دانستنی های سفر

اجاره سوئیت ماهانه در تهران

تهران که در زمان قدیم به آن طهران نیز می‌گفتند در دامنه‌های باشکوه و برفی البرز و در قسمت شمالی ایران قرار دارد. تهران آب و هوایی گرم و خشک دارد هوای آن در تابستان به ۴۰ درجه و در زمستان به زیر صفر درجه هم می‌رسد.

تهران مرکز سیاسی، اقتصادی و تجاری ایران محسوب می‌شود و ساختمان دولت و ساختمان مجلس و بسیاری از مراکز قانونی مهم کشور در این شهر قرار دارد. علاوه بر این در خاورمیانه و جهان نیز جز پرجمعیت‌ترین و بزرگترین شهرها قرار دارد. در نتیجه هر نوعی از افراد با هر سلیقه‌ای در هر زمینه شغلی و یا ورزشی دور خودش جمع کرده است.

حال اگر قصد سفر به تهران را دارید به هیچ عنوان نگران اقامت خود نباشید زیرا سپنجا شرایطی را فراهم نموده تا به صورت آنلاین رزرو و اجاره سوئیت ماهانه در تهران را خیلی راحت انجام دهید و با ارائه خدماتی عالی سفری خاطره انگیز برای شما عزیزان رقم بزند. در ادامه این مطلب قصد داریم تا شرایط رزرو و اجاره آپارتمان در شهر تهران را به صورت کامل به شما معرفی نماییم تا در انتخاب مقصد سفر خود بهترین تصمیم را بگیرید.

چرا اجاره سوئیت ماهانه؟

اجاره ماهانه یا اجاره کوتاه مدت به دلایل مختلفی ممکن است اتفاق بیفتد. ممکن است شما به دلیل سفر کاری یا تفریحی قصد سفر به تهران را داشته باشید و از مدت اقامت خود در تهران مطلع نباشید برای همین استفاده از اجاره ماهانه بهترین تصمیم است گاهی نیز ممکن است شما در حال بازسازی منزل خود باشید یا نیاز به تغییر دکوراسیون باشد در اینجا نیز بهترین راه اجاره سوئیت ماهانه در تهران است.

اجاره ماهانه آپارتمان یا سوئیت که قطعا باید آن آپارتمان یا سوئیت مبله باشد زمانی اتفاق می‌افتد که مستاجر نسبت به زمان اقامتش آگاهی داشته باشد. در صورتی که مستاجر بخواهد زمان اقامتش را در سوئیت و یا آپارتمان افزایش دهد، باید به مدت ۵ روز زودتر از موعد تحویل با صاحب خانه در این مورد حرف بزند.

منظور از اجاره ماهانه، اجاره یک آپارتمان بین یک ماه و حداکثر ۱۲ ماه است. اغلب نیز به اجاره ۱۲ ماهه سالانه یا بلند مدت گویند.

نکات اجاره سوئیت ماهانه در تهران

اجاره هر ماه به صورت خودکار تمدید می‌شود مگر اینکه مستاجر یا مالک خانه قرارداد را فسخ کنند. اگر آپارتمان یا سوئیتی را یک ماه یا ۳ ماهه قرارداد کرده‌اید، اگر قصد تمدید را داشته باشید و مالک نخواهد شما ملزوم به تخلیه هستید. اما اگر شما قرارداد را به صورت ماه به ماه تنظیم کرده باشید، به صورت خودکار تا یک سال تمدید می‌شود.

البته مستاجر می‌تواند در پایان هر ماه که بخواهد تخلیه کند فقط باید ۵ روز پیش از تخلیه این موضوع را به صاحب خانه اطلاع رسانی کند.

سوئیت در تهران

تفاوت اجاره یک ماه با ماهانه و ماه به ماه

تفاوت اصلی این سه مورد در تنظیم قرارداد اولیه و در تعریف آن‌ها است که در ادامه توضیح می دهیم:

این مطلب را هم بخوانید
چگونه در سفر بدون دسترسی به برق، گوشی موبایل خود را شارژ کنیم؟

اجاره یک ماه: در این نوع اجاره، فقط به مدت یک ماه خانه در اختیار مستاجر است و اگر بخواهد تمدید کند حتما باید صاحب خانه راضی باشد و ممکن است قیمت نیز افزایش یا کاهش پیدا کند که این مورد طبق خواسته‌ی صاحب ملک خانه تعیین می‌شود.

اجاره ماهانه: در این نوع قرارداد هم طبق اجاره یک ماه است با این تفاوت که ممکن است مدت اولیه قرارداد بیش از یک ماه باشد.

اجاره ماه به ماه: تفاوت این نوع قرارداد با دو مورد قبلی این است که در صورتی که مستاجر بخواهد می‌تواند تخلیه کند و تا یک سال اعتبار دارد و در این یک سال قیمت اجاره تغییر نمی‌کند.

نکته مورد توجه: همیشه سعی کنید که قرارداد ماه به ماه تنظیم کنید زیرا هر وقت که بخواهید می‌توانید فسخ کنید ولی اگر قرارداد یک ماه یا ماهانه بسته باشید برای تمدید موظف هستید که با مالک خانه مشورت و کسب اجازه کنید علاوه بر اینکه ممکن است قیمت هم افزایش یابد.

حال اگر قرارداد شما ماهانه باشد و بخواهید پیش از موعد مقرر تخلیه کنید حتما ۵ روز زودتر به مالک خانه اطلاع دهید تا قرارداد را برای شما فسخ کند ولی اگر اطلاع ندهید باید اجاره‌ی ۵ روز را جداگانه به مالک خانه به عنوان جریمه پرداخت کنید.

قبل از اجاره سوئیت ماهانه در تهران نکات و شرایطی را حتما باید مد نظر خود داشته باشید.

این نکات عبارتند از:

  •  چون برای یک ماه و یا چندین ماه ممکن است سفر کنید بهتر است که از آپارتمان برای اقامت خود استفاده کنید.
  •  در هنگام اجاره از سالم بودن امکانات داخلی، تمیزی و نظافت داخل و بیرون ساختمان، مراکز درمانگاهی نزدیک به محله، مرکز خرید و وسایل حمل و نقل حتما مطمئن شوید.
  • قیمتی که می‌پردازید با امکاناتی که دریافت می‌کنید باید معقول باشد.
  • امنیت محله و ساختمان نیز از موارد بسیار پر اهمیت می‌باشد که اگر از امنیت مناسب برخوردار نباشد قطعا با مشکل شدیدی روبرو می‌شوید.

اجاره سوئیت حضوری یا اینترنتی؟

چون که اقامت شما ماهانه است برای شما از راه حضوری اقدام به اجاره کنید نسبتا بهتر می‌باشد. البته که از راه اینترنتی نیز خوب است. تفاوت دو راه حضوری و اینترنتی درباره‌ی اجاره سوئیت ماهانه در تهران عبارتند از:

  • مزیت اجاره حضوری برای شما که سفر ماهانه دارید این است که فرصت کافی برای تحقیق و پرس و جو از اهل محل دارید و می‌توانید از کسانی که در ترمینال هستند نیز کمک بگیرید.
  • مزیت خرید و یا اجاره آپارتمان به صورت اینترنتی این است که شما می‌توانید یک روز قبل هم آن را رزرو کنید و مستقیم پس از رسیدن به شهر مورد نظر در محل خود ساکن شوید. دریافت و نتیجه سریع در عوض کمترین زمان و صرف انرژی از دیگر نکات مفید خرید به صورت اینترنتی می‌باشد.

اقامت در سفری به تهران

گزینه‌های زیادی برای اقامت وجود دارد، اما شما می‌توانید با سپنجا و رزرو اجاره سوئیت ماهانه در تهران در اقامتگاه‌های سپنجا با امکانات رفاهی بگذرانید. برای اقدام به اجاره ویلا از طریق سپنجا لازم است وارد سایت شوید و در قسمت ثبت نام مشخصات خود را وارد کرده تا صفحه کاربری شما ایجاد شود.

پس از آن به قسمت جستجو در سایت رفته و با وارد کردن مقصد مورد نظر، به بررسی اقامتگاه‌های نمایش داده شده بپردازید. همچنین می‌توانید با اعمال کردن فیلترهای قرار گرفته در سایت، در نمایش اقامتگاه‌ها محدودیت ایجاد کرده تا اقامتگاه‌ها مطابق با فیلترها نمایش داده شوند. با این کار می‌توانید به راحتی ویلا و سوئیت مبله مناسب و مورد نظر خود را رزرو کرده و زمان کمتری صرف کنید.

این مطلب را هم بخوانید
7 نکته که قبل از سفر باید بدانید؟

شرایط لغو ویلا رزرو شده

اگر در شرایطی هستید که مجبور به لغو اجاره سوئیت ماهانه در تهران شدید، می‌توانید به راحتی درخواست خود را با کارشناسان سپنجا در میان بگذارید. ما شرایط بسیار خوبی را برای لغو ویلا رزرو شده فراهم کرده‌ایم که به شرح زیر به صورت ۳ قانون آورده شده است:

لغو رزرو واحد اقامتی نوع اول ( آسان ): در صورتی که مستاجر ۲۴ ساعت قبل از ساعت ورود به مقصد خود اقدام به لغو رزرو کند، کل مبلغ پرداختی به شخص مورد نظر برگردانده می‌شود.

لغو رزرو واحد اقامتی نوع دوم ( متوسط ): در صورتی که دیرتر از بازه ی زمانی ۵ روزه اقدام به لغو ویلا رزرو شده نمایید، مبلغ برگشتی به شما با کسر هزینه ی شب اول اقامت بعلاوه ی ۵۰ درصد از هزینه‌ی شب‌های دیگر خواهد بود.

لغو رزرو واحد اقامتی نوع سوم ( سخت ): در مواردی که مستاجر ۷ روز قبل از ساعت ورود به مقصد مورد نظر، اقدام به لغو رزرو کند، ۵۰ درصد مبلغ پرداختی به شخص مورد نظر عودت داده می‌شود.

در همه‌ی موارد کارمزد سامانه سپنجا در هر شرایطی غیر قابل برگشت است.

شرایط لغو سوئیت

قوانین و مقررات سپنجا

قوانین و مقررات سپنجا عبارت اند از:

  • به همراه داشتن کارت ملی در محل اقامت ضروری و الزامی است.
  • از به همراه داشتن هرگونه حیوان خانگی در محل اقامت خودداری نمایید.
  • از ایجاد هرگونه سروصدا در محل اقامت که منجر به آزار و اذیت دیگر ساکنین می‌شود، خودداری نمایید.
  • اجاره ویلا برای افراد متأهل می‌باشد.
  • اجاره ویلا یا آپارتمان با شرایط خاص برای مجردها نیز امکان‌پذیر است.

سخن آخر

همانطور که بحث شد تهران به دلیل موقعیت‌هایی که در کشور خاورمیانه و جهان دارد. در هر فصل از سال گردشگران و مهاجران مخصوص به خودش را دارد و این موضوع باعث شده که تعدد رفت و آمد در این کلان شهر به اوج خودش برسد در نتیجه تمامی این افراد نیازمند مکانی برای اقامت خود هستند که در این مقاله نکات و توضیحاتی درباره‌ی اجاره سوئیت و آپارتمان به صورت  ماهانه داده شده است البته که ایران زیبا با داشتن جاذبه‌های گردشگری و تاریخی خود، محبوبیت بسیاری در بین توریست‌ها و گردشگران در تمام دنیا به وجود آورده است.

حال اگر تا به الان از تهران دیدن نکرده‌اید، می‌توانید از طریق سپنجا اقدام به اجاره سوئیت ماهانه در تهران کرده و سفری خاطره انگیز را تجربه نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با همکاران و کارشناسان سپنجا که به صورت ۲۴ ساعته در دسترس می‌باشند، ارتباط برقرار نمایید.

درباره “اجاره سوئیت ماهانه در تهران” بیشتر بخوانید:

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا