بدون دسته بندی

کمپین هر خانه داستانی دارد سپنجا

سه شب ویلا رایگان در سراسر ایران با سپنجا

جشنواره سپنجا: هر خانه داستانی دارد

هدف ویژه

سپنجا به عنوان نمادی از همراهی با شما، کاربران وفادار خود، تصمیم به ارائه یک هدیه استثنایی گرفته است. این هدیه شامل سه شب اقامت رایگان در هر نقطه ایران، از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب، برای شما فراهم شده است.

هر خانه داستانی دارد

شرایط بهره‌مندی از طرح

برای شرکت در این طرح جذاب، شما تنها باید همانند هر سال، برنامه سفر خود را برای تعطیلات آخر سال تنظیم کرده و اقامت خود را از طریق سپنجا رزرو نمایید. این رزرو می‌تواند حتی یک روزه باشد، اما شرط اصلی شرکت در طرح این است که رزرو اقامت خود را در یکی از روزهای اول بهمن تا ۱۴ فروردین انجام داده باشید.

شرایط بهره‌مندی از طرح

چگونگی شرکت در طرح “هرخانه داستانی دارد”

پس از رزرو اقامت، ماموریت شما آغاز می‌شود. شما باید به عنوان یک بلاگر یا گردشگر، شهر مقصد خود را از زاویه دوربین گوشی خود بازنگری کنید. می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری، آثار باستانی، مراکز خرید، صنایع دستی، رستوران‌ها و تجربیات شخصی خود بگویید. اما در فیلم گرفته شده باید حداقل یک بخش به معرفی اقامتگاهی که از سپنجا رزرو کرده‌اید، اختصاص یابد.

تحلیل و ویرایش

پس از ارسال فیلم توسط شما، تیم حرفه‌ای ما آن را با دقت ویرایش و در تمام رسانه‌های ما منتشر خواهد کرد. لایک‌ها و ویوهای بیشتر بر روی محتوا، احتمال برنده شدن شما در این جشنواره را افزایش می‌دهد.

این مطلب را هم بخوانید
آشنایی با بهترین غذاهای خوشمزه ایرانی

شرایط نهایی

پس از برنده شدن، شما یک اعتبار سه شب اقامت رایگان در ویلاهای ویژه سپنجا در سراسر ایران به دست خواهید آورد. این اعتبار به مدت یک سال قابل استفاده است، و تا یکسال در هر تاریخی که خودتان مایل بودید می توانید از این اعتبار استفاده نمایید.

سخن پایانی

در نهایت، ما امیدواریم که شما بتوانید برنده جایزه سه شب اقامت ویژه ما در ویلاهای رویایی سپنجا شوید و تجربیات سفر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

بهترین بازه سفر در ایران را از بهمن تا اسفند و تعطیلات عید سال جدید در نظر گرفته‌ایم تا همه افراد بتوانند شانس خود را برای شرکت در این جشنواره بیازمایند.

 

همچنین برای مشاهده نحوه درست فیلم برداری از سفر خود فایل راهنمای زیر را دانلود کنید.

برای دانلود فایل، لطفاً روی دکمه زیر کلیک کنید:

دانلود فایل راهنما

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: میانگین: ]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا