره ی قشم

اگر قصد سفر به جزیره ی زیبای قشم را دارید و به دنبال اجاره ی سوئیت، ویلا و یا اقامت گاه های بوم گردی در این جزیره هستید به صفحه ی رزرو سوئیت در قشم،مراجعه کنید.

پیشنهاد می کنیم، مطالب زیر را هم بخوانید. هر کدام از آنها، دیگر موارد از بهترین مجموعه های خرید درگهان را به شما معرفی می کند:

این مطلب را هم بخوانید
لیست مراکز خرید قشم

 

در این صفحه، سپنجا یان امکان را برایتان فراهم کرده است؛ در حداقل زمان ممکن مطابق آنچه برای مکان اقامتی خود در نظر گرفتید، با بهترین قیمت ها،  نسبت به رزرو سوئیت اقدام نمایید.

 

مغازه های بازار اطلس درگهان قشم

سخن آخر

به عنوان سخن آخر، در این مطلب سعی کردیم هر آنچه نیاز است درباره ی مجتمع تجاری اطلس بدانید را، ذکر کنیم.

شما هم اگر تجربه ی بازدید و خرید از بازار اطلس درگهان را دارید در بخش نظرات با ما و دیگر خوانندگان مجله گردشگری سپنجا، در میان بگذارید.

اتاق اصناف ایران

درباره “هرآنچه لازم است درباره بازار اطلس درگهان بدانید!” بیشتر بخوانید:

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا